Maar dat had ik dus gelezen, dus Twente wellicht voorkeur, maar alles in NL is wel primaquote:Aston Villa is bereid om El Ahmadi over een seizoen te laten gaan. Dan heeft de middenvelder een aflopend contract bij de Engelse club. Geïnteresseerde ploegen kunnen hem tegen die tijd transfervrij ophalen in Birmingham.
Dertig jaar
"Ik ben inderdaad transfervrij en dus liggen alle opties open. Maar er is toch wel een grote kans dat ik terugkeer naar Nederland. Ik ben straks dertig jaar, en het zou een mooi moment zijn om nog een paar jaar in Nederland te spelen. Ik woon nu al jaren in Engeland, maar Nederland blijft toch mijn thuis. Ik mis mijn familie hier. Als ik ook maar even vrij ben, ga ik terug naar Enschede", zegt El Ahmadi tegen TC/Tubantia.
Goal.com![]()
quote:
Dank voor de link.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/voe(...)iten-bij-twente.html
In de link speelt die nog bij Feyenoord, is een wat ouder bericht zoals Henrys later ook zegt, had ik ook niet meteen doorquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dank voor de link.
Maar er staat inderdaad dat hij graag zijn carriere bij FC Twente zou afsluiten.
Maar als ik het goed heb is hij nu 29. Dus hij zou nog prima 3 jaar bij Feyenoord kunnen voetballen en daarna afbouwen bij FC Twente.
Bovendien staat er dat hij graag nog met Chery zou samenspelen. Als Feyenoord dus mogelijk Chery haalt dan voelt El Ahmadi wellicht wat voor Feyenoord?
Al twijfel ik persoonlijk wel over het aantrekken van El Ahmadi. Uiteindelijk maar één echt goed seizoen gespeeld onder Feyenoord, en bovendien zie ik toch liever jongere spelers naar Feyenoord komen die vervolgens met veel winst doorverkocht kunnen worden.
Vraag me toch af wat hij fout doet dat Te Vrede de voorkeur over hem krijgt. Was ooit een van onze grootste talenten.quote:
Achahbarquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vraag me toch af wat hij fout doet dat Te Vrede de voorkeur over hem krijgt. Was ooit een van onze grootste talenten.
Krijgt ook nooit echt een kans hé. Zelfs niet als invaller.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vraag me toch af wat hij fout doet dat Te Vrede de voorkeur over hem krijgt. Was ooit een van onze grootste talenten.
Zit niet eens meer bij de selectie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Krijgt ook nooit echt een kans hé. Zelfs niet als invaller.
Zal hij structureel falen op de trainingen wellicht?
Mijn Portugees is niet 'je van het', maar Clasie voor 12 miljoen naar Porto ofzo?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef Obiekulu het volgende:
Voor de liefhebbers, A Bola van vandaag:
[ afbeelding ]
Hij is daarbij ook nog eens te klein.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zit niet eens meer bij de selectie.
Ik denk dat trainers hem gewoon niet als een type zien die gaat scoren.
En hij komt snelheid tekort voor de buitenkant.
Maar als ik zijn jong oranje wedstrijden terugkijk kom ik klaar bij elk balcontact van hem![]()
![]()
Te klein vind ik geen argument.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij is daarbij ook nog eens te klein.
Feyenoord heeft de prijs nu 'opgedreven' naar 12 miljoen ja. Onderhandelingen zijn gaande.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mijn Portugees is niet 'je van het', maar Clasie voor 12 miljoen naar Porto ofzo?
Nee, volgens mij gaat het over de moeilijke onderhandelingen omdat Feyenoord 12 miljoen vraagt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mijn Portugees is niet 'je van het', maar Clasie voor 12 miljoen naar Porto ofzo?
Dat dus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:55 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de prijs nu 'opgedreven' naar 12 miljoen ja. Onderhandelingen zijn gaande.
Dus jij beweert dat hij met zijn lengte minder luchtduels wint maar beter kan koppen dan Te Vrede?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Te klein vind ik geen argument.
Is balvaster dan Te Vrede en kan ook beter koppen (zal wel veel minder luchtduels winnen en zal meer hebben aan strakke voorzetten).
Hoe betrouwbaar is die krant? Gister werd er bij RTV Rijnmond nog beweerd dat Porto niet veel meer van zich liet horen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:55 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de prijs nu 'opgedreven' naar 12 miljoen ja. Onderhandelingen zijn gaande.
quote:18-08-2014 | 'Manchester City vraagt 3,1 miljoen euro voor Guidetti'
Manchester City verlangt een bedrag van 2,5 miljoen pond, zo’n 3,1 miljoen euro, voor John Guidetti. De Zweedse spits mag vertrekken bij de Engelse topclub, evenals Micah, Sinclair en Nastasic. Feyenoord is geïnteresseerd om de Zweed over te nemen van de club uit Manchester. Naast Feyenoord zou onder andere ook Juventus geïnteresseerd zijn in de diensten van de aanvaller. (Telegraph)
via FR12
Feyenoord > Juventusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
PIETR in 1, 2, 3....quote:
Ja, absoluut.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat hij met zijn lengte minder luchtduels wint maar beter kan koppen dan Te Vrede?
Wil Van Geel mijn respect nog terug krijgen deze transferwindow dan haalt hij Guidetti,Richards en Nastasic binnen voor 10 miljoenquote:
Die loopt een paar uur met een erectie rond als hij dit leestquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
PIETR in 1, 2, 3....
Niet teveel voor Guidetti. Moet dus zeker haalbaar zijn voor Feyenoord. Is wellicht een gokje waard. Al blijft 3 miljoen veel voor een gokje natuurlijk.
Dan zijn we wellicht voor 3,1 voor Guidetti en 3 miljoen voor Toornstra klaar en houden we nog budget over voor een linksback ofzo?
3 miljoen euro is nog steeds schandalig veel voor een voetballer die 2 jaar niet gespeeld heeft.quote:
Het probleem is dat Achahbar weinig tot geen kopduels gaat winnen gezien zijn lengte. Al die voorzetten (die vaak door de lucht gaan) lever je dan gelijk in.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, absoluut.
Achahbar kan veel kracht achter zijn kopballen zetten en ze goed plaatsen, iets wat Te Vrede niet kan.
Vraagprijs he. Kan je nog best een paar ton van af lullen lijkt mij. Zoals je zelf zegt: wie wil nou een voetballer die 2 jaar niet gespeeld heeft?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:10 schreef Cara het volgende:
[..]
3 miljoen euro is nog steeds schandalig veel voor een voetballer die 2 jaar niet gespeeld heeft.
Hangt volledig van de vleugelaanvallers af.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het probleem is dat Achahbar weinig tot geen kopduels gaat winnen gezien zijn lengte. Al die voorzetten (die vaak door de lucht gaan) lever je dan gelijk in.
Ik zie bij Feyenoord alleen maar raketten als voorzetten. Geen lage en harde ballen vanaf de zijkant.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hangt volledig van de vleugelaanvallers af.
Kijk maar naar Aguero en Tevez.
Indien je doelt op lange hoge ballen, dan vind ik het jammer dat je dit überhaupt als optie ziet.
Breedte?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:15 schreef Henrys het volgende:
Is Overtoom trouwens niet wat voor de breedte?
Afgelopen vrijdag toch , of was dat geen corner ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:13 schreef Henrys het volgende:
Wanneer hebben we eigelijk voor het laatst uit een corner gescoord?
Eerst Goossens weg voordat we weer 50 man onder contract hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:15 schreef Henrys het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Feyenoord er minimaal naar moet streven om Goossens, Schaken en Verhoek kwijt te raken (desnoods contract ontbinden) voor eind augustus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eerst Goossens weg voordat we weer 50 man onder contract hebben.
quote:‘De bal ligt bij Feyenoord, kijken hoe graag ze hem willen hebben’
Dinsdag, 19 augustus 2014 om 00:05
FC Utrecht is benieuwd hoe ver Feyenoord wil gaan voor het halen van Jens Toornstra naar De Kuip. De clubs hebben inmiddels officieel contact over de middenvelder, die ook door de Rotterdammers is benaderd. Na het afhaken van Hakim Ziyech, van wie zondag bekend werd dat hij sc Heerenveen verruilt voor FC Twente, is Toornstra de kandidaat om het middenrif van Feyenoord te versterken.
“Feyenoord zal nu moeten laten zien hoe graag ze Jens willen", benadrukt Wilco van Schaik, algemeen directeur van FC Utrecht, in gesprek met FOX Sports. “Hij is heel belangrijk voor ons. De bal ligt nu bij Feyenoord. Wij wachten af wat ze bieden en gaan er dan eens rustig over nadenken. Ze willen hem zo snel mogelijk, maar we gaan natuurlijk wel zorgvuldig en verantwoord te werk.”
“Anders doen we het gewoon niet.” Over de hoogte van de vraagprijs is geen duidelijkheid. Volgens FOX Sports gaat het om een bedrag van drie miljoen euro, maar gezien het nog driejarige contract van Toornstra zal dit hoger liggen. Volgens RTV Utrecht vraagt FC Utrecht ongeveer acht miljoen euro. Het valt niet uit te sluiten dat Feyenoord een of meerdere spelers als wisselgeld in een eventuele transfer wil betrekken.
Toornstra doet er zelf niet geheimzinnig over. “Voor mij is Feyenoord natuurlijk een mooie stap. Bij FC Utrecht heb ik het zeker ook nog altijd goed naar mijn zin, maar als ik weer een stap vooruit kan zetten, dan denk ik dat ik daar wel klaar voor ben.” De middenvelder debuteerde in het betaalde voetbal bij ADO Den Haag, dat in januari 2013 een akkoord bereikte met FC Utrecht.
Schaken niet man. Hij zorgt als enige voor gevaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Feyenoord er minimaal naar moet streven om Goossens, Schaken en Verhoek kwijt te raken (desnoods contract ontbinden) voor eind augustus.
Echt he.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat wordt zeker weer een tergend lang proces.
Vervolgens voor Utrecht aantreden in De Kuip, scoren, met applaus het veld afgaan, en alsnog niet naar Feyenoord komen.
Zo voorspelbaar dat we het daar vorig topic ook al over hadden.
Was toch ook iemand die de reactie van Van Geel met uiterste preciezie exact voorspelde?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat wordt zeker weer een tergend lang proces.
Vervolgens voor Utrecht aantreden in De Kuip, scoren, met applaus het veld afgaan, en alsnog niet naar Feyenoord komen.
Zo voorspelbaar dat we het daar vorig topic ook al over hadden.
Linkje?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
Was toch ook iemand die de reactie van Van Geel met uiterste preciezie exact voorspelde?
Cola over mijn beeldscherm...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:21 schreef RetRy32 het volgende:
Volgens RTV Utrecht vraagt FC Utrecht ongeveer acht miljoen euro.
Feyenoord verhoogt de vraagprijs, weet dat Porto hem graag wil hebben en wil het onderste uit de kan halen. Porto heeft 9 miljoen geboden, mara Feyenoord wil zijn aanvoerder niet laten gana voor minder dan 12 miljoen. Net als bij de transfer van BMI is er veel geduld nodig. En ze maken melding van het feit dat Clasie niet speelde tegen Heerenvene, wat voor geruchten zorgde dat het al in afrondende fase was. De nieuwswaarde van het artikel is min of meer dat dat dus niet het geval is en er nog wel een redelijk gat overbrugd zal moeten worden wat niet zomaar even is geregeld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toornstra komt niet als vervanger voor Clasie, aldus Mr Yellow.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:53 schreef Cara het volgende:
Feyenoord gaat veel te veel betalen voor een voetballer zonder doorgroeimogelijkheden, zonder doorverkoopwaarde, waarvan ik nog steeds niet snap op welke positie hij komt te spelen. Het is een loper, maar absoluut geen vervanger van Clasie. Voor de zoveelste keer zit er amper logica achter. Wat een zooi.
Mooi. Ze lijken we achterlijk, denken dat ie 8 miljoen waard is. Niet eens een echt goed spelertjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:04 schreef Happel het volgende:
Hoorde ook dat Feyenoord bezig is met Andrej Kramaric.
[..]
Toornstra komt niet als vervanger voor Clasie, aldus Mr Yellow.
Dat hij niet komt als vervanger houdt niet in dat hij helemaal niet meer komt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:06 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Mooi. Ze lijken we achterlijk, denken dat ie 8 miljoen waard is. Niet eens een echt goed spelertje
quote:’Kritiek is onnodig’
Dat Hakim Ziyech ondanks een beter contractvoorstel niet voor Feyenoord koos, zorgde in Rotterdam voor gefronste wenkbrauwen. Zo stelde technisch directeur Martin van Geel dat de middenvelder de concurrentiestrijd niet durfde aan te gaan in De Kuip en een garantie op een basisplaats eiste.
Ziyech wilde er een dag later weinig woorden aan vuil maken. „Hij moet zeggen wat hij wil. Daar ga ik verder niet op reageren.”
De zaakwaarnemer van de speler van Jong Oranje, Mustapha Nakhli, toonde zich ook verbaasd over de uitlatingen van Van Geel. „Ik begrijp zijn teleurstelling, maar deze opmerking vind ik onnodig. Dat heeft Van Geel zelf ook helemaal niet nodig. Hij heeft er alles aan gedaan om Hakim naar Feyenoord te halen. Daarvoor verdient hij een dikke pluim. Natuurlijk hebben wij niet om een garantie voor een basisplek gevraagd. Dat kan helemaal niet bij een topclub, maar bij Twente weten we wel zeker dat Hakim zich kan ontwikkelen op zijn beste positie. Bij Feyenoord zagen ze in hem echter ook een linkshalf of buitenspeler. Dat gaf de doorslag.”
Pffff. Lekker kansloos als dit zo is. Waarom is Immers in godsnaam zo heilig?quote:Dat Hakim Ziyech ondanks een beter contractvoorstel niet voor Feyenoord koos, zorgde in Rotterdam voor gefronste wenkbrauwen. Zo stelde technisch directeur Martin van Geel dat de middenvelder de concurrentiestrijd niet durfde aan te gaan in De Kuip en een garantie op een basisplaats eiste.
Ziyech wilde er een dag later weinig woorden aan vuil maken. „Hij moet zeggen wat hij wil. Daar ga ik verder niet op reageren.”
De zaakwaarnemer van de speler van Jong Oranje, Mustapha Nakhli, toonde zich ook verbaasd over de uitlatingen van Van Geel. „Ik begrijp zijn teleurstelling, maar deze opmerking vind ik onnodig. Dat heeft Van Geel zelf ook helemaal niet nodig. Hij heeft er alles aan gedaan om Hakim naar Feyenoord te halen. Daarvoor verdient hij een dikke pluim. Natuurlijk hebben wij niet om een garantie voor een basisplek gevraagd. Dat kan helemaal niet bij een topclub, maar bij Twente weten we wel zeker dat Hakim zich kan ontwikkelen op zijn beste positie. Bij Feyenoord zagen ze in hem echter ook een linkshalf of buitenspeler. Dat gaf de doorslag.”
Echt een slechte speler ja, 12 goals en de meeste kansen gecreëerd van alle middenvelders in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:06 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Mooi. Ze lijken we achterlijk, denken dat ie 8 miljoen waard is. Niet eens een echt goed spelertje
Fijn om te horen. Maar voor wie dan? Gaat hij banken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Toornstra komt niet als vervanger voor Clasie, aldus Mr Yellow.
Nog niet zozeer Immers, maar je hebt net 2 buitenspelers en 3/4 middenvelders. Dan weet Ziyech ook dat hij vaak genoeg op andere posities komt, posities waarvan hij weet dat hij er helemaal niet zo goed in is. Nogmaals best goed van hem, juist bij Twente is de concurrentie groter. Daar krijgt hij binnenkort Guiterriez weer terug.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Pffff. Lekker kansloos als dit zo is. Waarom is Immers in godsnaam zo heilig?
Ziyech zagen ze ook als optie voor de vleugels. Dat zegt werkelijk niks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Maar voor wie dan? Gaat hij banken?![]()
Zelfde met Ziyech die vertelt dat ze hem bij Feyenoord op de vleugels wilde hebben.
En dan, Bilal en Boetius banken?![]()
Zoveel vragen
Ziyech en Immers gelijkwaardig noemenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ziyech zagen ze ook als optie voor de vleugels. Dat zegt werkelijk niks.
En wat is nou het probleem van concurrentie creëren? Los van dat spelers de concurrentie moeten aangaan met Immers. Posities moeten dubbel bezet zijn. Wat is er dan beter dan gelijkwaardige spelers te hebben op die posities?
Een fatsoenlijke linksback en een betrouwbare verdediger.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:24 schreef Happel het volgende:
[..]
En wat is nou het probleem van concurrentie creëren? Los van dat spelers de concurrentie moeten aangaan met Immers. Posities moeten dubbel bezet zijn. Wat is er dan beter dan gelijkwaardige spelers te hebben op die posities?
Vanuit de spelerpositie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:24 schreef Happel het volgende:
[..]
8 miljoen is zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt een slechte speler ja, 12 goals en de meeste kansen gecreëerd van alle middenvelders in de Eredivisie.
Niet spelen is funest voor je ontwikkeling en iemand de concurrentie nodig heeft om iedere dag het beste uit zichzelf te halen is een laffe herder die een spuitje verdient.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Vanuit de spelerpositie?
Minder concurrentie -> meer speeltijd -> ?? meer doorgroei ?? -> meer etaleren -> mogelijkheden tot entree grote competitie
Zo zullen ze het wel zien denk ik
Ik denk dat het doorgroeien alleen maar bevordert wordt met concurrentie overigens, maar ik denk dat speeltijd wel van een doorslaggevende waarde kan zijn
4 een mooi bedrag, wie is er dan een pauperclub?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
8 miljoen is zwaar overdreven.
4 is een mooi bedrag. Alles daarboven niet doen. Dan laat je dat pauperclubje maar met een ontevreden speler zitten.
Wat je uit moet willen geven heeft niets te maken met de inhoud van je portemonnee. Een veel gemaakte pauperfout.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
4 een mooi bedrag, wie is er dan een pauperclub?
Zo lust ik er nog wel drie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat je uit moet willen geven heeft niets te maken met de inhoud van je portemonnee. Een veel gemaakte pauperfout.
Dus pak hem beet Man City zou 300 miljoen voor Toornstra moeten betalen puur vanwege het feit dat ze dat kunnen? Juist ja....quote:
Dat zijn jouw woorden ouwe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus pak hem beet Man City zou 300 miljoen voor Toornstra moeten betalen puur vanwege het feit dat ze dat kunnen? Juist ja....
Dat het jullie belangrijkste speler is zegt genoeg over jullie (pauperclub).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden ouwe.
4 miljoen voor onze belangrijkste speler die nog 3 jaar vastligt is een lachwekkend laag bedrag, weet jij ook wel.
Heracles vraagt 3,5 voor Bryan Linssen, Ziyech met nog 1 jaar contract 4, Bilallalalalaskdjslkdjalksjdlaksjdlaksjdlkasdj van Heerenveen die nu bij jullie loopt 3,5 terwijl ie amper nog wat gepresteerd had, zie je het patroon?
Toornstra zegt tegen Utrecht dat hij perse naar Feyenoord wil, prijs gaat met de helft omlaag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:57 schreef Thunder0x het volgende:
Toornstra gaat echt niet haalbaar zijn voor minder als 6 miljoen, Utrecht is ook niet gek.
Jij denkt dat een club zich onder druk laat zetten en daardoor 4 miljoen laat lopen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Toornstra zegt tegen Utrecht dat hij perse naar Feyenoord wil, prijs gaat met de helft omlaag.
Dan maakt hij zondag gewoon een eigen doelpuntquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:11 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Jij denkt dat een club zich onder druk laat zetten en daardoor 4 miljoen laat lopen?Hij is gewoon contractspeler en heeft niet zoveel te willen. Had ie maar in zijn contract moeten laten opnemen, bijvoorbeeld een clausule. Utrecht bepaalt, niet Toornstra.
Als een speler dwars gaat liggen, heb je als club weinig keus. Contracten betekenen niets meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:11 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Jij denkt dat een club zich onder druk laat zetten en daardoor 4 miljoen laat lopen?Hij is gewoon contractspeler en heeft niet zoveel te willen. Had ie maar in zijn contract moeten laten opnemen, bijvoorbeeld een clausule. Utrecht bepaalt, niet Toornstra.
Naive gedachte welke stamt uit de jaren voor het profvoetbal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:11 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
twitter:johanvanboven twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 09:17:41Volgens Martin van Geel zijn de berichten dat City de vraagprijs voor John Guidetti heeft verlaagd onjuist. #feyenoord reageer retweet
Mooi man, minder kans op Guidettiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:41 schreef Peak het volgende:
twitter:johanvanboven twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 09:17:41Volgens Martin van Geel zijn de berichten dat City de vraagprijs voor John Guidetti heeft verlaagd onjuist. #feyenoord reageer retweet
Die komt dus niet meer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:41 schreef Peak het volgende:
Ik twijfel daarover. Of hij ooit zijn oude niveau haalt is de vraag, maar is het voor 2 miljoen de gok niet waard. Dat jaar dat hij voor Feyenoord speelde scoorde hij veel doelpunten, maar veel belangrijker hij wist het hele team scherp te krijgen.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:04 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat dit toch een beetje een paniekaankoop is van van Geel om de aanhang gerust te stellen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toornstra zal het niveau van Feyenoord nog wel aan kunnen maar zie m daarna eerlijk gezegd geen stappen meer maken. Vraag me af of dit niet een beetje een paniekaankoop is om dit seizoen nog te redden, maar zitten we straks met duur contract en aanzienlijke transferprijs waar je nooit meer iets van terug ziet.
Misschien wordt het tijd om onder ogen te zien dat je dit seizoen weer even stapje terug doet naar de subtop om in de volgende transferperiode pas goed je slag te slaan.
Kijk, voor ZO'N speler zeg ik, tel daar dan 5 miljoen voor neer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:03 schreef Jorwol het volgende:
Kramaric zou ik graag zien. Echt een groot talent volgens een Kroatische kennis, maar hij verwacht dat hij wel meer dan 3 miljoen moet kosten
Ik denk dat van Geel wel sterk genoeg in zijn schoenen staat om niet zomaar tot paniekaankopen over te gaan. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat er grote groepen fans bij hem aandringen op het kopen van Toornstra. Die dringen vast harder aan voor Guidetti of Dost.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:05 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat dit toch een beetje een paniekaankoop is van van Geel om de aanhang gerust te stellen.
Hij zal toch ook vaak op straat worden aangesproken op het beleid van de laatste weken en de onderbuikgevoelens van de gemiddelde supporter.
Niet voor niets zoals iemand al eerder aangaf, is dit met Toornstra de eerste keer dan van Geel openlijk aangeeft vol voor één specifieke speler te willen gaan.
Ik denk dat je Van Geel overschat. Die man staat even sterk in zn schoenen als zn wijf toelaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:07 schreef Peak het volgende:
[..]
Ik denk dat van Geel wel sterk genoeg in zijn schoenen staat om niet zomaar tot paniekaankopen over te gaan. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat er grote groepen fans bij hem aandringen op het kopen van Toornstra.
Hou toch op, die komt bij AZ niet eens aan de bank.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:15 schreef Henrys het volgende:
Vriend van me die het weer heeft van een Kroaat die het las in een Kroatische krant.quote:
quote:'Schaken mogelijk betrokken in deal Toornstra'
Gerucht - Waar Jens Toornstra mogelijk de overstap naar Feyenoord maakt, wil FC Utrecht op zijn beurt ook een speler van Feyenoord halen. Volgens het Algemeen Dagblad is de club uit de Domstad met Michael de Leeuw van FC Groningen als opvolger voor de middenvelder al zo goed als rond. En Tjerkstra Media meldt dat FC Utrecht in Ruben Schaken een versterking ziet voor de aanval.
Utrecht zou geïnteresseerd zijn in de 32-jarige aanvaller, die bij Feyenoord nog maar weinig uitzicht heeft op speelminuten. Eerder haalden de Rotterdammers Bilal Basacikoglu al op bij sc Heerenveen en ook de kersverse Feyenoorder Colin Kazim-Richards kan als rechtsbuiten uit de voeten. Het contract van Schaken loopt nog door tot medio 2015.
Schaken aast zelf niet op een vertrek, ondanks dat die verhalen wel de media inkwamen na het aantrekken van Basacikoglu. "Ach, dat soort verhalen waren er ook al in mijn eerste jaar bij Feyenoord", legde hij eerder uit aan Metro. "Over dat ik beter kon vertrekken enzovoorts. Ik moet altijd vechten tegen 'haters', zoals ik ze noem. Dat hoort er allemaal bij, ik moet zorgen dat ik rustig blijf en net als tegen Heerenveen goed inval."
"Weet je, van mijn part haalt de club nog vijf spelers. Ik heb er wel meer voorbij zien komen en toch kwam ik veel aan spelen toe." Schaken maakte er geen geheim van dat hij graag nog een buitenlands avontuur aangaat, maar dan moet wel 'alles kloppen', liet hij eerder al weten. Of hij trek heeft in een avontuur bij FC Utrecht is niet bekend.
Mooi man. Middelmaat voor middelmaat. Pfff.quote:
Utrecht is ook niet achterlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:59 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom schaken en geen Goossens en Verhoek
Inderdaad, transfervrij zou het een leuke aanwinst zijn, of voor een paar ton, maar meer moet je niet betalen. Je hebt in principe ook genoeg middenvelders, tenzij je met een ander systeem gaat spelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toornstra zal het niveau van Feyenoord nog wel aan kunnen maar zie m daarna eerlijk gezegd geen stappen meer maken. Vraag me af of dit niet een beetje een paniekaankoop is om dit seizoen nog te redden, maar zitten we straks met duur contract en aanzienlijke transferprijs waar je nooit meer iets van terug ziet.
Misschien wordt het tijd om onder ogen te zien dat je dit seizoen weer even stapje terug doet naar de subtop om in de volgende transferperiode pas goed je slag te slaan.
Prima back-up nu, en in het verleden een paar goede wedstrijden gespeeld inderdaad. Maar hij krijgt wat veel betaald voor een back-up, dan kun je beter kijken of je hem nog kwijt kunt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:00 schreef Thunder0x het volgende:
Wordt wel een beetje ondankbaar gedaan over Schaken. Heeft meer gebracht dan iedereen vooraf had verwacht denk ik.
Heeft zich altijd professioneel opgesteld en is best belangerijk voor de jeugd heb ik het idee
Schaken
Hij is toch ook al weer 25? Dan moet je geen 5 miljoen betalen, je beleid is dat je spelers koopt die door te verkopen zijn voor méér. Hoewel Toornstra een aardige speler is, ga je hem nooit voor méér verkopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:24 schreef hhh38 het volgende:
FOX had het ook over 1 miljoen bij Bilal, die zullen dus wel weer te laag zitten. Meer dan 5 miljoen moet je absoluut niet betalen.
HAHAHAquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:15 schreef Thunder0x het volgende:
Guidetti![]()
Guidetti in de Kuip gesignaleerd
Kan jij niet gaan scouten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mooi man. Middelmaat voor middelmaat. Pfff.
Kan jij niet naast Leo Beenhakkert zitten? Beetje zuchten, wat paffen en zeggen dat de situatie nu eenmaal zo is en dat er niets te verwachten valt. Lekker in de Jupiler League.quote:
Is het moeilijk voor je om te begrijpen dat betere spelers onbetaalbaar zijn voor Feyenoord?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan jij niet naast Leo Beenhakkert zitten? Beetje zuchten, wat paffen en zeggen dat de situatie nu eenmaal zo is en dat er niets te verwachten valt. Lekker in de Jupiler League.
Nee hoor. Daar kan ik best inkomen. Maar dan heb ik liever dat men die 5 miljoen lekker in de kas houdt, in plaats van het uit te geven aan een speler die er niet voor gaat zorgen dat er stappen vooruit worden gezet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het moeilijk voor je om te begrijpen dat betere spelers onbetaalbaar zijn voor Feyenoord?
Zwartkijker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:30 schreef Tomasso het volgende:
Kan jij niet gaan scouten?
Kan jij niet naast Leo Beenhakkert zitten? Beetje zuchten, wat paffen en zeggen dat de situatie nu eenmaal zo is en dat er niets te verwachten valt. Lekker in de Jupiler League.
5 miljoen. Schijntje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:15 schreef Thunder0x het volgende:
Guidetti![]()
Guidetti in de Kuip gesignaleerd
Nou daar denk ik anders over!!quote:Mulder: 'Dat zou mijn vriendin ook niet tof vinden'
Erwin Mulder kreeg er deze zomer met Warner Hahn, die overkwam van FC Dordrecht, een concurrent bij. Toch is Mulder gewoon eerste keeper.
Mulder is inmiddels drie seizoenen de vaste keeper van Feyenoord. Twijfels zijn er altijd geweest, maar op echte grote fouten kun je hem zelden betrappen. Mulder is blij met het vertrouwen wat hij krijgt van Fred Rutten. "Er kwam deze zomer een nieuwe trainer en ook een nieuwe keeper. Dan weet je dat je aan de bak moet", zegt hij tegen FCUpdate.nl. "Maar toen ik aan het eind van de voorbereiding in de basis stond tegen Real Sociedad, wist ik wel dat ik het seizoen zou starten als eerste keeper. Ik voel veel vertrouwen van de trainer, hij is veel met me bezig. Dat doe je niet, als je het niet in iemand ziet zitten."
Toch is Mulder deels ook blij met de komst van een nieuwe concurrent. "Ik weet wat mijn kwaliteiten zijn, ik ga niet voor niets mijn vierde seizoen in als eerste keeper. Maar het is belangrijk dat ik me blijf doorontwikkelen, ik moet stappen blijven maken. Dat lukt aardig, denk ik. Ik zit lekker in mijn vel en denk dat ik dit seizoen voorlopig redelijk tot goed sta te keepen. Maar het kan altijd beter, daar ben ik me bewust van."
Mulder kijkt in het interview met FCUpdate.nl ook nog naar de komende tegenstander in de voorronde van de Europa League. "We willen heel graag de Europa League in. Wekelijks wedstrijden spelen op donderdag en zondag, dat is goed voor je ontwikkeling. Het lijkt me heerlijk, het is voor iedereen belangrijk om dat te halen." De laatste dagen is het een groot issue of het daadwerkelijk veilig is in Kiev. "Ik neem aan dat de mensen die erover gaan, en ook de club en de UEFA, geen risico willen nemen. Als er ook maar enige twijfel zou zijn, weet ik zeker dat ze ons niet laten gaan. Dat zou mijn vriendin ook niet tof vinden. Zo simpel is het."
En dan nog antibioticakosten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
2,5 miljoen pond - 3,2 miljoen euro
dat is nog wel te doen
Hij moet zich blijven ontwikkelen, maar ik zie hem niet veel verder verbeteren eerlijk gezegd.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En z'n declaraties bij de Vapiano XD
Jas van de club erbij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En z'n declaraties bij de Vapiano XD
Mwoa, ik denk dat een Bilal en een Ziyech wel voorbeelden zijn van 'betaalbare spelers' die een meerwaarde vormen + voor meer doorverkocht kunnen worden (en bij 'mislukking' niet veel in waarde zullen dalen).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:40 schreef Tomasso het volgende:
. Er zijn in Nederland nou eenmaal geen betaalbare spelers waar we hogerop mee gaan komen.
Ok, kleine. Jammer dat gelatenheid regeert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Meer kan ik er niet van maken, lange.
Toornstra zit boven het niveau van Den Haag, redelijk op niveau in Utrecht (uitschietertje hier en daar) en dan moet ie in 1 á 2 jaar boven het gros van de groep uitsteken om voor 10 miljoen te worden verkocht?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mwoa, ik denk dat een Bilal en een Ziyech wel voorbeelden zijn van 'betaalbare spelers' die een meerwaarde vormen + voor meer doorverkocht kunnen worden (en bij 'mislukking' niet veel in waarde zullen dalen).
Een Toornstra gaat inderdaad niet veel meer 5 mln opleveren denk ik. Als hij gewoon mee kan komen dan en niet echt zal excelleren (wat een beetje de verwachting zou zijn) is er geen club die er later nog meer dan 5 mln voor geeft denk ik.
Zelfs als hij daadwerkelijk makkelijk stappen zou maken en in 1-2 jaar uitblinker blijkt, is hij 26-27 zodra buitenlandse clubs hem zouden willen hebben, als je dan 10 mln vangt is het errug veel.
Vormer was in ieder geval gratis. Had best van waarde kunnen zijn als Clasie zich niet dusdanig had ontwikkeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toornstra zit boven het niveau van Den Haag, redelijk op niveau in Utrecht (uitschietertje hier en daar) en dan moet ie in 1 á 2 jaar boven het gros van de groep uitsteken om voor 10 miljoen te worden verkocht?
Ik heb mijn twijfels over Vormer 2.
Vormer is toch gewoon een breedtespeler. Als er iemand een auw heeft mag Vormer warmlopen. Wedstrijden beslissen en wereldpasses staan nog op de planning.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vormer was in ieder geval gratis. Had best van waarde kunnen zijn als Clasie zich niet dusdanig had ontwikkeld.
Tekst en logo er af knippen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:56 schreef Jimbo het volgende:
Vraagje;
Heeft iemand nog die foto van een stomende kuip ?
Hij is genomen aan het water achter die 3 flats die er staan, en volgens mij was het van de CL wedstrijd tegen dinamo kiev.
Je ziet zegmaar zo de kuip savonds, met rode en witte rook erboven, best pic ever
[ afbeelding ] deze zonder text
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:54 schreef Caland het volgende:
Krabby gaat lekker op vakantie. De laatste twee weken van de transferperiode. Nieuws heeft hij toch nooit. Met z'n kanker abonnement op de kanker voetbal international.
Dat is hij ook, maar toch degene die nog het dichts bij de basis zit. Vorig jaar was het bijna zover dat hij in plaats van Vilhena zou gaan spelen, maar raakte hij geblesseerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vormer is toch gewoon een breedtespeler. Als er iemand een auw heeft mag Vormer warmlopen. Wedstrijden beslissen en wereldpasses staan nog op de planning.
Een degelijke speler. Tja.. daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is hij ook, maar toch degene die nog het dichts bij de basis zit. Vorig jaar was het bijna zover dat hij in plaats van Vilhena zou gaan spelen, maar raakte hij geblesseerd
Het is een degelijke speler en de enige die een aardige corner en vrije trap in de benen heeft.
Ik verwacht weinig wonderen op het moment. Als dat gelatenheid is, dan zei het zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ok, kleine. Jammer dat gelatenheid regeert.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:54 schreef Caland het volgende:
Krabby gaat lekker op vakantie. De laatste twee weken van de transferperiode. Nieuws heeft hij toch nooit. Met z'n kanker abonnement op de kanker voetbal international.
Wonderen verwachten doe ik niet. Het enige dat ik verlang, is dat het beetje geld wat we eindelijk hebben, verstandig wordt uitgegeven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig wonderen op het moment. Als dat gelatenheid is, dan zei het zo.
Daarvoor zitten we in een te vroeg stadium van de wederopbouw. Veel supporters kunnen daar het geduld niet voor opbrengen. Kijken teveel naar de concurrenten en spiegelen Feyenoord daaraan. Dat gaat op den duur frustreren. Snap ik.
Daar zijn ze nu toch mee bezig, met verstandig geld uit geven?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wonderen verwachten doe ik niet. Het enige dat ik verlang, is dat het beetje geld wat we eindelijk hebben, verstandig wordt uitgegeven.
Daar moeten we een goed scoutingsapparaat voor hebben. Is er niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wonderen verwachten doe ik niet. Het enige dat ik verlang, is dat het beetje geld wat we eindelijk hebben, verstandig wordt uitgegeven.
Toornstra is middelmaat volgens Tomasso. Zouden we dus niet moeten halen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu toch mee bezig, met verstandig geld uit geven?
Tot dusver wel. Echter, mocht Toornstra voor 4 miljoen of meer worden gehaald, zou ik dat onverstandig vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu toch mee bezig, met verstandig geld uit geven?
Dat constateren we allebei. Maar dat mag toch geen excuus zijn om dan maar middelmaat te halen, omdat men verwacht dat er spelers worden gekocht?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar moeten we een goed scoutingsapparaat voor hebben. Is er niet.
Ik verwacht dat eerlijk gezegd niet. Vergeet niet dat de transfermarkt nog 12 dagen geopend is. Naarmate de deadline nadert, zakken de prijzen ook. Het niet uitgeven van je transfergeld aan bijvoorbeeld een Guidetti, vind ik verstandig omgaan met je geld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tot dusver wel. Echter, mocht Toornstra voor 4 miljoen of meer worden gehaald, zou ik dat onverstandig vinden.
Klopt. Soms kun je beter gewoon niks doen, dan je geld aan de verkeerde spelers uitgeven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verwacht dat eerlijk gezegd niet. Vergeet niet dat de transfermarkt nog 12 dagen geopend is. Naarmate de deadline nadert, zakken de prijzen ook. Het niet uitgeven van je transfergeld aan bijvoorbeeld een Guidetti, vind ik verstandig omgaan met je geld.
Je hoeft geen geld uit te geven om verstandig om te gaan met je geld.
Ik denk niet dat er spelers worden gehaald, puur omdat wij verwachten dat er spelers worden gekocht. Dat zou de omgekeerde wereld zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat constateren we allebei. Maar dat mag toch geen excuus zijn om dan maar middelmaat te halen, omdat men verwacht dat er spelers worden gekocht?
Dan zitten wij op 1 lijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verwacht dat eerlijk gezegd niet. Vergeet niet dat de transfermarkt nog 12 dagen geopend is. Naarmate de deadline nadert, zakken de prijzen ook. Het niet uitgeven van je transfergeld aan bijvoorbeeld een Guidetti, vind ik verstandig omgaan met je geld.
Je hoeft geen geld uit te geven om verstandig om te gaan met je geld.
Dan zijn we het in grote lijnen eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er spelers worden gehaald, puur omdat wij verwachten dat er spelers worden gekocht. Dat zou de omgekeerde wereld zijn.
Ik hoop in ieder geval dat Van Geel verstandiger is dan dat. Leven met de waan van de dag is wel het onverstandigste dat je kan doen als club.
Onverantwoord veel geld uitgeven om dit te realiseren wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:28 schreef erik013 het volgende:
Zorgen dat er een selectie staat die de komende 2 a 3 jaar de voorronde van de EL overleeft en meedoet om het kampioenschap is natuurlijk niet 'de waan van de dag'.
Waarop baseer je dat Toornstra middelmaat is dan? Je roept maar watquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat constateren we allebei. Maar dat mag toch geen excuus zijn om dan maar middelmaat te halen, omdat men verwacht dat er spelers worden gekocht?
Naast Vormer op de bank.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:42 schreef Peak het volgende:
Het is zeker weten een van de betere middenvelders van de eredivisie, maar waar ga je hem neerzetten vraag ik me af?
Ah dus eigenlijk kopen we Toornstra omdat Vormer het gelul van Verhoek zat is? Dan vind ik 4 miljoen nog weinigquote:
Laten concurreren op de plek van Vilhena en Immers? Zoals dat hoort bij een topclub.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:42 schreef Peak het volgende:
Het is zeker weten een van de betere middenvelders van de eredivisie, maar waar ga je hem neerzetten vraag ik me af?
Sommige dingen verleer je niet, maar soms kan je lichaam iets niet meer aan. Het is en blijft een grote gok, die je voor een klein bedrag wel kunt nemen, maar niet voor 3 miljoen+quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:45 schreef Thunder0x het volgende:
Als Guidetti gehaald wordt zal dat in ieder geval niet zomaar zijn. Er zitten professionals bij Feyenoord die dat prima kunnen inschatten en beoordelen aan de hand van de informatie die ze hebben.
Als je denkt dat ze Guidetti halen op basis van het seizoen dat hij hier gedraaid heeft ben je gewoon blind. Er zal gewoon gekeken worden naar zijn fitheid op dit moment, hoe hij het op de trainingen heeft gedaan in de voorbereiding bij City en op basis van gesprekken met hem zelf.
Hij is nog jong en er zit voldoende rek in deze jongen, hij deed leuke dingen en dat verleer je niet zomaar denk ik.
Proberen waard, indien fit en geen gekke andere dingen.
En dus is Toornstra geen directe versterking, maar een verbreding van je selectie. Moeten we daar 4 miljoen in willen steken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:46 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Laten concurreren op de plek van Vilhena en Immers? Zoals dat hoort bij een topclub.
Op basis van de keren dat ik hem heb zien spelen. Je roept zelf maar wat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:40 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat Toornstra middelmaat is dan? Je roept maar wat
Gelukkig ben jij geen scout bij Feyenoord dan, alhoewel elke debiel deze functie zou kunnen vervullen op dit moment.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Op basis van de keren dat ik hem heb zien spelen. Je roept zelf maar wat.
Zijn dat dezelfde professionals die Boulahrouz ook wel een verstandige aankoop vonden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:45 schreef Thunder0x het volgende:
Als Guidetti gehaald wordt zal dat in ieder geval niet zomaar zijn. Er zitten professionals bij Feyenoord die dat prima kunnen inschatten en beoordelen aan de hand van de informatie die ze hebben.
Als je denkt dat ze Guidetti halen op basis van het seizoen dat hij hier gedraaid heeft ben je gewoon blind. Er zal gewoon gekeken worden naar zijn fitheid op dit moment, hoe hij het op de trainingen heeft gedaan in de voorbereiding bij City en op basis van gesprekken met hem zelf.
Hij is nog jong en er zit voldoende rek in deze jongen, hij deed leuke dingen en dat verleer je niet zomaar denk ik.
Proberen waard, indien fit en geen gekke andere dingen.
Statistieken zeggen vrijwel niets.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:54 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen scout bij Feyenoord dan, alhoewel elke debiel deze functie zou kunnen vervullen op dit moment.
Statistieken zeggen genoeg van Toornstra Ik roep niet zomaar wat
De statistieken van Immers zijn ook meer dan prima.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:54 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen scout bij Feyenoord dan, alhoewel elke debiel deze functie zou kunnen vervullen op dit moment.
Ok man.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:54 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Is het ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde professionals die Boulahrouz ook wel een verstandige aankoop vonden?
Beetje makkelijk iemand afserveren die geblesseerd is. Als hij eenmaal fit is zal hij wel van waarde kunnen zijn voor dit Feyenoord denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde professionals die Boulahrouz ook wel een verstandige aankoop vonden?
Ik heb ook geen kritiek op Immersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
De statistieken van Immers zijn ook meer dan prima.
In jou wereld misschien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Statistieken zeggen vrijwel niets.
Ja maar het probleem met Boulahrouz is, zeg maar, dat hij, zonder overdrijven, altijd geblesseerd is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:57 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Beetje makkelijk iemand afserveren die geblesseerd is. Als hij eenmaal fit is zal hij wel van waarde kunnen zijn voor dit Feyenoord denk ik.
ah ok, Sjaakquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In de voetbalwereld, ja.
En het is jouw overigens.
Kijk jij nooit een wedstrijd, of wat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kritiek op Immers
Hoe kan je nou godverdorie geen kritiek op Immers hebben?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kritiek op Immers
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kijk jij nooit een wedstrijd, of wat?
Daar wordt genoeg buiten beschouwing gelaten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:06 schreef Peak het volgende:
Nee niet weer de Lex Immers discussie! https://decorrespondent.n(...)71529613650-86e6df6a
Behalve dan dat hij de afgelopen 8 jaar gemiddeld 12 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:57 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Beetje makkelijk iemand afserveren die geblesseerd is. Als hij eenmaal fit is zal hij wel van waarde kunnen zijn voor dit Feyenoord denk ik.
Redelijk tot matig ja. Dus niet goed genoeg om hogerop te komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:14 schreef Peak het volgende:
Maar ook genoeg wel in beschouwing genomen. Lex Immers is voor dit Feyenoord een redelijke 10. Hij is geen wereldtop maar in de eredivisie loopt er niet veel beters rond. Leg je er nou eens bij neer dat er in de Eredivisie geen wereldsterren rondlopen.
Nee maar er is ook geen betaalbaar alternatief wat aanzienlijk beter is. En dan kan je beter niks doen en hem laten staan. Dat zijn je eigen worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Redelijk tot matig ja. Dus niet goed genoeg om hogerop te komen.
Hij zal vast geen topsalaris krijgen. Gok zou ik ook wel nemen, indien fit is hij bruikbaar. Blijkbaar is er geen andere optiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij de afgelopen 8 jaar gemiddeld 12 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld.
Dus het is meer het afserveren van een speler omdat je op voorhand al weet dat hij sowieso geblesseerd geraakt gaat wórden.
Hogerop komenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Redelijk tot matig ja. Dus niet goed genoeg om hogerop te komen.
Godverdommequote:
4 miljoen vind ik nog te veel voor een speler die je niet persé nodig hebt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
Vraagprijs voor Toornstra is volgens VI gezakt naar een realistische 4 miljoen. Zal wel rond komen dus.
Die spits komt ook nog wel. Moet wel voor 5 miljoen kunnen lukken toch die spits? Ik denk dat Bas Dost uiteindelijk wel voor dat bedrag haalbaar is in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
4 miljoen vind ik nog te veel voor een speler die je niet persé nodig hebt.
Liever 1 of 2 miljoen extra in een goede spits.
Is dat niet ruk met binnenlandse transfers oid? We kregen toen Van Persie naar Man UTD ging toch ook niets?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Fer waarschijnlijk voor 10 miljoen naar QPR. Dat betekent weer kassa voor Feyenoord als ik het goed heb.. opleidingsvergoeding
Luuk de Jong was dat in ieder geval wel...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die spits komt ook nog wel. Moet wel voor 5 miljoen kunnen lukken toch die spits? Ik denk dat Bas Dost uiteindelijk wel voor dat bedrag haalbaar is in ieder geval.
Klopt, helemaal niks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:34 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Is dat niet ruk met binnenlandse transfers oid? We kregen toen Van Persie naar Man UTD ging toch ook niets?
'Realistische' 4 miljoen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
Vraagprijs voor Toornstra is volgens VI gezakt naar een realistische 4 miljoen. Zal wel rond komen dus.
Lijkt me niet. Het is teveel voor het soort speler dat we er mee binnenhalen, maar het is zeker een realistische vraagprijs die Utrecht stelt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef Cara het volgende:
[..]
'Realistische' 4 miljoen.
Ga toch weg man, veel te veel geld.
Wil je wel of geen versterkingen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Voor een normaal bedrag wil iedereen versterkingen, niet voor teveel geldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je wel of geen versterkingen?
Ik meende een tijdje terug hier iets gelezen te hebben dat het vanwege de leeftijd van Fer toen hij naar Norwich kwam zo is dat hij bij een binnenlandse transfer wel een solidariteitsbijdrage/opleidingsvergoeding zou opleveren, maar kan het niet meer vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:34 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Is dat niet ruk met binnenlandse transfers oid? We kregen toen Van Persie naar Man UTD ging toch ook niets?
Meest scorende middenvelder van Nederland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Toornstra is gewoon een bovengemiddelde middenvelder in de Eredivisie hoor? Zo niet één van de beste middenvelders in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Realistisch is het wel voor een speler met zijn kwaliteiten en nog een 3-jarig contract.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef Cara het volgende:
Realistische' 4 miljoen.
Voor de duidelijkheid, die 4 miljoen komt van Freek Janssen van VI, niet van Utrecht zelf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Het is teveel voor het soort speler dat we er mee binnenhalen, maar het is zeker een realistische vraagprijs die Utrecht stelt.
4 miljoen is tegenwoordig een normaal bedrag in de voetbalwereld. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten koop je niks meer voor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Voor een normaal bedrag wil iedereen versterkingen, niet voor teveel geld
Klopt, maar dan zou ik dat geld toch liever investeren in iemand anders. 4 miljoen is een normaal bedrag, maar ik vind het teveel voor iemand als Toornstra (en nee, ik zou ook niet zo snel een alternatief kunnen noemen wie dan wel)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:20 schreef Happel het volgende:
[..]
4 miljoen is tegenwoordig een normaal bedrag in de voetbalwereld. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten koop je niks meer voor.
Ik ga het nog 1 keer vragen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou ik dat geld toch liever investeren in iemand anders. 4 miljoen is een normaal bedrag, maar ik vind het teveel voor iemand als Toornstra (en nee, ik zou ook niet zo snel een alternatief kunnen noemen wie dan wel)
Toornstra is al relatief oud, vandaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga het nog 1 keer vragen...
Hoe kom je erbij dat 4 miljoen euro teveel is voor Toornstra?
Vond je 4 miljoen ook teveel voor Ziyech?
3,5 miljoen teveel voor Bilal?
Ik vind 3.5 miljoen voor Bilal een vrij hoge prijs ja. 4 miljoen voor Ziyech vind ik beter te begrijpen: jonger, aangeschreven als groter talent. Het enige waarom ik 4 miljoen voor Toornstra een beetje kan begrijpen is door de lengte van z'n contract, maar voor z'n voetbalkwaliteiten nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je ziet zelf toch ook wel het verschil tussen Ziyech (21), Bilal (19) en Toornstra(25)? Die eerste twee maakten beide in hun eerste eredivisie seizoen al indruk. Toornstra is al wat langer actief. Iets met talent, restwaarde en ontwikkeling.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat verschil zie ik zeker, alleen Toornstra presteert al seizoenen (!) lang.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:38 schreef Peak het volgende:
[..]
Je ziet zelf toch ook wel het verschil tussen Ziyech (21), Bilal (19) en Toornstra(25)? Die eerste twee maakten beide in hun eerste eredivisie seizoen al indruk. Toornstra is al wat langer actief. Iets met talent, restwaarde en ontwikkeling.
Waarom? Ziyech is jonger en kan ook op de vleugels.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:53 schreef Scrummie het volgende:
4 milj. is voor toornstra makkelijker te verantwoorden dan voor Ziyech.
Daar denkt hij zelf anders overquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom? Ziyech is jonger en kan ook op de vleugels.
Nee, hij wil persé garantie op een basisplek op de 10 positie, en bij Twente krijgt hij die garantie.quote:
Ziyech wil niet op de vleugels, maar dat terzijde; Toornstra heeft zich inmiddels wel bewezen en kan behoorlijke statistieken overleggen en is de belangrijkste speler van een middenmoter, al seizoenen lang.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom? Ziyech is jonger en kan ook op de vleugels.
Hij speelt pas anderhalf jaar bij Utrecht hè, daarvoor Ado. Nu was hij bij Ado ook een prima speler, maar daar was Verhoek ook een prima spelerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ziyech wil niet op de vleugels, maar dat terzijde; Toornstra heeft zich inmiddels wel bewezen en kan behoorlijke statistieken overleggen en is de belangrijkste speler van een middenmoter, al seizoenen lang.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Fer waarschijnlijk voor 10 miljoen naar QPR. Dat betekent weer kassa voor Feyenoord als ik het goed heb.. opleidingsvergoeding
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:34 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Het verschil met RVP is dat hij al op jonge leeftijd naar Engeland ging, waardoor hij nog 'opleidingsjaren' in Engeland heeft gehad. Dan geldt Engeland als 'binnenlandse transfer binnen het opleidingsland' en krijgt niemand een vergoeding.quote:
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het verschil met RVP is dat hij al op jonge leeftijd naar Engeland ging, waardoor hij nog 'opleidingsjaren' in Engeland heeft gehad. Dan geldt Engeland als 'binnenlandse transfer binnen het opleidingsland' en krijgt niemand een vergoeding.
Fer vertrok op zijn 23e naar Engeland waardoor alleen NL het opleidingsland is en we dus WEL een opleidingsvergoeding krijgen bij een binnenlandse transfer binnen Engelandbronloos, maar zo zit het volgens mij
Ah, ik dacht dat ie al een jaartje langer bij Utrecht zat. Excuus! Maar inderdaad, bij ADO ook een bepalende speler. 4 milj. blijft te verantwoorden wat mij betreftquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij speelt pas anderhalf jaar bij Utrecht hè, daarvoor Ado. Nu was hij bij Ado ook een prima speler, maar daar was Verhoek ook een prima speler
Immers was daar ook bepalend, die kostte nog geen miljoen. Waarom moet hij dan 4x zoveel kosten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ie al een jaartje langer bij Utrecht zat. Excuus! Maar inderdaad, bij ADO ook een bepalende speler. 4 milj. blijft te verantwoorden wat mij betreft. Niet dat ik vind dat we dat moeten betalen, Geel moet gaan zeuren en zaniken voor max 3. Zuinigheid!
die heeft met alle rare constructies eromheen veel meer gekost hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Immers was daar ook bepalend, die kostte nog geen miljoen. Waarom moet hij dan 4x zoveel kosten?
quote:Jonathan de Guzman maakt vrijwel zeker de overstap naar Napoli. Volgens diverse media heeft de club met Villarreal een akkoord bereikt over de transfersom voor de Oranje-international. Napoli betaalt 6,5 miljoen euro voor de geboren Canadees, die de afgelopen jaren op huurbasis voor Swansea City speelde.
bron
Koopje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef DaMart het volgende:
Nog meer opleidingsvergoeding voor Feyenoord:
[..]
Immers is gehaald met een vage constructie, durf te wedden dat die meer dan een miljoen heeft gekost uiteindelijk. Immers lag ook minder lang vast toen wij 'm haalden, Toornstra nog tot 2017.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Immers was daar ook bepalend, die kostte nog geen miljoen. Waarom moet hij dan 4x zoveel kosten?
Verhoek mag ook wel mee hoor. En ach, Goossens kan er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:17 schreef Toekito het volgende:
4 voor Toornstra? 2 + Schaken kennen ze krijgen.
Dan moet je het misschien gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
Mensen die zeiken over 4 miljoen.Dat soort bedragen betaal je nou eenmaal voor dergelijke binnenlandse transfers. Het kan wel relatief goedkoper (zie Kostic, Tadic, Gutierrez), maar dan moet je een goed scoutingsapparaat hebben.
Nooit meer iets kopen. Lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan moet je het misschien gewoon niet doen.
Gwn 100% op de eigen jeugd ja tog niet dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit meer iets kopen. Lijkt me een goed plan.
de guzman en fer toch nog voor zo'n 700.000 extra inkomsten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef DaMart het volgende:
Nog meer opleidingsvergoeding voor Feyenoord:
[..]
Bv. een Ziyech halen bedoel je? Jonger, en met veel beter doorverkoopperspectief (3x woordwaarde)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
Mensen die zeiken over 4 miljoen.Dat soort bedragen betaal je nou eenmaal voor dergelijke binnenlandse transfers. Het kan wel relatief goedkoper (zie Kostic, Tadic, Gutierrez), maar dan moet je een goed scoutingsapparaat hebben.
Ik had het puur over het bedrag. 4-5 miljoen is zowat de standaard voor elke eredivisievoetballer die iets met zijn kop boven het maaiveld uitsteekt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bv. een Ziyech halen bedoel je? Jonger, en met veel beter doorverkoopperspectief (3x woordwaarde)
Nee, anders had hij Kongolo wel captain gemaakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:51 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me af, zou Rutten stiekem ontevreden zijn over Immers?
Dat zeg ik helemaal niet. Maar als je erg veel moet betalen voor zulke spelers, moet je misschien gewoon een jaar rustig aan doen, in plaats van het geld maar zomaar uitgeven. We zitten nu wel in het stadium: gaat de speler je in de toekomst nog geld opleveren ja/nee en ga je met deze speler hoger eindigen ja/nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit meer iets kopen. Lijkt me een goed plan.
Beter maken ze Kazim gelijk captain.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, anders had hij Kongolo wel captain gemaakt.
erg Te Vrede kan die ook niet zijn over de laatste duels van Lexie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:51 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me af, zou Rutten stiekem ontevreden zijn over Immers?
Maar 4 miljoen is dus niet 'erg veel'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Maar als je erg veel moet betalen voor zulke spelers, moet je misschien gewoon een jaar rustig aan doen, in plaats van het geld maar zomaar uitgeven. We zitten nu wel in het stadium: gaat de speler je in de toekomst nog geld opleveren ja/nee en ga je met deze speler hoger eindigen ja/nee.
Doen!!!!! Jaar huren en evt aanschaffen daarna.quote:
Transfervrij na dat jaar dus die dikke wil dan maar wat graag naar een clubquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Doen!!!!! Jaar huren en evt aanschaffen daarna.
4 miljoen pond voor Guidetti?quote:
Hij kan misschien nog wel stapjes maken, maar tegen de tijd dat hij weg gaat is hij 27/28. Dan krijg je geen mooie bedragen meer hoor. Pellè was voor ons een absolute topper en gaat voor maar 8-10 miljoen weg. Wat denk je dat een aardige middenvelder dan gaat opleveren in het buitenland?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:59 schreef Tomatenboer het volgende:[..]
Maar 4 miljoen is dus niet 'erg veel'.
Bovendien kan Toornstra best nog wat verdere stappen maken bij Feyenoord en misschien zelfs nog iets meer waard worden ook. Ik denk ook dat Toornstra weldegelijk een speler is waarmee je hoger gaat eindigen.
Toornstra wordt hopeloos onderschat hier.
Huur-koop. Ik kan me voorstellen dat we hem huren en verplicht voor x ¤ overnemen na bijvoorbeeld 20 wedstrijden. Als hij dan niet fit is, of niet goed genoeg, stel je hem gewoon niet op en hoef je hem niet over te nemen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
4 miljoen pond voor Guidetti?
En dan vinden ze Toornstra duur.
Ik krijg tranen in mijn ogen, als ik er aan denk dat we het dit seizoen met Te Vrede moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik word moe van de Kwiedetti geruchten. Gewoon niet meer doen.
Ik heb bij Toornstra een beetje het idee dat ie qua carriere kan gaan lijken op Dirk Kuijt. Hij kwam pas op zijn 19e over van de amateurs en sloot pas op z'n 21e aan bij het eerste van ADO. Daarna is ie eigenlijk elk seizoen beter geworden en meer gaan scoren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij kan misschien nog wel stapjes maken, maar tegen de tijd dat hij weg gaat is hij 27/28. Dan krijg je geen mooie bedragen meer hoor. Pellè was voor ons een absolute topper en gaat voor maar 8-10 miljoen weg. Wat denk je dat een aardige middenvelder dan gaat opleveren in het buitenland?
Alsof je vorig seizoen Feyenoord keek voor het voetbal manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:06 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik krijg tranen in mijn ogen, als ik er aan denk dat we het dit seizoen met Te Vrede moeten gaan doen.
Is het dan voor City niet veel gunstiger om hem alleen te verhuren. Blijkt hij echt fit en er weer veel in te leggen kunnen ze hem veel simpeler voor een goed bedrag verkopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Huur-koop. Ik kan me voorstellen dat we hem huren en verplicht voor x ¤ overnemen na bijvoorbeeld 20 wedstrijden. Als hij dan niet fit is, of niet goed genoeg, stel je hem gewoon niet op en hoef je hem niet over te nemen.
ik overweeg voor Excelsior te worden voor een jaartje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:06 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik krijg tranen in mijn ogen, als ik er aan denk dat we het dit seizoen met Te Vrede moeten gaan doen.
Kwiedetti, Driedetti en "Toornstra als vervanger van Clasie" mogen nog wel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:09 schreef Caland het volgende:
Vanaf nu het verboden woord in dit topic: Guidetti.
De opvolger van 'hij die niet genoemd mag worden'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:09 schreef Caland het volgende:
Contract loopt na dit seizoen af. Dus ze zullen hem alleen willen verhuren als het niet anders kan, of met een overnameplicht voor x ¤.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Is het dan voor City niet veel gunstiger om hem alleen te verhuren. Blijkt hij echt fit en er weer veel in te leggen kunnen ze hem veel simpeler voor een goed bedrag verkopen.
Vervanger voor Clasie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kwiedetti, Driedetti en "Toornstra als vervanger van Clasie" mogen nog wel?
ach geef het nog even tot we een echte spits hebben en we hebben het over "wie?detti"quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kwiedetti, Driedetti en "Toornstra als vervanger van Clasie" mogen nog wel?
Zou Sjon toevallig net zo'n lekkere moeder hebben als die andere persona non grata?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:09 schreef Caland het volgende:
Waarom zou john goosens die zakenwaarnemer hebben ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:26 schreef Petert87 het volgende:
Weten jullie trouwens al dat Dhr John G. de zelfde zaakwaarnemer heeft als Kazim?
ook een dikke pad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom zou john goosens die zakenwaarnemer hebben ?
Cissé was bij Roda ook nooit geblesseerd, dus je weet het noooit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij de afgelopen 8 jaar gemiddeld 12 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld.
Dus het is meer het afserveren van een speler omdat je op voorhand al weet dat hij sowieso geblesseerd geraakt gaat wórden.
Fer is binnenlandse transfer in Engeland, daar krijgt Feyenoord geen opleidingsvergoeding voor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:38 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
de guzman en fer toch nog voor zo'n 700.000 extra inkomsten.
Jawel, voor de jaren dat hij tot max z'n 23e bij Feyenoord heeft gespeeld. 0,5% per jaar dacht ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Fer is binnenlandse transfer in Engeland, daar krijgt Feyenoord geen opleidingsvergoeding voor.
rlt7quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:06 schreef bierjoost het volgende:
Wordt die pot morgen nog ergens uitgezonden?
Donderdag toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:06 schreef bierjoost het volgende:
Donderdag, rtl 7, 19.20 uur begint voorbeschouwing, 19.45 uur wedstrijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:06 schreef bierjoost het volgende:
Gewoon 5 mil neerleggenquote:De naam van John Guidetti pronkt nog steeds hoog op het verlanglijstje van Feyenoord. Manchester Evening News meldt echter dat de Rotterdammers eerst de fitheid van de 22-jarige Zweed wil testen, voor het met een serieus bod gaat komen. De laatste twee seizoenen kampte de spits met blessureproblemen.
Als we het medium mogen geloven dan gaat Feyenoord akkoord met de vraagprijs van vijf miljoen euro als Guidetti fit genoeg is. De Rotterdammers hopen tot een akkoord met de Engelse grootmacht te komen over een snelle proefperiode. Het is niet duidelijk wat Manchester City van dit idee gaat vinden.
In het seizoen 2011/2012 groeide Guidetti uit tot een publiekslieveling. Na zijn periode bij Feyenoord kwam de spits nauwelijks nog in actie. De Zweed staat al zes jaar op de loonlijst van City, maar tot een doorbraak lijkt het niet te gaan komen.
Zou dom zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:39 schreef Thunder0x het volgende:
Guidetti anyone?
[..]
Gewoon 5 mil neerleggen
quote:Feyenoord-trip wordt bliksembezoek
Feyenoord is niet van plan om langer dan nodig is in Oekraïne te blijven. De reis naar het in conflict verkerende land wordt zo ver mogelijk ingekort.
Donderdagavond kruisen de Rotterdammers in het kader van de voorronde van de Europa League de degens met Zorya Luhansk. Die wedstrijd zal in Kiev plaatsvinden in plaats van in het zeer onveilige Luhansk.
Toch is Feyenoord er nog niet helemaal gerust op, zo blijkt uit de vertrektijden van de selectie. De formatie van Fred Rutten vertrekt pas woensdagmiddag om 15.00 uur naar Oekraïne, zodat er dezelfde ochtend nog in Rotterdam getraind kan worden.
In de nacht van donderdag op vrijdag, zo snel mogelijk na afloop van de wedstrijd, zal de Rotterdamse delegatie weer terugvliegen naar Nederland. De clubleiding besloot hiertoe omdat een gevoel van volledige veiligheid ontbreekt.
De regels van de UEFA schrijven voor dat de bezoekende club minimaal 24 uur voor de aftrap aanwezig moet zijn in het land waar de wedstrijd plaatsvindt. In totaal verblijft Feyenoord 36 uur in Oekraïne.
Eens.. 2011-2012 is al lang geleden en na zijn blessure heeft hij amper gespeeld. Grote kans dat hij nu een totaal andere speler is, zou alleen de gok wagen met een huurconstructie..anders nietquote:
Net als Bakkal?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef Vasion het volgende:
Guidetti ♥
Ik word heel blij van die Guidetti geruchten.
Volgens mij willen er een paar trombosequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |