Utrecht is ook niet achterlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:59 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom schaken en geen Goossens en Verhoek
Inderdaad, transfervrij zou het een leuke aanwinst zijn, of voor een paar ton, maar meer moet je niet betalen. Je hebt in principe ook genoeg middenvelders, tenzij je met een ander systeem gaat spelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toornstra zal het niveau van Feyenoord nog wel aan kunnen maar zie m daarna eerlijk gezegd geen stappen meer maken. Vraag me af of dit niet een beetje een paniekaankoop is om dit seizoen nog te redden, maar zitten we straks met duur contract en aanzienlijke transferprijs waar je nooit meer iets van terug ziet.
Misschien wordt het tijd om onder ogen te zien dat je dit seizoen weer even stapje terug doet naar de subtop om in de volgende transferperiode pas goed je slag te slaan.
Prima back-up nu, en in het verleden een paar goede wedstrijden gespeeld inderdaad. Maar hij krijgt wat veel betaald voor een back-up, dan kun je beter kijken of je hem nog kwijt kunt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:00 schreef Thunder0x het volgende:
Wordt wel een beetje ondankbaar gedaan over Schaken. Heeft meer gebracht dan iedereen vooraf had verwacht denk ik.
Heeft zich altijd professioneel opgesteld en is best belangerijk voor de jeugd heb ik het idee
Schaken
Hij is toch ook al weer 25? Dan moet je geen 5 miljoen betalen, je beleid is dat je spelers koopt die door te verkopen zijn voor méér. Hoewel Toornstra een aardige speler is, ga je hem nooit voor méér verkopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:24 schreef hhh38 het volgende:
FOX had het ook over 1 miljoen bij Bilal, die zullen dus wel weer te laag zitten. Meer dan 5 miljoen moet je absoluut niet betalen.
HAHAHAquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:15 schreef Thunder0x het volgende:
Guidetti![]()
Guidetti in de Kuip gesignaleerd
Kan jij niet gaan scouten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mooi man. Middelmaat voor middelmaat. Pfff.
Kan jij niet naast Leo Beenhakkert zitten? Beetje zuchten, wat paffen en zeggen dat de situatie nu eenmaal zo is en dat er niets te verwachten valt. Lekker in de Jupiler League.quote:
Is het moeilijk voor je om te begrijpen dat betere spelers onbetaalbaar zijn voor Feyenoord?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan jij niet naast Leo Beenhakkert zitten? Beetje zuchten, wat paffen en zeggen dat de situatie nu eenmaal zo is en dat er niets te verwachten valt. Lekker in de Jupiler League.
Nee hoor. Daar kan ik best inkomen. Maar dan heb ik liever dat men die 5 miljoen lekker in de kas houdt, in plaats van het uit te geven aan een speler die er niet voor gaat zorgen dat er stappen vooruit worden gezet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het moeilijk voor je om te begrijpen dat betere spelers onbetaalbaar zijn voor Feyenoord?
Zwartkijker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:30 schreef Tomasso het volgende:
Kan jij niet gaan scouten?
Kan jij niet naast Leo Beenhakkert zitten? Beetje zuchten, wat paffen en zeggen dat de situatie nu eenmaal zo is en dat er niets te verwachten valt. Lekker in de Jupiler League.
5 miljoen. Schijntje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:15 schreef Thunder0x het volgende:
Guidetti![]()
Guidetti in de Kuip gesignaleerd
Nou daar denk ik anders over!!quote:Mulder: 'Dat zou mijn vriendin ook niet tof vinden'
Erwin Mulder kreeg er deze zomer met Warner Hahn, die overkwam van FC Dordrecht, een concurrent bij. Toch is Mulder gewoon eerste keeper.
Mulder is inmiddels drie seizoenen de vaste keeper van Feyenoord. Twijfels zijn er altijd geweest, maar op echte grote fouten kun je hem zelden betrappen. Mulder is blij met het vertrouwen wat hij krijgt van Fred Rutten. "Er kwam deze zomer een nieuwe trainer en ook een nieuwe keeper. Dan weet je dat je aan de bak moet", zegt hij tegen FCUpdate.nl. "Maar toen ik aan het eind van de voorbereiding in de basis stond tegen Real Sociedad, wist ik wel dat ik het seizoen zou starten als eerste keeper. Ik voel veel vertrouwen van de trainer, hij is veel met me bezig. Dat doe je niet, als je het niet in iemand ziet zitten."
Toch is Mulder deels ook blij met de komst van een nieuwe concurrent. "Ik weet wat mijn kwaliteiten zijn, ik ga niet voor niets mijn vierde seizoen in als eerste keeper. Maar het is belangrijk dat ik me blijf doorontwikkelen, ik moet stappen blijven maken. Dat lukt aardig, denk ik. Ik zit lekker in mijn vel en denk dat ik dit seizoen voorlopig redelijk tot goed sta te keepen. Maar het kan altijd beter, daar ben ik me bewust van."
Mulder kijkt in het interview met FCUpdate.nl ook nog naar de komende tegenstander in de voorronde van de Europa League. "We willen heel graag de Europa League in. Wekelijks wedstrijden spelen op donderdag en zondag, dat is goed voor je ontwikkeling. Het lijkt me heerlijk, het is voor iedereen belangrijk om dat te halen." De laatste dagen is het een groot issue of het daadwerkelijk veilig is in Kiev. "Ik neem aan dat de mensen die erover gaan, en ook de club en de UEFA, geen risico willen nemen. Als er ook maar enige twijfel zou zijn, weet ik zeker dat ze ons niet laten gaan. Dat zou mijn vriendin ook niet tof vinden. Zo simpel is het."
En dan nog antibioticakosten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
2,5 miljoen pond - 3,2 miljoen euro
dat is nog wel te doen
Hij moet zich blijven ontwikkelen, maar ik zie hem niet veel verder verbeteren eerlijk gezegd.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En z'n declaraties bij de Vapiano XD
Jas van de club erbij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En z'n declaraties bij de Vapiano XD
Mwoa, ik denk dat een Bilal en een Ziyech wel voorbeelden zijn van 'betaalbare spelers' die een meerwaarde vormen + voor meer doorverkocht kunnen worden (en bij 'mislukking' niet veel in waarde zullen dalen).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:40 schreef Tomasso het volgende:
. Er zijn in Nederland nou eenmaal geen betaalbare spelers waar we hogerop mee gaan komen.
Ok, kleine. Jammer dat gelatenheid regeert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Meer kan ik er niet van maken, lange.
Toornstra zit boven het niveau van Den Haag, redelijk op niveau in Utrecht (uitschietertje hier en daar) en dan moet ie in 1 á 2 jaar boven het gros van de groep uitsteken om voor 10 miljoen te worden verkocht?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mwoa, ik denk dat een Bilal en een Ziyech wel voorbeelden zijn van 'betaalbare spelers' die een meerwaarde vormen + voor meer doorverkocht kunnen worden (en bij 'mislukking' niet veel in waarde zullen dalen).
Een Toornstra gaat inderdaad niet veel meer 5 mln opleveren denk ik. Als hij gewoon mee kan komen dan en niet echt zal excelleren (wat een beetje de verwachting zou zijn) is er geen club die er later nog meer dan 5 mln voor geeft denk ik.
Zelfs als hij daadwerkelijk makkelijk stappen zou maken en in 1-2 jaar uitblinker blijkt, is hij 26-27 zodra buitenlandse clubs hem zouden willen hebben, als je dan 10 mln vangt is het errug veel.
Vormer was in ieder geval gratis. Had best van waarde kunnen zijn als Clasie zich niet dusdanig had ontwikkeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toornstra zit boven het niveau van Den Haag, redelijk op niveau in Utrecht (uitschietertje hier en daar) en dan moet ie in 1 á 2 jaar boven het gros van de groep uitsteken om voor 10 miljoen te worden verkocht?
Ik heb mijn twijfels over Vormer 2.
Vormer is toch gewoon een breedtespeler. Als er iemand een auw heeft mag Vormer warmlopen. Wedstrijden beslissen en wereldpasses staan nog op de planning.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vormer was in ieder geval gratis. Had best van waarde kunnen zijn als Clasie zich niet dusdanig had ontwikkeld.
Tekst en logo er af knippen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:56 schreef Jimbo het volgende:
Vraagje;
Heeft iemand nog die foto van een stomende kuip ?
Hij is genomen aan het water achter die 3 flats die er staan, en volgens mij was het van de CL wedstrijd tegen dinamo kiev.
Je ziet zegmaar zo de kuip savonds, met rode en witte rook erboven, best pic ever
[ afbeelding ] deze zonder text
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:54 schreef Caland het volgende:
Krabby gaat lekker op vakantie. De laatste twee weken van de transferperiode. Nieuws heeft hij toch nooit. Met z'n kanker abonnement op de kanker voetbal international.
Dat is hij ook, maar toch degene die nog het dichts bij de basis zit. Vorig jaar was het bijna zover dat hij in plaats van Vilhena zou gaan spelen, maar raakte hij geblesseerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vormer is toch gewoon een breedtespeler. Als er iemand een auw heeft mag Vormer warmlopen. Wedstrijden beslissen en wereldpasses staan nog op de planning.
Een degelijke speler. Tja.. daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is hij ook, maar toch degene die nog het dichts bij de basis zit. Vorig jaar was het bijna zover dat hij in plaats van Vilhena zou gaan spelen, maar raakte hij geblesseerd
Het is een degelijke speler en de enige die een aardige corner en vrije trap in de benen heeft.
Ik verwacht weinig wonderen op het moment. Als dat gelatenheid is, dan zei het zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ok, kleine. Jammer dat gelatenheid regeert.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:54 schreef Caland het volgende:
Krabby gaat lekker op vakantie. De laatste twee weken van de transferperiode. Nieuws heeft hij toch nooit. Met z'n kanker abonnement op de kanker voetbal international.
Wonderen verwachten doe ik niet. Het enige dat ik verlang, is dat het beetje geld wat we eindelijk hebben, verstandig wordt uitgegeven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig wonderen op het moment. Als dat gelatenheid is, dan zei het zo.
Daarvoor zitten we in een te vroeg stadium van de wederopbouw. Veel supporters kunnen daar het geduld niet voor opbrengen. Kijken teveel naar de concurrenten en spiegelen Feyenoord daaraan. Dat gaat op den duur frustreren. Snap ik.
Daar zijn ze nu toch mee bezig, met verstandig geld uit geven?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wonderen verwachten doe ik niet. Het enige dat ik verlang, is dat het beetje geld wat we eindelijk hebben, verstandig wordt uitgegeven.
Daar moeten we een goed scoutingsapparaat voor hebben. Is er niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wonderen verwachten doe ik niet. Het enige dat ik verlang, is dat het beetje geld wat we eindelijk hebben, verstandig wordt uitgegeven.
Toornstra is middelmaat volgens Tomasso. Zouden we dus niet moeten halen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu toch mee bezig, met verstandig geld uit geven?
Tot dusver wel. Echter, mocht Toornstra voor 4 miljoen of meer worden gehaald, zou ik dat onverstandig vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu toch mee bezig, met verstandig geld uit geven?
Dat constateren we allebei. Maar dat mag toch geen excuus zijn om dan maar middelmaat te halen, omdat men verwacht dat er spelers worden gekocht?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar moeten we een goed scoutingsapparaat voor hebben. Is er niet.
Ik verwacht dat eerlijk gezegd niet. Vergeet niet dat de transfermarkt nog 12 dagen geopend is. Naarmate de deadline nadert, zakken de prijzen ook. Het niet uitgeven van je transfergeld aan bijvoorbeeld een Guidetti, vind ik verstandig omgaan met je geld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tot dusver wel. Echter, mocht Toornstra voor 4 miljoen of meer worden gehaald, zou ik dat onverstandig vinden.
Klopt. Soms kun je beter gewoon niks doen, dan je geld aan de verkeerde spelers uitgeven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verwacht dat eerlijk gezegd niet. Vergeet niet dat de transfermarkt nog 12 dagen geopend is. Naarmate de deadline nadert, zakken de prijzen ook. Het niet uitgeven van je transfergeld aan bijvoorbeeld een Guidetti, vind ik verstandig omgaan met je geld.
Je hoeft geen geld uit te geven om verstandig om te gaan met je geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |