Luhansk huurt spelers die bij Shaktar niet eens op de bank zouden zitten en die spelen daar in de basis.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dat is heel goed te doen toch of onderschat ik nu Luhansk?
Ik denk dat Van Geel eigenlijk al met een big smile op de bank zit na het huren van Kazim Richards.quote:
Ik hoop maar op 't beste maar het zal me niet verbazen als we dat ook verkloten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Luhansk huurt spelers die bij Shaktar niet eens op de bank zouden zitten en die spelen daar in de basis.
Je onderschat Luhansk niet.
Feyenoord is er op vooruit gegaan met Fred Rutten (tactisch gezien) maar individueel is het bijzonder achteruit gegaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:50 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik hoop maar op 't beste maar het zal me niet verbazen als we dat ook verkloten.
Volgens Johan eet het Legioen nog steeds uit de hand van Beenhakker en zijn we massaal fan van spelers als Immers en Buijs.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Lol, wat zegt Johan Derksen in VI nu?
Hij vindt Toornstra een hele goede voetballer, dus hij weet niet of ze daar op zitten te wachten bij Feyenoord?
Nee, wij willen alleen houthakkers ofzo?
Jij kan iemands woorden ook verdraaien hequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij vindt Toornstra een hele goede voetballer, dus hij weet niet of ze daar op zitten te wachten bij Feyenoord?
Wie neemt hem uberhaupt nog serieus, hij kan de tering krijgen met zn grote praatjes en hypocrisiequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Laat Sjaakbauer dat maar niet horenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens Johan eet het Legioen nog steeds uit de hand van Beenhakker en zijn we massaal fan van spelers als Immers en Buijs.
Want Ziyech was eerste optie voor de linkshalf positie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
Als ze hem zo graag hadden willen hebben waarom hebben ze hem dan niet 3 weken eerder gehaald?
Eerste keus, tweede keus, derde keus...quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
Btw, waar meld feyenoord zich nu pas voor Toornstra? Als ze hem zo graag hadden willen hebben waarom hebben ze hem dan niet 3 weken eerder gehaald? Dit lijkt wederom een noodgreep om het legioen rustig te houden.
Waarom hebben ze die dan niet eerder gehaald? Sterker nog, ze hebben niet eens een bod op Ziyech uitgebracht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Want Ziyech was eerste optie voor de linkshalf positie.
Wie was eerste keus dan? Op Ziyech hebben ze nooit een bod uitgebracht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Eerste keus, tweede keus, derde keus...
Je bent niet zo intelligent hè?
Ze zijn in gesprek geweest met hem en hij had geen interesse.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom hebben ze die dan niet eerder gehaald? Sterker nog, ze hebben niet eens een bod op Ziyech uitgebracht.
Ben jij nou echt zo dom of speel je een of ander typetje? Tering zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ze zijn in gesprek geweest met hem en hij had geen interesse.
En verder daarvoor werd verwacht dat Clasie bleef.
Ugh.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:07 schreef Sunri5e het volgende:
Ze hebben afgelopen weekend pas voor het eerst met hem gesproken. En hoe vaak moet ik nog zeggen dat Toornstra en Ziyech geen vervangers zijn voor Clasie?
Maar Vilhena wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo dom of speel je een of ander typetje? Tering zeg![]()
Ze hebben afgelopen weekend pas voor het eerst met hem gesproken. En hoe vaak moet ik nog zeggen dat Toornstra en Ziyech geen vervangers zijn voor Clasie?
Dombo
Nou nou, meid toch.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:12 schreef yvette1982 het volgende:
Ziyech vergeleken met Toornstra is hetzelfde verschil als champagne en gazeuse.
Van typetjes als toornstra worden we niet beter, van ziyech spat de kwaliteit eraf. De prijs van toornstra is ook belachelijk, dit zou pas echt de kroon op de wanprestatie van v. Geel dit seizoen zijn. Uit woede verkoop ik twee keer mijn kaart voor de wedstrijd, ik ben echt pissig.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:12 schreef yvette1982 het volgende:
Uit woede verkoop ik twee keer mijn kaart voor de wedstrijd, ik ben echt pissig.
Je onderschat Toornstra, en overschat Ziyech.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:12 schreef yvette1982 het volgende:
Van typetjes als toornstra worden we niet beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |