Ik doe dat laatste altijd, gaat het binnen paar dagen van je rekening afquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
ik ben echt paypal noob
maar ik moet er nu mee betalen
moet je dan eerst geld daarop zetten of kan je gewoon betalen met paypal en haalt hij dat van je rekening af?
wat onhandigquote:
Oh ik zet er nooit geld opquote:
quote:
Kan ook hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe dat laatste altijd, gaat het binnen paar dagen van je rekening af
Ik welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik zet er nooit geld opWordt gewoon van mijn bankrekening gehaald
Huh niet dat ik weet..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:40 schreef supersof het volgende:
wtf
ik wil iets betalen, dus ik log in met paypal account
en dan MOET ik per se een creditcard toevoegen om verder te gaan??
Nee?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:40 schreef supersof het volgende:
wtf
ik wil iets betalen, dus ik log in met paypal account
en dan MOET ik per se een creditcard toevoegen om verder te gaan??
jawelquote:
Lijkt me vreemd.. paypal is er juist zodat je zonder cc dingen kan kopen wereldwijdquote:
Nou toch gebeurde hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd.. paypal is er juist zodat je zonder cc dingen kan kopen wereldwijd
Schijnt vanaf Maandag weer iets beter te wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
echt kutweer laatste paar dagen
ff zelfmoord plegen
ja en moet morgen boodschappen doen op de fietsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schijnt vanaf Maandag weer iets beter te worden
Moet je ver fietsen dan? En daarbij wordt het vast wel eventjes droogquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en moet morgen boodschappen doen op de fiets
DUS DAN HEB IK NIKS AAN MAANDAG
awquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
okee ik ga er weer vandoor
kus voor sof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |