ja vind ik ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moeten ze maar geld voor vrij maken hoor
ja ik ga zo wel kijken of hij aanspreekbaar isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar kan jij toch wel met hem praten
Daar groeit hij echt wel weer overheen
ik had op 25 jarig feest van pa en moe gewoon 150 euro bij elkaar gespaard met zijn tweeënquote:
nee vind ik niet leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook als je inzameling daarvoor houdt, zo deden wij ook bij mijn pa. En toen gaven we kaart en cheque met weekendje weg
Beter als dat de gasten allemaal met een bos bloemen komen aanzetten
Dan spaart hij maar wat langer voor zijn computerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ga zo wel kijken of hij aanspreekbaar is
Hoezo niet dan? Kan je wel groter cadeau geven waar ze echt iets aan hebben en is van allemaalquote:
Nice!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had op 25 jarig feest van pa en moe gewoon 150 euro bij elkaar gespaard met zijn tweeën
was best trots op ons
woowonquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
ik ga denk ik hotelovernachting in een kasteel kopen (140) en een michelin lunch (50)
valt ook nog wel mee dan voor in mn eentje
ik vind zelf iets geven veel leuker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Kan je wel groter cadeau geven waar ze echt iets aan hebben en is van allemaal
ja dat betaald nietquote:
ja hequote:
Je kan er nog iets bijgeven natuurlijk, iets kleinersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind zelf iets geven veel leuker.
neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan er nog iets bijgeven natuurlijk, iets kleiners
WE GOT A BADASS OVER HEREquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat betaald niet
maar heb nog denk ik 1300 eu op mijn lopende rekening
daar hou ik het wel een tijdje mee uit
maja
Sjoow weinig xDquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wou even laten zien hoeveel geld ik had
Helemaal perfect danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he
mijn moeder is dol op kastelen en die michelin lunch is ook in een kasteel
ja, hoeft echt niet duur te zijn ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |