jr is dan ook een hele speciale jongenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ouders zouden gewoon verwachten dat ik het op eet en anders pech. Werd bij mijn ouders echt niet gewaardeerd als ik 's avonds of midden in de nacht voor mezelf ging koken
Wtf. In Fort Boyard zijn er opeens 2 dwergen tevoorschijn gekomen. Alsof het programma al niet belachelijk genoeg was.quote:
Alsof ik nog ga studerenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf. In Fort Boyard zijn er opeens 2 dwergen tevoorschijn gekomen. Alsof het programma al niet belachelijk genoeg was.
als het maar met ketchup isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:02 schreef Adames het volgende:
[..]
jr is dan ook een hele speciale jongen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf. In Fort Boyard zijn er opeens 2 dwergen tevoorschijn gekomen. Alsof het programma al niet belachelijk genoeg was.
neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:06 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
http://likes.com/comedy/s(...)sSrkEva3fG41xjNBE0g4
werd daar gelukkig ook niet op aangenomenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:04 schreef Adames het volgende:
[..]
outbound bellen, dan moet je echt je eigen schaamte voorbij zijn
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
werd daar gelukkig ook niet op aangenomen
Het wordt nog debieler. Die mongolen hebben 2 ECHTE tijgers opgesloten op dat fort midden op zee. Dierenmishandeling is kennelijk geen probleem op NPO3.quote:
dat is beetje dubbelquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ouders zeggen altijd dat ze niets hoeven.Maar toch is mijn moeder boos als ze niks krijgt.
Omg tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ama waarschijnlijk als ik jarig ben geweest heb ik een kitten.
Kennis van mij heeft nog kittens. En anders ga ik in het asiel kijken.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:11 schreef Adames het volgende:
al de tweede dag op rij dat een huisgenoot in zijn blote piel in huis rondloopt
dit wordt een beetje raar
kon je gratis reizen??quote:
sorry, zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:11 schreef Adames het volgende:
al de tweede dag op rij dat een huisgenoot in zijn blote piel in huis rondloopt
dit wordt een beetje raar
Goed om te horenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft nog kittens. En anders ga ik in het asiel kijken.
Van Marktplaats vandaan halen vind ik niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |