ik nog nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:11 schreef Fylax het volgende:
wie heeft er allemaal sollicitatie gedaan hier voor KLB
Ergens wel.quote:
solliciterenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:11 schreef Fylax het volgende:
Ik ook niet, durf ik niet hoor, KLB.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:12 schreef Fylax het volgende:
Ik ga geen solli doen voor KLB wel voor andere
Solliciteren op FOK!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:11 schreef Fylax het volgende:
Snap ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook niet, durf ik niet hoor, KLB.
ik heb daar nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
In West-Friesland is vooral luilak nog een traditie die is behouden. Luilak valt altijd op de zaterdag voor Pinksteren en het gaat er vooral om de mensen wakker te maken door herrie te maken
Niet alleen in West- Friesland hoor. Hier ook gewoon nogquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
In West-Friesland is vooral luilak nog een traditie die is behouden. Luilak valt altijd op de zaterdag voor Pinksteren en het gaat er vooral om de mensen wakker te maken door herrie te maken
Ooh dat gebeurt hier ook al jaren hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
Je punt is wat? Het draait hier meer om eieren en boter op de ramen en gevels te gooien/smeren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
WAAR WOON JIJquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet alleen in West- Friesland hoor. Hier ook gewoon nog
Nooit aan meegedaan trouwens, want dan moet je tering vroeg je nest uit om wat herrie te maken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je punt is wat? Het draait hier meer om eieren en boter op de ramen en gevels te gooien/smeren.
Oh vandaar dat je zo laat gaat slapenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat gebeurt hier ook al jaren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |