en een zwoele stemquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb wel een helpdesk hoofd denk ik
telefoonverkoper? echt totaal andersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als verkoper wouden ze mij niet hebben
als outbound iggquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef Adames het volgende:
[..]
telefoonverkoper? echt totaal anders
kwart voor 9quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zelden een belachelijker programma dan Fort Boyard gezien. Wanneer gaan ze eens voetballen?
volgens mij kookte die iets waarvan ze weet dat ik het niet lust, want ik ben niet geroepen.quote:
niet zo gezondquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal eet ik dat pas rond middernacht
Uh, oké. Ik zou echt heel snel uit huis geweest zijn met zulke onderlinge verstandhoudingen volgens mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
volgens mij kookte die iets waarvan ze weet dat ik het niet lust, want ik ben niet geroepen.
gelukkig maar
pestkopquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb net dit gehad *klik*. Was echt goddelijk
Heb vis liever wat krokanter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb net dit gehad *klik*. Was echt goddelijk
Ik ben dan meestal toch nog een tijdje wakker dus kan bestquote:
Ik vind het prima hoor, heb ook geen zin om telkens geroepen te worden voor het eten. Maak liever iets zelfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, oké. Ik zou echt heel snel uit huis geweest zijn met zulke onderlinge verstandhoudingen volgens mij
Al zal jij in deze wel zelf de hoofdschuldige zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |