wow, goed van je!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou niks is ook overdreven.
Zo heb ik bijvoorbeeld adem gehaald.
Beidequote:
Ik heb dezelfde lengte als mijn oudersquote:
echt hequote:
Wat nou echt eh, Mortie is 1,75m en jij hebt hem gekust :$ HEHEHEUHAEHAUAHAAquote:
Heb eens een vriendin gehad van net boven de anderhalve meter. bij zoenen kreeg ze nekpijn, maar verder was het een schatje. kan me allemaal niet zo veel interesseren.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veel plezier in de Efteling.
Ik ben ook net boven de anderhalf meterquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb eens een vriendin gehad van net boven de anderhalve meter. bij zoenen kreeg ze nekpijn, maar verder was het een schatje. kan me allemaal niet zo veel interesseren.
beenverlengingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je ook lekker veel aan doen
betekent niet dat mijn mening over kleine mannen is aangepastquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat nou echt eh, Mortie is 1,75m en jij hebt hem gekust :$ HEHEHEUHAEHAUAHAA
Hahah okequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
betekent niet dat mijn mening over kleine mannen is aangepast
hahahahahahahaha okeejjjquote:
wat heb je komende zaterdag te doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook net boven de anderhalf meter
Gezellig met je moederquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veel plezier in de Efteling.
Ik ga naar een meetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:06 schreef Adames het volgende:
[..]
wat heb je komende zaterdag te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |