Diep in hun hart zijn ze voor Ajax daarquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:56 schreef Silenus het volgende:
Viel in het stadion wel mee met de rivaliteit gisteren. Kwam natuurlijk ook omdat ze keihard ingemaakt werden.
Overigens wel sneu, wij zaten voor 15 euro hoog en droog en op de lange zijde zag je iedereen in een poncho completen moesson-slagregens in hun face krijgen.Haha godverdomme wat hadden ze een kutdag.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nice!
Ik hoop dat ze zo meteen weer een nieuwsbericht met een scheet van meneer eto'o plaatsen.
Goed om te weten. Doei!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:16 schreef Knalerwtje het volgende:
Eto'o. Net zien lopen bij het stadion van Helmond Sport.
Heb jij de wedstrijd tegen excelsior nog meegemaakt of zat je toen nog te zuigen aan me moeders tietquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had wel even een genotsmomentje bij die kampioenswedstrijd van ze tegen Vitesse.
Ik heb er vage herinneringen aan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd tegen excelsior nog meegemaakt of zat je toen nog te zuigen aan me moeders tiet
Me = je. Maar dat was pas genieten .quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er vage herinneringen aan.
Genieten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Me = je. Maar dat was pas genieten .
Alleen jammer dat wij ook niet kampioen werden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Me = je. Maar dat was pas genieten .
Helmond Sport is dat een sportwinkel in Helmond?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:16 schreef Knalerwtje het volgende:
Eto'o. Net zien lopen bij het stadion van Helmond Sport.
Geweldig dat leedvermaak, maar wij zaten in het stadion in Tilburg en wij konden niet bepaald genieten hoor. Op één goal geen kampioenquote:
De dag zelf was minder ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Geweldig dat leedvermaak, maar wij zaten in het stadion in Tilburg en wij konden niet bepaald genieten hoor. Op één goal geen kampioen
Onbetrouwbare bron.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen 11u aldus S. Zwartkruis
pantelic, wat een baas is dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |