ah ok, Sjaakquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In de voetbalwereld, ja.
En het is jouw overigens.
Kijk jij nooit een wedstrijd, of wat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kritiek op Immers
Hoe kan je nou godverdorie geen kritiek op Immers hebben?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kritiek op Immers
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kijk jij nooit een wedstrijd, of wat?
Daar wordt genoeg buiten beschouwing gelaten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:06 schreef Peak het volgende:
Nee niet weer de Lex Immers discussie! https://decorrespondent.n(...)71529613650-86e6df6a
Behalve dan dat hij de afgelopen 8 jaar gemiddeld 12 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:57 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Beetje makkelijk iemand afserveren die geblesseerd is. Als hij eenmaal fit is zal hij wel van waarde kunnen zijn voor dit Feyenoord denk ik.
Redelijk tot matig ja. Dus niet goed genoeg om hogerop te komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:14 schreef Peak het volgende:
Maar ook genoeg wel in beschouwing genomen. Lex Immers is voor dit Feyenoord een redelijke 10. Hij is geen wereldtop maar in de eredivisie loopt er niet veel beters rond. Leg je er nou eens bij neer dat er in de Eredivisie geen wereldsterren rondlopen.
Nee maar er is ook geen betaalbaar alternatief wat aanzienlijk beter is. En dan kan je beter niks doen en hem laten staan. Dat zijn je eigen worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Redelijk tot matig ja. Dus niet goed genoeg om hogerop te komen.
Hij zal vast geen topsalaris krijgen. Gok zou ik ook wel nemen, indien fit is hij bruikbaar. Blijkbaar is er geen andere optiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij de afgelopen 8 jaar gemiddeld 12 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld.
Dus het is meer het afserveren van een speler omdat je op voorhand al weet dat hij sowieso geblesseerd geraakt gaat wórden.
Hogerop komenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Redelijk tot matig ja. Dus niet goed genoeg om hogerop te komen.
Godverdommequote:
4 miljoen vind ik nog te veel voor een speler die je niet persé nodig hebt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
Vraagprijs voor Toornstra is volgens VI gezakt naar een realistische 4 miljoen. Zal wel rond komen dus.
Die spits komt ook nog wel. Moet wel voor 5 miljoen kunnen lukken toch die spits? Ik denk dat Bas Dost uiteindelijk wel voor dat bedrag haalbaar is in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
4 miljoen vind ik nog te veel voor een speler die je niet persé nodig hebt.
Liever 1 of 2 miljoen extra in een goede spits.
Is dat niet ruk met binnenlandse transfers oid? We kregen toen Van Persie naar Man UTD ging toch ook niets?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Fer waarschijnlijk voor 10 miljoen naar QPR. Dat betekent weer kassa voor Feyenoord als ik het goed heb.. opleidingsvergoeding
Luuk de Jong was dat in ieder geval wel...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die spits komt ook nog wel. Moet wel voor 5 miljoen kunnen lukken toch die spits? Ik denk dat Bas Dost uiteindelijk wel voor dat bedrag haalbaar is in ieder geval.
Klopt, helemaal niks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:34 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Is dat niet ruk met binnenlandse transfers oid? We kregen toen Van Persie naar Man UTD ging toch ook niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |