SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik zie mijn opa wel vaker maar dan is hij er nietquote:
whuuuutquote:
ik 1,74quote:
Al meer nuttigs gedaan dan ik dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Gaat prima JR. Beetje het huis opgeruimd en gekookt. Nothing too much
Tja, Nederlanders hè.quote:
het is dat ik veel op mijn vader lijk, anders dacht ik inderdaad dat ik van de melkboer was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb je die genen vandaan dan?
Je hebt niks gedaan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al meer nuttigs gedaan dan ik dus
bedankt hoor btquote:
Opa's en oma's wel lang?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
het is dat ik veel op mijn vader lijk, anders dacht ik inderdaad dat ik van de melkboer was.
quote:
wow, goed van je!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou niks is ook overdreven.
Zo heb ik bijvoorbeeld adem gehaald.
Beidequote:
Ik heb dezelfde lengte als mijn oudersquote:
echt hequote:
Wat nou echt eh, Mortie is 1,75m en jij hebt hem gekust :$ HEHEHEUHAEHAUAHAAquote:
Heb eens een vriendin gehad van net boven de anderhalve meter. bij zoenen kreeg ze nekpijn, maar verder was het een schatje. kan me allemaal niet zo veel interesseren.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veel plezier in de Efteling.
Ik ben ook net boven de anderhalf meterquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb eens een vriendin gehad van net boven de anderhalve meter. bij zoenen kreeg ze nekpijn, maar verder was het een schatje. kan me allemaal niet zo veel interesseren.
beenverlengingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je ook lekker veel aan doen
betekent niet dat mijn mening over kleine mannen is aangepastquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat nou echt eh, Mortie is 1,75m en jij hebt hem gekust :$ HEHEHEUHAEHAUAHAA
Hahah okequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
betekent niet dat mijn mening over kleine mannen is aangepast
hahahahahahahaha okeejjjquote:
wat heb je komende zaterdag te doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook net boven de anderhalf meter
Gezellig met je moederquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veel plezier in de Efteling.
Ik ga naar een meetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:06 schreef Adames het volgende:
[..]
wat heb je komende zaterdag te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |