abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143575922
nvm na lezen van bericht onder me

[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2014 23:34:05 ]
pi_143575928
Manu :')

quote:
Aston Villa is bereid om El Ahmadi over een seizoen te laten gaan. Dan heeft de middenvelder een aflopend contract bij de Engelse club. Geïnteresseerde ploegen kunnen hem tegen die tijd transfervrij ophalen in Birmingham.

Dertig jaar
"Ik ben inderdaad transfervrij en dus liggen alle opties open. Maar er is toch wel een grote kans dat ik terugkeer naar Nederland. Ik ben straks dertig jaar, en het zou een mooi moment zijn om nog een paar jaar in Nederland te spelen. Ik woon nu al jaren in Engeland, maar Nederland blijft toch mijn thuis. Ik mis mijn familie hier. Als ik ook maar even vrij ben, ga ik terug naar Enschede", zegt El Ahmadi tegen TC/Tubantia.

Goal.com :')
Maar dat had ik dus gelezen, dus Twente wellicht voorkeur, maar alles in NL is wel prima
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_143575971
quote:
Dank voor de link. ^O^

Maar er staat inderdaad dat hij graag zijn carriere bij FC Twente zou afsluiten.

Maar als ik het goed heb is hij nu 29. Dus hij zou nog prima 3 jaar bij Feyenoord kunnen voetballen en daarna afbouwen bij FC Twente.

Bovendien staat er dat hij graag nog met Chery zou samenspelen. Als Feyenoord dus mogelijk Chery haalt dan voelt El Ahmadi wellicht wat voor Feyenoord?

Al twijfel ik persoonlijk wel over het aantrekken van El Ahmadi. Uiteindelijk maar één echt goed seizoen gespeeld onder Feyenoord, en bovendien zie ik toch liever jongere spelers naar Feyenoord komen die vervolgens met veel winst doorverkocht kunnen worden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143576017
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dank voor de link. ^O^

Maar er staat inderdaad dat hij graag zijn carriere bij FC Twente zou afsluiten.

Maar als ik het goed heb is hij nu 29. Dus hij zou nog prima 3 jaar bij Feyenoord kunnen voetballen en daarna afbouwen bij FC Twente.

Bovendien staat er dat hij graag nog met Chery zou samenspelen. Als Feyenoord dus mogelijk Chery haalt dan voelt El Ahmadi wellicht wat voor Feyenoord?

Al twijfel ik persoonlijk wel over het aantrekken van El Ahmadi. Uiteindelijk maar één echt goed seizoen gespeeld onder Feyenoord, en bovendien zie ik toch liever jongere spelers naar Feyenoord komen die vervolgens met veel winst doorverkocht kunnen worden.
In de link speelt die nog bij Feyenoord, is een wat ouder bericht zoals Henrys later ook zegt, had ik ook niet meteen door
pi_143576030
quote:
Vraag me toch af wat hij fout doet dat Te Vrede de voorkeur over hem krijgt. Was ooit een van onze grootste talenten.
pi_143576302
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:35 schreef Henrys het volgende:

[..]

Vraag me toch af wat hij fout doet dat Te Vrede de voorkeur over hem krijgt. Was ooit een van onze grootste talenten.
Achahbar O+ O+ O+ O+ O+ O+
Ja gewoon verhuren die arme jongen :(
pi_143576363
Voor de liefhebbers, A Bola van vandaag:

...
pi_143576372
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:35 schreef Henrys het volgende:

[..]

Krijgt ook nooit echt een kans hé. Zelfs niet als invaller.

Zal hij structureel falen op de trainingen wellicht?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143576497
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Krijgt ook nooit echt een kans hé. Zelfs niet als invaller.

Zal hij structureel falen op de trainingen wellicht?
Zit niet eens meer bij de selectie.
Ik denk dat trainers hem gewoon niet als een type zien die gaat scoren.
En hij komt snelheid tekort voor de buitenkant.
Maar als ik zijn jong oranje wedstrijden terugkijk kom ik klaar bij elk balcontact van hem O+ O+ O+
pi_143576612
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef Obiekulu het volgende:
Voor de liefhebbers, A Bola van vandaag:

[ afbeelding ]
Mijn Portugees is niet 'je van het', maar Clasie voor 12 miljoen naar Porto ofzo?
pi_143576713
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:45 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Zit niet eens meer bij de selectie.
Ik denk dat trainers hem gewoon niet als een type zien die gaat scoren.
En hij komt snelheid tekort voor de buitenkant.
Maar als ik zijn jong oranje wedstrijden terugkijk kom ik klaar bij elk balcontact van hem O+ O+ O+
Hij is daarbij ook nog eens te klein.
pi_143576837
Feyenoord gaat veel te veel betalen voor een voetballer zonder doorgroeimogelijkheden, zonder doorverkoopwaarde, waarvan ik nog steeds niet snap op welke positie hij komt te spelen. Het is een loper, maar absoluut geen vervanger van Clasie. Voor de zoveelste keer zit er amper logica achter. Wat een zooi.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143576914
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:50 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hij is daarbij ook nog eens te klein.
Te klein vind ik geen argument.
Is balvaster dan Te Vrede en kan ook beter koppen (zal wel veel minder luchtduels winnen en zal meer hebben aan strakke voorzetten).
pi_143576927
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Mijn Portugees is niet 'je van het', maar Clasie voor 12 miljoen naar Porto ofzo?
Feyenoord heeft de prijs nu 'opgedreven' naar 12 miljoen ja. Onderhandelingen zijn gaande.
...
pi_143576957
quote:

[..]

Nee, volgens mij gaat het over de moeilijke onderhandelingen omdat Feyenoord 12 miljoen vraagt.
pi_143576982
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:55 schreef Obiekulu het volgende:

[..]

Feyenoord heeft de prijs nu 'opgedreven' naar 12 miljoen ja. Onderhandelingen zijn gaande.
Dat dus. :P
pi_143577003
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:54 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Te klein vind ik geen argument.
Is balvaster dan Te Vrede en kan ook beter koppen (zal wel veel minder luchtduels winnen en zal meer hebben aan strakke voorzetten).
Dus jij beweert dat hij met zijn lengte minder luchtduels wint maar beter kan koppen dan Te Vrede?
pi_143577036
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:55 schreef Obiekulu het volgende:

[..]

Hoe betrouwbaar is die krant? Gister werd er bij RTV Rijnmond nog beweerd dat Porto niet veel meer van zich liet horen.
pi_143577084
quote:
18-08-2014 | 'Manchester City vraagt 3,1 miljoen euro voor Guidetti'
Manchester City verlangt een bedrag van 2,5 miljoen pond, zo’n 3,1 miljoen euro, voor John Guidetti. De Zweedse spits mag vertrekken bij de Engelse topclub, evenals Micah, Sinclair en Nastasic. Feyenoord is geïnteresseerd om de Zweed over te nemen van de club uit Manchester. Naast Feyenoord zou onder andere ook Juventus geïnteresseerd zijn in de diensten van de aanvaller. (Telegraph)
via FR12
pi_143577167
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:58 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Feyenoord > Juventus

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143577182
3 miljoen? Gewoon doen. Mooi salarisje overeenkomen en je hebt een mooie deal.

Is voor de jongen zelf ook de enige manier weer goed en in vorm te komen.
Aut Caesar aut nihil
pi_143577218
quote:

[..]

PIETR in 1, 2, 3.... :P

Niet teveel voor Guidetti. Moet dus zeker haalbaar zijn voor Feyenoord. Is wellicht een gokje waard. Al blijft 3 miljoen veel voor een gokje natuurlijk.

Dan zijn we wellicht voor 3,1 voor Guidetti en 3 miljoen voor Toornstra klaar en houden we nog budget over voor een linksback ofzo?
pi_143577279
Er gaat echt geen linksback meer gehaald worden joh. Spitsje en een middenvelder (en dat alleen als ze clasie rondkrijgen) en daar gaam we het mee doen
Aut Caesar aut nihil
pi_143577304
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:56 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dus jij beweert dat hij met zijn lengte minder luchtduels wint maar beter kan koppen dan Te Vrede?
Ja, absoluut.
Achahbar kan veel kracht achter zijn kopballen zetten en ze goed plaatsen, iets wat Te Vrede niet kan.
pi_143577406
quote:

[..]

Wil Van Geel mijn respect nog terug krijgen deze transferwindow dan haalt hij Guidetti,Richards en Nastasic binnen voor 10 miljoen
pi_143577455
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

PIETR in 1, 2, 3.... :P

Niet teveel voor Guidetti. Moet dus zeker haalbaar zijn voor Feyenoord. Is wellicht een gokje waard. Al blijft 3 miljoen veel voor een gokje natuurlijk.

Dan zijn we wellicht voor 3,1 voor Guidetti en 3 miljoen voor Toornstra klaar en houden we nog budget over voor een linksback ofzo?
Die loopt een paar uur met een erectie rond als hij dit leest :')
Voor zover het überhaupt waar is van die vraagprijs.
Voor 3 mln kan je best een gokje wagen. Nog altijd beter dan helemaal geen spits. Al zie ik liever Dost komen.
pi_143577473
Die 3,1 miljoen vraagprijs voor Guidetti is wel die prijsverlaging en dat buitenkansje waar Van Geel al de hele transferwindow op zegt te wachten.
pi_143577489
quote:

[..]

3 miljoen euro is nog steeds schandalig veel voor een voetballer die 2 jaar niet gespeeld heeft.
pi_143577506
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:04 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ja, absoluut.
Achahbar kan veel kracht achter zijn kopballen zetten en ze goed plaatsen, iets wat Te Vrede niet kan.
Het probleem is dat Achahbar weinig tot geen kopduels gaat winnen gezien zijn lengte. Al die voorzetten (die vaak door de lucht gaan) lever je dan gelijk in.
pi_143577534
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:10 schreef Cara het volgende:

[..]

3 miljoen euro is nog steeds schandalig veel voor een voetballer die 2 jaar niet gespeeld heeft.
Vraagprijs he. Kan je nog best een paar ton van af lullen lijkt mij. Zoals je zelf zegt: wie wil nou een voetballer die 2 jaar niet gespeeld heeft?
pi_143577564
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:11 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Het probleem is dat Achahbar weinig tot geen kopduels gaat winnen gezien zijn lengte. Al die voorzetten (die vaak door de lucht gaan) lever je dan gelijk in.
Hangt volledig van de vleugelaanvallers af.
Kijk maar naar Aguero en Tevez.

Indien je doelt op lange hoge ballen, dan vind ik het jammer dat je dit überhaupt als optie ziet.
pi_143577593
Wanneer hebben we eigelijk voor het laatst uit een corner gescoord?
pi_143577599
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:12 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Hangt volledig van de vleugelaanvallers af.
Kijk maar naar Aguero en Tevez.

Indien je doelt op lange hoge ballen, dan vind ik het jammer dat je dit überhaupt als optie ziet.
Ik zie bij Feyenoord alleen maar raketten als voorzetten. Geen lage en harde ballen vanaf de zijkant.
pi_143577670
Is Overtoom trouwens niet wat voor de breedte?
pi_143577718
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:15 schreef Henrys het volgende:
Breedte?
Ik zie hem liever dan Immers.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:18:24 #39
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_143577768
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:13 schreef Henrys het volgende:
Wanneer hebben we eigelijk voor het laatst uit een corner gescoord?
Afgelopen vrijdag toch , of was dat geen corner ?
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:18:35 #40
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143577779
quote:
Eerst Goossens weg voordat we weer 50 man onder contract hebben.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_143577846
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:18 schreef TC03 het volgende:

[..]

Eerst Goossens weg voordat we weer 50 man onder contract hebben.
Ik vind eigenlijk dat Feyenoord er minimaal naar moet streven om Goossens, Schaken en Verhoek kwijt te raken (desnoods contract ontbinden) voor eind augustus.
pi_143577871
quote:
‘De bal ligt bij Feyenoord, kijken hoe graag ze hem willen hebben’
Dinsdag, 19 augustus 2014 om 00:05

FC Utrecht is benieuwd hoe ver Feyenoord wil gaan voor het halen van Jens Toornstra naar De Kuip. De clubs hebben inmiddels officieel contact over de middenvelder, die ook door de Rotterdammers is benaderd. Na het afhaken van Hakim Ziyech, van wie zondag bekend werd dat hij sc Heerenveen verruilt voor FC Twente, is Toornstra de kandidaat om het middenrif van Feyenoord te versterken.

“Feyenoord zal nu moeten laten zien hoe graag ze Jens willen", benadrukt Wilco van Schaik, algemeen directeur van FC Utrecht, in gesprek met FOX Sports. “Hij is heel belangrijk voor ons. De bal ligt nu bij Feyenoord. Wij wachten af wat ze bieden en gaan er dan eens rustig over nadenken. Ze willen hem zo snel mogelijk, maar we gaan natuurlijk wel zorgvuldig en verantwoord te werk.”

“Anders doen we het gewoon niet.” Over de hoogte van de vraagprijs is geen duidelijkheid. Volgens FOX Sports gaat het om een bedrag van drie miljoen euro, maar gezien het nog driejarige contract van Toornstra zal dit hoger liggen. Volgens RTV Utrecht vraagt FC Utrecht ongeveer acht miljoen euro. Het valt niet uit te sluiten dat Feyenoord een of meerdere spelers als wisselgeld in een eventuele transfer wil betrekken.

Toornstra doet er zelf niet geheimzinnig over. “Voor mij is Feyenoord natuurlijk een mooie stap. Bij FC Utrecht heb ik het zeker ook nog altijd goed naar mijn zin, maar als ik weer een stap vooruit kan zetten, dan denk ik dat ik daar wel klaar voor ben.” De middenvelder debuteerde in het betaalde voetbal bij ADO Den Haag, dat in januari 2013 een akkoord bereikte met FC Utrecht.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:24:26 #43
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_143577954
FOX had het ook over 1 miljoen bij Bilal, die zullen dus wel weer te laag zitten. Meer dan 5 miljoen moet je absoluut niet betalen.
pi_143578046
Dat wordt zeker weer een tergend lang proces. :')

Vervolgens voor Utrecht aantreden in De Kuip, scoren, met applaus het veld afgaan, en alsnog niet naar Feyenoord komen.

Zo voorspelbaar dat we het daar vorig topic ook al over hadden.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:27:58 #45
53267 TC03
pi_143578053
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat Feyenoord er minimaal naar moet streven om Goossens, Schaken en Verhoek kwijt te raken (desnoods contract ontbinden) voor eind augustus.
Schaken niet man. Hij zorgt als enige voor gevaar.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:28:15 #46
53267 TC03
pi_143578057
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:27 schreef Tomatenboer het volgende:

Vervolgens voor Utrecht aantreden in De Kuip, scoren, met applaus het veld afgaan, en alsnog niet naar Feyenoord komen.

Echt he. :')
pi_143578069
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:27 schreef Tomatenboer het volgende:

Was toch ook iemand die de reactie van Van Geel met uiterste preciezie exact voorspelde? :')
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:30:07 #48
53267 TC03
pi_143578108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:28 schreef Henrys het volgende:

[..]

Was toch ook iemand die de reactie van Van Geel met uiterste preciezie exact voorspelde? :')
Linkje? :D
pi_143578123
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:21 schreef RetRy32 het volgende:
Volgens RTV Utrecht vraagt FC Utrecht ongeveer acht miljoen euro.
Cola over mijn beeldscherm... _O- _O- _O- _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_143578190
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:30 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Cola over mijn beeldscherm... _O- _O- _O- _O-
:') :D :P
pi_143578415
quote:

[..]

Feyenoord verhoogt de vraagprijs, weet dat Porto hem graag wil hebben en wil het onderste uit de kan halen. Porto heeft 9 miljoen geboden, mara Feyenoord wil zijn aanvoerder niet laten gana voor minder dan 12 miljoen. Net als bij de transfer van BMI is er veel geduld nodig. En ze maken melding van het feit dat Clasie niet speelde tegen Heerenvene, wat voor geruchten zorgde dat het al in afrondende fase was. De nieuwswaarde van het artikel is min of meer dat dat dus niet het geval is en er nog wel een redelijk gat overbrugd zal moeten worden wat niet zomaar even is geregeld.
pi_143578692
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Linkje? :D
Dat was Scrummie
pi_143581173
Hoorde ook dat Feyenoord bezig is met Andrej Kramaric.

quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:53 schreef Cara het volgende:
Feyenoord gaat veel te veel betalen voor een voetballer zonder doorgroeimogelijkheden, zonder doorverkoopwaarde, waarvan ik nog steeds niet snap op welke positie hij komt te spelen. Het is een loper, maar absoluut geen vervanger van Clasie. Voor de zoveelste keer zit er amper logica achter. Wat een zooi.
Toornstra komt niet als vervanger voor Clasie, aldus Mr Yellow.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_143581189
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Mooi. Ze lijken we achterlijk, denken dat ie 8 miljoen waard is. Niet eens een echt goed spelertje
Aut Caesar aut nihil
pi_143581193
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:06 schreef I-Claudius het volgende:

[..]

Mooi. Ze lijken we achterlijk, denken dat ie 8 miljoen waard is. Niet eens een echt goed spelertje
Dat hij niet komt als vervanger houdt niet in dat hij helemaal niet meer komt.
Elite
Tegen TTIP
pi_143581244
quote:
’Kritiek is onnodig’

Dat Hakim Ziyech ondanks een beter contractvoorstel niet voor Feyenoord koos, zorgde in Rotterdam voor gefronste wenkbrauwen. Zo stelde technisch directeur Martin van Geel dat de middenvelder de concurrentiestrijd niet durfde aan te gaan in De Kuip en een garantie op een basisplaats eiste.
Ziyech wilde er een dag later weinig woorden aan vuil maken. „Hij moet zeggen wat hij wil. Daar ga ik verder niet op reageren.”

De zaakwaarnemer van de speler van Jong Oranje, Mustapha Nakhli, toonde zich ook verbaasd over de uitlatingen van Van Geel. „Ik begrijp zijn teleurstelling, maar deze opmerking vind ik onnodig. Dat heeft Van Geel zelf ook helemaal niet nodig. Hij heeft er alles aan gedaan om Hakim naar Feyenoord te halen. Daarvoor verdient hij een dikke pluim. Natuurlijk hebben wij niet om een garantie voor een basisplek gevraagd. Dat kan helemaal niet bij een topclub, maar bij Twente weten we wel zeker dat Hakim zich kan ontwikkelen op zijn beste positie. Bij Feyenoord zagen ze in hem echter ook een linkshalf of buitenspeler. Dat gaf de doorslag.”
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:12:27 #57
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143581247
quote:
Dat Hakim Ziyech ondanks een beter contractvoorstel niet voor Feyenoord koos, zorgde in Rotterdam voor gefronste wenkbrauwen. Zo stelde technisch directeur Martin van Geel dat de middenvelder de concurrentiestrijd niet durfde aan te gaan in De Kuip en een garantie op een basisplaats eiste.
Ziyech wilde er een dag later weinig woorden aan vuil maken. „Hij moet zeggen wat hij wil. Daar ga ik verder niet op reageren.”
De zaakwaarnemer van de speler van Jong Oranje, Mustapha Nakhli, toonde zich ook verbaasd over de uitlatingen van Van Geel. „Ik begrijp zijn teleurstelling, maar deze opmerking vind ik onnodig. Dat heeft Van Geel zelf ook helemaal niet nodig. Hij heeft er alles aan gedaan om Hakim naar Feyenoord te halen. Daarvoor verdient hij een dikke pluim. Natuurlijk hebben wij niet om een garantie voor een basisplek gevraagd. Dat kan helemaal niet bij een topclub, maar bij Twente weten we wel zeker dat Hakim zich kan ontwikkelen op zijn beste positie. Bij Feyenoord zagen ze in hem echter ook een linkshalf of buitenspeler. Dat gaf de doorslag.”
Pffff. Lekker kansloos als dit zo is. Waarom is Immers in godsnaam zo heilig?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_143581264
Ik heb 3 dagen onder een steen geleefd, maarruh, Clasie nog niet rond en verder geen concrete veranderingen? Behalve Ziyech naar Twente en Toornstra nog altijd te duur? Geen nieuwe spitsen in zicht?

Behalve die Krameric misschien dan. Die is in ieder geval wel lekker in vorm met 7 goals en een assist in de 1e 4 competitiewedstrijden :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143581274
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:06 schreef I-Claudius het volgende:

[..]

Echt een slechte speler ja, 12 goals en de meeste kansen gecreëerd van alle middenvelders in de Eredivisie.

:')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143581295
quote:

[..]

Fijn om te horen. Maar voor wie dan? Gaat hij banken? :?
Zelfde met Ziyech die vertelt dat ze hem bij Feyenoord op de vleugels wilde hebben.
En dan, Bilal en Boetius banken? :?

Zoveel vragen -O-
pi_143581315
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:12 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Pffff. Lekker kansloos als dit zo is. Waarom is Immers in godsnaam zo heilig?
Nog niet zozeer Immers, maar je hebt net 2 buitenspelers en 3/4 middenvelders. Dan weet Ziyech ook dat hij vaak genoeg op andere posities komt, posities waarvan hij weet dat hij er helemaal niet zo goed in is. Nogmaals best goed van hem, juist bij Twente is de concurrentie groter. Daar krijgt hij binnenkort Guiterriez weer terug.
pi_143581358
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:17 schreef Cara het volgende:

[..]

Fijn om te horen. Maar voor wie dan? Gaat hij banken? :?
Zelfde met Ziyech die vertelt dat ze hem bij Feyenoord op de vleugels wilde hebben.
En dan, Bilal en Boetius banken? :?

Zoveel vragen -O-
Ziyech zagen ze ook als optie voor de vleugels. Dat zegt werkelijk niks.

En wat is nou het probleem van concurrentie creëren? Los van dat spelers de concurrentie moeten aangaan met Immers. Posities moeten dubbel bezet zijn. Wat is er dan beter dan gelijkwaardige spelers te hebben op die posities?
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:26:38 #63
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143581385
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:24 schreef Happel het volgende:

[..]

En wat is nou het probleem van concurrentie creëren? Los van dat spelers de concurrentie moeten aangaan met Immers. Posities moeten dubbel bezet zijn. Wat is er dan beter dan gelijkwaardige spelers te hebben op die posities?
Ziyech en Immers gelijkwaardig noemen :').
pi_143581388
quote:

[..]

Een fatsoenlijke linksback en een betrouwbare verdediger.
pi_143581404
quote:

[..]

Vanuit de spelerpositie?
Minder concurrentie -> meer speeltijd -> ?? meer doorgroei ?? -> meer etaleren -> mogelijkheden tot entree grote competitie

Zo zullen ze het wel zien denk ik :P

Ik denk dat het doorgroeien alleen maar bevordert wordt met concurrentie overigens, maar ik denk dat speeltijd wel van een doorslaggevende waarde kan zijn
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:30:47 #66
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143581416
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Echt een slechte speler ja, 12 goals en de meeste kansen gecreëerd van alle middenvelders in de Eredivisie.

:')
8 miljoen is zwaar overdreven.
4 is een mooi bedrag. Alles daarboven niet doen. Dan laat je dat pauperclubje maar met een ontevreden speler zitten.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:33:27 #67
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143581446
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:29 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Vanuit de spelerpositie?
Minder concurrentie -> meer speeltijd -> ?? meer doorgroei ?? -> meer etaleren -> mogelijkheden tot entree grote competitie

Zo zullen ze het wel zien denk ik :P

Ik denk dat het doorgroeien alleen maar bevordert wordt met concurrentie overigens, maar ik denk dat speeltijd wel van een doorslaggevende waarde kan zijn
Niet spelen is funest voor je ontwikkeling en iemand de concurrentie nodig heeft om iedere dag het beste uit zichzelf te halen is een laffe herder die een spuitje verdient.
pi_143581494
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:30 schreef Keltie het volgende:

[..]

8 miljoen is zwaar overdreven.
4 is een mooi bedrag. Alles daarboven niet doen. Dan laat je dat pauperclubje maar met een ontevreden speler zitten.
4 een mooi bedrag, wie is er dan een pauperclub? :D
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:43:09 #69
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143581561
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

4 een mooi bedrag, wie is er dan een pauperclub? :D
Wat je uit moet willen geven heeft niets te maken met de inhoud van je portemonnee. Een veel gemaakte pauperfout.
pi_143581596
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:43 schreef Keltie het volgende:

[..]

Wat je uit moet willen geven heeft niets te maken met de inhoud van je portemonnee. Een veel gemaakte pauperfout.
Zo lust ik er nog wel drie.
pi_143581622
Toornstra voor 3,5 en Guidetti voor 3 en je bent klaar.
pi_143581633
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dus pak hem beet Man City zou 300 miljoen voor Toornstra moeten betalen puur vanwege het feit dat ze dat kunnen? Juist ja....
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:51:54 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143581658
quote:

[..]

Hoe dan ook 8 is wel erg veel maar vragen staat uiteraard vrij
pi_143581673
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dus pak hem beet Man City zou 300 miljoen voor Toornstra moeten betalen puur vanwege het feit dat ze dat kunnen? Juist ja....
Dat zijn jouw woorden ouwe.
4 miljoen voor onze belangrijkste speler die nog 3 jaar vastligt is een lachwekkend laag bedrag, weet jij ook wel.

Heracles vraagt 3,5 voor Bryan Linssen, Ziyech met nog 1 jaar contract 4, Bilallalalalaskdjslkdjalksjdlaksjdlaksjdlkasdj van Heerenveen die nu bij jullie loopt 3,5 terwijl ie amper nog wat gepresteerd had, zie je het patroon?
pi_143581711
Toornstra gaat echt niet haalbaar zijn voor minder als 6 miljoen, Utrecht is ook niet gek.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:00:10 #76
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143581732
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden ouwe.
4 miljoen voor onze belangrijkste speler die nog 3 jaar vastligt is een lachwekkend laag bedrag, weet jij ook wel.

Heracles vraagt 3,5 voor Bryan Linssen, Ziyech met nog 1 jaar contract 4, Bilallalalalaskdjslkdjalksjdlaksjdlaksjdlkasdj van Heerenveen die nu bij jullie loopt 3,5 terwijl ie amper nog wat gepresteerd had, zie je het patroon?
Dat het jullie belangrijkste speler is zegt genoeg over jullie (pauperclub).
Bilal B is dan ook een stukkie jonger dan Jensje en een stukkie talentvoller (kan later naar meer clubs dan alleen Swansea door John van Zweden).
Maar goed, Utrecht mag de biedingen naast zich neerleggen als ze denken dat Toornstra daar vrolijker van word.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:02:00 #77
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143581751
quote:

[..]

Opscheppen dan.
pi_143581816
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:57 schreef Thunder0x het volgende:
Toornstra gaat echt niet haalbaar zijn voor minder als 6 miljoen, Utrecht is ook niet gek.
Toornstra zegt tegen Utrecht dat hij perse naar Feyenoord wil, prijs gaat met de helft omlaag.
pi_143581860
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:08 schreef Cara het volgende:

[..]

Toornstra zegt tegen Utrecht dat hij perse naar Feyenoord wil, prijs gaat met de helft omlaag.
Jij denkt dat een club zich onder druk laat zetten en daardoor 4 miljoen laat lopen? :D Hij is gewoon contractspeler en heeft niet zoveel te willen. Had ie maar in zijn contract moeten laten opnemen, bijvoorbeeld een clausule. Utrecht bepaalt, niet Toornstra.
pi_143581916
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:11 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Jij denkt dat een club zich onder druk laat zetten en daardoor 4 miljoen laat lopen? :D Hij is gewoon contractspeler en heeft niet zoveel te willen. Had ie maar in zijn contract moeten laten opnemen, bijvoorbeeld een clausule. Utrecht bepaalt, niet Toornstra.
Dan maakt hij zondag gewoon een eigen doelpunt :P
pi_143581933
quote:

[..]

Als een speler dwars gaat liggen, heb je als club weinig keus. Contracten betekenen niets meer tegenwoordig.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:21:23 #82
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143581975
quote:

[..]

Naive gedachte welke stamt uit de jaren voor het profvoetbal.
Contracten zeggen in het voetbal geen reet en je bent als club speelbal van je eigen selectie.
pi_143582182
We zullen zien ;)
pi_143582277
johanvanboven twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 09:17:41 Volgens Martin van Geel zijn de berichten dat City de vraagprijs voor John Guidetti heeft verlaagd onjuist. #feyenoord reageer retweet
pi_143582290
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:41 schreef Peak het volgende:
johanvanboven twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 09:17:41 Volgens Martin van Geel zijn de berichten dat City de vraagprijs voor John Guidetti heeft verlaagd onjuist. #feyenoord reageer retweet
Mooi man, minder kans op Guidetti ^O^
pi_143582291
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:41 schreef Peak het volgende:
Die komt dus niet meer.
pi_143582299
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:42 schreef Cara het volgende:

[..]

Ja mooi, extra kans op een exjood :')
pi_143582338
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:42 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik twijfel daarover. Of hij ooit zijn oude niveau haalt is de vraag, maar is het voor 2 miljoen de gok niet waard. Dat jaar dat hij voor Feyenoord speelde scoorde hij veel doelpunten, maar veel belangrijker hij wist het hele team scherp te krijgen.

Waarschijnlijk is het valse hoop, maar ergens diep van binnen denk ik dat het misschien wel goed komt en godver wat zou dat mooi zijn!
pi_143582563
Toornstra zal het niveau van Feyenoord nog wel aan kunnen maar zie m daarna eerlijk gezegd geen stappen meer maken. Vraag me af of dit niet een beetje een paniekaankoop is om dit seizoen nog te redden, maar zitten we straks met duur contract en aanzienlijke transferprijs waar je nooit meer iets van terug ziet.

Misschien wordt het tijd om onder ogen te zien dat je dit seizoen weer even stapje terug doet naar de subtop om in de volgende transferperiode pas goed je slag te slaan.
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:01:41 #90
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143582611
quote:
Bron?
pi_143582645
Kramaric zou ik graag zien. Echt een groot talent volgens een Kroatische kennis, maar hij verwacht dat hij wel meer dan 3 miljoen moet kosten
pi_143582675
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toornstra zal het niveau van Feyenoord nog wel aan kunnen maar zie m daarna eerlijk gezegd geen stappen meer maken. Vraag me af of dit niet een beetje een paniekaankoop is om dit seizoen nog te redden, maar zitten we straks met duur contract en aanzienlijke transferprijs waar je nooit meer iets van terug ziet.

Misschien wordt het tijd om onder ogen te zien dat je dit seizoen weer even stapje terug doet naar de subtop om in de volgende transferperiode pas goed je slag te slaan.
Ik denk dat dit toch een beetje een paniekaankoop is van van Geel om de aanhang gerust te stellen.
Hij zal toch ook vaak op straat worden aangesproken op het beleid van de laatste weken en de onderbuikgevoelens van de gemiddelde supporter.

Niet voor niets zoals iemand al eerder aangaf, is dit met Toornstra de eerste keer dan van Geel openlijk aangeeft vol voor één specifieke speler te willen gaan.

quote:
11s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:03 schreef Jorwol het volgende:
Kramaric zou ik graag zien. Echt een groot talent volgens een Kroatische kennis, maar hij verwacht dat hij wel meer dan 3 miljoen moet kosten
Kijk, voor ZO'N speler zeg ik, tel daar dan 5 miljoen voor neer.
Iemand met doorgroeipotentie en doorverkoopmogelijkheden.
In plaats van die hoofdprijs betalen voor een iets beter dan gemiddelde middenvelder die op zijn 25e nog steeds bij FC Utrecht speelt.
pi_143582708
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:05 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat dit toch een beetje een paniekaankoop is van van Geel om de aanhang gerust te stellen.
Hij zal toch ook vaak op straat worden aangesproken op het beleid van de laatste weken en de onderbuikgevoelens van de gemiddelde supporter.

Niet voor niets zoals iemand al eerder aangaf, is dit met Toornstra de eerste keer dan van Geel openlijk aangeeft vol voor één specifieke speler te willen gaan.
Ik denk dat van Geel wel sterk genoeg in zijn schoenen staat om niet zomaar tot paniekaankopen over te gaan. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat er grote groepen fans bij hem aandringen op het kopen van Toornstra. Die dringen vast harder aan voor Guidetti of Dost.

Dat het zo uitgemeten wordt in de media heeft er denk ik eerder mee te maken dat Toornstra en van Geel elkaar al gesproken hebben en er "uit" zijn. Kortom het is eerder een spel om de prijs van Utrecht te drukken lijkt me. Of Utrecht daarvan onder de indruk is moeten we nog maar eens zien.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:11:29 #94
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143582772
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:07 schreef Peak het volgende:

[..]

Ik denk dat van Geel wel sterk genoeg in zijn schoenen staat om niet zomaar tot paniekaankopen over te gaan. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat er grote groepen fans bij hem aandringen op het kopen van Toornstra.
Ik denk dat je Van Geel overschat. Die man staat even sterk in zn schoenen als zn wijf toelaat.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:30:19 #95
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_143583103
quote:
Hou toch op, die komt bij AZ niet eens aan de bank.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_143583259
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:01 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Bron?
Vriend van me die het weer heeft van een Kroaat die het las in een Kroatische krant. :D

Kon het in de online versie niet terugvinden though.
Elite
Tegen TTIP
pi_143583467
quote:
'Schaken mogelijk betrokken in deal Toornstra'
Gerucht - Waar Jens Toornstra mogelijk de overstap naar Feyenoord maakt, wil FC Utrecht op zijn beurt ook een speler van Feyenoord halen. Volgens het Algemeen Dagblad is de club uit de Domstad met Michael de Leeuw van FC Groningen als opvolger voor de middenvelder al zo goed als rond. En Tjerkstra Media meldt dat FC Utrecht in Ruben Schaken een versterking ziet voor de aanval.
Utrecht zou geïnteresseerd zijn in de 32-jarige aanvaller, die bij Feyenoord nog maar weinig uitzicht heeft op speelminuten. Eerder haalden de Rotterdammers Bilal Basacikoglu al op bij sc Heerenveen en ook de kersverse Feyenoorder Colin Kazim-Richards kan als rechtsbuiten uit de voeten. Het contract van Schaken loopt nog door tot medio 2015.

Schaken aast zelf niet op een vertrek, ondanks dat die verhalen wel de media inkwamen na het aantrekken van Basacikoglu. "Ach, dat soort verhalen waren er ook al in mijn eerste jaar bij Feyenoord", legde hij eerder uit aan Metro. "Over dat ik beter kon vertrekken enzovoorts. Ik moet altijd vechten tegen 'haters', zoals ik ze noem. Dat hoort er allemaal bij, ik moet zorgen dat ik rustig blijf en net als tegen Heerenveen goed inval."

"Weet je, van mijn part haalt de club nog vijf spelers. Ik heb er wel meer voorbij zien komen en toch kwam ik veel aan spelen toe." Schaken maakte er geen geheim van dat hij graag nog een buitenlands avontuur aangaat, maar dan moet wel 'alles kloppen', liet hij eerder al weten. Of hij trek heeft in een avontuur bij FC Utrecht is niet bekend.
Elite
Tegen TTIP
pi_143583486
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik pak de fiets vast _O_
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:51:43 #99
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143583521
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Mooi man. Middelmaat voor middelmaat. Pfff.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:56:40 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143583640
Schaken wil toch niet naar Utrecht. En terecht natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143583703
Waarom schaken en geen Goossens en Verhoek :(
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:59:54 #102
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143583726
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:59 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom schaken en geen Goossens en Verhoek :(
Utrecht is ook niet achterlijk.
pi_143583738
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:59 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Utrecht is ook niet achterlijk.
Wel slecht.
pi_143583745
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

Inderdaad, transfervrij zou het een leuke aanwinst zijn, of voor een paar ton, maar meer moet je niet betalen. Je hebt in principe ook genoeg middenvelders, tenzij je met een ander systeem gaat spelen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143583750
Wordt wel een beetje ondankbaar gedaan over Schaken. Heeft meer gebracht dan iedereen vooraf had verwacht denk ik.

Heeft zich altijd professioneel opgesteld en is best belangerijk voor de jeugd heb ik het idee

Schaken _O_
pi_143583828
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:00 schreef Thunder0x het volgende:
Wordt wel een beetje ondankbaar gedaan over Schaken. Heeft meer gebracht dan iedereen vooraf had verwacht denk ik.

Heeft zich altijd professioneel opgesteld en is best belangerijk voor de jeugd heb ik het idee

Schaken _O_
Prima back-up nu, en in het verleden een paar goede wedstrijden gespeeld inderdaad. Maar hij krijgt wat veel betaald voor een back-up, dan kun je beter kijken of je hem nog kwijt kunt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143583965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:24 schreef hhh38 het volgende:
FOX had het ook over 1 miljoen bij Bilal, die zullen dus wel weer te laag zitten. Meer dan 5 miljoen moet je absoluut niet betalen.
Hij is toch ook al weer 25? Dan moet je geen 5 miljoen betalen, je beleid is dat je spelers koopt die door te verkopen zijn voor méér. Hoewel Toornstra een aardige speler is, ga je hem nooit voor méér verkopen.
pi_143584131
quote:
HAHAHA
pi_143584156
Vraagprijs schijnt 4 miljoen te zijn voor Toornstra. Is vanuit Utrecht een realistisch bedrag. Ik zou er niet meer dan 3 voor over hebben.
pi_143584263
Ruildeal maken met Verhoek ofzo?
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:26:12 #112
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143584398
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:51 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Mooi man. Middelmaat voor middelmaat. Pfff.
Kan jij niet gaan scouten?
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:27:31 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143584441
Verhoek en Goossens voor Toornstra en 2.5 miljoen.

Done deal :7
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:30:32 #114
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143584525
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Kan jij niet naast Leo Beenhakkert zitten? Beetje zuchten, wat paffen en zeggen dat de situatie nu eenmaal zo is en dat er niets te verwachten valt. Lekker in de Jupiler League.
pi_143584579
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:30 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Kan jij niet naast Leo Beenhakkert zitten? Beetje zuchten, wat paffen en zeggen dat de situatie nu eenmaal zo is en dat er niets te verwachten valt. Lekker in de Jupiler League.
Is het moeilijk voor je om te begrijpen dat betere spelers onbetaalbaar zijn voor Feyenoord?
pi_143584831
Terrel Ondaan
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:40:47 #117
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143584865
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Is het moeilijk voor je om te begrijpen dat betere spelers onbetaalbaar zijn voor Feyenoord?
Nee hoor. Daar kan ik best inkomen. Maar dan heb ik liever dat men die 5 miljoen lekker in de kas houdt, in plaats van het uit te geven aan een speler die er niet voor gaat zorgen dat er stappen vooruit worden gezet.

De gelatenheid die hier af en toe heerst vind ik dan ook jammer. Na drie seizoenen waarbij we sportief gegroeid zijn en financieel dood waren, lijkt haast dit seizoen andersom uit te komen: sportief dood en financieel levend. Al valt dat laatste ook te betwijfelen als je aan middelmaat miljoenen gaat uitgeven. Er zijn in Nederland nou eenmaal geen betaalbare spelers waar we hogerop mee gaan komen. En dat de scouting volkomen kut is en in het buitenland geen betaalbare buitenkansjes vindt, mag natuurlijk geen argument zijn om het te accepteren dat er miljoenen worden weggegooid aan middelmaat.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:43:24 #118
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143584950
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:30 schreef Tomasso het volgende:

Zwartkijker.
Elite
Tegen TTIP
pi_143584976
quote:
5 miljoen. Schijntje.
Dit, dus.
pi_143585001
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]

5 miljoen. Schijntje.
2,5 miljoen pond - 3,2 miljoen euro

dat is nog wel te doen
pi_143585002
quote:
Mulder: 'Dat zou mijn vriendin ook niet tof vinden'

Erwin Mulder kreeg er deze zomer met Warner Hahn, die overkwam van FC Dordrecht, een concurrent bij. Toch is Mulder gewoon eerste keeper.
Mulder is inmiddels drie seizoenen de vaste keeper van Feyenoord. Twijfels zijn er altijd geweest, maar op echte grote fouten kun je hem zelden betrappen. Mulder is blij met het vertrouwen wat hij krijgt van Fred Rutten. "Er kwam deze zomer een nieuwe trainer en ook een nieuwe keeper. Dan weet je dat je aan de bak moet", zegt hij tegen FCUpdate.nl. "Maar toen ik aan het eind van de voorbereiding in de basis stond tegen Real Sociedad, wist ik wel dat ik het seizoen zou starten als eerste keeper. Ik voel veel vertrouwen van de trainer, hij is veel met me bezig. Dat doe je niet, als je het niet in iemand ziet zitten."

Toch is Mulder deels ook blij met de komst van een nieuwe concurrent. "Ik weet wat mijn kwaliteiten zijn, ik ga niet voor niets mijn vierde seizoen in als eerste keeper. Maar het is belangrijk dat ik me blijf doorontwikkelen, ik moet stappen blijven maken. Dat lukt aardig, denk ik. Ik zit lekker in mijn vel en denk dat ik dit seizoen voorlopig redelijk tot goed sta te keepen. Maar het kan altijd beter, daar ben ik me bewust van."

Mulder kijkt in het interview met FCUpdate.nl ook nog naar de komende tegenstander in de voorronde van de Europa League. "We willen heel graag de Europa League in. Wekelijks wedstrijden spelen op donderdag en zondag, dat is goed voor je ontwikkeling. Het lijkt me heerlijk, het is voor iedereen belangrijk om dat te halen." De laatste dagen is het een groot issue of het daadwerkelijk veilig is in Kiev. "Ik neem aan dat de mensen die erover gaan, en ook de club en de UEFA, geen risico willen nemen. Als er ook maar enige twijfel zou zijn, weet ik zeker dat ze ons niet laten gaan. Dat zou mijn vriendin ook niet tof vinden. Zo simpel is het."
Nou daar denk ik anders over!!
pi_143585023
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:44 schreef Henrys het volgende:

[..]

2,5 miljoen pond - 3,2 miljoen euro

dat is nog wel te doen
En dan nog antibioticakosten.
Dit, dus.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:46:22 #123
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143585041
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Zwartkijker.
Lekker makkelijk :').
pi_143585055
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:45 schreef Luni het volgende:

[..]

Hij moet zich blijven ontwikkelen, maar ik zie hem niet veel verder verbeteren eerlijk gezegd.
Zeker de momenten dat hij aan de grond genageld staat gaan er volgens mij nooit meer uit.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:47:06 #125
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143585066
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Lekker makkelijk :').
Meer kan ik er niet van maken, lange.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:47:39 #126
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143585087
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:45 schreef Luni het volgende:

[..]

"Maar op echte grote fouten kun je hem zelden betrappen." Geschreven door zijn vriendin ofzo? :')
pi_143585096
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En dan nog antibioticakosten.
En z'n declaraties bij de Vapiano XD
pi_143585129
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

woeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dit, dus.
pi_143585182
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Jas van de club erbij.
pi_143585215
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:40 schreef Tomasso het volgende:
. Er zijn in Nederland nou eenmaal geen betaalbare spelers waar we hogerop mee gaan komen.
Mwoa, ik denk dat een Bilal en een Ziyech wel voorbeelden zijn van 'betaalbare spelers' die een meerwaarde vormen + voor meer doorverkocht kunnen worden (en bij 'mislukking' niet veel in waarde zullen dalen).
Een Toornstra gaat inderdaad niet veel meer 5 mln opleveren denk ik. Als hij gewoon mee kan komen dan en niet echt zal excelleren (wat een beetje de verwachting zou zijn) is er geen club die er later nog meer dan 5 mln voor geeft denk ik.
Zelfs als hij daadwerkelijk makkelijk stappen zou maken en in 1-2 jaar uitblinker blijkt, is hij 26-27 zodra buitenlandse clubs hem zouden willen hebben, als je dan 10 mln vangt is het errug veel.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:53:27 #131
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143585285
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Meer kan ik er niet van maken, lange.
Ok, kleine. Jammer dat gelatenheid regeert.
pi_143585298
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:51 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Mwoa, ik denk dat een Bilal en een Ziyech wel voorbeelden zijn van 'betaalbare spelers' die een meerwaarde vormen + voor meer doorverkocht kunnen worden (en bij 'mislukking' niet veel in waarde zullen dalen).
Een Toornstra gaat inderdaad niet veel meer 5 mln opleveren denk ik. Als hij gewoon mee kan komen dan en niet echt zal excelleren (wat een beetje de verwachting zou zijn) is er geen club die er later nog meer dan 5 mln voor geeft denk ik.
Zelfs als hij daadwerkelijk makkelijk stappen zou maken en in 1-2 jaar uitblinker blijkt, is hij 26-27 zodra buitenlandse clubs hem zouden willen hebben, als je dan 10 mln vangt is het errug veel.
Toornstra zit boven het niveau van Den Haag, redelijk op niveau in Utrecht (uitschietertje hier en daar) en dan moet ie in 1 á 2 jaar boven het gros van de groep uitsteken om voor 10 miljoen te worden verkocht?

Ik heb mijn twijfels over Vormer 2.
Dit, dus.
pi_143585311
Mulder grappemaker.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:54:27 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143585313
Krabby gaat lekker op vakantie. De laatste twee weken van de transferperiode. Nieuws heeft hij toch nooit. Met z'n kanker abonnement op de kanker voetbal international.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143585363
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Toornstra zit boven het niveau van Den Haag, redelijk op niveau in Utrecht (uitschietertje hier en daar) en dan moet ie in 1 á 2 jaar boven het gros van de groep uitsteken om voor 10 miljoen te worden verkocht?

Ik heb mijn twijfels over Vormer 2.
Vormer was in ieder geval gratis. Had best van waarde kunnen zijn als Clasie zich niet dusdanig had ontwikkeld.
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:56:26 #136
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143585391
Vraagje;

Heeft iemand nog die foto van een stomende kuip ?

Hij is genomen aan het water achter die 3 flats die er staan, en volgens mij was het van de CL wedstrijd tegen dinamo kiev.

Je ziet zegmaar zo de kuip savonds, met rode en witte rook erboven, best pic ever _O_

deze zonder text :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_143585399
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vormer was in ieder geval gratis. Had best van waarde kunnen zijn als Clasie zich niet dusdanig had ontwikkeld.
Vormer is toch gewoon een breedtespeler. Als er iemand een auw heeft mag Vormer warmlopen. Wedstrijden beslissen en wereldpasses staan nog op de planning.
Dit, dus.
pi_143585459
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:56 schreef Jimbo het volgende:
Vraagje;

Heeft iemand nog die foto van een stomende kuip ?

Hij is genomen aan het water achter die 3 flats die er staan, en volgens mij was het van de CL wedstrijd tegen dinamo kiev.

Je ziet zegmaar zo de kuip savonds, met rode en witte rook erboven, best pic ever _O_

[ afbeelding ] deze zonder text :+
Tekst en logo er af knippen?
pi_143585463
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:54 schreef Caland het volgende:
Krabby gaat lekker op vakantie. De laatste twee weken van de transferperiode. Nieuws heeft hij toch nooit. Met z'n kanker abonnement op de kanker voetbal international.
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_143585477
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Vormer is toch gewoon een breedtespeler. Als er iemand een auw heeft mag Vormer warmlopen. Wedstrijden beslissen en wereldpasses staan nog op de planning.
Dat is hij ook, maar toch degene die nog het dichts bij de basis zit. Vorig jaar was het bijna zover dat hij in plaats van Vilhena zou gaan spelen, maar raakte hij geblesseerd :')
Het is een degelijke speler en de enige die een aardige corner en vrije trap in de benen heeft.
pi_143585512
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat is hij ook, maar toch degene die nog het dichts bij de basis zit. Vorig jaar was het bijna zover dat hij in plaats van Vilhena zou gaan spelen, maar raakte hij geblesseerd :')
Het is een degelijke speler en de enige die een aardige corner en vrije trap in de benen heeft.
Een degelijke speler. Tja.. daar is geen speld tussen te krijgen.
Dit, dus.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:00:19 #142
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143585531
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:53 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ok, kleine. Jammer dat gelatenheid regeert.
Ik verwacht weinig wonderen op het moment. Als dat gelatenheid is, dan zei het zo.

Daarvoor zitten we in een te vroeg stadium van de wederopbouw. Veel supporters kunnen daar het geduld niet voor opbrengen. Kijken teveel naar de concurrenten en spiegelen Feyenoord daaraan. Dat gaat op den duur frustreren. Snap ik.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:01:51 #143
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_143585585
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:54 schreef Caland het volgende:
_O- _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:08:49 #144
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143585805
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik verwacht weinig wonderen op het moment. Als dat gelatenheid is, dan zei het zo.

Daarvoor zitten we in een te vroeg stadium van de wederopbouw. Veel supporters kunnen daar het geduld niet voor opbrengen. Kijken teveel naar de concurrenten en spiegelen Feyenoord daaraan. Dat gaat op den duur frustreren. Snap ik.
Wonderen verwachten doe ik niet. Het enige dat ik verlang, is dat het beetje geld wat we eindelijk hebben, verstandig wordt uitgegeven.
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:10:09 #145
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143585849
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:08 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wonderen verwachten doe ik niet. Het enige dat ik verlang, is dat het beetje geld wat we eindelijk hebben, verstandig wordt uitgegeven.
Daar zijn ze nu toch mee bezig, met verstandig geld uit geven?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:10:35 #146
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143585862
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:08 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Daar moeten we een goed scoutingsapparaat voor hebben. Is er niet.

quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Toornstra is middelmaat volgens Tomasso. Zouden we dus niet moeten halen.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:12:01 #147
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143585901
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Tot dusver wel. Echter, mocht Toornstra voor 4 miljoen of meer worden gehaald, zou ik dat onverstandig vinden.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:13:32 #148
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143585947
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Daar moeten we een goed scoutingsapparaat voor hebben. Is er niet.
Dat constateren we allebei. Maar dat mag toch geen excuus zijn om dan maar middelmaat te halen, omdat men verwacht dat er spelers worden gekocht?
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:13:44 #149
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143585953
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Tot dusver wel. Echter, mocht Toornstra voor 4 miljoen of meer worden gehaald, zou ik dat onverstandig vinden.
Ik verwacht dat eerlijk gezegd niet. Vergeet niet dat de transfermarkt nog 12 dagen geopend is. Naarmate de deadline nadert, zakken de prijzen ook. Het niet uitgeven van je transfergeld aan bijvoorbeeld een Guidetti, vind ik verstandig omgaan met je geld.

Je hoeft geen geld uit te geven om verstandig om te gaan met je geld.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_143586076
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik verwacht dat eerlijk gezegd niet. Vergeet niet dat de transfermarkt nog 12 dagen geopend is. Naarmate de deadline nadert, zakken de prijzen ook. Het niet uitgeven van je transfergeld aan bijvoorbeeld een Guidetti, vind ik verstandig omgaan met je geld.

Klopt. Soms kun je beter gewoon niks doen, dan je geld aan de verkeerde spelers uitgeven.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:23:40 #151
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143586289
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dat constateren we allebei. Maar dat mag toch geen excuus zijn om dan maar middelmaat te halen, omdat men verwacht dat er spelers worden gekocht?
Ik denk niet dat er spelers worden gehaald, puur omdat wij verwachten dat er spelers worden gekocht. Dat zou de omgekeerde wereld zijn.

Ik hoop in ieder geval dat Van Geel verstandiger is dan dat. Leven met de waan van de dag is wel het onverstandigste dat je kan doen als club.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:24:56 #152
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143586333
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dan zitten wij op 1 lijn.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:25:35 #153
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143586362
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er spelers worden gehaald, puur omdat wij verwachten dat er spelers worden gekocht. Dat zou de omgekeerde wereld zijn.

Ik hoop in ieder geval dat Van Geel verstandiger is dan dat. Leven met de waan van de dag is wel het onverstandigste dat je kan doen als club.
Dan zijn we het in grote lijnen eens.
pi_143586452
Zorgen dat er een selectie staat die de komende 2 a 3 jaar de voorronde van de EL overleeft en meedoet om het kampioenschap is natuurlijk niet 'de waan van de dag'.
pi_143586598
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:28 schreef erik013 het volgende:
Zorgen dat er een selectie staat die de komende 2 a 3 jaar de voorronde van de EL overleeft en meedoet om het kampioenschap is natuurlijk niet 'de waan van de dag'.
Onverantwoord veel geld uitgeven om dit te realiseren wel.
pi_143586886
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat Toornstra middelmaat is dan? Je roept maar wat
pi_143586954
Het is zeker weten een van de betere middenvelders van de eredivisie, maar waar ga je hem neerzetten vraag ik me af?
pi_143587005
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:42 schreef Peak het volgende:
Het is zeker weten een van de betere middenvelders van de eredivisie, maar waar ga je hem neerzetten vraag ik me af?
Naast Vormer op de bank.
pi_143587021
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:44 schreef H.FR het volgende:

[..]

Naast Vormer op de bank.
Ah dus eigenlijk kopen we Toornstra omdat Vormer het gelul van Verhoek zat is? Dan vind ik 4 miljoen nog weinig ;)
pi_143587032
Als Guidetti gehaald wordt zal dat in ieder geval niet zomaar zijn. Er zitten professionals bij Feyenoord die dat prima kunnen inschatten en beoordelen aan de hand van de informatie die ze hebben.

Als je denkt dat ze Guidetti halen op basis van het seizoen dat hij hier gedraaid heeft ben je gewoon blind. Er zal gewoon gekeken worden naar zijn fitheid op dit moment, hoe hij het op de trainingen heeft gedaan in de voorbereiding bij City en op basis van gesprekken met hem zelf.

Hij is nog jong en er zit voldoende rek in deze jongen, hij deed leuke dingen en dat verleer je niet zomaar denk ik.

Proberen waard, indien fit en geen gekke andere dingen.
pi_143587056
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:42 schreef Peak het volgende:
Laten concurreren op de plek van Vilhena en Immers? Zoals dat hoort bij een topclub.
pi_143587076
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:45 schreef Thunder0x het volgende:
Als Guidetti gehaald wordt zal dat in ieder geval niet zomaar zijn. Er zitten professionals bij Feyenoord die dat prima kunnen inschatten en beoordelen aan de hand van de informatie die ze hebben.

Als je denkt dat ze Guidetti halen op basis van het seizoen dat hij hier gedraaid heeft ben je gewoon blind. Er zal gewoon gekeken worden naar zijn fitheid op dit moment, hoe hij het op de trainingen heeft gedaan in de voorbereiding bij City en op basis van gesprekken met hem zelf.

Hij is nog jong en er zit voldoende rek in deze jongen, hij deed leuke dingen en dat verleer je niet zomaar denk ik.

Sommige dingen verleer je niet, maar soms kan je lichaam iets niet meer aan. Het is en blijft een grote gok, die je voor een klein bedrag wel kunt nemen, maar niet voor 3 miljoen+
pi_143587140
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:46 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Laten concurreren op de plek van Vilhena en Immers? Zoals dat hoort bij een topclub.
En dus is Toornstra geen directe versterking, maar een verbreding van je selectie. Moeten we daar 4 miljoen in willen steken?
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:50:15 #164
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143587152
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:40 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat Toornstra middelmaat is dan? Je roept maar wat
Op basis van de keren dat ik hem heb zien spelen. Je roept zelf maar wat.
pi_143587222
Bosvelt wastoch iets van 24 toen hij naar Feyenoord ging?
#12 is not for sale!
pi_143587292
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:50 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Op basis van de keren dat ik hem heb zien spelen. Je roept zelf maar wat.
Gelukkig ben jij geen scout bij Feyenoord dan, alhoewel elke debiel deze functie zou kunnen vervullen op dit moment.

Statistieken zeggen genoeg van Toornstra Ik roep niet zomaar wat :W
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:55:34 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143587329
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:45 schreef Thunder0x het volgende:

Zijn dat dezelfde professionals die Boulahrouz ook wel een verstandige aankoop vonden?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143587353
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:54 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij geen scout bij Feyenoord dan, alhoewel elke debiel deze functie zou kunnen vervullen op dit moment.

Statistieken zeggen vrijwel niets.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:56:13 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143587355
quote:

[..]

De statistieken van Immers zijn ook meer dan prima.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:56:27 #170
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143587363
quote:

[..]

Ok man.
pi_143587372
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Zijn dat dezelfde professionals die Boulahrouz ook wel een verstandige aankoop vonden?
Is het ook.
pi_143587396
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Beetje makkelijk iemand afserveren die geblesseerd is. Als hij eenmaal fit is zal hij wel van waarde kunnen zijn voor dit Feyenoord denk ik.
pi_143587411
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:56 schreef Caland het volgende:

[..]

De statistieken van Immers zijn ook meer dan prima.
Ik heb ook geen kritiek op Immers :)
pi_143587438
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:56 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Statistieken zeggen vrijwel niets.
In jou wereld misschien.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:58:59 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143587454
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:57 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Beetje makkelijk iemand afserveren die geblesseerd is. Als hij eenmaal fit is zal hij wel van waarde kunnen zijn voor dit Feyenoord denk ik.
Ja maar het probleem met Boulahrouz is, zeg maar, dat hij, zonder overdrijven, altijd geblesseerd is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143587466
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

In jou wereld misschien.
In de voetbalwereld, ja.

En het is jouw overigens.
pi_143587559
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:59 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

In de voetbalwereld, ja.

En het is jouw overigens.
ah ok, Sjaak
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:02:33 #178
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143587590
quote:

[..]

Kijk jij nooit een wedstrijd, of wat?
pi_143587649
quote:

[..]

Hoe kan je nou godverdorie geen kritiek op Immers hebben?!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2014 13:04:03 ]
pi_143587652
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:02 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Kijk jij nooit een wedstrijd, of wat?
Hoezo?
pi_143587739
Nee niet weer de Lex Immers discussie! https://decorrespondent.n(...)71529613650-86e6df6a
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:10:00 #182
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143587863
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:06 schreef Peak het volgende:
Nee niet weer de Lex Immers discussie! https://decorrespondent.n(...)71529613650-86e6df6a
Daar wordt genoeg buiten beschouwing gelaten.
pi_143588014
Maar ook genoeg wel in beschouwing genomen. Lex Immers is voor dit Feyenoord een redelijke 10. Hij is geen wereldtop maar in de eredivisie loopt er niet veel beters rond. Leg je er nou eens bij neer dat er in de Eredivisie geen wereldsterren rondlopen.
pi_143588107
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:57 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Behalve dan dat hij de afgelopen 8 jaar gemiddeld 12 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld.
Dus het is meer het afserveren van een speler omdat je op voorhand al weet dat hij sowieso geblesseerd geraakt gaat wórden.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:19:49 #185
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143588217
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:14 schreef Peak het volgende:
Maar ook genoeg wel in beschouwing genomen. Lex Immers is voor dit Feyenoord een redelijke 10. Hij is geen wereldtop maar in de eredivisie loopt er niet veel beters rond. Leg je er nou eens bij neer dat er in de Eredivisie geen wereldsterren rondlopen.
Redelijk tot matig ja. Dus niet goed genoeg om hogerop te komen.
pi_143588309
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee maar er is ook geen betaalbaar alternatief wat aanzienlijk beter is. En dan kan je beter niks doen en hem laten staan. Dat zijn je eigen worden.
pi_143588312
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:16 schreef Cara het volgende:

[..]

Behalve dan dat hij de afgelopen 8 jaar gemiddeld 12 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld.
Dus het is meer het afserveren van een speler omdat je op voorhand al weet dat hij sowieso geblesseerd geraakt gaat wórden.
Hij zal vast geen topsalaris krijgen. Gok zou ik ook wel nemen, indien fit is hij bruikbaar. Blijkbaar is er geen andere optie
pi_143588387
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Hogerop komen :') In de tijd dat we in de schulden zaten en niets te besteden hadden is Lex aangetrokken. Denk je dat ze toen dachten aan hogerop komen? Er waren wel andere prioriteiten toen.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:35:47 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143588849

Hihaho
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143588897
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Hihaho
Jezus Christus wat een slechte garp.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143589005
quote:
[ afbeelding ]

Hihaho
Godverdomme :')
pi_143591089
Vraagprijs voor Toornstra is volgens VI gezakt naar een realistische 4 miljoen. Zal wel rond komen dus.
pi_143591125
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
Vraagprijs voor Toornstra is volgens VI gezakt naar een realistische 4 miljoen. Zal wel rond komen dus.
4 miljoen vind ik nog te veel voor een speler die je niet persé nodig hebt.
Liever 1 of 2 miljoen extra in een goede spits.
pi_143591375
quote:
[ afbeelding ]

Hihaho
Eus
pi_143591382
Fer waarschijnlijk voor 10 miljoen naar QPR. Dat betekent weer kassa voor Feyenoord als ik het goed heb.. opleidingsvergoeding
pi_143591384
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:25 schreef H.FR het volgende:

[..]

4 miljoen vind ik nog te veel voor een speler die je niet persé nodig hebt.
Liever 1 of 2 miljoen extra in een goede spits.
Die spits komt ook nog wel. Moet wel voor 5 miljoen kunnen lukken toch die spits? Ik denk dat Bas Dost uiteindelijk wel voor dat bedrag haalbaar is in ieder geval.
pi_143591424
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Fer waarschijnlijk voor 10 miljoen naar QPR. Dat betekent weer kassa voor Feyenoord als ik het goed heb.. opleidingsvergoeding
Is dat niet ruk met binnenlandse transfers oid? We kregen toen Van Persie naar Man UTD ging toch ook niets?
pi_143591568
quote:
[ afbeelding ]

Hihaho
Godverdomme, ik moest nog lachen ook :')
pi_143591597
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Die spits komt ook nog wel. Moet wel voor 5 miljoen kunnen lukken toch die spits? Ik denk dat Bas Dost uiteindelijk wel voor dat bedrag haalbaar is in ieder geval.
Luuk de Jong was dat in ieder geval wel...
pi_143591611
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:34 schreef Karelnoord het volgende:

[..]

Is dat niet ruk met binnenlandse transfers oid? We kregen toen Van Persie naar Man UTD ging toch ook niets?
Klopt, helemaal niks.
pi_143592002
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
'Realistische' 4 miljoen. :')

Ga toch weg man, veel te veel geld.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:53:17 #202
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143592067
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef Cara het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Het is teveel voor het soort speler dat we er mee binnenhalen, maar het is zeker een realistische vraagprijs die Utrecht stelt.
Elite
Tegen TTIP
pi_143592080
quote:

[..]

Wil je wel of geen versterkingen?
pi_143592133
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wil je wel of geen versterkingen?
Voor een normaal bedrag wil iedereen versterkingen, niet voor teveel geld
pi_143592134
quote:

[..]

Ik meende een tijdje terug hier iets gelezen te hebben dat het vanwege de leeftijd van Fer toen hij naar Norwich kwam zo is dat hij bij een binnenlandse transfer wel een solidariteitsbijdrage/opleidingsvergoeding zou opleveren, maar kan het niet meer vinden.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:57:27 #206
53267 TC03
pi_143592170
quote:

[..]

Meest scorende middenvelder van Nederland.
pi_143592590
quote:

[..]

Toornstra is gewoon een bovengemiddelde middenvelder in de Eredivisie hoor? Zo niet één van de beste middenvelders in de Eredivisie.

Daarvoor lijkt me 4 miljoen gewoon een realistisch bedrag. Denk zelfs dat hij nog iets meer waard kan worden mocht hij nog doorgroeien in dienst bij Feyenoord.

Begrijp echt niet waarom velen Toornstra zo laag inschatten. Hebben ze Toornstra nog nooit zien voetballen ofzo? :')

Hij is weliswaar niet zo'n talent als Ziyech en ook al 25, maar hij is één van de meest aanvallend ingestelde middenvelders in de Eredivisie. Een uitstekende steekpass in huis, overzicht, en een functionele techniek. Niet voor niets hebben FC Twente en ook PSV interesse gehad in deze speler.

Maar goed, vrijwel iedereen hier vond Strootman bijvoorbeeld ook maar een matige voetballer.
pi_143592653
Altijd mooi hoe mensen zeggen teveel geld.

Hoe heb je dat uitgerekend dan? :')
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:16:40 #209
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143592743
quote:
Realistische' 4 miljoen.

Realistisch is het wel voor een speler met zijn kwaliteiten en nog een 3-jarig contract.
Ik zou het geen verkeerde aankoop vinden. Op het middenveld heb je op dit moment maar 2 spelers die het gewenste niveau halen (Karsdorp nog buiten beschouwing gelaten).
Toornstra is gewoon een goede voetballer voor Feyenoord, en na Ziyech het beste alternatief in de Eredivisie. Utrecht vraagt 4, dan zal het wel tussen de 3 en 3,5 worden.
Prima bedrag voor Toornstra.
pi_143592849
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Het is teveel voor het soort speler dat we er mee binnenhalen, maar het is zeker een realistische vraagprijs die Utrecht stelt.
Voor de duidelijkheid, die 4 miljoen komt van Freek Janssen van VI, niet van Utrecht zelf.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:20:57 #211
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143592880
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:56 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Voor een normaal bedrag wil iedereen versterkingen, niet voor teveel geld
4 miljoen is tegenwoordig een normaal bedrag in de voetbalwereld. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten koop je niks meer voor.
Elite
Tegen TTIP
pi_143593210
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:20 schreef Happel het volgende:

[..]

4 miljoen is tegenwoordig een normaal bedrag in de voetbalwereld. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten koop je niks meer voor.
Klopt, maar dan zou ik dat geld toch liever investeren in iemand anders. 4 miljoen is een normaal bedrag, maar ik vind het teveel voor iemand als Toornstra (en nee, ik zou ook niet zo snel een alternatief kunnen noemen wie dan wel)
pi_143593234
Wat mij betreft mag Utrecht Toornstra lekker houden. We hebben Toornstra nu toch niet écht nodig. Kan Feyenoord lekker aan de slag met het door ontwikkelen van onze jeugd. Ik zie volgend jaar liever een Karsdorp of Sleegers in de basis. Mochten zij volgend jaar het niveau niet halen kunnen we altijd nog naar Toornstra kijken, maar dan heeft hij wel weer een jaar minder contract.
pi_143593341
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:30 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Klopt, maar dan zou ik dat geld toch liever investeren in iemand anders. 4 miljoen is een normaal bedrag, maar ik vind het teveel voor iemand als Toornstra (en nee, ik zou ook niet zo snel een alternatief kunnen noemen wie dan wel)
Ik ga het nog 1 keer vragen...

Hoe kom je erbij dat 4 miljoen euro teveel is voor Toornstra?
Vond je 4 miljoen ook teveel voor Ziyech?
3,5 miljoen teveel voor Bilal?
pi_143593409
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Toornstra is al relatief oud, vandaar.
4 mln voor Ziyech is nog prima op zich.
3,5 voor Bilal vind ik persoonlijk te veel, maar aan de andere kant wel 5/6 jaar jonger dan Toornstra.
pi_143593500
quote:

[..]

Ik vind 3.5 miljoen voor Bilal een vrij hoge prijs ja. 4 miljoen voor Ziyech vind ik beter te begrijpen: jonger, aangeschreven als groter talent. Het enige waarom ik 4 miljoen voor Toornstra een beetje kan begrijpen is door de lengte van z'n contract, maar voor z'n voetbalkwaliteiten niet
pi_143593511
quote:

[..]

Je ziet zelf toch ook wel het verschil tussen Ziyech (21), Bilal (19) en Toornstra(25)? Die eerste twee maakten beide in hun eerste eredivisie seizoen al indruk. Toornstra is al wat langer actief. Iets met talent, restwaarde en ontwikkeling.
pi_143593756
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:38 schreef Peak het volgende:

[..]

Je ziet zelf toch ook wel het verschil tussen Ziyech (21), Bilal (19) en Toornstra(25)? Die eerste twee maakten beide in hun eerste eredivisie seizoen al indruk. Toornstra is al wat langer actief. Iets met talent, restwaarde en ontwikkeling.
Dat verschil zie ik zeker, alleen Toornstra presteert al seizoenen (!) lang.
Die andere 2 moeten het nog bewijzen dat ze een constante waarde zijn.

Maar goed, als ik Feyenoorder was geweest was de kans vrij groot dat ik hetzelfde dacht, maar nu vanuit Utrecht's oogpunt begrijp ik het zeker niet. Mocht Jens voor 4 miljoen jullie kant op gaan dan zal de teleurstelling hier op de tribunes erg groot zijn als ik de verschillende fora mag geloven.
pi_143593788
Dat ze 4 miljoen vragen is logisch en vind ik zelfs redelijk voorzichtig. Of je dat ook wilt betalen is natuurlijk weer een andere vraag. Dat hangt ook af van hoe hard je hem nodig hebt.
pi_143593977
4 milj. is voor toornstra makkelijker te verantwoorden dan voor Ziyech.
pi_143594008
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:53 schreef Scrummie het volgende:
4 milj. is voor toornstra makkelijker te verantwoorden dan voor Ziyech.
Waarom? Ziyech is jonger en kan ook op de vleugels.
pi_143594033
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef H.FR het volgende:

[..]

Daar denkt hij zelf anders over ;)
pi_143594086
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef Peak het volgende:

[..]

Daar denkt hij zelf anders over ;)
Nee, hij wil persé garantie op een basisplek op de 10 positie, en bij Twente krijgt hij die garantie.
Dat is iets anders dan niet op de vleugels kunnen spelen.
pi_143594148
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ziyech wil niet op de vleugels, maar dat terzijde; Toornstra heeft zich inmiddels wel bewezen en kan behoorlijke statistieken overleggen en is de belangrijkste speler van een middenmoter, al seizoenen lang.

Ziyech was een talent van Heerenveen die nog niets bewezen heeft, waarbij hij vorig seizoen ook nog regelmatig moest banken. Beetje zoals Zivkovic, die voor minder dan een miljoen naar de joden ging (oké, die was nog iets jonger, maar toch).

Je betaald nou eenmaal wat voor 'bewezen' spelers. En dat staat los van het feit of jij het een toegevoegde waarde vind overigens (ik zeg niet of je dat wel of niet vindt, dat kan ik niet zo snel vinden :P).
pi_143594283
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ziyech wil niet op de vleugels, maar dat terzijde; Toornstra heeft zich inmiddels wel bewezen en kan behoorlijke statistieken overleggen en is de belangrijkste speler van een middenmoter, al seizoenen lang.
Hij speelt pas anderhalf jaar bij Utrecht hè, daarvoor Ado. Nu was hij bij Ado ook een prima speler, maar daar was Verhoek ook een prima speler :+
pi_143594343
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:

[..]

quote:
15s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:39 schreef H.FR het volgende:

[..]

Klopt, helemaal niks.
Het verschil met RVP is dat hij al op jonge leeftijd naar Engeland ging, waardoor hij nog 'opleidingsjaren' in Engeland heeft gehad. Dan geldt Engeland als 'binnenlandse transfer binnen het opleidingsland' en krijgt niemand een vergoeding.
Fer vertrok op zijn 23e naar Engeland waardoor alleen NL het opleidingsland is en we dus WEL een opleidingsvergoeding krijgen bij een binnenlandse transfer binnen Engelandbronloos, maar zo zit het volgens mij :)

EDIT: Nu met een bron
pi_143594385
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:04 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het verschil met RVP is dat hij al op jonge leeftijd naar Engeland ging, waardoor hij nog 'opleidingsjaren' in Engeland heeft gehad. Dan geldt Engeland als 'binnenlandse transfer binnen het opleidingsland' en krijgt niemand een vergoeding.
Fer vertrok op zijn 23e naar Engeland waardoor alleen NL het opleidingsland is en we dus WEL een opleidingsvergoeding krijgen bij een binnenlandse transfer binnen Engelandbronloos, maar zo zit het volgens mij :)
Ik hoop het!
pi_143594396
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:02 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Hij speelt pas anderhalf jaar bij Utrecht hè, daarvoor Ado. Nu was hij bij Ado ook een prima speler, maar daar was Verhoek ook een prima speler :+
Ah, ik dacht dat ie al een jaartje langer bij Utrecht zat. Excuus! Maar inderdaad, bij ADO ook een bepalende speler. 4 milj. blijft te verantwoorden wat mij betreft :). Niet dat ik vind dat we dat moeten betalen, Geel moet gaan zeuren en zaniken voor max 3. Zuinigheid!
pi_143594545
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah, ik dacht dat ie al een jaartje langer bij Utrecht zat. Excuus! Maar inderdaad, bij ADO ook een bepalende speler. 4 milj. blijft te verantwoorden wat mij betreft :). Niet dat ik vind dat we dat moeten betalen, Geel moet gaan zeuren en zaniken voor max 3. Zuinigheid!
Immers was daar ook bepalend, die kostte nog geen miljoen. Waarom moet hij dan 4x zoveel kosten?
pi_143594567
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:10 schreef H.FR het volgende:

[..]

Immers was daar ook bepalend, die kostte nog geen miljoen. Waarom moet hij dan 4x zoveel kosten?
die heeft met alle rare constructies eromheen veel meer gekost hoor
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:14:38 #231
42184 crew  DaMart
pi_143594717
Nog meer opleidingsvergoeding voor Feyenoord:

quote:
Jonathan de Guzman maakt vrijwel zeker de overstap naar Napoli. Volgens diverse media heeft de club met Villarreal een akkoord bereikt over de transfersom voor de Oranje-international. Napoli betaalt 6,5 miljoen euro voor de geboren Canadees, die de afgelopen jaren op huurbasis voor Swansea City speelde.

bron
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:17:27 #232
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143594814
4 voor Toornstra? 2 + Schaken kennen ze krijgen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143594828
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef DaMart het volgende:

[..]

Koopje.
pi_143594870
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:10 schreef H.FR het volgende:

[..]

Immers is gehaald met een vage constructie, durf te wedden dat die meer dan een miljoen heeft gekost uiteindelijk. Immers lag ook minder lang vast toen wij 'm haalden, Toornstra nog tot 2017.

Overigens denk ik ook dat die vage constructie met Immers er deels verantwoordelijk voor was dat van de zomer zijn contract verlengd is.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2014 16:21:31 ]
pi_143594874
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:17 schreef Toekito het volgende:
4 voor Toornstra? 2 + Schaken kennen ze krijgen.
Verhoek mag ook wel mee hoor. En ach, Goossens kan er ook nog wel bij
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:22:21 #236
53267 TC03
pi_143595015
Als Van Geel Verhoek weet te slijten aan Utrecht is het wel een held. Wel zielig voor Utrecht. :@
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:31:54 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143595379
Mensen die zeiken over 4 miljoen. :') Dat soort bedragen betaal je nou eenmaal voor dergelijke binnenlandse transfers. Het kan wel relatief goedkoper (zie Kostic, Tadic, Gutierrez), maar dan moet je een goed scoutingsapparaat hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143595426
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
Mensen die zeiken over 4 miljoen. :') Dat soort bedragen betaal je nou eenmaal voor dergelijke binnenlandse transfers. Het kan wel relatief goedkoper (zie Kostic, Tadic, Gutierrez), maar dan moet je een goed scoutingsapparaat hebben.
Dan moet je het misschien gewoon niet doen.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:34:05 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143595444
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dan moet je het misschien gewoon niet doen.
Nooit meer iets kopen. Lijkt me een goed plan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143595527
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Gwn 100% op de eigen jeugd ja tog niet dan.

Donderdag Schuurman, Slabbekoorn en Proost in de basis!!!1!
pi_143595549
Waarom moet je Toornstra halen dan?
pi_143595593
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef DaMart het volgende:

[..]

de guzman en fer toch nog voor zo'n 700.000 extra inkomsten.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:40:21 #243
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143595664
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:37 schreef Peak het volgende:
Omdat als je Toornstra op de plek van Immers zet, wij er op vooruitgaan.
pi_143595668
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:37 schreef Peak het volgende:
Omdat ie wat kan.
pi_143595671
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:36 schreef Grifte het volgende:
Schuurman, Slabbekoorn
Deze 2 in de basis zou wel mooi zijn.
pi_143595680
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
Bv. een Ziyech halen bedoel je? Jonger, en met veel beter doorverkoopperspectief (3x woordwaarde)
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:44:26 #247
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143595785
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Bv. een Ziyech halen bedoel je? Jonger, en met veel beter doorverkoopperspectief (3x woordwaarde)
Ik had het puur over het bedrag. 4-5 miljoen is zowat de standaard voor elke eredivisievoetballer die iets met zijn kop boven het maaiveld uitsteekt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:51:49 #248
53267 TC03
pi_143596001
Ik vraag me af, zou Rutten stiekem ontevreden zijn over Immers? :{
pi_143596105
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:51 schreef TC03 het volgende:
Nee, anders had hij Kongolo wel captain gemaakt.
pi_143596112
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet. Maar als je erg veel moet betalen voor zulke spelers, moet je misschien gewoon een jaar rustig aan doen, in plaats van het geld maar zomaar uitgeven. We zitten nu wel in het stadium: gaat de speler je in de toekomst nog geld opleveren ja/nee en ga je met deze speler hoger eindigen ja/nee.
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:56:00 #251
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143596133
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:54 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Nee, anders had hij Kongolo wel captain gemaakt.
Beter maken ze Kazim gelijk captain.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:56:09 #252
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143596137
Ik heb bij Toornstra wel een beetje een Ruud Vormer gevoel.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:56:12 #253
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143596138
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:51 schreef TC03 het volgende:
erg Te Vrede kan die ook niet zijn over de laatste duels van Lexie.
Sporten voor Sophia
pi_143596285
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet. Maar als je erg veel moet betalen voor zulke spelers, moet je misschien gewoon een jaar rustig aan doen, in plaats van het geld maar zomaar uitgeven. We zitten nu wel in het stadium: gaat de speler je in de toekomst nog geld opleveren ja/nee en ga je met deze speler hoger eindigen ja/nee.
Maar 4 miljoen is dus niet 'erg veel'.

Bovendien kan Toornstra best nog wat verdere stappen maken bij Feyenoord en misschien zelfs nog iets meer waard worden ook. Ik denk ook dat Toornstra weldegelijk een speler is waarmee je hoger gaat eindigen.

Toornstra wordt hopeloos onderschat hier.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:00:24 #255
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_143596298
Dagelijkse Guidetti gerucht is er schijnbaar weer? Dit keer huren van City :')
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:00:27 #256
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143596300
Dit zou ik dan wel weer zien zitten.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:01:47 #257
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143596339
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:00 schreef elCholo het volgende:
Doen!!!!! Jaar huren en evt aanschaffen daarna.
Sporten voor Sophia
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:02:15 #258
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_143596356
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:01 schreef Toekito het volgende:

[..]

Doen!!!!! Jaar huren en evt aanschaffen daarna.
Transfervrij na dat jaar dus die dikke wil dan maar wat graag naar een club
pi_143596375
quote:
4 miljoen pond voor Guidetti?

En dan vinden ze Toornstra duur. :')
pi_143596387
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:59 schreef Tomatenboer het volgende:[..]

Maar 4 miljoen is dus niet 'erg veel'.

Bovendien kan Toornstra best nog wat verdere stappen maken bij Feyenoord en misschien zelfs nog iets meer waard worden ook. Ik denk ook dat Toornstra weldegelijk een speler is waarmee je hoger gaat eindigen.

Toornstra wordt hopeloos onderschat hier.
Hij kan misschien nog wel stapjes maken, maar tegen de tijd dat hij weg gaat is hij 27/28. Dan krijg je geen mooie bedragen meer hoor. Pellè was voor ons een absolute topper en gaat voor maar 8-10 miljoen weg. Wat denk je dat een aardige middenvelder dan gaat opleveren in het buitenland?
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:04:12 #261
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143596423
Ik word moe van de Kwiedetti geruchten. Gewoon niet meer doen.
pi_143596435
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

4 miljoen pond voor Guidetti?

En dan vinden ze Toornstra duur. :')
Huur-koop. Ik kan me voorstellen dat we hem huren en verplicht voor x ¤ overnemen na bijvoorbeeld 20 wedstrijden. Als hij dan niet fit is, of niet goed genoeg, stel je hem gewoon niet op en hoef je hem niet over te nemen.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:06:07 #263
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143596498
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik word moe van de Kwiedetti geruchten. Gewoon niet meer doen.
Ik krijg tranen in mijn ogen, als ik er aan denk dat we het dit seizoen met Te Vrede moeten gaan doen.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:08:02 #264
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_143596534
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij kan misschien nog wel stapjes maken, maar tegen de tijd dat hij weg gaat is hij 27/28. Dan krijg je geen mooie bedragen meer hoor. Pellè was voor ons een absolute topper en gaat voor maar 8-10 miljoen weg. Wat denk je dat een aardige middenvelder dan gaat opleveren in het buitenland?
Ik heb bij Toornstra een beetje het idee dat ie qua carriere kan gaan lijken op Dirk Kuijt. Hij kwam pas op zijn 19e over van de amateurs en sloot pas op z'n 21e aan bij het eerste van ADO. Daarna is ie eigenlijk elk seizoen beter geworden en meer gaan scoren.

Ik verwacht dat ie gewoon een laatbloeier is en bij ons ook één van de betere spelers gaat worden. Misschien gaat ie op z'n 28e nog voor 6 miljoen weg.
pi_143596536
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:06 schreef elCholo het volgende:

[..]

Ik krijg tranen in mijn ogen, als ik er aan denk dat we het dit seizoen met Te Vrede moeten gaan doen.
Alsof je vorig seizoen Feyenoord keek voor het voetbal man :+
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:08:14 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_143596538
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Huur-koop. Ik kan me voorstellen dat we hem huren en verplicht voor x ¤ overnemen na bijvoorbeeld 20 wedstrijden. Als hij dan niet fit is, of niet goed genoeg, stel je hem gewoon niet op en hoef je hem niet over te nemen.
Is het dan voor City niet veel gunstiger om hem alleen te verhuren. Blijkt hij echt fit en er weer veel in te leggen kunnen ze hem veel simpeler voor een goed bedrag verkopen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:09:11 #267
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143596564
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:06 schreef elCholo het volgende:

[..]

ik overweeg voor Excelsior te worden voor een jaartje.
Sporten voor Sophia
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:09:54 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143596580
Vanaf nu het verboden woord in dit topic: Guidetti.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143596616
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:09 schreef Caland het volgende:
Kwiedetti, Driedetti en "Toornstra als vervanger van Clasie" mogen nog wel?
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:12:46 #270
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143596659
quote:
De opvolger van 'hij die niet genoemd mag worden'.
pi_143596662
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Is het dan voor City niet veel gunstiger om hem alleen te verhuren. Blijkt hij echt fit en er weer veel in te leggen kunnen ze hem veel simpeler voor een goed bedrag verkopen.
Contract loopt na dit seizoen af. Dus ze zullen hem alleen willen verhuren als het niet anders kan, of met een overnameplicht voor x ¤.
pi_143596676
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:11 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Vervanger voor Clasie? :D
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:19:41 #273
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143596899
John G.
Sporten voor Sophia
pi_143596951
4 miljoen zou ik een realistisch en prima bedrag vinden voor Toornstra. Langdurig contract en één van de betere middenvelders van de competitie (en de meest scorende). Voor minder dan 4 miljoen gaat Utrecht hem echt niet weg doen hoor.

Het feit dat hij geen nek heeft drukt wel op de prijs tho.
Feyenoord Rotterdam
pi_143597081
quote:
Staat ie daar met Rekik op de foto.
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:25:18 #276
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143597096
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:11 schreef Bombvis het volgende:

[..]

ach geef het nog even tot we een echte spits hebben en we hebben het over "wie?detti"
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_143597121
quote:
Zou Sjon toevallig net zo'n lekkere moeder hebben als die andere persona non grata?
pi_143597157
Weten jullie trouwens al dat Dhr John G. de zelfde zaakwaarnemer heeft als Kazim?
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:28:24 #279
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143597210
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:26 schreef Petert87 het volgende:
Weten jullie trouwens al dat Dhr John G. de zelfde zaakwaarnemer heeft als Kazim?
Waarom zou john goosens die zakenwaarnemer hebben ?
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:34:37 #280
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143597413
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:28 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Waarom zou john goosens die zakenwaarnemer hebben ?
ook een dikke pad.
Sporten voor Sophia
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:51:24 #281
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143597839
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:34 schreef Toekito het volgende:
ook een dikke pad.
Kon Fredje niet goed werken met lastige dikke padden?
pi_143598059
Zou Bouma niet nog een jaartje bij ons willen voetballen? Ik vond dat altijd een zeer goede verdediger.
* Verwijderd *
pi_143598253
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:16 schreef Cara het volgende:

[..]

Cissé was bij Roda ook nooit geblesseerd, dus je weet het noooit. :')
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:46:09 #284
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_143599383
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:38 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

de guzman en fer toch nog voor zo'n 700.000 extra inkomsten.
Fer is binnenlandse transfer in Engeland, daar krijgt Feyenoord geen opleidingsvergoeding voor.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_143599446
Guidetti _O_

Ik doe niet aan verboden woorden, ook niet als ze van Caland komen.

En al helemaal niet als het Guidetti is. Want: GUIDETTI _O_ _O_ _O_ _O_
pi_143599521
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Fer is binnenlandse transfer in Engeland, daar krijgt Feyenoord geen opleidingsvergoeding voor.
Jawel, voor de jaren dat hij tot max z'n 23e bij Feyenoord heeft gespeeld. 0,5% per jaar dacht ik.
pi_143600215
Wordt die pot morgen nog ergens uitgezonden?
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:06:56 #288
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143600247
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:06 schreef bierjoost het volgende:
rlt7
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:10:26 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143600417
quote:
Donderdag toch?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143600464
Suggestie voor topictitel: Van Geel de Verlosser?
pi_143600476
quote:
Donderdag, rtl 7, 19.20 uur begint voorbeschouwing, 19.45 uur wedstrijd
pi_143601635
Guidetti anyone?

quote:
De naam van John Guidetti pronkt nog steeds hoog op het verlanglijstje van Feyenoord. Manchester Evening News meldt echter dat de Rotterdammers eerst de fitheid van de 22-jarige Zweed wil testen, voor het met een serieus bod gaat komen. De laatste twee seizoenen kampte de spits met blessureproblemen.

Als we het medium mogen geloven dan gaat Feyenoord akkoord met de vraagprijs van vijf miljoen euro als Guidetti fit genoeg is. De Rotterdammers hopen tot een akkoord met de Engelse grootmacht te komen over een snelle proefperiode. Het is niet duidelijk wat Manchester City van dit idee gaat vinden.

In het seizoen 2011/2012 groeide Guidetti uit tot een publiekslieveling. Na zijn periode bij Feyenoord kwam de spits nauwelijks nog in actie. De Zweed staat al zes jaar op de loonlijst van City, maar tot een doorbraak lijkt het niet te gaan komen.
Gewoon 5 mil neerleggen :D
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:52:21 #293
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143602168
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:39 schreef Thunder0x het volgende:
Guidetti anyone?

[..]

Gewoon 5 mil neerleggen :D
Zou dom zijn.
Elite
Tegen TTIP
pi_143603017
quote:
Feyenoord-trip wordt bliksembezoek

Feyenoord is niet van plan om langer dan nodig is in Oekraïne te blijven. De reis naar het in conflict verkerende land wordt zo ver mogelijk ingekort.

Donderdagavond kruisen de Rotterdammers in het kader van de voorronde van de Europa League de degens met Zorya Luhansk. Die wedstrijd zal in Kiev plaatsvinden in plaats van in het zeer onveilige Luhansk.

Toch is Feyenoord er nog niet helemaal gerust op, zo blijkt uit de vertrektijden van de selectie. De formatie van Fred Rutten vertrekt pas woensdagmiddag om 15.00 uur naar Oekraïne, zodat er dezelfde ochtend nog in Rotterdam getraind kan worden.

In de nacht van donderdag op vrijdag, zo snel mogelijk na afloop van de wedstrijd, zal de Rotterdamse delegatie weer terugvliegen naar Nederland. De clubleiding besloot hiertoe omdat een gevoel van volledige veiligheid ontbreekt.

De regels van de UEFA schrijven voor dat de bezoekende club minimaal 24 uur voor de aftrap aanwezig moet zijn in het land waar de wedstrijd plaatsvindt. In totaal verblijft Feyenoord 36 uur in Oekraïne.
pi_143604152
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Zou dom zijn.
Eens.. 2011-2012 is al lang geleden en na zijn blessure heeft hij amper gespeeld. Grote kans dat hij nu een totaal andere speler is, zou alleen de gok wagen met een huurconstructie..anders niet
pi_143608197
Guidetti ♥
Ik word heel blij van die Guidetti geruchten. :@
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:51:37 #297
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143608236
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef Vasion het volgende:
Guidetti ♥
Ik word heel blij van die Guidetti geruchten. :@
Net als Bakkal?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_143608477
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:13 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Volgens mij willen er een paar trombose
pi_143609476
manu :')

misschien goed voor AGOVV maar niet voor Feyenoord
pi_143609609
Guidetti de verlosser _O_
Aut Caesar aut nihil
pi_143609807
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')