Als je hem geen kans geeft zie je nooit of het wat is, ook omdat we nou niet bepaald een uitstekende linksback hadden lopen toen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand had gedacht dat Blind het zou redden dus ik kan Jol geen ongelijk geven dat hij hem geen kansen gaf.
Dat dacht ik tegen Zwolle ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel. Gewoon revanche nemen en we gaan ze nu niet onderschatten, en zij ons misschien wel
Shit ze kapen onze snuivende edje'o!!! --> http://www.tribalfootball(...)4036360#.U_NEc8WzJ8Equote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat dacht ik tegen Zwolle ook
Denk ook dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:35 schreef Dven het volgende:
Dus Ajax doet mee aan de Icebucket-challenge.
Feyenoord, PSV en Twente selecteren lijkt me wel symbolisch
quote:De selectie van Ajax wacht een ijskoude woensdag. Het team van Frank de Boer gaat namelijk de ALS Ice Bucket Challenge aan: een actie waarbij je een bak ijs over je heen krijgt gegooid, of in een bak ijs duikt. Dit allemaal om de spierziekte ALS onder de aandacht te brengen.
Ajax werd maandagochtend ‘uitgedaagd’ door dj Edwin Evers om de Ice Bucket Challenge aan te gaan. Lang hoefden spelers en staf niet na te denken: ze gaan het doen. Dinsdag was de selectie vrij, dus woensdag gaat het gebeuren!
Traditie bij de Ice Bucket Challenge, momenteel een grote hit op social media, is dat iedereen die de uitdaging aangaat, ook zelf weer drie mensen of groepen mag nomineren. Wie door Ajax genomineerd wordt, weten we woensdag! We houden jullie op de hoogte.
Gewoon alle miskopen van de laatste jaren opnoemenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk ook dat dat gebeurt
[..]
Marvin Höner? Die is chronisch geblesseerd volgens mij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe doet die mof het eigenlijk die we in de jeugd hebben lopen? Of is die alweer weg?
twitter:SamRaalte twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 14:41:37Het management van Samuel Eto'o laat weten vandaag opnieuw geen beslissing te verwachten, in tegenstelling tot eerdere verwachtingen. #Ajax reageer retweet
Nog niet die aanbieding ingetrokken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SamRaalte twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 14:41:37Het management van Samuel Eto'o laat weten vandaag opnieuw geen beslissing te verwachten, in tegenstelling tot eerdere verwachtingen. #Ajax reageer retweet
Nou is het wel genoeg ja.. Oprottenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SamRaalte twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 14:41:37Het management van Samuel Eto'o laat weten vandaag opnieuw geen beslissing te verwachten, in tegenstelling tot eerdere verwachtingen. #Ajax reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog niet die aanbieding ingetrokken?
Ajax
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou is het wel genoeg ja.. Oprotten
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou is het wel genoeg ja.. Oprotten
Die inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Marvin Höner? Die is chronisch geblesseerd volgens mij.
Dan moet hij niet telkens zeggen dat het morgen duidelijk word, om dan nog geen beslissing te hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]je snapt toch wel dat daar tijd over gaat. Tegenwoordig komt elke scheet in de krant
En wie zegt dat? Hoor jij dat uit zijn mond of zit jij bij die gesprekken/telefoontjes erbij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet hij niet telkens zeggen dat het morgen duidelijk word, om dan nog geen beslissing te hebben gemaakt.
Het lijkt me sterk dat Eto'o of zijn management expliciet heeft gezegd dat het binnen enkele dagen duidelijk wordt. De enige die dat zei was Overmarsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet hij niet telkens zeggen dat het morgen duidelijk word, om dan nog geen beslissing te hebben gemaakt.
Het bericht dat je wist zou komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga af op die berichten die telkens naar buiten komen van Zwartkruis en Verweij etc.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wie zegt dat? Hoor jij dat uit zijn mond of zit jij bij die gesprekken/telefoontjes erbij?
Zeg dan gewoon dat je beslist over 2 weken en niet morgen om morgen dan te zeggen dat het weer morgen wordt.. Man man manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]je snapt toch wel dat daar tijd over gaat. Tegenwoordig komt elke scheet in de krant
Dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zouden ze de aanbieding intrekken als Eto'o zelf de deur niet dichtgooit?
Ik snap prima dat hij ff afwacht of een grotere club hem wil, zo niet kiest hij misschien wel gewoon voor Ajax. Zou een andere speler ook doen.
Met andere woorden weer een andere bron dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga af op die berichten die telkens naar buiten komen van Zwartkruis en Verweij etc.
Omdat je anders aan het lijntje wordt gehouden!! Amateurs bij Ajax!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zouden ze de aanbieding intrekken als Eto'o zelf de deur niet dichtgooit?
Ik snap prima dat hij ff afwacht of een grotere club hem wil, zo niet kiest hij misschien wel gewoon voor Ajax. Zou een andere speler ook doen.
Quoten voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Hahaha dachten jullie nouw serieus dat die Etoo naar Ajax zou gaan!?!?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |