SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Groot fan van User Wotte
Het kan de beste dus overkomenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was beste mod ooit op gc
maja brandx wil mij niet terug
Is dit iets West- Fries?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de beste aap mist wel eens een tak
Eckte Noord-Hollander ik, gaat tot zeker 6 generaties terugquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent veel meer West- Fries dan ik
Hier ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eckte Noord-Hollander ik, gaat tot zeker 6 generaties terug
jij bent westfriesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eckte Noord-Hollander ik, gaat tot zeker 6 generaties terug
Alles goed jongenquote:
dat weet jijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar ligt de grens van West-Friesland eigenlijk?
Voor mij is West-Fries iemand die in de kop van Noord-Holland woont.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat weet jij
jij ontken dat je westfries ben
waar woon jij danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij is West-Fries iemand die in de kop van Noord-Holland woont.
#JRforModquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:10 schreef Etsu het volgende:
Tjacka als mod
Ik neuk dan liever een Japanner
Wat een apart gebied zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
JR en ik zijn geen West- Friezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |