ik zie hier iets opbloeienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
okee ik ga er weer vandoor
kus voor sof
Duurt wel even voordat het erop staatquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:45 schreef supersof het volgende:
oh kan het ook gewoon overmaken
beter
heb het niet meer nodig gelukkigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Duurt wel even voordat het erop staat
Waar heb je het voor nodig?
Oh okequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
heb het niet meer nodig gelukkig
Jij hebt tenminste een spaarrekening.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:56 schreef supersof het volgende:
cadeau is betaald
mijn spaarrekening gaat echt op zo
en moet nog wachten tot 14 september, dan krijg ik mijn laatste loon en daarna pas stufi
vorige week had ik ~1600quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een spaarrekening.
Vorige week had ik 0quote:
ohquote:
Ik ben trots op je.quote:
Pics van je kamer.quote:
Bij dezen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij dezen:Doet me denken aan een topicreeks uit PUB (Show hier je kamer deel zoveel).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P. PUB|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij dezen:Netjes! Je kan er een hoop kwijt. De ruimte is slim ingedeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je kan wel zien dat het een mannenkamer is.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Netjes! Je kan er een hoop kwijt. De ruimte is slim ingedeeld.
Maar je kan wel zien dat het een mannenkamer is.
Thnxquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind idd ook dat je het slim hebt ingedeeld zo
Ja, dat bedbankje viel me ook al op. Dat komt er ook in mijn kamer voor logés.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
Thnxdie muurkastjes en hoogslaper stonden er al (maar de hoogslaper krijgt binnenkort nog wel een likje verf). Bedbankje erbij waar twee mensen op kunnen pitten als het moet en voor de rest is het wel goed vertoeven hier
Ja veel is afkomstig van de IKEA iddquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat bedbankje viel me ook al op. Dat komt er ook in mijn kamer voor logés.Ik herken ook veel IKEA spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |