SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stel je voor dat na de winterstop Kishna, Fischer, Muric en El Ghazi allemaal in vorm zijn, wat een ongekende luxe als je dat afzet tegen de seizoenen hiervoor![]()
![]()
Kkneus beetje mn topic jatten
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
10.31 laatste post gedaan en in dezelfde minuut had je alweer een nieuwe geopendquote:daar ging mijn hommage aan Johnny hoes zijn hommage aan ajax
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Is dat geen Rotterdammer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:37 schreef Dven het volgende:
[..]
10.31 laatste post gedaan en in dezelfde minuut had je alweer een nieuwe geopenddaar ging mijn hommage aan Johnny hoes zijn hommage aan ajax
![]()
Teams van de week
AD
Hansen; Hiariej, Fischer, Moisander, Peersman; Wijnaldum, Mokotjo, Ziyech; Schöne, Depay, Labyad
Telegraaf
Zoet; Ligeon, Botteghin, Moisander, Nieuwpoort; Ortiz, Wijnaldum, Gudelj; Schöne, Saymak, Depay
Wie geven die cijfers bij De Telegraaf. Ligeon was gewoon walgelijk slecht gisteren
![]()
Ortiz was ook niet bepaald de man van de wedstrijd. Beetje raar inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Teams van de week
AD
Hansen; Hiariej, Fischer, Moisander, Peersman; Wijnaldum, Mokotjo, Ziyech; Schöne, Depay, Labyad
Telegraaf
Zoet; Ligeon, Botteghin, Moisander, Nieuwpoort; Ortiz, Wijnaldum, Gudelj; Schöne, Saymak, Depay
Wie geven die cijfers bij De Telegraaf. Ligeon was gewoon walgelijk slecht gisteren
![]()
Ligeon? Serieus? Die kan het woord back niet spellen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeedquote:Ajax wacht nog op Eto'o
Het nog steeds niet ondenkbeeldig dat Samuel Eto’o op korte termijn in het rood-wit van Ajax speelt.
Directeur voetbalzaken Marc Overmars voerde gisteren een tweede gesprek met (het management van) de Kameroener, die vandaag of morgen laat weten of er verder wordt gesproken.
Het binnenhalen van de oud-spits van FC Barcelona, Internazionale en Chelsea zou nog steeds een transferstunt van Ajax zijn.
![]()
![]()
"binnen twee dagen meer duidelijkheid"quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Directeur voetbalzaken Marc Overmars voerde gisteren een tweede gesprek met (het management van) de Kameroener, die vandaag of morgen laat weten of er verder wordt gesproken.![]()
![]()
Morgen;quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax wacht nog op Eto'o
Het nog steeds niet ondenkbeeldig dat Samuel Eto’o op korte termijn in het rood-wit van Ajax speelt.
Directeur voetbalzaken Marc Overmars voerde gisteren een tweede gesprek met (het management van) de Kameroener, die vandaag of morgen laat weten of er verder wordt gesproken.
Het binnenhalen van de oud-spits van FC Barcelona, Internazionale en Chelsea zou nog steeds een transferstunt van Ajax zijn.
Eto'o vraagt om tijd
Directeur voetbalzaken Marc Overmars kreeg in een derde gesprek met (het management van) de Kameroener te horen dat ze meer tijd nodig hebben om tot een besluit te komen.
Het binnenhalen van de oud-spits van FC Barcelona, Internazionale en Chelsea zou nog steeds een transferstunt van Ajax zijn.![]()
Beter blijft ie wegquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ligeon: Ik ben rechtsbek van Ajax!quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Ligeon? Serieus? Die kan het woord back niet spellen.
![]()
![]()
Hoe laat is de presentatie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
![]()
Toch raar, iedereen weet 100% zeker dat hij niet komt, waarom dan 3 gesprekken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen;
Eto'o vraagt om tijd
Directeur voetbalzaken Marc Overmars kreeg in een derde gesprek met (het management van) de Kameroener te horen dat ze meer tijd nodig hebben om tot een besluit te komen.
Het binnenhalen van de oud-spits van FC Barcelona, Internazionale en Chelsea zou nog steeds een transferstunt van Ajax zijn.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Misschien zijn het wel heel gezellige gesprekken. Etentje met Eto'o, goed flesje wijn erbij. Op kosten natuurlijk van Samuel. Marc Netto pakt het goed aan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch raar, iedereen weet 100% zeker dat hij niet komt, waarom dan 3 gesprekken?![]()
Dat is correct.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eto'o geeft zijn ja-woord aan ajax en dan bedankt Marc vriendelijk voor de eer
Gewoon klaar met die vent.. Meer bedenktijd, meer bedenktijd.. Nee doei.. Opsodemieteren.. Gewoon met Milik de CL in
Zondag tegen PSV;
Cillessen
Van Rhijn - Veltman - Moisander - Boilesen
Viergever
Klaassen - Blind
Schone - Siggi - El Ghazi
Ja, Siggi erin omdat hij goed traintPSV wordt opgerold
![]()
Het moment dat de opstellingen bekend worden, zit ik altijd even in spanning omdat het iedere week een verrassing is met Frank.![]()
Ik zie de verdediging tegen PSV liever zo:
Veltman - Van der Hoorn - Moisander - Boilesen
Van der Hoorn is een beest,![]()
Cillessen
Serero - Viergever - Blind
Schöne - Klaassen - El Ghazi
5-1![]()
Frank zou Frank niet zijn als hij zondag niet begint met Zivkovic of zo...quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het moment dat de opstellingen bekend worden, zit ik altijd even in spanning omdat het iedere week een verrassing is met Frank.![]()
Het zal mij dus niets verbazen als Van der Hoorn weer in de basis staat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Frank zou Frank niet zijn als hij zondag niet begint met Zivkovic of zo...![]()
deze jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:03 schreef PicoMMP het volgende:
Cillessen
Serero - Viergever - Blind
Schöne - Klaassen - El Ghazi
5-1![]()
Centrale verdedigers opstellen als back zou de doodstraf op moeten staanquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:03 schreef Ooku het volgende:
Ik zie de verdediging tegen PSV liever zo:
Veltman - Van der Hoorn - Moisander - Boilesen
Van der Hoorn is een beest,![]()
Wist je dat Van Rhijn oorspronkelijk een centrale verdediger was?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Centrale verdedigers opstellen als back zou de doodstraf op moeten staan
#leukefeitjes![]()
Dan nogquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel heel gezellige gesprekken. Etentje met Eto'o, goed flesje wijn erbij. Op kosten natuurlijk van Samuel. Marc Netto pakt het goed aan.. het kan niet zo zijn dat het dus echt volkomen kansloos is.
Get woke, go broke!![]()
Een voorhoede met el ghazi, kishna en zivokic die verder ontwikkeld en in vorm zijn (laten we zeggen of een jaartje of 2) kan ik echt naar uitkijken. Eindelijk dan eens een keer een gehele aanval die als ze eenmaal gaan rennen gewoon niet bij te houden zijn
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Zonder Eto´o ook. Wat is je punt=quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
Alleen Eto er nog ff erbij en dan 5 op een rij![]()
Over twee jaar is er vast wel een verkocht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Een voorhoede met el ghazi, kishna en zivokic die verder ontwikkeld en in vorm zijn (laten we zeggen of een jaartje of 2) kan ik echt naar uitkijken. Eindelijk dan eens een keer een gehele aanval die als ze eenmaal gaan rennen gewoon niet bij te houden zijn![]()
Dan komt Cerny er gewoon bij als vervanger.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Over twee jaar is er vast wel een verkocht.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Valt wel mee toch, gisteren was de enige verrassing Siggy ipv Milikquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond het ook wel verrassend dat Blind als MCL werd opgesteld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, gisteren was de enige verrassing Siggy ipv Milik![]()
Ben ik de enige die het inmiddels zielig begint te vinden? Steeds het uitstellen van een beslissing? Begrijp me niet verkeerd, je kan hem er goed bij hebben. Voor dat geld zijn er genoeg goede spitsen te halen, toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
http://www.ajaxshowtime.c(...)sprek-met-eto-o.html“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dat werkt met elke onderhandeling zo, daar gaan ook weken overheen. Alleen nu wordt van elke scheet een heel artikel gemaakt, dan valt het nogal op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het inmiddels zielig begint te vinden? Steeds het uitstellen van een beslissing? Begrijp me niet verkeerd, je kan hem er goed bij hebben. Voor dat geld zijn er genoeg goede spitsen te halen, toch?Gourmetten of steengrillen?![]()
Klopt. En we leven in het twittertijdperk. Vroeger keek je op woensdag even in de VI wat de geruchten waren voor de hele week.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat werkt met elke onderhandeling zo, daar gaan ook weken overheen. Alleen nu wordt van elke scheet een heel artikel gemaakt, dan valt het nogal op.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Sowieso man. Anderhalve week geleden voor het eerst gesproken. Ik doe er nog langer over om een nieuwe aanbieding te accepteren of weigeren
Inderdaad, en als er geruchten waren, keek je op teletekst of de speler echt gehaald was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt. En we leven in het twittertijdperk. Vroeger keek je op woensdag even in de VI wat de geruchten waren voor de hele week.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dus ik begrijp het probleem niet echt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Inderdaad, en als er geruchten waren, keek je op teletekst of de speler echt gehaald was.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Of gewoon even bij van gaal en truus op de koffie. Zo ging dat vroeger.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Inderdaad, en als er geruchten waren, keek je op teletekst of de speler echt gehaald was."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit, en inderdaad twitter tijdperk heeft ons zicht vertroebeld. Elke scheet lijkt nu wat te zijn en eeuwig te duren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:40 schreef Dven het volgende:
Sowieso man. Anderhalve week geleden voor het eerst gesproken. Ik doe er nog langer over om een nieuwe aanbieding te accepteren of weigeren![]()
dat had ik je al vooraf verteld/voorspeldquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel verrassend dat Blind als MCL werd opgesteld.![]()
![]()
San Taradoquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat had ik je al vooraf verteld/voorspeld
FF nieuws naar buiten laten brengen dat een tweede gesprek geweest is, zodat andere gegadigden
nerveuzer worden en misschien hun bod omhoog gooien.![]()
Ricardo in de gevaarlijke tuin van Mino.quote:"Ik was zaterdag in de tuin van Mino Raiola een beetje aan het voetballen. Hij schoot de bal drie meter van me vandaan. Ik draaide me om, hoorde Mino nog roepen dat ik moest oppassen, maar was te laat. Ik liep vol tegen een steiger aan", zo vertelt de jongeling aan Ajax Life.![]()
Hoewel het echt top zou zijn met eto'o, zie ik het nut niet zo ervan in. Kost veel geld, kun je beter een middenvelder halen en blind behouden.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Zag je Siggy 2 keer vrij voor de goal gisteren? Daarom hebben we een spits nodigquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:44 schreef Smoofie het volgende:
Hoewel het echt top zou zijn met eto'o, zie ik het nut niet zo ervan in. Kost veel geld, kun je beter een middenvelder halen en blind behouden..
Get woke, go broke!![]()
Milik had 'm gemaakt, Zivkovic ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zag je Siggy 2 keer vrij voor de goal gisteren? Daarom hebben we een spits nodig.
AFCA
Vermeer ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Milik had 'm gemaakt, Zivkovic ook..
Trouwens, als ik de wedstijd gisteren zo zie, van Basten is gek als hij Vermeer niet haalt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Heeft Vermeer daar ook zin in, ik begreep dat er best wel clubs met interesse waren/zijn maar daar wil hij zelf niet heen (geen idee of AZ daar bij zit)quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vermeer ook.
Trouwens, als ik de wedstijd gisteren zo zie, van Basten is gek als hij Vermeer niet haalt.![]()
Marco kan hem wel willen halen, maar wil Vermeer dat wel? Naar AZ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vermeer ook.
Trouwens, als ik de wedstijd gisteren zo zie, van Basten is gek als hij Vermeer niet haalt.AFCA
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Marco kan hem wel willen halen, maar wil Vermeer dat wel? Naar AZ?![]()
![]()
Sja, geen idee, maar AZ heeft gewoon een kutkeeper en Vermeer kost bijna niets.
Denk niet dat de clubs in de rij staan, desnoods 2 jaartjes alles bij AZ spelen en dan weg ofzo.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Iedere club in NL heeft geen betere keeper maar hij zal liever naar het buitenland gaan denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Denk niet dat de clubs in de rij staan, desnoods 2 jaartjes alles bij AZ spelen en dan weg ofzo.![]()
Net alsof Vermeer naar AZ gaatquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Denk niet dat de clubs in de rij staan, desnoods 2 jaartjes alles bij AZ spelen en dan weg ofzo.![]()
![]()
Ik denk niet dat hij het voor het uitkiezen heeft verder.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof Vermeer naar AZ gaatA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Van mij hoeft Vermeer niet weg, is wel leuk voor die jongen zelf, hij kijkt niet echt happyquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:55 schreef Smoofie het volgende:
Beste zou een package deal zijn, Vermeer + Siggy = 25% korting.![]()
Waarom niet? Gewoon een van de beste keepers in de Eredivsie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het voor het uitkiezen heeft verder.![]()
Als hij ze voor het uitkiezen heeft, had hij allang weggeweest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon een van de beste keepers in de Eredivsie.![]()
Van mij hoeft hij ook niet weg, beste 2e keeper die je maar kunt wensen, maar hij wil zelf weg .quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van mij hoeft Vermeer niet weg, is wel leuk voor die jongen zelf, hij kijkt niet echt happyAFCA
Moeten het wel clubs zijn waar hij wil spelen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij ze voor het uitkiezen heeft, had hij allang weggeweest.![]()
Of clubs die hem als 1e keeper wil, niet als 2e.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moeten het wel clubs zijn waar hij wil spelen.AFCA
Dat wist ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dat Van Rhijn oorspronkelijk een centrale verdediger was?
#leukefeitjes![]()
Wallah stijn, als je nog een paar keer met je #leukefeitjes post komt sla ik je neer.AFCA
Wist je dat Clyde Wijnhard in eerste instantie de eerste keuze was om rechtsback te worden ipv Michael Reiziger? Alleen wilde Wijnhard aanvaller blijven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dat Van Rhijn oorspronkelijk een centrale verdediger was?
#leukefeitjes
#leukefeitjes.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Die wist ik ook nogquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wist je dat Clyde Wijnhard in eerste instantie de eerste keuze was om rechtsback te worden ipv Michael Reiziger? Alleen wilde Wijnhard aanvaller blijven.
#leukefeitjes.er was toch nog een speler die geen back wilde worden onder Van Gaal?
![]()
Ik stoot mijn teen nog redelijk vaak in de keuken andersquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef Itisbangin het volgende:
Moeten we ons zorgen maken als Kishna een steiger in een tuin over het hoofd ziet?![]()
Bogarde? Die speelde in de aanval bij Sparta.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wist ik ook noger was toch nog een speler die geen back wilde worden onder Van Gaal?
![]()
Die is het wel geworden, nee er was er nog éénquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bogarde? Die speelde in de aanval bij Sparta.![]()
wijnhardquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is het wel geworden, nee er was er nog één![]()
Die is al genoemd maar misschien heb ik het fout, ik dacht dat er ook een linkspoot weigerde om omgeturnd te worden tot back en Van Gaal daarom Bogarde kocht.quote:![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:26 schreef TIM-846 het volgende:
Denken jullie dat hier iets mis is gegaan in de opvoeding?
[ afbeelding ]
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
dat menneke is 12
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Marrokaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:26 schreef TIM-846 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee hoor, zo is de Alkmaarderquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:26 schreef TIM-846 het volgende:
[ afbeelding ].
Get woke, go broke!![]()
Kan, maar ik had (net ontslagen) geen die hard AZ-fan uit zaandam als collegaquote:.
Get woke, go broke!![]()
En ook nog beginnen met beste...quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:26 schreef TIM-846 het volgende:
[ afbeelding ]“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
die zat jankend studio sport te kijken omdat ze dé wedstrijd van het jaar verloren en toen ging El Ghazi ook nog tof doen, helemaal in de kreukels die arme jongen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
En ook nog beginnen met beste...Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Smoofie het volgende:
Stijn, verdedig onze ajacied op Twitter! Ik zeg doen!Hopelijk gaat hij antwoord geven.twitter:wasverhansd twitterde op maandag 18-08-2014 om 14:50:32@Dannyvdwaal Hoi Danny, hoe is het met je? Ben je al een beetje bekomen van de schrik na de nederlaag? Groetjes van mij. reageer retweet
![]()
Uitlokactie was trouwens misschien niet slim, maar zo'n Blom die ernaar kijkt en het gewoon goedkeurt.
Ik vind dat je als speler dan het recht hebt om Blom precies hetzelfde aan te doen, en dan als hij kermt van de pijn er boven gaan staan "DIT MOCHT TOCH VOLGENS JOU!? LUL!!" roepen in zijn kutsmoel.
Wat een debiel is die Blom toch.
Get woke, go broke!![]()
Jeffrey Gouweleeuw zal ook wel verdrietig zijn geweest. Leuk om die ploegjes boordevol eenzijdige rivaliteit ten onder zien te gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die zat jankend studio sport te kijken omdat ze dé wedstrijd van het jaar verloren en toen ging El Ghazi ook nog tof doen, helemaal in de kreukels die arme jongen.![]()
Precies. Rare jongens die alkmaarders. Ik woon zelf in nu ruim 6 jaar in alkmaar, en als het over Ajax gaat is er echt diepe haat. Vooral als ik zeg als ik Ajax supporter ben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die zat jankend studio sport te kijken omdat ze dé wedstrijd van het jaar verloren en toen ging El Ghazi ook nog tof doen, helemaal in de kreukels die arme jongen.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
werd hij die eerste keer uberhaupt geraakt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Uitlokactie was trouwens misschien niet slim, maar zo'n Blom die ernaar kijkt en het gewoon goedkeurt.
Ik vind dat je als speler dan het recht hebt om Blom precies hetzelfde aan te doen, en dan als hij kermt van de pijn er boven gaan staan "DIT MOCHT TOCH VOLGENS JOU!? LUL!!" roepen in zijn kutsmoel.
Wat een debiel is die Blom toch.
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja, dat was mooi, vooral omdat Gouweleeuw de slechtste op het veld was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeffrey Gouweleeuw zal ook wel verdrietig zijn geweest. Leuk om die ploegjes boordevol eenzijdige rivaliteit ten onder zien te gaan.![]()
Iedere keer is hij het slechtste tegen Ajax. Afgelopen februariquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat was mooi, vooral omdat Gouweleeuw de slechtste op het veld was..
![]()
Ik begrijp dat nooit zo, van echte (oud) concurrenten nog wel maar AZ is op z'n hoogst een subtopper dat 2 keer een opleving heeft gehad dankzij een suikeroomquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Precies. Rare jongens die alkmaarders. Ik woon zelf in nu ruim 6 jaar in alkmaar, en als het over Ajax gaat is er echt diepe haat. Vooral als ik zeg als ik Ajax supporter ben.![]()
Inderdaad. Zeggen ze dat ik een succes supporter ben omdat Ajax 4x kampioen is geweest. Gast, vroeger werd ik door mijn vader, ooms en opa al meegenomen. De meer, olympisch stadion en de arena.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nooit zo, van echte (oud) concurrenten nog wel maar AZ is op z'n hoogst een subtopper dat 2 keer een opleving heeft gehad dankzij een suikeroom
Ik weet dat een van die gasten eerst Ajax supporter was en toen Louis kwam, pas bij de harde kern kwam van az.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Lief die eenzijdige rivaliteit altijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Precies. Rare jongens die alkmaarders. Ik woon zelf in nu ruim 6 jaar in alkmaar, en als het over Ajax gaat is er echt diepe haat. Vooral als ik zeg als ik Ajax supporter ben.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Kleinigheidje hou je altijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lief die eenzijdige rivaliteit altijd.
Zelf ben ik niet zo, ieder zijn club. Een vriend van mij nodigt me af en toe uit om naar az te gaan. Lekkere pot voetbal kijken, toch?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Heb zijn tante een PB bericht of zijn moeder hier vanaf weet.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2014 15:20:57 ]![]()
overdrijven kan ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:20 schreef Leonos het volgende:
Heb zijn tante een PB bericht of zijn moeder hier vanaf weet.![]()
Serieus?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:20 schreef Leonos het volgende:
Heb zijn tante een PB bericht of zijn moeder hier vanaf weet.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Jij zou in 40-45 bijzonder veel vriendjes uit het oosten hebben gemaaktquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:20 schreef Leonos het volgende:
Heb zijn tante een PB bericht of zijn moeder hier vanaf weet.
Jup. Zelf ging ik af en toe naar een wedstrijd van FC Groningen toen ik nog in Groningen woonde. En ben een paar keer bij Heerenveen - Ajax geweest, en zat ik ook gewoon tussen de Heerenveen supporters. Die gemaakte rivaliteit slaat nergens op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Kleinigheidje hou je altijd.
Zelf ben ik niet zo, ieder zijn club. Een vriend van mij nodigt me af en toe uit om naar az te gaan. Lekkere pot voetbal kijken, toch?'Wish I was old and a little sentimental'
Nog niet geboren toen (quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij zou in 40-45 bijzonder veel vriendjes uit het oosten hebben gemaakt
Maar heb het dan maar niet gedaan![]()
![]()
Misschien zijn ze jaloers wat Ajax heeft qua rivaliteit met Utrecht, Feyenoord en PSV.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jup. Zelf ging ik af en toe naar een wedstrijd van FC Groningen toen ik nog in Groningen woonde. En ben een paar keer bij Heerenveen - Ajax geweest, en zat ik ook gewoon tussen de Heerenveen supporters. Die gemaakte rivaliteit slaat nergens op.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Waarom niet? Beetje sociale opvoeding zou niet misstaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nog niet geboren toen (
Maar heb het dan maar niet gedaan![]()
Viel in het stadion wel mee met de rivaliteit gisteren. Kwam natuurlijk ook omdat ze keihard ingemaakt werden.
Overigens wel sneu, wij zaten voor 15 euro hoog en droog en op de lange zijde zag je iedereen in een poncho completen moesson-slagregens in hun face krijgen.Haha godverdomme wat hadden ze een kutdag.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Nice!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Idd, hij komt gewoon hoor.
Ik hoop dat ze zo meteen weer een nieuwsbericht met een scheet van meneer eto'o plaatsen.![]()
Diep in hun hart zijn ze voor Ajax daarquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:56 schreef Silenus het volgende:
Viel in het stadion wel mee met de rivaliteit gisteren. Kwam natuurlijk ook omdat ze keihard ingemaakt werden.
Overigens wel sneu, wij zaten voor 15 euro hoog en droog en op de lange zijde zag je iedereen in een poncho completen moesson-slagregens in hun face krijgen.Haha godverdomme wat hadden ze een kutdag.
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nice!
Ik hoop dat ze zo meteen weer een nieuwsbericht met een scheet van meneer eto'o plaatsen.
Valt wel mee...![]()
Goed om te weten. Doei!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:16 schreef Knalerwtje het volgende:
Eto'o. Net zien lopen bij het stadion van Helmond Sport.![]()
Ik zeg altijd dat ik wel sympathie voor AZ heb en blij was dat ze destijds kampioen werden. Dan worden ze nog bozer, wel schattig.AFCA
Heb jij de wedstrijd tegen excelsior nog meegemaakt of zat je toen nog te zuigen aan me moeders tietquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had wel even een genotsmomentje bij die kampioenswedstrijd van ze tegen Vitesse.AFCA
Ik heb er vage herinneringen aan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd tegen excelsior nog meegemaakt of zat je toen nog te zuigen aan me moeders tiet![]()
Me = je. Maar dat was pas genieten .quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er vage herinneringen aan.AFCA
Genieten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Me = je. Maar dat was pas genieten .![]()
Alleen jammer dat wij ook niet kampioen werden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Me = je. Maar dat was pas genieten .![]()
Helmond Sport is dat een sportwinkel in Helmond?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:16 schreef Knalerwtje het volgende:
Eto'o. Net zien lopen bij het stadion van Helmond Sport.
grgr![]()
Geweldig dat leedvermaak, maar wij zaten in het stadion in Tilburg en wij konden niet bepaald genieten hoor. Op één goal geen kampioenquote:![]()
![]()
De dag zelf was minder ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Geweldig dat leedvermaak, maar wij zaten in het stadion in Tilburg en wij konden niet bepaald genieten hoor. Op één goal geen kampioenAFCA
Onbetrouwbare bron.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen 11u aldus S. ZwartkruisOh.![]()
pantelic, wat een baas is dat.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Pantelicquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:22 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
pantelic, wat een baas is dat.![]()
![]()
Volgens mij was hij voor dit filmpje eerst een paar uur in de coffeeshop geweest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:22 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
pantelic, wat een baas is dat.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hakje op Emanuelson ook tegen PSV![]()
![]()
Zeker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat seizoen was wel baas van Ajax'Wish I was old and a little sentimental'
Komt Eto'o nog?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Jammer dat ie blessa is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wordt zo gepresenteerd samen met Zlatan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
De tijd zal ons leren wat wij nog niet weten. Op d'n Twitters allemaal Engelse fanboys die denken dat hij naar Ajax zal gaan. Sam van Raalte in paniek omdat mensen blijkbaar niet weten hoe of waar de zaakwaarnemer van Eto'o gevestigd is. De sportief directeur van Liverpool zou op weg zijn naar Amsterdam om te praten met Sammy Eto'oquote:
Heerlijk.![]()
En de club bijna afgegleden naar feyenoordniveau financieel gezien. Beleid? Dat kenden ze niet. Mino vuistdiep erin. Trainert met trainingspak en petje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat seizoen was wel baas van AjaxBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wordt zo gepresenteerd samen met Zlatan![]()
/voorspelbare reactie![]()
Financieel wanbeleid gebeurde al in de jaren daarvoor hč, onder van Geel met al die middelmaat. De spelers die gehaald werden door Jol waren nog wel relatief goedkoop.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:54 schreef fathank het volgende:
[..]
En de club bijna afgegleden naar feyenoordniveau financieel gezien. Beleid? Dat kenden ze niet. Mino vuistdiep erin. Trainert met trainingspak en petje.Oh.![]()
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)n-jeugdopleiding.htmquote:Ajax gaat de jeugdopleiding een impuls geven met een extra investering van 950 duizend euro. Dat bedrag komt bovenop het jaarbudget van zeven miljoen euro.
Aanvankelijk hoopten hoofd jeugdopleiding Wim Jonk en hoofd talentontwikkeling Ruben Jongkind 1,8 miljoen euro te kunnen investeren, maar de directie stelde uiteindelijk iets meer dan de helft van dat bedrag ter beschikking.
Daarmee gaat Ajax onder meer investeren in trainingsfaciliteiten en de opwaardering van contracten van jeugdtrainers in de onderbouw naar veertig uur per week.
Daarnaast gaat de club serieus werk maken van de bouwplannen voor schoolfaciliteiten en slaapgelegenheden voor de bovenbouw (A-junioren en B1) op trainingscomplex De Toekomst.
Los daarvan is Ajax dit seizoen begonnen met een roulatiesysteem onder de jeugdtrainers. Om de nieuwe werkwijze sinds de Cruijff-revolutie verder aan te scherpen, wisselen de teamcoaches elke zes weken van ploeg. Met die aanpak wil Ajax de nadruk op individuele ontwikkeling van talenten blijven leggen.
SIMON ZWARTKRUIS![]()
Kunnen ze meer trainen, goeie zaak.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)n-jeugdopleiding.htm![]()
Goed ook dat soort internaat wat je daar dan krijgt, net als bij Barca.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)n-jeugdopleiding.htmOh.![]()
Wat lijkt het me soms fijn om ajaxsupporter te zijn. Niet elke wedstrijd met een hartmonitor te hoeven kijken, een competent bestuur dat bestaat uit oud spelers, trainer en spelers die de club trouw zijn en als een speler weggaat gelijk de hoofdprijs krijgen en dan ook nog een supertalent als El Ghazi hebben en elk seizoen nog meedoen aan het hoofdtoernooi van het Europees voetbal.
Alleen jammer van de gigantische hoeveelheid successupporters en dagjesmensen![]()
Je druk maken om die andere mensenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:06 schreef Henrys het volgende:
Wat lijkt het me soms fijn om ajaxsupporter te zijn. Niet elke wedstrijd met een hartmonitor te hoeven kijken, een competent bestuur dat bestaat uit oud spelers, trainer en spelers die de club trouw zijn en als een speler weggaat gelijk de hoofdprijs krijgen en dan ook nog een supertalent als El Ghazi hebben en elk seizoen nog meedoen aan het hoofdtoernooi van het Europees voetbal.
Alleen jammer van de gigantische hoeveelheid successupporters en dagjesmensen
Oh.![]()
Ik ervaar het toch minder rooskleurigquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:06 schreef Henrys het volgende:
Alleen jammer van de gigantische hoeveelheid successupporters en dagjesmensen![]()
![]()
Wel jammer van die zogenaamde hoolies die vinden dat je pas fan bent als je om de week in het stadion zitHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Als je echt supporter bent, dan ga je ook naar de uitwedstrijden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:13 schreef Catch22- het volgende:
Wel jammer van die zogenaamde hoolies die vinden dat je pas fan bent als je om de week in het stadion zit![]()
Nog even en we weten of Eto'o naar Ajax komt![]()
![]()
![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef gazhims3lv het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
mike verweij zal zo wel een tweetje sturen zodat iedereen de telegraaf vandaag gaat kopenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef gazhims3lv het volgende:
![]()
![]()
![]()
Inderdaad.. Meestal verschijnt 'zijn tweetje' rond kwart voor één.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
mike verweij zal zo wel een tweetje sturen zodat iedereen de telegraaf vandaag gaat kopenhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ik zit er al op te wachtenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
mike verweij zal zo wel een tweetje sturen zodat iedereen de telegraaf vandaag gaat kopenOh.![]()
Ja hebben we die onzin gehadquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Wat? Op bevestiging dat hij niet komt?Oh.![]()
Die onzin over Eto'o
Leuke marketingstunt, maar verder snel naar een alternatief zoeken. Hopelijk blijft dit team verder bij elkaar. Blind, Viergever en Klaassen, dat is wel een middenveld waar ik erg veel vertrouwen in heb.![]()
http://www.ajaxshowtime.c(...)e-middenvelder-.html
Volgens mij klopt dit niet, hebben middenvelders zat.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Doe maar ff ontbijten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:04 schreef Loveless85 het volgende:
Jongens is de presentatie van Eto'o zo al, of kan ik nog even ontbijten?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Sana naar Aalborg, kunnen we hem ruilen tegen Spalvis. Naast Schone de enige speler die indruk maakte tijdens Ajax - Aalborg in Rijnsburg tijdens de voorbereiding.![]()
okquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als je echt supporter bent, dan ga je ook naar de uitwedstrijden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
QPR komt dus ook niet meertwitter:sanderjonkman twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 10:36:58Eduardo Vargas van #Napoli wil naar Queens Park Rangers. Op huurbasis. Snel akkoord verwacht. Kolbeinn Sigthķrsson blijft bij #Ajax? reageer retweet
![]()
![]()
bummerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
QPR komt dus ook niet meertwitter:sanderjonkman twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 10:36:58Eduardo Vargas van #Napoli wil naar Queens Park Rangers. Op huurbasis. Snel akkoord verwacht. Kolbeinn Sigthķrsson blijft bij #Ajax? reageer retweet
![]()
![]()
Ruiz akkoord met Werder.. Nu Fulham nog. Komt hij tenminste zeker niet naar Ajax.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dat gerucht was sowieso onzin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:12 schreef gazhims3lv het volgende:
Ruiz akkoord met Werder.. Nu Fulham nog. Komt hij tenminste zeker niet naar Ajax.![]()
Weet ik. Maar het stelt me wel gerust dat hij in ieder geval niet meer komt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gerucht was sowieso onzin.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Tainio atouba Mido. Pareltjes. Daar zijn heel wat miljoenen salaris verdampt voor 2,5 wedstrijd bij elkaar opgeteld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Financieel wanbeleid gebeurde al in de jaren daarvoor hč, onder van Geel met al die middelmaat. De spelers die gehaald werden door Jol waren nog wel relatief goedkoop.
Jol die nog niet eens wist waar de toekomst lag en liep te zeuren dattie met 10 miljoen wel ff een buitenspeler kon ophalen
[ Bericht 8% gewijzigd door fathank op 19-08-2014 11:58:09 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Wat dacht je van onze vriend Albert Luque die 3 miljoen per jaar ving voor het zitten op de tribune?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Tainio atouba Mido. Pareltjes. Daar zijn heel wat miljoenen salaris verdampt voor 2,5 wedstrijd bij elkaar opgeteld.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
#genietenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wat dacht je van onze vriend Albert Luque die 3 miljoen per jaar ving voor het zitten op de tribune?Behulpzaam als een waterkraan.
Net was het nog 22quote:
Haha, ja ik twijfelde dus zocht het even op. Maakt voor mij weinig verschil, blijft heel veel.quote:![]()
Met salaris erbij ga je wel richting die 22...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:02 schreef j95 het volgende:
[..]
Haha, ja ik twijfelde dus zocht het even op. Maakt voor mij weinig verschil, blijft heel veel.
Makkelijk om daar nu op af te geven.
Toen San Marco riep dat het kapitaal op het veld moest staan, was iedereen het daar roerend mee eens. En Sulejmani werd gezien als 'zekerheidje', een supertalent dat je niet kon laten lopen.
Al was 16 miljoen wel exorbitant veel.![]()
![]()
Daarom zat dat denk ik in mijn hoofd ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Met salaris erbij ga je wel richting die 22...![]()
Ajaxquote:Persbericht AFC AJAX
Amsterdam, 19 augustus 2014
Ajax en SC Coimbrões bereiken overeenstemming over Chengkuai Wang
Ajax en Sporting Clube de Coimbrões hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Chengkuai Wang. De overgang naar de club uit Portugal is per direct. De aanvallende middenvelder werd op 23 januari 1995 geboren in Zhejiang (China) en stond nog tot 1 september 2015 onder contract bij Ajax.
Wang maakte sinds afgelopen seizoen deel uit van de selectie van Jong Ajax. Hij maakte op 11 november 2013 zijn debuut in de Jupiler League in de competitiewedstrijd Jong Ajax - De Graafschap (1-2). In totaal speelde hij in het beloftenelftal twee officiële duels, waarin hij niet tot scoren kwam.Gourmetten of steengrillen?![]()
Daarom en hij was er ook niet alleen in en het goeie is dat het er mede voor gezorgd heeft weer normaler te gaan doen met transfersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:04 schreef 16meter het volgende:
Toen San Marco riep dat het kapitaal op het veld moest staan, was iedereen het daar roerend mee eens. En Sulejmani werd gezien als 'zekerheidje', een supertalent dat je nooit mocht laten lopen.
Al was 16 miljoen wel exorbitant veel.![]()
Klopt, altijd gehoopt dat hij z'n vorm terug zou krijgen. In de eerste wedstrijden voor Ajax was ie dodelijk (ik weet nog die 8-1 overwinning op de graafschap, hij was toen lekker op dreef)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:04 schreef 16meter het volgende:
Toen San Marco riep dat het kapitaal op het veld moest staan, was iedereen het daar roerend mee eens. En Sulejmani werd gezien als 'zekerheidje', een supertalent dat je nooit mocht laten lopen.
Al was 16 miljoen wel exorbitant veel.
Maar die 16 miljoen was belachelijk.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Apart, hij speelde dat seizoen namelijk nog bij sc Heerenveen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Klopt, altijd gehoopt dat hij z'n vorm terug zou krijgen. In de eerste wedstrijden voor Ajax was ie dodelijk (ik weet nog die 8-1 overwinning op de graafschap, hij was toen lekker op dreef)Gourmetten of steengrillen?![]()
Het is geen Porto he, maar een clubje in de derde divisie van Portugal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat moet Porto daar dan ook weer mee? willen die ook al Chinese publiciteit scoren.Gourmetten of steengrillen?![]()
De eerste wedstrijd van Sulejmani scoorde hij wel, maar toen verloor Ajax op de openingsdag met 2-1 van Willem II. (2008-2009)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap 1-8 Ajax?
Scoorde Sulejmani?
Ik dacht mensen zoals Huntelaar, Suarez, Maduro
Volgens mij scoorde Sulejmani wel in de 0-6 op De Graafschap een jaar later? Ik had me toen verslapen en kwam pas in de 20e minuut het stadion binnen. Stond het al 0-2.
Klopt ja. Was toen inderdaad vrij vervoer, heerlijke wedstrijden altijd in Doetinchemquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd van Sulejmani scoorde hij wel, maar toen verloor Ajax op de openingsdag met 2-1 van Willem II. (2008-2009)
Volgens mij scoorde Sulejmani wel in de 0-6 op De Graafschap een jaar later? Ik had me toen verslapen en kwam pas in de 20e minuut het stadion binnen. Stond het al 0-2.![]()
![]()
Met die later geseponeerde rode kaart van Snoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd van Sulejmani scoorde hij wel, maar toen verloor Ajax op de openingsdag met 2-1 van Willem II. (2008-2009).
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd van Sulejmani scoorde hij wel, maar toen verloor Ajax op de openingsdag met 2-1 van Willem II. (2008-2009)
Volgens mij scoorde Sulejmani wel in de 0-6 op De Graafschap een jaar later? Ik had me toen verslapen en kwam pas in de 20e minuut het stadion binnen. Stond het al 0-2.
Marco van Basten zou ik nog steeds graag in een technische rol terug willen zien bij Ajax ondanks zijn faalseizoen 2008/09.![]()
Dan was het die 6-0quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij scoorde Sulejmani wel in de 0-6 op De Graafschap een jaar later? Ik had me toen verslapen en kwam pas in de 20e minuut het stadion binnen. Stond het al 0-2.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Kreeg dit breaking op de telefoon.quote:
HUFTERS
Dacht Eto'o"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat was ergens in december. Sulejmani raakte al vrij snel geblesseerd na zijn komst. Ik dacht in de kuip.quote:![]()
Eto'o komt niet, ik snap niet dat mensen daar überhaupt nog enigszins rekening mee houdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Kreeg dit breaking op de telefoon.
HUFTERS
Dacht Eto'oOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
We hebben nu met zijn allen zo vaak geroepen dat het kansloos is te denken dat Eto'o komt, dat we gewoon keihard voor lul staan als hij toch wel komt.![]()
Jup. Maakte toen z'n rentree thuis tegen PSV en scoorde meteen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:34 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Dat was ergens in december. Sulejmani raakte al vrij snel geblesseerd na zijn komst. Ik dacht in de kuip.'Wish I was old and a little sentimental'
Klopt ja. Die 4-1 met een geweldige Urbyquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jup. Maakte toen z'n rentree thuis tegen PSV en scoorde meteen.![]()
![]()
Kuipers fluit Ajax - PSV, logische keuze en uitstekende scheidsrechter. Dus alle geklaag over KNJB kan weer de ijskast in.![]()
Samen met Fiorentina en Hamburger SV het enige hoogtepunt in een verder afschuwelijk seizoen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:40 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Klopt ja. Die 4-1 met een geweldige Urby'Wish I was old and a little sentimental'
En alle drie de keren scoorde Leonardoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Samen met Fiorentina en Hamburger SV het enige hoogtepunt van een verder afschuwelijk seizoen.
Tenzij je de uitwedstrijd in Florence bedoelde, toen scoorde Kennedy
Maar die goal heb ik nooit gezien door dat kut uitvak![]()
![]()
Jij weet al meer dan dat de rest van de wereld, inclusief Ajax weet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eto'o komt niet, ik snap niet dat mensen daar überhaupt nog enigszins rekening mee houden
ok."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Normaal gesproken zou ik dat ook denken, maar het lijkt toch echt te spelen. Maar hij komt alleen als een aantal clubs die nu hem als 2de keuze hebben staan hun eerste keuze niet halen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eto'o komt niet, ik snap niet dat mensen daar überhaupt nog enigszins rekening mee houden
Dus het zou zomaar kunnen anders ga je niet zo vaak in gesprek.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dit ja. Al dat geroep van 'die komt niet' en 'ik geef het 0.0000001% kans en dan ben ik nog positief' is echt enkel interessantdoenerij welke op helemaal niets gebaseerd is behalve op misschien het willen voorkomen van een gebroken hartje, mocht het inderdaad niet doorgaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik dat ook denken, maar het lijkt toch echt te spelen. Maar hij komt alleen als een aantal clubs die nu hem als 2de keuze hebben staan hun eerste keuze niet halen.
Dus het zou zomaar kunnen anders ga je niet zo vaak in gesprek."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
We zagen 70% van het veld niet door dat uitvak.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:42 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
En alle drie de keren scoorde Leonardo
Maar die goal heb ik nooit gezien door dat kut uitvakWas verdomme wel een heerlijk reisje zeg. Kan niet wachten op de loting.
Was weinig mis mee, behalve dat ze in die kut stad amper bier hadden en al die kut kroegen dicht gingen. Doet me denken aan Auxerre in 2005. Man man man, dat was echt niksquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
We zagen 70% van het veld niet door dat uitvak.Was verdomme wel een heerlijk reisje zeg. Kan niet wachten op de loting.
![]()
![]()
Nee ik doelde inderdaad op de thuiswedstrijd. Geweldige ontlading, prachtigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:42 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
En alle drie de keren scoorde Leonardo
Maar die goal heb ik nooit gezien door dat kut uitvak
'Wish I was old and a little sentimental'
AS Monaco zal een lekker gezellig uitwedstrijdje worden als Ajax hen loot. Lekker leeg stadionnetje niets mis mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
We zagen 70% van het veld niet door dat uitvak.Was verdomme wel een heerlijk reisje zeg. Kan niet wachten op de loting.
![]()
We zaten toen in een jeugdhostel waar ze nog wel gewoon voldoende bier hadden. Was echt briljant, wij staan daar voor die deur...niks te zien wat erop wees dat het een hostel ofzo was..Bellen aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:55 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Was weinig mis mee, behalve dat ze in die kut stad amper bier hadden en al die kut kroegen dicht gingen. Doet me denken aan Auxerre in 2005. Man man man, dat was echt niks
Doet er een Chinees in korte broek en op slippers open. (Het was 2 graden buiten) "Ah, do you join for the dinner?"
Wij naar binnen, zaten we daar met 15 backpackers aan een tafel spaghetti bolognese te eten. Allemaal reizigers, behalve wij twee in Ajax-shirt.![]()
"Where are you from?"
-Holland.
"Ah very nice. What do you want to see in this beautiful city?"
-Eh, nothing. Just Ajax.
"Ah soccer, cool. And after that?"
-Nothing. We're going back to Amsterdam.
""
Everton lijkt op dit moment de kaarten in handen te hebben als het gaat om Eto'o. Maar aan de andere kant weten ze niet of zij het risico willen nemen om Eto'o een riant salaris aan te bieden, want ook Everton vind hem op leeftijd en hij zal niet perse de eerste keus worden voor de spits positie. Dus wat dat betreft lijken veel clubs niet helemaal voor Eto'o te willen gaan, iets dat de kansen voor Ajax kan vergroten lijkt mij...
Bron: http://www.camer-sport.be(...)on.html#.U_MtNMWzJ8E![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
We zaten toen in een jeugdhostel waar ze nog wel gewoon voldoende bier hadden. Was echt briljant, wij staan daar voor die deur...niks te zien wat erop wees dat het een hostel ofzo was..Bellen aan.
Doet er een Chinees in korte broek en op slippers open. (Het was 2 graden buiten) "Ah, do you join for the dinner?"
Wij naar binnen, zaten we daar met 15 backpackers aan een tafel spaghetti bolognese te eten. Allemaal reizigers, behalve wij twee in Ajax-shirt.![]()
"Where are you from?"
-Holland.
-Eh, nothing. Just Ajax.
""
![]()
![]()
![]()
Hehe lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
We zaten toen in een jeugdhostel waar ze nog wel gewoon voldoende bier hadden. Was echt briljant, wij staan daar voor die deur...niks te zien wat erop wees dat het een hostel ofzo was..Bellen aan.
"Where are you from?"
-Holland.
-Eh, nothing. Just Ajax.
""
Moet wel toegeven dat het inderdaad wel een mooie stad is. Alleen interesseert dat ons nooit zoveel. Toch wel zonde, zat laatst te vertellen in welke steden ik allemaal geweest ben, uiteindelijk weinig tot niks van die steden gezien, behalve kroegen, een centraal plein en het voetbalstadion![]()
![]()
Mooi is dat inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:03 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Hehe lekker
Moet wel toegeven dat het inderdaad wel een mooie stad is. Alleen interesseert dat ons nooit zoveel. Toch wel zonde, zat laatst te vertellen in welke steden ik allemaal geweest ben, uiteindelijk weinig tot niks van die steden gezien, behalve kroegen, een centraal plein en het voetbalstadion
Vliegveld -> Hotel -> Plein -> Stadion -> Hotel -> Vliegveld
Bijna loting!![]()
![]()
Arsenal al geweest, maar Londen is altijd goedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:07 schreef Silenus het volgende:
Graag dit jaar Arsenal, Schalke en kutclubje uit pot 4.
Schalke is inderdaad prima en pot vier geen idee wie we kunnen loten
Ik hoor het allemaal wel![]()
![]()
Benfica of Porto uit pot 1 zou ook wel prima vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:07 schreef Silenus het volgende:
Graag dit jaar Arsenal, Schalke en kutclubje uit pot 4.![]()
Flikten ze toen ook met Arsenal. Open je het, gaat het over Anouk Hoogendijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Kreeg dit breaking op de telefoon.
HUFTERS
Dacht Eto'o![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23Group Stage (32 teams)
Pot 1 coef. Pot 2 coef.
------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ----------------
Real Madrid Esp 161.542 Schalke 04 Ger 95.328
FC Barcelona Esp 157.542 Borussia Dortmund Ger 82.328
Bayern München Ger 154.328 Juventus Ita 80.387
Chelsea Eng 140.949 Paris Saint-Germain Fra 80.300
Benfica Por 129.459 Shakhtar Donetsk Ukr 78.193
Atlético Madrid Esp 119.542 FC Basel Sui 75.645
Arsenal *4 Eng 112.949 Zenit St. Petersburg *3 Rus 73.899
FC Porto *4 Por 105.459 Manchester City Eng 72.949
Pot 3 coef. Pot 4 coef.
------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ----------------
Bayer Leverkusen *4 Ger 70.328 Anderlecht Bel 50.260
Olympiakos Piraeus Gre 67.720 FC Salzburg *3 Aut 46.185
CSKA Moscow Rus 66.899 AS Roma Ita 39.887
Ajax Ned 61.862 Steaua Bucuresti ** Rom 39.451
Napoli *4 Ita 61.387 APOEL Nicosia *3 Cyp 37.650
Liverpool Eng 58.949 Celtic ** Sco 36.813
Sporting CP Lisbon Por 58.459 BATE Borisov ** Bls 33.725
Galatasaray Tur 55.340 AS Monaco Fra 11.300
Unseeded teams zijn niet weergeven
Athetletic Bilbao 54.542 v Napoli
Lille OSC 45.300 v FC Porto
FC Kopenhagen 45.260 v Bayer Leverkusen
Standard Luik 38.260 v Zenit
Besiktas 32.840 v Arsenal
Ludogorets 18.125 v Steaua Boekarest
NK Maribor 16.200 v Celtic
Slovan Bratislava 8.700 v BATE Borisov
Malmö FF 6.265 v FC Salzburg
AaB Aalborg 5.260 v Apoel Nicosia![]()
Blijft jammer dat we bij Liverpool in de pot zitten. Had ik wel mooi affiche gevonden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ code verwijderd ]
AaB Aalborg 5.260 v Apoel NicosiaI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Sterke CL dit jaar dan zeg, met toch goede ploegen in de 4de potquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ code verwijderd ]
AaB Aalborg 5.260 v Apoel NicosiaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Atouba, luque, tainio, kuffour, mido dat soort uitgerangeerde prutsers noem ik geen kapitaal op het veldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:04 schreef 16meter het volgende:
Toen San Marco riep dat het kapitaal op het veld moest staan, was iedereen het daar roerend mee eens. En Sulejmani werd gezien als 'zekerheidje', een supertalent dat je niet kon laten lopen.
Al was 16 miljoen wel exorbitant veel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Hoeveel van deze spelers zijn gehaald onder San Marco?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Atouba, luque, tainio, kuffour, mido dat soort uitgerangeerde prutsers noem ik geen kapitaal op het veldOh.![]()
Ik heb het over de fantastische periode Jolquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel van deze spelers zijn gehaald onder San Marco?
Behulpzaam als een waterkraan.
Kuffourquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Atouba, luque, tainio, kuffour, mido dat soort uitgerangeerde prutsers noem ik geen kapitaal op het veld
Dat interview met hem tijdens die tribune-in-de-fik-wedstrijd tegen Groningen.
Volgens mij zei hij iets van "I'm just tired right now and want to go home", toen hem gevraagd werd naar hoe hij zich voelde (na al dan niet wat rook binnen te hebben gekregen), maar heb het nooit meer terug kunnen vinden. Fantastische vent.![]()
Ooh dacht over Marco omdat je inging op die reactie dat het kapitaal op het veld moest staanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb het over de fantastische periode Jol
Jol zijn periode was echt fantastisch
Oh.![]()
Heeft hij eigenlijk ooit wel een keer gespeeld voor Ajax?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Kuffour
Dat interview met Van Gangelen tijdens die tribune-in-de-fik-wedstrijd tegen Groningen.
Volgens mij zei hij iets van "I'm just tired right now and want to go home", toen hem gevraagd werd naar hoe hij zich voelde (na al dan niet wat rook binnen te hebben gekregen), maar heb het nooit meer terug kunnen vinden. Fantastische vent.![]()
Kan me alleen Tainio herinneren die een keer bij VVV uit speelde. Nooit iemand zo zwak zien voetballen als hem
Oh.![]()
Jol![]()
"Geef me een zak met 10 miljoen euro en ik kom er wel uit."
Systematisch weigeren jeugdspelers een kans te geven, omdat ze niet aan zijn hoge kwaliteitsstandaard voldoen. Wat een baas.![]()
Jol die geen buitenspelers had en met 10 miljoen er wel uit zou komenTwee wedstrijden later staat Ebecilio erin en hebben we opeens wel een buitenspeler
![]()
![]()
Lekker Blind nooit opstellen want die kon het niveau niet aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef 16meter het volgende:
Jol![]()
"Geef me een zak met 10 miljoen euro en ik kom er wel uit."
Systematisch weigeren jeugdspelers een kans te geven, omdat ze niet aan zijn hoge kwaliteitsstandaard voldoen. Wat een baas.Oh.![]()
2009-2010quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb het over de fantastische periode Jol
'Wish I was old and a little sentimental'
Kuipers fluit Ajax - PSV
Ach het jaar onder van Basten was nog kutter, voor 30 miljoen gekocht en niemand was echt een meerwaarde. Al valt daar van Sulejmani nog over te twisten, al heeft hij wel veel te veel gekost.Oh.![]()
Tainio was ook zo'n parel uit het netwerk van Martin Jol.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij eigenlijk ooit wel een keer gespeeld voor Ajax?![]()
Kan me alleen Tainio herinneren die een keer bij VVV uit speelde. Nooit iemand zo zwak zien voetballen als hem
Over Kuffour:Tegen Heerenveen viel hij in de 89e minuut in.quote:Kuffour stopt bij Ajax
Amsterdam, 19 mei 2008
Samuel Kuffour en Ajax gaan komend seizoen niet met elkaar door. Dat hebben de speler en de club in goed overleg besloten. In zijn half jaar als Ajacied kwam Kuffour twee keer in actie voor het eerste elftal.
Kuffour tekende in januari een overeenkomst voor een half jaar. De Ghanees kwam transfervrij over van AS Roma. Ajax had de mogelijkheid in het contract opgenomen om hem nog twee jaar langer te houden, maar deze optie is niet gelicht.
De 31-jarige Kuffour debuteerde 2 maart in de thuiswedstrijd tegen Excelsior (4-0) in Ajax 1. In diezelfde maand kwam hij nog een keer kort in actie tegen sc Heerenveen.![]()
![]()
En toen kwamen Oleguer en Wielaert...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tainio was ook zo'n parel uit het netwerk van Martin Jol.
Over Kuffour:
[..]
Tegen Heerenveen viel hij in de 89e minuut in.![]()
Oh.![]()
Gewoon de Turken van Ludogorets lotenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Blijft jammer dat we bij Liverpool in de pot zitten. Had ik wel mooi affiche gevonden.
Kon die toen ook niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker Blind nooit opstellen want die kon het niveau niet aan.![]()
Iets met talentjes die je de tijd moet geven. Maar Jol kocht liever Atouba die het niveau ook niet aankon maar ook nooit beter zou worden. En die pakte nog een dik salaris ook.quote:Oh.![]()
Niemand had gedacht dat Blind het zou redden dus ik kan Jol geen ongelijk geven dat hij hem geen kansen gaf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iets met talentjes die je de tijd moet geven. Maar Jol kocht liever Atouba die het niveau ook niet aankon maar ook nooit beter zou worden. En die pakte nog een dik salaris ook.![]()
Als je hem geen kans geeft zie je nooit of het wat is, ook omdat we nou niet bepaald een uitstekende linksback hadden lopen toen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand had gedacht dat Blind het zou redden dus ik kan Jol geen ongelijk geven dat hij hem geen kansen gaf.Oh.![]()
Dus Ajax doet mee aan de Icebucket-challenge.
Feyenoord, PSV en Twente selecteren lijkt me wel symbolisch
Dat dacht ik tegen Zwolle ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel. Gewoon revanche nemen en we gaan ze nu niet onderschatten, en zij ons misschien wel![]()
Shit ze kapen onze snuivende edje'o!!! --> http://www.tribalfootball(...)4036360#.U_NEc8WzJ8Equote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat dacht ik tegen Zwolle ook![]()
Denk ook dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:35 schreef Dven het volgende:
Feyenoord, PSV en Twente selecteren lijkt me wel symbolischquote:De selectie van Ajax wacht een ijskoude woensdag. Het team van Frank de Boer gaat namelijk de ALS Ice Bucket Challenge aan: een actie waarbij je een bak ijs over je heen krijgt gegooid, of in een bak ijs duikt. Dit allemaal om de spierziekte ALS onder de aandacht te brengen.
Ajax werd maandagochtend ‘uitgedaagd’ door dj Edwin Evers om de Ice Bucket Challenge aan te gaan. Lang hoefden spelers en staf niet na te denken: ze gaan het doen. Dinsdag was de selectie vrij, dus woensdag gaat het gebeuren!
Traditie bij de Ice Bucket Challenge, momenteel een grote hit op social media, is dat iedereen die de uitdaging aangaat, ook zelf weer drie mensen of groepen mag nomineren. Wie door Ajax genomineerd wordt, weten we woensdag! We houden jullie op de hoogte.![]()
Gewoon alle miskopen van de laatste jaren opnoemenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk ook dat dat gebeurt
[..]
Oh.![]()
Marvin Höner? Die is chronisch geblesseerd volgens mij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe doet die mof het eigenlijk die we in de jeugd hebben lopen? Of is die alweer weg?![]()
twitter:SamRaalte twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 14:41:37Het management van Samuel Eto'o laat weten vandaag opnieuw geen beslissing te verwachten, in tegenstelling tot eerdere verwachtingen. #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
Nog niet die aanbieding ingetrokken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SamRaalte twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 14:41:37Het management van Samuel Eto'o laat weten vandaag opnieuw geen beslissing te verwachten, in tegenstelling tot eerdere verwachtingen. #Ajax reageer retweet
Ajax
Oh.![]()
Nou is het wel genoeg ja.. Oprottenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SamRaalte twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 14:41:37Het management van Samuel Eto'o laat weten vandaag opnieuw geen beslissing te verwachten, in tegenstelling tot eerdere verwachtingen. #Ajax reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog niet die aanbieding ingetrokken?
Ajaxquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou is het wel genoeg ja.. Oprottenje snapt toch wel dat daar tijd over gaat. Tegenwoordig komt elke scheet in de krant
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou is het wel genoeg ja.. OprottenWat een bullshit. Eto'o kijkt gewoon alles rustig aan en daar is niks mis mee
Die inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Marvin Höner? Die is chronisch geblesseerd volgens mij.![]()
Dan moet hij niet telkens zeggen dat het morgen duidelijk word, om dan nog geen beslissing te hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]je snapt toch wel dat daar tijd over gaat. Tegenwoordig komt elke scheet in de krant
Oh.![]()
En wie zegt dat? Hoor jij dat uit zijn mond of zit jij bij die gesprekken/telefoontjes erbij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet hij niet telkens zeggen dat het morgen duidelijk word, om dan nog geen beslissing te hebben gemaakt.![]()
Het lijkt me sterk dat Eto'o of zijn management expliciet heeft gezegd dat het binnen enkele dagen duidelijk wordt. De enige die dat zei was Overmarsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet hij niet telkens zeggen dat het morgen duidelijk word, om dan nog geen beslissing te hebben gemaakt.![]()
Het bericht dat je wist zou komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Ik ga af op die berichten die telkens naar buiten komen van Zwartkruis en Verweij etc.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wie zegt dat? Hoor jij dat uit zijn mond of zit jij bij die gesprekken/telefoontjes erbij?Oh.![]()
Zeg dan gewoon dat je beslist over 2 weken en niet morgen om morgen dan te zeggen dat het weer morgen wordt.. Man man manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]je snapt toch wel dat daar tijd over gaat. Tegenwoordig komt elke scheet in de krant
![]()
Waarom zouden ze de aanbieding intrekken als Eto'o zelf de deur niet dichtgooit?
Ik snap prima dat hij ff afwacht of een grotere club hem wil, zo niet kiest hij misschien wel gewoon voor Ajax. Zou een andere speler ook doen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zouden ze de aanbieding intrekken als Eto'o zelf de deur niet dichtgooit?
Ik snap prima dat hij ff afwacht of een grotere club hem wil, zo niet kiest hij misschien wel gewoon voor Ajax. Zou een andere speler ook doen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Met andere woorden weer een andere bron dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga af op die berichten die telkens naar buiten komen van Zwartkruis en Verweij etc.![]()
Omdat je anders aan het lijntje wordt gehouden!! Amateurs bij Ajax!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap prima dat hij ff afwacht of een grotere club hem wil, zo niet kiest hij misschien wel gewoon voor Ajax. Zou een andere speler ook doen.![]()
Hahaha dachten jullie nouw serieus dat die Etoo naar Ajax zou gaan!?!?![]()
![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Quoten voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Hahaha dachten jullie nouw serieus dat die Etoo naar Ajax zou gaan!?!?![]()
![]()
![]()
[quote]Op dinsdag 19 augustus 2014 14:35 schreef Dven het volgende:
Feyenoord, PSV en Twente selecteren lijkt me wel symbolisch
[/quote
PSV, Twente en Vitesse
hhhhh
Forum Opties Forumhop: Hop naar: