quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Smoofie het volgende:
Stijn, verdedig onze ajacied op Twitter! Ik zeg doen!
Hopelijk gaat hij antwoord geven.twitter:wasverhansd twitterde op maandag 18-08-2014 om 14:50:32@Dannyvdwaal Hoi Danny, hoe is het met je? Ben je al een beetje bekomen van de schrik na de nederlaag? Groetjes van mij. reageer retweet
Jeffrey Gouweleeuw zal ook wel verdrietig zijn geweest. Leuk om die ploegjes boordevol eenzijdige rivaliteit ten onder zien te gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die zat jankend studio sport te kijken omdat ze dé wedstrijd van het jaar verloren en toen ging El Ghazi ook nog tof doen, helemaal in de kreukels die arme jongen.
Precies. Rare jongens die alkmaarders. Ik woon zelf in nu ruim 6 jaar in alkmaar, en als het over Ajax gaat is er echt diepe haat. Vooral als ik zeg als ik Ajax supporter ben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die zat jankend studio sport te kijken omdat ze dé wedstrijd van het jaar verloren en toen ging El Ghazi ook nog tof doen, helemaal in de kreukels die arme jongen.
werd hij die eerste keer uberhaupt geraakt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Uitlokactie was trouwens misschien niet slim, maar zo'n Blom die ernaar kijkt en het gewoon goedkeurt.
Ik vind dat je als speler dan het recht hebt om Blom precies hetzelfde aan te doen, en dan als hij kermt van de pijn er boven gaan staan "DIT MOCHT TOCH VOLGENS JOU!? LUL!!" roepen in zijn kutsmoel.
Wat een debiel is die Blom toch.
Ja, dat was mooi, vooral omdat Gouweleeuw de slechtste op het veld was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeffrey Gouweleeuw zal ook wel verdrietig zijn geweest. Leuk om die ploegjes boordevol eenzijdige rivaliteit ten onder zien te gaan.
Iedere keer is hij het slechtste tegen Ajax. Afgelopen februariquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat was mooi, vooral omdat Gouweleeuw de slechtste op het veld was.
Ik begrijp dat nooit zo, van echte (oud) concurrenten nog wel maar AZ is op z'n hoogst een subtopper dat 2 keer een opleving heeft gehad dankzij een suikeroomquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Precies. Rare jongens die alkmaarders. Ik woon zelf in nu ruim 6 jaar in alkmaar, en als het over Ajax gaat is er echt diepe haat. Vooral als ik zeg als ik Ajax supporter ben.
Inderdaad. Zeggen ze dat ik een succes supporter ben omdat Ajax 4x kampioen is geweest. Gast, vroeger werd ik door mijn vader, ooms en opa al meegenomen. De meer, olympisch stadion en de arena.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nooit zo, van echte (oud) concurrenten nog wel maar AZ is op z'n hoogst een subtopper dat 2 keer een opleving heeft gehad dankzij een suikeroom
Lief die eenzijdige rivaliteit altijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Precies. Rare jongens die alkmaarders. Ik woon zelf in nu ruim 6 jaar in alkmaar, en als het over Ajax gaat is er echt diepe haat. Vooral als ik zeg als ik Ajax supporter ben.
Kleinigheidje hou je altijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lief die eenzijdige rivaliteit altijd.
overdrijven kan ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:20 schreef Leonos het volgende:
Heb zijn tante een PB bericht of zijn moeder hier vanaf weet.
Serieus?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:20 schreef Leonos het volgende:
Jij zou in 40-45 bijzonder veel vriendjes uit het oosten hebben gemaaktquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:20 schreef Leonos het volgende:
Jup. Zelf ging ik af en toe naar een wedstrijd van FC Groningen toen ik nog in Groningen woonde. En ben een paar keer bij Heerenveen - Ajax geweest, en zat ik ook gewoon tussen de Heerenveen supporters. Die gemaakte rivaliteit slaat nergens op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Kleinigheidje hou je altijd.
Zelf ben ik niet zo, ieder zijn club. Een vriend van mij nodigt me af en toe uit om naar az te gaan. Lekkere pot voetbal kijken, toch?
Nog niet geboren toen (quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij zou in 40-45 bijzonder veel vriendjes uit het oosten hebben gemaakt
Misschien zijn ze jaloers wat Ajax heeft qua rivaliteit met Utrecht, Feyenoord en PSV.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jup. Zelf ging ik af en toe naar een wedstrijd van FC Groningen toen ik nog in Groningen woonde. En ben een paar keer bij Heerenveen - Ajax geweest, en zat ik ook gewoon tussen de Heerenveen supporters. Die gemaakte rivaliteit slaat nergens op.
Waarom niet? Beetje sociale opvoeding zou niet misstaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nog niet geboren toen (
Maar heb het dan maar niet gedaan
Nice!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Idd, hij komt gewoon hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |