Feyenoord speelt met 2 centrale middenvelders en Toornstra speelt 1 van de 2 wedstrijden op die positie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee aap. Toornstra is nooit de vervanger voor Clasie.
Niet echt nieuws, maar toch.quote:John Guidetti is een van de spelers die voor een redelijk overnamebedrag weg mag bij Manchester City. Ook Matija Nastasic, Micah Richards en Scott Sinclair staan in de etalage, zei manager Manuel Pellegrini tegen Manchester Evening News.
Terwijl de Bosnische spits Edin Dzeko volgens de krant deze week voor vijf jaar bijtekent, maakte Pellegrini duidelijk voor welke spelers er wat hem betreft géén toekomst is bij City. 'Scott Sinclair en John Guidetti zijn ook belangrijke spelers, maar ik wil liever niet te veel in de selectie hebben', zei Pellegrini verder nog. 'Ik vind 22 spelers wel genoeg en ze hebben elk veel kwaliteit.'
Guidetti werd twee seizoenen geleden als huurling publiekslieveling bij Feyenoord, door 20 keer te scoren. De Rotterdammers zouden de spits naar verluidt wel weer terug willen. Met de komst van Kazim-Richards hoopt Feyenoord zicht te hebben ingedekt voor het geval het niet lukt om Guidetti binnen te halen.
Totaal uit balans. En dat gaat onze behouden spelende trainer ook nooit doen. Veel te aanvallend.quote:
Of Vilhena - Immers - Toornstraquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:25 schreef Sunri5e het volgende:
Zie je het al voor je een middenveld van Vormer - Immers en Toornstra?
Ik denk dat jij het verdedigende vermogen van Clasie overschat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Totaal uit balans. En dat gaat onze behouden spelende trainer ook nooit doen. Veel te aanvallend.
Het probleem is dat je dan met 3 opjagers speelt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Of Vilhena - Immers - Toornstra
Kun je users weer een hoop onzin uit komt ook blokkeren/negeren zodat ik geen posts meer van ze krijg?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het verdedigende vermogen van Clasie overschat.
Ja,met een abo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Kun je users weer een hoop onzin uit komt ook blokkeren/negeren zodat ik geen posts meer van ze krijg?
Ruud Vormer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:31 schreef Antaris het volgende:
Op zich vind ik dit Feijenoord echt niet verkeerd, maar ik mis mensen die op het doel kunnen schieten.
Ik bedoel niet uit dode spelmomenten. Of zijn ze zeldzaam?
De meeste mensen hier knikken ja met de algemene aannames en denken niet na.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Kun je users weer een hoop onzin uit komt ook blokkeren/negeren zodat ik geen posts meer van ze krijg?
Onzin is altijd subjectief..quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij speelt ook zelden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:32 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen schieten bij vrije trappen.
Waar laat jij Tonny dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:25 schreef Sunri5e het volgende:
Zie je het al voor je een middenveld van Vormer - Immers en Toornstra?
Alleen van dat Luhansk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hoeveel kans hebben we om de groepsfase EL te halen met deze selectie, van wie moeten we allemaal winnen?
Die past er niet meer in. Daarom zeg ik dat de balans totaal verdwenen is in het elftal door deze waardeloze transferperiode.quote:
Die nog niet voorbij is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die past er niet meer in. Daarom zeg ik dat de balans totaal verdwenen is in het elftal door deze waardeloze transferperiode.
We hebben nog tot de 31ste he.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die past er niet meer in. Daarom zeg ik dat de balans totaal verdwenen is in het elftal door deze waardeloze transferperiode.
Als dat niet het geval was had je Ziyech moeten kopen. Die is beter dan Toornstra, jonger dan Toornstra, goedkoper van Toornstra en ook nog eens kans op een hoger doorverkoop transfersom.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol.
Want Immers moet absoluut erin blijven.
Ziyech wou niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als dat niet het geval was had je Ziyech moeten kopen. Die is beter dan Toornstra, jonger dan Toornstra, goedkoper van Toornstra en ook nog eens kans op een hoger doorverkoop transfersom.
Luhansk huurt spelers die bij Shaktar niet eens op de bank zouden zitten en die spelen daar in de basis.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dat is heel goed te doen toch of onderschat ik nu Luhansk?
Ik denk dat Van Geel eigenlijk al met een big smile op de bank zit na het huren van Kazim Richards.quote:
Ik hoop maar op 't beste maar het zal me niet verbazen als we dat ook verkloten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Luhansk huurt spelers die bij Shaktar niet eens op de bank zouden zitten en die spelen daar in de basis.
Je onderschat Luhansk niet.
Feyenoord is er op vooruit gegaan met Fred Rutten (tactisch gezien) maar individueel is het bijzonder achteruit gegaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:50 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik hoop maar op 't beste maar het zal me niet verbazen als we dat ook verkloten.
Volgens Johan eet het Legioen nog steeds uit de hand van Beenhakker en zijn we massaal fan van spelers als Immers en Buijs.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Lol, wat zegt Johan Derksen in VI nu?
Hij vindt Toornstra een hele goede voetballer, dus hij weet niet of ze daar op zitten te wachten bij Feyenoord?
Nee, wij willen alleen houthakkers ofzo?
Jij kan iemands woorden ook verdraaien hequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij vindt Toornstra een hele goede voetballer, dus hij weet niet of ze daar op zitten te wachten bij Feyenoord?
Wie neemt hem uberhaupt nog serieus, hij kan de tering krijgen met zn grote praatjes en hypocrisiequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Laat Sjaakbauer dat maar niet horenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens Johan eet het Legioen nog steeds uit de hand van Beenhakker en zijn we massaal fan van spelers als Immers en Buijs.
Want Ziyech was eerste optie voor de linkshalf positie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
Als ze hem zo graag hadden willen hebben waarom hebben ze hem dan niet 3 weken eerder gehaald?
Eerste keus, tweede keus, derde keus...quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
Btw, waar meld feyenoord zich nu pas voor Toornstra? Als ze hem zo graag hadden willen hebben waarom hebben ze hem dan niet 3 weken eerder gehaald? Dit lijkt wederom een noodgreep om het legioen rustig te houden.
Waarom hebben ze die dan niet eerder gehaald? Sterker nog, ze hebben niet eens een bod op Ziyech uitgebracht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Want Ziyech was eerste optie voor de linkshalf positie.
Wie was eerste keus dan? Op Ziyech hebben ze nooit een bod uitgebracht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Eerste keus, tweede keus, derde keus...
Je bent niet zo intelligent hè?
Ze zijn in gesprek geweest met hem en hij had geen interesse.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom hebben ze die dan niet eerder gehaald? Sterker nog, ze hebben niet eens een bod op Ziyech uitgebracht.
Ben jij nou echt zo dom of speel je een of ander typetje? Tering zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ze zijn in gesprek geweest met hem en hij had geen interesse.
En verder daarvoor werd verwacht dat Clasie bleef.
Ugh.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:07 schreef Sunri5e het volgende:
Ze hebben afgelopen weekend pas voor het eerst met hem gesproken. En hoe vaak moet ik nog zeggen dat Toornstra en Ziyech geen vervangers zijn voor Clasie?
Maar Vilhena wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo dom of speel je een of ander typetje? Tering zeg![]()
Ze hebben afgelopen weekend pas voor het eerst met hem gesproken. En hoe vaak moet ik nog zeggen dat Toornstra en Ziyech geen vervangers zijn voor Clasie?
Dombo
Nou nou, meid toch.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:12 schreef yvette1982 het volgende:
Ziyech vergeleken met Toornstra is hetzelfde verschil als champagne en gazeuse.
Van typetjes als toornstra worden we niet beter, van ziyech spat de kwaliteit eraf. De prijs van toornstra is ook belachelijk, dit zou pas echt de kroon op de wanprestatie van v. Geel dit seizoen zijn. Uit woede verkoop ik twee keer mijn kaart voor de wedstrijd, ik ben echt pissig.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:12 schreef yvette1982 het volgende:
Uit woede verkoop ik twee keer mijn kaart voor de wedstrijd, ik ben echt pissig.
Je onderschat Toornstra, en overschat Ziyech.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:12 schreef yvette1982 het volgende:
Van typetjes als toornstra worden we niet beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |