Waarom? Ziyech is jonger en kan ook op de vleugels.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:53 schreef Scrummie het volgende:
4 milj. is voor toornstra makkelijker te verantwoorden dan voor Ziyech.
Daar denkt hij zelf anders overquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom? Ziyech is jonger en kan ook op de vleugels.
Nee, hij wil persé garantie op een basisplek op de 10 positie, en bij Twente krijgt hij die garantie.quote:
Ziyech wil niet op de vleugels, maar dat terzijde; Toornstra heeft zich inmiddels wel bewezen en kan behoorlijke statistieken overleggen en is de belangrijkste speler van een middenmoter, al seizoenen lang.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom? Ziyech is jonger en kan ook op de vleugels.
Hij speelt pas anderhalf jaar bij Utrecht hè, daarvoor Ado. Nu was hij bij Ado ook een prima speler, maar daar was Verhoek ook een prima spelerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ziyech wil niet op de vleugels, maar dat terzijde; Toornstra heeft zich inmiddels wel bewezen en kan behoorlijke statistieken overleggen en is de belangrijkste speler van een middenmoter, al seizoenen lang.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Fer waarschijnlijk voor 10 miljoen naar QPR. Dat betekent weer kassa voor Feyenoord als ik het goed heb.. opleidingsvergoeding
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:34 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Is dat niet ruk met binnenlandse transfers oid? We kregen toen Van Persie naar Man UTD ging toch ook niets?
Het verschil met RVP is dat hij al op jonge leeftijd naar Engeland ging, waardoor hij nog 'opleidingsjaren' in Engeland heeft gehad. Dan geldt Engeland als 'binnenlandse transfer binnen het opleidingsland' en krijgt niemand een vergoeding.quote:
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het verschil met RVP is dat hij al op jonge leeftijd naar Engeland ging, waardoor hij nog 'opleidingsjaren' in Engeland heeft gehad. Dan geldt Engeland als 'binnenlandse transfer binnen het opleidingsland' en krijgt niemand een vergoeding.
Fer vertrok op zijn 23e naar Engeland waardoor alleen NL het opleidingsland is en we dus WEL een opleidingsvergoeding krijgen bij een binnenlandse transfer binnen Engelandbronloos, maar zo zit het volgens mij
Ah, ik dacht dat ie al een jaartje langer bij Utrecht zat. Excuus! Maar inderdaad, bij ADO ook een bepalende speler. 4 milj. blijft te verantwoorden wat mij betreftquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij speelt pas anderhalf jaar bij Utrecht hè, daarvoor Ado. Nu was hij bij Ado ook een prima speler, maar daar was Verhoek ook een prima speler
Immers was daar ook bepalend, die kostte nog geen miljoen. Waarom moet hij dan 4x zoveel kosten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ie al een jaartje langer bij Utrecht zat. Excuus! Maar inderdaad, bij ADO ook een bepalende speler. 4 milj. blijft te verantwoorden wat mij betreft. Niet dat ik vind dat we dat moeten betalen, Geel moet gaan zeuren en zaniken voor max 3. Zuinigheid!
die heeft met alle rare constructies eromheen veel meer gekost hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Immers was daar ook bepalend, die kostte nog geen miljoen. Waarom moet hij dan 4x zoveel kosten?
quote:Jonathan de Guzman maakt vrijwel zeker de overstap naar Napoli. Volgens diverse media heeft de club met Villarreal een akkoord bereikt over de transfersom voor de Oranje-international. Napoli betaalt 6,5 miljoen euro voor de geboren Canadees, die de afgelopen jaren op huurbasis voor Swansea City speelde.
bron
Koopje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef DaMart het volgende:
Nog meer opleidingsvergoeding voor Feyenoord:
[..]
Immers is gehaald met een vage constructie, durf te wedden dat die meer dan een miljoen heeft gekost uiteindelijk. Immers lag ook minder lang vast toen wij 'm haalden, Toornstra nog tot 2017.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Immers was daar ook bepalend, die kostte nog geen miljoen. Waarom moet hij dan 4x zoveel kosten?
Verhoek mag ook wel mee hoor. En ach, Goossens kan er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:17 schreef Toekito het volgende:
4 voor Toornstra? 2 + Schaken kennen ze krijgen.
Dan moet je het misschien gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
Mensen die zeiken over 4 miljoen.Dat soort bedragen betaal je nou eenmaal voor dergelijke binnenlandse transfers. Het kan wel relatief goedkoper (zie Kostic, Tadic, Gutierrez), maar dan moet je een goed scoutingsapparaat hebben.
Nooit meer iets kopen. Lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan moet je het misschien gewoon niet doen.
Gwn 100% op de eigen jeugd ja tog niet dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit meer iets kopen. Lijkt me een goed plan.
de guzman en fer toch nog voor zo'n 700.000 extra inkomsten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef DaMart het volgende:
Nog meer opleidingsvergoeding voor Feyenoord:
[..]
Bv. een Ziyech halen bedoel je? Jonger, en met veel beter doorverkoopperspectief (3x woordwaarde)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
Mensen die zeiken over 4 miljoen.Dat soort bedragen betaal je nou eenmaal voor dergelijke binnenlandse transfers. Het kan wel relatief goedkoper (zie Kostic, Tadic, Gutierrez), maar dan moet je een goed scoutingsapparaat hebben.
Ik had het puur over het bedrag. 4-5 miljoen is zowat de standaard voor elke eredivisievoetballer die iets met zijn kop boven het maaiveld uitsteekt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bv. een Ziyech halen bedoel je? Jonger, en met veel beter doorverkoopperspectief (3x woordwaarde)
Nee, anders had hij Kongolo wel captain gemaakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:51 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me af, zou Rutten stiekem ontevreden zijn over Immers?
Dat zeg ik helemaal niet. Maar als je erg veel moet betalen voor zulke spelers, moet je misschien gewoon een jaar rustig aan doen, in plaats van het geld maar zomaar uitgeven. We zitten nu wel in het stadium: gaat de speler je in de toekomst nog geld opleveren ja/nee en ga je met deze speler hoger eindigen ja/nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit meer iets kopen. Lijkt me een goed plan.
Beter maken ze Kazim gelijk captain.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, anders had hij Kongolo wel captain gemaakt.
erg Te Vrede kan die ook niet zijn over de laatste duels van Lexie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:51 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me af, zou Rutten stiekem ontevreden zijn over Immers?
Maar 4 miljoen is dus niet 'erg veel'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Maar als je erg veel moet betalen voor zulke spelers, moet je misschien gewoon een jaar rustig aan doen, in plaats van het geld maar zomaar uitgeven. We zitten nu wel in het stadium: gaat de speler je in de toekomst nog geld opleveren ja/nee en ga je met deze speler hoger eindigen ja/nee.
Doen!!!!! Jaar huren en evt aanschaffen daarna.quote:
Transfervrij na dat jaar dus die dikke wil dan maar wat graag naar een clubquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Doen!!!!! Jaar huren en evt aanschaffen daarna.
4 miljoen pond voor Guidetti?quote:
Hij kan misschien nog wel stapjes maken, maar tegen de tijd dat hij weg gaat is hij 27/28. Dan krijg je geen mooie bedragen meer hoor. Pellè was voor ons een absolute topper en gaat voor maar 8-10 miljoen weg. Wat denk je dat een aardige middenvelder dan gaat opleveren in het buitenland?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:59 schreef Tomatenboer het volgende:[..]
Maar 4 miljoen is dus niet 'erg veel'.
Bovendien kan Toornstra best nog wat verdere stappen maken bij Feyenoord en misschien zelfs nog iets meer waard worden ook. Ik denk ook dat Toornstra weldegelijk een speler is waarmee je hoger gaat eindigen.
Toornstra wordt hopeloos onderschat hier.
Huur-koop. Ik kan me voorstellen dat we hem huren en verplicht voor x ¤ overnemen na bijvoorbeeld 20 wedstrijden. Als hij dan niet fit is, of niet goed genoeg, stel je hem gewoon niet op en hoef je hem niet over te nemen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
4 miljoen pond voor Guidetti?
En dan vinden ze Toornstra duur.
Ik krijg tranen in mijn ogen, als ik er aan denk dat we het dit seizoen met Te Vrede moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik word moe van de Kwiedetti geruchten. Gewoon niet meer doen.
Ik heb bij Toornstra een beetje het idee dat ie qua carriere kan gaan lijken op Dirk Kuijt. Hij kwam pas op zijn 19e over van de amateurs en sloot pas op z'n 21e aan bij het eerste van ADO. Daarna is ie eigenlijk elk seizoen beter geworden en meer gaan scoren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij kan misschien nog wel stapjes maken, maar tegen de tijd dat hij weg gaat is hij 27/28. Dan krijg je geen mooie bedragen meer hoor. Pellè was voor ons een absolute topper en gaat voor maar 8-10 miljoen weg. Wat denk je dat een aardige middenvelder dan gaat opleveren in het buitenland?
Alsof je vorig seizoen Feyenoord keek voor het voetbal manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:06 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik krijg tranen in mijn ogen, als ik er aan denk dat we het dit seizoen met Te Vrede moeten gaan doen.
Is het dan voor City niet veel gunstiger om hem alleen te verhuren. Blijkt hij echt fit en er weer veel in te leggen kunnen ze hem veel simpeler voor een goed bedrag verkopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Huur-koop. Ik kan me voorstellen dat we hem huren en verplicht voor x ¤ overnemen na bijvoorbeeld 20 wedstrijden. Als hij dan niet fit is, of niet goed genoeg, stel je hem gewoon niet op en hoef je hem niet over te nemen.
ik overweeg voor Excelsior te worden voor een jaartje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:06 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik krijg tranen in mijn ogen, als ik er aan denk dat we het dit seizoen met Te Vrede moeten gaan doen.
Kwiedetti, Driedetti en "Toornstra als vervanger van Clasie" mogen nog wel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:09 schreef Caland het volgende:
Vanaf nu het verboden woord in dit topic: Guidetti.
De opvolger van 'hij die niet genoemd mag worden'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:09 schreef Caland het volgende:
Contract loopt na dit seizoen af. Dus ze zullen hem alleen willen verhuren als het niet anders kan, of met een overnameplicht voor x ¤.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Is het dan voor City niet veel gunstiger om hem alleen te verhuren. Blijkt hij echt fit en er weer veel in te leggen kunnen ze hem veel simpeler voor een goed bedrag verkopen.
Vervanger voor Clasie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kwiedetti, Driedetti en "Toornstra als vervanger van Clasie" mogen nog wel?
ach geef het nog even tot we een echte spits hebben en we hebben het over "wie?detti"quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kwiedetti, Driedetti en "Toornstra als vervanger van Clasie" mogen nog wel?
Zou Sjon toevallig net zo'n lekkere moeder hebben als die andere persona non grata?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:09 schreef Caland het volgende:
Waarom zou john goosens die zakenwaarnemer hebben ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:26 schreef Petert87 het volgende:
Weten jullie trouwens al dat Dhr John G. de zelfde zaakwaarnemer heeft als Kazim?
ook een dikke pad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom zou john goosens die zakenwaarnemer hebben ?
Cissé was bij Roda ook nooit geblesseerd, dus je weet het noooit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij de afgelopen 8 jaar gemiddeld 12 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld.
Dus het is meer het afserveren van een speler omdat je op voorhand al weet dat hij sowieso geblesseerd geraakt gaat wórden.
Fer is binnenlandse transfer in Engeland, daar krijgt Feyenoord geen opleidingsvergoeding voor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:38 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
de guzman en fer toch nog voor zo'n 700.000 extra inkomsten.
Jawel, voor de jaren dat hij tot max z'n 23e bij Feyenoord heeft gespeeld. 0,5% per jaar dacht ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Fer is binnenlandse transfer in Engeland, daar krijgt Feyenoord geen opleidingsvergoeding voor.
rlt7quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:06 schreef bierjoost het volgende:
Wordt die pot morgen nog ergens uitgezonden?
Donderdag toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:06 schreef bierjoost het volgende:
Donderdag, rtl 7, 19.20 uur begint voorbeschouwing, 19.45 uur wedstrijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:06 schreef bierjoost het volgende:
Gewoon 5 mil neerleggenquote:De naam van John Guidetti pronkt nog steeds hoog op het verlanglijstje van Feyenoord. Manchester Evening News meldt echter dat de Rotterdammers eerst de fitheid van de 22-jarige Zweed wil testen, voor het met een serieus bod gaat komen. De laatste twee seizoenen kampte de spits met blessureproblemen.
Als we het medium mogen geloven dan gaat Feyenoord akkoord met de vraagprijs van vijf miljoen euro als Guidetti fit genoeg is. De Rotterdammers hopen tot een akkoord met de Engelse grootmacht te komen over een snelle proefperiode. Het is niet duidelijk wat Manchester City van dit idee gaat vinden.
In het seizoen 2011/2012 groeide Guidetti uit tot een publiekslieveling. Na zijn periode bij Feyenoord kwam de spits nauwelijks nog in actie. De Zweed staat al zes jaar op de loonlijst van City, maar tot een doorbraak lijkt het niet te gaan komen.
Zou dom zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:39 schreef Thunder0x het volgende:
Guidetti anyone?
[..]
Gewoon 5 mil neerleggen
quote:Feyenoord-trip wordt bliksembezoek
Feyenoord is niet van plan om langer dan nodig is in Oekraïne te blijven. De reis naar het in conflict verkerende land wordt zo ver mogelijk ingekort.
Donderdagavond kruisen de Rotterdammers in het kader van de voorronde van de Europa League de degens met Zorya Luhansk. Die wedstrijd zal in Kiev plaatsvinden in plaats van in het zeer onveilige Luhansk.
Toch is Feyenoord er nog niet helemaal gerust op, zo blijkt uit de vertrektijden van de selectie. De formatie van Fred Rutten vertrekt pas woensdagmiddag om 15.00 uur naar Oekraïne, zodat er dezelfde ochtend nog in Rotterdam getraind kan worden.
In de nacht van donderdag op vrijdag, zo snel mogelijk na afloop van de wedstrijd, zal de Rotterdamse delegatie weer terugvliegen naar Nederland. De clubleiding besloot hiertoe omdat een gevoel van volledige veiligheid ontbreekt.
De regels van de UEFA schrijven voor dat de bezoekende club minimaal 24 uur voor de aftrap aanwezig moet zijn in het land waar de wedstrijd plaatsvindt. In totaal verblijft Feyenoord 36 uur in Oekraïne.
Eens.. 2011-2012 is al lang geleden en na zijn blessure heeft hij amper gespeeld. Grote kans dat hij nu een totaal andere speler is, zou alleen de gok wagen met een huurconstructie..anders nietquote:
Net als Bakkal?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef Vasion het volgende:
Guidetti ♥
Ik word heel blij van die Guidetti geruchten.
Volgens mij willen er een paar trombosequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |