Pantelicquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:22 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
pantelic, wat een baas is dat.
Volgens mij was hij voor dit filmpje eerst een paar uur in de coffeeshop geweest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:22 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
pantelic, wat een baas is dat.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hakje op Emanuelson ook tegen PSV
Zeker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat seizoen was wel baas van Ajax
Jammer dat ie blessa is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wordt zo gepresenteerd samen met Zlatan
De tijd zal ons leren wat wij nog niet weten. Op d'n Twitters allemaal Engelse fanboys die denken dat hij naar Ajax zal gaan. Sam van Raalte in paniek omdat mensen blijkbaar niet weten hoe of waar de zaakwaarnemer van Eto'o gevestigd is. De sportief directeur van Liverpool zou op weg zijn naar Amsterdam om te praten met Sammy Eto'oquote:
En de club bijna afgegleden naar feyenoordniveau financieel gezien. Beleid? Dat kenden ze niet. Mino vuistdiep erin. Trainert met trainingspak en petje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat seizoen was wel baas van Ajax
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wordt zo gepresenteerd samen met Zlatan
Financieel wanbeleid gebeurde al in de jaren daarvoor hè, onder van Geel met al die middelmaat. De spelers die gehaald werden door Jol waren nog wel relatief goedkoop.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:54 schreef fathank het volgende:
[..]
En de club bijna afgegleden naar feyenoordniveau financieel gezien. Beleid? Dat kenden ze niet. Mino vuistdiep erin. Trainert met trainingspak en petje.
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)n-jeugdopleiding.htmquote:Ajax gaat de jeugdopleiding een impuls geven met een extra investering van 950 duizend euro. Dat bedrag komt bovenop het jaarbudget van zeven miljoen euro.
Aanvankelijk hoopten hoofd jeugdopleiding Wim Jonk en hoofd talentontwikkeling Ruben Jongkind 1,8 miljoen euro te kunnen investeren, maar de directie stelde uiteindelijk iets meer dan de helft van dat bedrag ter beschikking.
Daarmee gaat Ajax onder meer investeren in trainingsfaciliteiten en de opwaardering van contracten van jeugdtrainers in de onderbouw naar veertig uur per week.
Daarnaast gaat de club serieus werk maken van de bouwplannen voor schoolfaciliteiten en slaapgelegenheden voor de bovenbouw (A-junioren en B1) op trainingscomplex De Toekomst.
Los daarvan is Ajax dit seizoen begonnen met een roulatiesysteem onder de jeugdtrainers. Om de nieuwe werkwijze sinds de Cruijff-revolutie verder aan te scherpen, wisselen de teamcoaches elke zes weken van ploeg. Met die aanpak wil Ajax de nadruk op individuele ontwikkeling van talenten blijven leggen.
SIMON ZWARTKRUIS
Kunnen ze meer trainen, goeie zaak.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)n-jeugdopleiding.htm
Goed ook dat soort internaat wat je daar dan krijgt, net als bij Barca.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)n-jeugdopleiding.htm
Je druk maken om die andere mensenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:06 schreef Henrys het volgende:
Wat lijkt het me soms fijn om ajaxsupporter te zijn. Niet elke wedstrijd met een hartmonitor te hoeven kijken, een competent bestuur dat bestaat uit oud spelers, trainer en spelers die de club trouw zijn en als een speler weggaat gelijk de hoofdprijs krijgen en dan ook nog een supertalent als El Ghazi hebben en elk seizoen nog meedoen aan het hoofdtoernooi van het Europees voetbal.
Alleen jammer van de gigantische hoeveelheid successupporters en dagjesmensen
Ik ervaar het toch minder rooskleurigquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:06 schreef Henrys het volgende:
Wat lijkt het me soms fijn om ajaxsupporter te zijn. Niet elke wedstrijd met een hartmonitor te hoeven kijken, een competent bestuur dat bestaat uit oud spelers, trainer en spelers die de club trouw zijn en als een speler weggaat gelijk de hoofdprijs krijgen en dan ook nog een supertalent als El Ghazi hebben en elk seizoen nog meedoen aan het hoofdtoernooi van het Europees voetbal.
Alleen jammer van de gigantische hoeveelheid successupporters en dagjesmensen
Als je echt supporter bent, dan ga je ook naar de uitwedstrijden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:13 schreef Catch22- het volgende:
Wel jammer van die zogenaamde hoolies die vinden dat je pas fan bent als je om de week in het stadion zit
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef gazhims3lv het volgende:
Nog even en we weten of Eto'o naar Ajax komt![]()
![]()
![]()
mike verweij zal zo wel een tweetje sturen zodat iedereen de telegraaf vandaag gaat kopenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef gazhims3lv het volgende:
Nog even en we weten of Eto'o naar Ajax komt![]()
![]()
![]()
Inderdaad.. Meestal verschijnt 'zijn tweetje' rond kwart voor één.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
mike verweij zal zo wel een tweetje sturen zodat iedereen de telegraaf vandaag gaat kopen
Ik zit er al op te wachtenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
mike verweij zal zo wel een tweetje sturen zodat iedereen de telegraaf vandaag gaat kopen
Ja hebben we die onzin gehadquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Wat? Op bevestiging dat hij niet komt?
Doe maar ff ontbijten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:04 schreef Loveless85 het volgende:
Jongens is de presentatie van Eto'o zo al, of kan ik nog even ontbijten?
okquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als je echt supporter bent, dan ga je ook naar de uitwedstrijden.
QPR komt dus ook niet meertwitter:sanderjonkman twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 10:36:58Eduardo Vargas van #Napoli wil naar Queens Park Rangers. Op huurbasis. Snel akkoord verwacht. Kolbeinn Sigthórsson blijft bij #Ajax? reageer retweet
bummerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
QPR komt dus ook niet meertwitter:sanderjonkman twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 10:36:58Eduardo Vargas van #Napoli wil naar Queens Park Rangers. Op huurbasis. Snel akkoord verwacht. Kolbeinn Sigthórsson blijft bij #Ajax? reageer retweet
Dat gerucht was sowieso onzin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:12 schreef gazhims3lv het volgende:
Ruiz akkoord met Werder.. Nu Fulham nog. Komt hij tenminste zeker niet naar Ajax.
Weet ik. Maar het stelt me wel gerust dat hij in ieder geval niet meer komt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gerucht was sowieso onzin.
Tainio atouba Mido. Pareltjes. Daar zijn heel wat miljoenen salaris verdampt voor 2,5 wedstrijd bij elkaar opgeteld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Financieel wanbeleid gebeurde al in de jaren daarvoor hè, onder van Geel met al die middelmaat. De spelers die gehaald werden door Jol waren nog wel relatief goedkoop.
Wat dacht je van onze vriend Albert Luque die 3 miljoen per jaar ving voor het zitten op de tribune?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Tainio atouba Mido. Pareltjes. Daar zijn heel wat miljoenen salaris verdampt voor 2,5 wedstrijd bij elkaar opgeteld.
#genietenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wat dacht je van onze vriend Albert Luque die 3 miljoen per jaar ving voor het zitten op de tribune?
Net was het nog 22quote:
Haha, ja ik twijfelde dus zocht het even op. Maakt voor mij weinig verschil, blijft heel veel.quote:
Met salaris erbij ga je wel richting die 22...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:02 schreef j95 het volgende:
[..]
Haha, ja ik twijfelde dus zocht het even op. Maakt voor mij weinig verschil, blijft heel veel.
Daarom zat dat denk ik in mijn hoofd ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Met salaris erbij ga je wel richting die 22...
Ajaxquote:Persbericht AFC AJAX
Amsterdam, 19 augustus 2014
Ajax en SC Coimbrões bereiken overeenstemming over Chengkuai Wang
Ajax en Sporting Clube de Coimbrões hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Chengkuai Wang. De overgang naar de club uit Portugal is per direct. De aanvallende middenvelder werd op 23 januari 1995 geboren in Zhejiang (China) en stond nog tot 1 september 2015 onder contract bij Ajax.
Wang maakte sinds afgelopen seizoen deel uit van de selectie van Jong Ajax. Hij maakte op 11 november 2013 zijn debuut in de Jupiler League in de competitiewedstrijd Jong Ajax - De Graafschap (1-2). In totaal speelde hij in het beloftenelftal twee officiële duels, waarin hij niet tot scoren kwam.
Daarom en hij was er ook niet alleen in en het goeie is dat het er mede voor gezorgd heeft weer normaler te gaan doen met transfersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:04 schreef 16meter het volgende:
Makkelijk om daar nu op af te geven.
Toen San Marco riep dat het kapitaal op het veld moest staan, was iedereen het daar roerend mee eens. En Sulejmani werd gezien als 'zekerheidje', een supertalent dat je nooit mocht laten lopen.
Al was 16 miljoen wel exorbitant veel.
Klopt, altijd gehoopt dat hij z'n vorm terug zou krijgen. In de eerste wedstrijden voor Ajax was ie dodelijk (ik weet nog die 8-1 overwinning op de graafschap, hij was toen lekker op dreef)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:04 schreef 16meter het volgende:
Makkelijk om daar nu op af te geven.
Toen San Marco riep dat het kapitaal op het veld moest staan, was iedereen het daar roerend mee eens. En Sulejmani werd gezien als 'zekerheidje', een supertalent dat je nooit mocht laten lopen.
Al was 16 miljoen wel exorbitant veel.
Apart, hij speelde dat seizoen namelijk nog bij sc Heerenveen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Klopt, altijd gehoopt dat hij z'n vorm terug zou krijgen. In de eerste wedstrijden voor Ajax was ie dodelijk (ik weet nog die 8-1 overwinning op de graafschap, hij was toen lekker op dreef)
Het is geen Porto he, maar een clubje in de derde divisie van Portugal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat moet Porto daar dan ook weer mee? willen die ook al Chinese publiciteit scoren.
De eerste wedstrijd van Sulejmani scoorde hij wel, maar toen verloor Ajax op de openingsdag met 2-1 van Willem II. (2008-2009)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap 1-8 Ajax?
Scoorde Sulejmani?
Ik dacht mensen zoals Huntelaar, Suarez, Maduro
Klopt ja. Was toen inderdaad vrij vervoer, heerlijke wedstrijden altijd in Doetinchemquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd van Sulejmani scoorde hij wel, maar toen verloor Ajax op de openingsdag met 2-1 van Willem II. (2008-2009)
Volgens mij scoorde Sulejmani wel in de 0-6 op De Graafschap een jaar later? Ik had me toen verslapen en kwam pas in de 20e minuut het stadion binnen. Stond het al 0-2.
Met die later geseponeerde rode kaart van Snoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd van Sulejmani scoorde hij wel, maar toen verloor Ajax op de openingsdag met 2-1 van Willem II. (2008-2009)
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij scoorde Sulejmani wel in de 0-6 op De Graafschap een jaar later? Ik had me toen verslapen en kwam pas in de 20e minuut het stadion binnen. Stond het al 0-2.
Dan was het die 6-0quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |