Wie zouden we wel moeten halen nu Ziyech niet wil?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:12 schreef yvette1982 het volgende:
Ziyech vergeleken met Toornstra is hetzelfde verschil als champagne en gazeuse.
Van typetjes als toornstra worden we niet beter, van ziyech spat de kwaliteit eraf. De prijs van toornstra is ook belachelijk, dit zou pas echt de kroon op de wanprestatie van v. Geel dit seizoen zijn. Uit woede verkoop ik twee keer mijn kaart voor de wedstrijd, ik ben echt pissig.
Hij mocht samen met Nelom een wedstrijdje spelen tegen Indonesië en is daarna nooit meer opgeroepen voor Oranje. Laten we Toornstra dus maar niet op een voetstuk plaatsen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Prima voetballer toch, Toornstra? Toen hij nog bij ADO zat wilde 99% van dit topic hem graag hebben en nu is het ineens een matige speler?
Normaal gesproken is hij niet zo open over interesse in een speler. Damage control om de achterban kalm te houden.quote:“Ik ga er niet ingewikkeld over doen. We willen Jens er graag bij hebben bij Feyenoord en hebben inmiddels contact gelegd met hem en met FC Utrecht”, laat Van Geel weten.
Zou me erg verbazen als hij in 1 seizoen bijna zijn totale productie in zijn carrière verdubbeltquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:37 schreef Scrummie het volgende:
Ik lach me echt helemaal de pleuris als die Hakim Hakim er inderdaad 20 inlegt.
Mij ook, maar he, het zou maar gebeurenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou me erg verbazen als hij in 1 seizoen bijna zijn totale productie in zijn carrière verdubbelt
Ik ben optimistisch en hou het op 7 doelpunten voor Kazimquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mij ook, maar he, het zou maar gebeuren.
Ik doe gek: 23.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ben optimistisch en hou het op 7 doelpunten voor Kazim
#PelleModequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou me erg verbazen als hij in 1 seizoen bijna zijn totale productie in zijn carrière verdubbelt
En de sterspeler van de komende tegenstander even beïnvloeden natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Normaal gesproken is hij niet zo open over interesse in een speler. Damage control om de achterban kalm te houden.
Kan me heeel vaag herinneren dat ik die gozer heb zien spelen op het EK 2008 met Turkije.. maar wat hij kan daar heb ik echt geen idee van. Vind het wel verontrustend dat supporters van zijn vorige clubs allemaal blij zijn dat hij weg is.. we hebben hopelijk niet de Turkse Verhoek binnen gehaald. Of wacht.. de Turkse Biseswar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:51 schreef Karelnoord het volgende:
Fysiek sterk is die in ieder geval. Dat is al bijna een garantie voor 10 doelpunten in de Eredivisie. Als die dan nog nét iets beter kan voetballen dan Vleminkx dan scoort die er ook nog wel een 5 tot 15 doelpunten.
Kazim Kazim, Lexie op tienquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Kazim Kazim, je hoort thuis op Taksim!
Het eerste wat me te binnen schoot is Kazim Kazim laat je tieten zien..quote:
Misschien is het wat negatief denken, maar ik kan me hier in vinden. Er lekt al 2 jaar helemaal niets uit tot een speler bijkant is vastgelegd, en nu besluit van Geel opeens aan te kondigen wie onze nieuwe middenvelder wordt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Normaal gesproken is hij niet zo open over interesse in een speler. Damage control om de achterban kalm te houden.
Je zou een echte schaduwlijst en scouting moeten hebben ipv netwerk van rutten, tips oud spelers, oude eredivisie spelers e.d.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie zouden we wel moeten halen nu Ziyech niet wil?
Daar kan ik me weer een beetje in vinden.. Had Zyiech echt graag zien komen, bij Toornstra heb ik iets van..mwa. We hebben de laatste tig jaar weinig echt creatieve spelers als Zyiech gehad, misschien verklaart dat de teleurstelling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoop overigens dat Twente ook deze speler verleidt, want heel bijzonder is hij niet en je betaalt een dikke hoofdprijs.
Ziyech was ook gewoon maar een talent hoor. Baal meer van het feit dat we geen vervanger voor Immers krijgen dan het feit dat het Ziyech is die niet komt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Je zou een echte schaduwlijst en scouting moeten hebben ipv netwerk van rutten, tips oud spelers, oude eredivisie spelers e.d.
Ziyech was een zekerheid, verder zijn er geen betaalbare zekerheden meer in de eredivisie.
Als je wekelijks wedstrijden bezoekt moet je met betere opties komen dan deze twee dertigers. En jij gaat mij niet vertellen dat er nergens op deze aardbol iets betaalbaar met potentie rondloopt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heeft werkelijk niks met scouting te maken natuurlijk.
Als ik dit nog één keer lees ga ik echt gillen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:30 schreef Aloulou het volgende:
Toornstra is een absolute aanwinst. Zal direct Clasie vervangen
Ik verwacht van wel. Of hij moet net als al die andere huurlingen verre van fit zijn.quote:
Vast wel, maar ik denk niet dat Feyenoord de huidige spelers (Boulahrouz, Wilkshire en Kazim) met behulp van het scoutingsapparaat zijn gehaald. Die spelers zijn vaak op 1 hand te tellen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je wekelijks wedstrijden bezoekt moet je met betere opties komen dan deze twee dertigers. En jij gaat mij niet vertellen dat er nergens op deze aardbol iets betaalbaar met potentie rondloopt.
Tegen wie moeten we zondag eigenlijk?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Misschien is het wat negatief denken, maar ik kan me hier in vinden. Er lekt al 2 jaar helemaal niets uit tot een speler bijkant is vastgelegd, en nu besluit van Geel opeens aan te kondigen wie onze nieuwe middenvelder wordt.
Hoop overigens dat Twente ook deze speler verleidt, want heel bijzonder is hij niet en je betaalt een dikke hoofdprijs.
Dan kunnen ze de scouting beter opdoeken en ieder jaar een stuk of 10 stuks van de nieuwe Football Manager bij de Media Markt ophalen om op die manier maar een beetje rond te neuzen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel. Of hij moet net als al die andere huurlingen verre van fit zijn.
[..]
Vast wel, maar ik denk niet dat Feyenoord de huidige spelers (Boulahrouz, Wilkshire en Kazim) met behulp van het scoutingsapparaat zijn gehaald. Die spelers zijn vaak op 1 hand te tellen.
Heeft ook erg veel opgeleverd in het verleden. Kijk maar naar Singh.
Dat was die gast van City toch? Die tegelijk met Singh aankwam? Paar invalbeurten, verder kwam ie niet. Is het daarna nog wat geworden?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:00 schreef Henrys het volgende:
Van die El Abdelloui kan ik me ook echt niks meer herinneren
Hij speelt nu in de basis bij Augsburg toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was die gast van City toch? Die tegelijk met Singh aankwam? Paar invalbeurten, verder kwam ie niet. Is het daarna nog wat geworden?
Heeft vorig seizoen constant basis gespeeld bij Eintracht Braunschweig in de Bundesliga maar die club is wel gedegradeerdquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was die gast van City toch? Die tegelijk met Singh aankwam? Paar invalbeurten, verder kwam ie niet. Is het daarna nog wat geworden?
Ik verwacht dat Clasie nog vertrekt, en dat Vilhena dan op de positie van Clasie gaat spelen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:07 schreef Grifte het volgende:
Ben benieuwd hoe Fred Toornstra in wil passen dan. Zal je toch of Vilhena of Immers moeten opofferen, aangezien hij niet op de positie van Clasie/Vormer speelt.
Hoop echt dat Clasie blijft, een heel seizoen met Vormer en Immers hou ik niet vol.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Clasie nog vertrekt, en dat Vilhena dan op de positie van Clasie gaat spelen.
Toornstra komt dan op de huidige plek van Vilhena te spelen, of op de plek van Immers, in dat geval gaat Immers op de huidige positie van Vilhena spelen.
Denk niet dat Vormer op veel speeltijd kan rekenen. Ik denk dus dat Vilhena doorschuift naar de plek van Clasie in dat geval.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoop echt dat Clasie blijft, een heel seizoen met Vormer en Immers hou ik niet vol.
Nog 2 weken en Porto wil niet meer bieden dan 9 miljoen en Feyenoord heeft nu veel meer onderhandelingsvrijheid door de verkoop van Pelle,Janmaat,De Vrij en BMI.
Op zich best wel vreemd dat je bijna je hele achterhoede in een transferperiode wegdoet
Ik denk niet dat Aston Villa hem wilt verhuren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:24 schreef Henrys het volgende:
El Ahmadi kunnen we vast wel een jaar huren en dan transfervrij overnemen of gelijk overnemen voor een klein bedrag.
Maar schijnt dat hij terug naar Twente wil
Die constructie hebben we nu ook met Kazimquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Aston Villa hem wilt verhuren.
Ik denk eerder verkoop want verhuur zou nutteloos zijn.
Wat is je bron dat hij liever naar FC Twente terug zou keren?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:24 schreef Henrys het volgende:
El Ahmadi kunnen we vast wel een jaar huren en dan transfervrij overnemen of gelijk overnemen voor een klein bedrag.
Maar schijnt dat hij terug naar Twente wil
http://www.nusport.nl/voe(...)iten-bij-twente.htmlquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is je bron dat hij liever naar FC Twente terug zou keren?
Stond alleen dat hij terug naar NL wil en dat hij nog regelmatig terugkeert in Twente, waardoor de link met FCT snel gelegd werd. Officieel heeft hij nergens gezegd wat hij liever wilquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is je bron dat hij liever naar FC Twente terug zou keren?
Dat Nusport interview is wel oud maar hij geeft aan af te willen sluiten bij Twentequote:Op maandag 18 augustus 2014 23:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Stond alleen dat hij terug naar NL wil en dat hij nog regelmatig terugkeert in Twente, waardoor de link met FCT snel gelegd werd. Officieel heeft hij nergens gezegd wat hij liever wil
Oh, die bron van nusport kende ik nog niet, ik had wat anders gelezen in uh.. het AD of een slechte website zoals VZ ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |