'Realistische' 4 miljoen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
Vraagprijs voor Toornstra is volgens VI gezakt naar een realistische 4 miljoen. Zal wel rond komen dus.
Lijkt me niet. Het is teveel voor het soort speler dat we er mee binnenhalen, maar het is zeker een realistische vraagprijs die Utrecht stelt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef Cara het volgende:
[..]
'Realistische' 4 miljoen.
Ga toch weg man, veel te veel geld.
Wil je wel of geen versterkingen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Voor een normaal bedrag wil iedereen versterkingen, niet voor teveel geldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je wel of geen versterkingen?
Ik meende een tijdje terug hier iets gelezen te hebben dat het vanwege de leeftijd van Fer toen hij naar Norwich kwam zo is dat hij bij een binnenlandse transfer wel een solidariteitsbijdrage/opleidingsvergoeding zou opleveren, maar kan het niet meer vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:34 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Is dat niet ruk met binnenlandse transfers oid? We kregen toen Van Persie naar Man UTD ging toch ook niets?
Meest scorende middenvelder van Nederland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Toornstra is gewoon een bovengemiddelde middenvelder in de Eredivisie hoor? Zo niet één van de beste middenvelders in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Realistisch is het wel voor een speler met zijn kwaliteiten en nog een 3-jarig contract.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef Cara het volgende:
Realistische' 4 miljoen.
Voor de duidelijkheid, die 4 miljoen komt van Freek Janssen van VI, niet van Utrecht zelf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Het is teveel voor het soort speler dat we er mee binnenhalen, maar het is zeker een realistische vraagprijs die Utrecht stelt.
4 miljoen is tegenwoordig een normaal bedrag in de voetbalwereld. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten koop je niks meer voor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Voor een normaal bedrag wil iedereen versterkingen, niet voor teveel geld
Klopt, maar dan zou ik dat geld toch liever investeren in iemand anders. 4 miljoen is een normaal bedrag, maar ik vind het teveel voor iemand als Toornstra (en nee, ik zou ook niet zo snel een alternatief kunnen noemen wie dan wel)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:20 schreef Happel het volgende:
[..]
4 miljoen is tegenwoordig een normaal bedrag in de voetbalwereld. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten koop je niks meer voor.
Ik ga het nog 1 keer vragen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou ik dat geld toch liever investeren in iemand anders. 4 miljoen is een normaal bedrag, maar ik vind het teveel voor iemand als Toornstra (en nee, ik zou ook niet zo snel een alternatief kunnen noemen wie dan wel)
Toornstra is al relatief oud, vandaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga het nog 1 keer vragen...
Hoe kom je erbij dat 4 miljoen euro teveel is voor Toornstra?
Vond je 4 miljoen ook teveel voor Ziyech?
3,5 miljoen teveel voor Bilal?
Ik vind 3.5 miljoen voor Bilal een vrij hoge prijs ja. 4 miljoen voor Ziyech vind ik beter te begrijpen: jonger, aangeschreven als groter talent. Het enige waarom ik 4 miljoen voor Toornstra een beetje kan begrijpen is door de lengte van z'n contract, maar voor z'n voetbalkwaliteiten nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je ziet zelf toch ook wel het verschil tussen Ziyech (21), Bilal (19) en Toornstra(25)? Die eerste twee maakten beide in hun eerste eredivisie seizoen al indruk. Toornstra is al wat langer actief. Iets met talent, restwaarde en ontwikkeling.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat verschil zie ik zeker, alleen Toornstra presteert al seizoenen (!) lang.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:38 schreef Peak het volgende:
[..]
Je ziet zelf toch ook wel het verschil tussen Ziyech (21), Bilal (19) en Toornstra(25)? Die eerste twee maakten beide in hun eerste eredivisie seizoen al indruk. Toornstra is al wat langer actief. Iets met talent, restwaarde en ontwikkeling.
Waarom? Ziyech is jonger en kan ook op de vleugels.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:53 schreef Scrummie het volgende:
4 milj. is voor toornstra makkelijker te verantwoorden dan voor Ziyech.
Daar denkt hij zelf anders overquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom? Ziyech is jonger en kan ook op de vleugels.
Nee, hij wil persé garantie op een basisplek op de 10 positie, en bij Twente krijgt hij die garantie.quote:
Ziyech wil niet op de vleugels, maar dat terzijde; Toornstra heeft zich inmiddels wel bewezen en kan behoorlijke statistieken overleggen en is de belangrijkste speler van een middenmoter, al seizoenen lang.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom? Ziyech is jonger en kan ook op de vleugels.
Hij speelt pas anderhalf jaar bij Utrecht hè, daarvoor Ado. Nu was hij bij Ado ook een prima speler, maar daar was Verhoek ook een prima spelerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ziyech wil niet op de vleugels, maar dat terzijde; Toornstra heeft zich inmiddels wel bewezen en kan behoorlijke statistieken overleggen en is de belangrijkste speler van een middenmoter, al seizoenen lang.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Fer waarschijnlijk voor 10 miljoen naar QPR. Dat betekent weer kassa voor Feyenoord als ik het goed heb.. opleidingsvergoeding
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:34 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Is dat niet ruk met binnenlandse transfers oid? We kregen toen Van Persie naar Man UTD ging toch ook niets?
Het verschil met RVP is dat hij al op jonge leeftijd naar Engeland ging, waardoor hij nog 'opleidingsjaren' in Engeland heeft gehad. Dan geldt Engeland als 'binnenlandse transfer binnen het opleidingsland' en krijgt niemand een vergoeding.quote:
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het verschil met RVP is dat hij al op jonge leeftijd naar Engeland ging, waardoor hij nog 'opleidingsjaren' in Engeland heeft gehad. Dan geldt Engeland als 'binnenlandse transfer binnen het opleidingsland' en krijgt niemand een vergoeding.
Fer vertrok op zijn 23e naar Engeland waardoor alleen NL het opleidingsland is en we dus WEL een opleidingsvergoeding krijgen bij een binnenlandse transfer binnen Engelandbronloos, maar zo zit het volgens mij
Ah, ik dacht dat ie al een jaartje langer bij Utrecht zat. Excuus! Maar inderdaad, bij ADO ook een bepalende speler. 4 milj. blijft te verantwoorden wat mij betreftquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij speelt pas anderhalf jaar bij Utrecht hè, daarvoor Ado. Nu was hij bij Ado ook een prima speler, maar daar was Verhoek ook een prima speler
Immers was daar ook bepalend, die kostte nog geen miljoen. Waarom moet hij dan 4x zoveel kosten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ie al een jaartje langer bij Utrecht zat. Excuus! Maar inderdaad, bij ADO ook een bepalende speler. 4 milj. blijft te verantwoorden wat mij betreft. Niet dat ik vind dat we dat moeten betalen, Geel moet gaan zeuren en zaniken voor max 3. Zuinigheid!
die heeft met alle rare constructies eromheen veel meer gekost hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Immers was daar ook bepalend, die kostte nog geen miljoen. Waarom moet hij dan 4x zoveel kosten?
quote:Jonathan de Guzman maakt vrijwel zeker de overstap naar Napoli. Volgens diverse media heeft de club met Villarreal een akkoord bereikt over de transfersom voor de Oranje-international. Napoli betaalt 6,5 miljoen euro voor de geboren Canadees, die de afgelopen jaren op huurbasis voor Swansea City speelde.
bron
Koopje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef DaMart het volgende:
Nog meer opleidingsvergoeding voor Feyenoord:
[..]
Immers is gehaald met een vage constructie, durf te wedden dat die meer dan een miljoen heeft gekost uiteindelijk. Immers lag ook minder lang vast toen wij 'm haalden, Toornstra nog tot 2017.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Immers was daar ook bepalend, die kostte nog geen miljoen. Waarom moet hij dan 4x zoveel kosten?
Verhoek mag ook wel mee hoor. En ach, Goossens kan er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:17 schreef Toekito het volgende:
4 voor Toornstra? 2 + Schaken kennen ze krijgen.
Dan moet je het misschien gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
Mensen die zeiken over 4 miljoen.Dat soort bedragen betaal je nou eenmaal voor dergelijke binnenlandse transfers. Het kan wel relatief goedkoper (zie Kostic, Tadic, Gutierrez), maar dan moet je een goed scoutingsapparaat hebben.
Nooit meer iets kopen. Lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan moet je het misschien gewoon niet doen.
Gwn 100% op de eigen jeugd ja tog niet dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit meer iets kopen. Lijkt me een goed plan.
de guzman en fer toch nog voor zo'n 700.000 extra inkomsten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef DaMart het volgende:
Nog meer opleidingsvergoeding voor Feyenoord:
[..]
Bv. een Ziyech halen bedoel je? Jonger, en met veel beter doorverkoopperspectief (3x woordwaarde)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
Mensen die zeiken over 4 miljoen.Dat soort bedragen betaal je nou eenmaal voor dergelijke binnenlandse transfers. Het kan wel relatief goedkoper (zie Kostic, Tadic, Gutierrez), maar dan moet je een goed scoutingsapparaat hebben.
Ik had het puur over het bedrag. 4-5 miljoen is zowat de standaard voor elke eredivisievoetballer die iets met zijn kop boven het maaiveld uitsteekt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bv. een Ziyech halen bedoel je? Jonger, en met veel beter doorverkoopperspectief (3x woordwaarde)
Nee, anders had hij Kongolo wel captain gemaakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:51 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me af, zou Rutten stiekem ontevreden zijn over Immers?
Dat zeg ik helemaal niet. Maar als je erg veel moet betalen voor zulke spelers, moet je misschien gewoon een jaar rustig aan doen, in plaats van het geld maar zomaar uitgeven. We zitten nu wel in het stadium: gaat de speler je in de toekomst nog geld opleveren ja/nee en ga je met deze speler hoger eindigen ja/nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit meer iets kopen. Lijkt me een goed plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |