Dat wist ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dat Van Rhijn oorspronkelijk een centrale verdediger was?
#leukefeitjes
Wist je dat Clyde Wijnhard in eerste instantie de eerste keuze was om rechtsback te worden ipv Michael Reiziger? Alleen wilde Wijnhard aanvaller blijven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dat Van Rhijn oorspronkelijk een centrale verdediger was?
#leukefeitjes
Die wist ik ook nogquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wist je dat Clyde Wijnhard in eerste instantie de eerste keuze was om rechtsback te worden ipv Michael Reiziger? Alleen wilde Wijnhard aanvaller blijven.
#leukefeitjes.
Ik stoot mijn teen nog redelijk vaak in de keuken andersquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef Itisbangin het volgende:
Moeten we ons zorgen maken als Kishna een steiger in een tuin over het hoofd ziet?
Bogarde? Die speelde in de aanval bij Sparta.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wist ik ook noger was toch nog een speler die geen back wilde worden onder Van Gaal?
Die is het wel geworden, nee er was er nog éénquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bogarde? Die speelde in de aanval bij Sparta.
wijnhardquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is het wel geworden, nee er was er nog één
Die is al genoemd maar misschien heb ik het fout, ik dacht dat er ook een linkspoot weigerde om omgeturnd te worden tot back en Van Gaal daarom Bogarde kocht.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:26 schreef TIM-846 het volgende:
Denken jullie dat hier iets mis is gegaan in de opvoeding?
[ afbeelding ]
Marrokaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:26 schreef TIM-846 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, zo is de Alkmaarderquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:26 schreef TIM-846 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan, maar ik had (net ontslagen) geen die hard AZ-fan uit zaandam als collegaquote:
En ook nog beginnen met beste...quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:26 schreef TIM-846 het volgende:
[ afbeelding ]
die zat jankend studio sport te kijken omdat ze dé wedstrijd van het jaar verloren en toen ging El Ghazi ook nog tof doen, helemaal in de kreukels die arme jongen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
En ook nog beginnen met beste...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |