SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stel je voor dat na de winterstop Kishna, Fischer, Muric en El Ghazi allemaal in vorm zijn, wat een ongekende luxe als je dat afzet tegen de seizoenen hiervoor![]()
![]()
Kkneus beetje mn topic jatten
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
10.31 laatste post gedaan en in dezelfde minuut had je alweer een nieuwe geopendquote:daar ging mijn hommage aan Johnny hoes zijn hommage aan ajax
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Is dat geen Rotterdammer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:37 schreef Dven het volgende:
[..]
10.31 laatste post gedaan en in dezelfde minuut had je alweer een nieuwe geopenddaar ging mijn hommage aan Johnny hoes zijn hommage aan ajax
![]()
Teams van de week
AD
Hansen; Hiariej, Fischer, Moisander, Peersman; Wijnaldum, Mokotjo, Ziyech; Schöne, Depay, Labyad
Telegraaf
Zoet; Ligeon, Botteghin, Moisander, Nieuwpoort; Ortiz, Wijnaldum, Gudelj; Schöne, Saymak, Depay
Wie geven die cijfers bij De Telegraaf. Ligeon was gewoon walgelijk slecht gisteren
![]()
Ortiz was ook niet bepaald de man van de wedstrijd. Beetje raar inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Teams van de week
AD
Hansen; Hiariej, Fischer, Moisander, Peersman; Wijnaldum, Mokotjo, Ziyech; Schöne, Depay, Labyad
Telegraaf
Zoet; Ligeon, Botteghin, Moisander, Nieuwpoort; Ortiz, Wijnaldum, Gudelj; Schöne, Saymak, Depay
Wie geven die cijfers bij De Telegraaf. Ligeon was gewoon walgelijk slecht gisteren
![]()
Ligeon? Serieus? Die kan het woord back niet spellen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeedquote:Ajax wacht nog op Eto'o
Het nog steeds niet ondenkbeeldig dat Samuel Eto’o op korte termijn in het rood-wit van Ajax speelt.
Directeur voetbalzaken Marc Overmars voerde gisteren een tweede gesprek met (het management van) de Kameroener, die vandaag of morgen laat weten of er verder wordt gesproken.
Het binnenhalen van de oud-spits van FC Barcelona, Internazionale en Chelsea zou nog steeds een transferstunt van Ajax zijn.
![]()
![]()
"binnen twee dagen meer duidelijkheid"quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Directeur voetbalzaken Marc Overmars voerde gisteren een tweede gesprek met (het management van) de Kameroener, die vandaag of morgen laat weten of er verder wordt gesproken.![]()
![]()
Morgen;quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax wacht nog op Eto'o
Het nog steeds niet ondenkbeeldig dat Samuel Eto’o op korte termijn in het rood-wit van Ajax speelt.
Directeur voetbalzaken Marc Overmars voerde gisteren een tweede gesprek met (het management van) de Kameroener, die vandaag of morgen laat weten of er verder wordt gesproken.
Het binnenhalen van de oud-spits van FC Barcelona, Internazionale en Chelsea zou nog steeds een transferstunt van Ajax zijn.
Eto'o vraagt om tijd
Directeur voetbalzaken Marc Overmars kreeg in een derde gesprek met (het management van) de Kameroener te horen dat ze meer tijd nodig hebben om tot een besluit te komen.
Het binnenhalen van de oud-spits van FC Barcelona, Internazionale en Chelsea zou nog steeds een transferstunt van Ajax zijn.![]()
Beter blijft ie wegquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ligeon: Ik ben rechtsbek van Ajax!quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Ligeon? Serieus? Die kan het woord back niet spellen.
![]()
![]()
Hoe laat is de presentatie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
![]()
Toch raar, iedereen weet 100% zeker dat hij niet komt, waarom dan 3 gesprekken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen;
Eto'o vraagt om tijd
Directeur voetbalzaken Marc Overmars kreeg in een derde gesprek met (het management van) de Kameroener te horen dat ze meer tijd nodig hebben om tot een besluit te komen.
Het binnenhalen van de oud-spits van FC Barcelona, Internazionale en Chelsea zou nog steeds een transferstunt van Ajax zijn.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Misschien zijn het wel heel gezellige gesprekken. Etentje met Eto'o, goed flesje wijn erbij. Op kosten natuurlijk van Samuel. Marc Netto pakt het goed aan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch raar, iedereen weet 100% zeker dat hij niet komt, waarom dan 3 gesprekken?![]()
Dat is correct.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eto'o geeft zijn ja-woord aan ajax en dan bedankt Marc vriendelijk voor de eer
Gewoon klaar met die vent.. Meer bedenktijd, meer bedenktijd.. Nee doei.. Opsodemieteren.. Gewoon met Milik de CL in
Zondag tegen PSV;
Cillessen
Van Rhijn - Veltman - Moisander - Boilesen
Viergever
Klaassen - Blind
Schone - Siggi - El Ghazi
Ja, Siggi erin omdat hij goed traintPSV wordt opgerold
![]()
Het moment dat de opstellingen bekend worden, zit ik altijd even in spanning omdat het iedere week een verrassing is met Frank.![]()
Ik zie de verdediging tegen PSV liever zo:
Veltman - Van der Hoorn - Moisander - Boilesen
Van der Hoorn is een beest,![]()
Cillessen
Serero - Viergever - Blind
Schöne - Klaassen - El Ghazi
5-1![]()
Frank zou Frank niet zijn als hij zondag niet begint met Zivkovic of zo...quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het moment dat de opstellingen bekend worden, zit ik altijd even in spanning omdat het iedere week een verrassing is met Frank.![]()
Het zal mij dus niets verbazen als Van der Hoorn weer in de basis staat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Frank zou Frank niet zijn als hij zondag niet begint met Zivkovic of zo...![]()
deze jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:03 schreef PicoMMP het volgende:
Cillessen
Serero - Viergever - Blind
Schöne - Klaassen - El Ghazi
5-1![]()
Centrale verdedigers opstellen als back zou de doodstraf op moeten staanquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:03 schreef Ooku het volgende:
Ik zie de verdediging tegen PSV liever zo:
Veltman - Van der Hoorn - Moisander - Boilesen
Van der Hoorn is een beest,![]()
Wist je dat Van Rhijn oorspronkelijk een centrale verdediger was?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Centrale verdedigers opstellen als back zou de doodstraf op moeten staan
#leukefeitjes![]()
Dan nogquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel heel gezellige gesprekken. Etentje met Eto'o, goed flesje wijn erbij. Op kosten natuurlijk van Samuel. Marc Netto pakt het goed aan.. het kan niet zo zijn dat het dus echt volkomen kansloos is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Een voorhoede met el ghazi, kishna en zivokic die verder ontwikkeld en in vorm zijn (laten we zeggen of een jaartje of 2) kan ik echt naar uitkijken. Eindelijk dan eens een keer een gehele aanval die als ze eenmaal gaan rennen gewoon niet bij te houden zijn
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Zonder Eto´o ook. Wat is je punt=quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
Alleen Eto er nog ff erbij en dan 5 op een rij![]()
Over twee jaar is er vast wel een verkocht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Een voorhoede met el ghazi, kishna en zivokic die verder ontwikkeld en in vorm zijn (laten we zeggen of een jaartje of 2) kan ik echt naar uitkijken. Eindelijk dan eens een keer een gehele aanval die als ze eenmaal gaan rennen gewoon niet bij te houden zijn![]()
Dan komt Cerny er gewoon bij als vervanger.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Over twee jaar is er vast wel een verkocht.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Valt wel mee toch, gisteren was de enige verrassing Siggy ipv Milikquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond het ook wel verrassend dat Blind als MCL werd opgesteld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, gisteren was de enige verrassing Siggy ipv Milik![]()
Ben ik de enige die het inmiddels zielig begint te vinden? Steeds het uitstellen van een beslissing? Begrijp me niet verkeerd, je kan hem er goed bij hebben. Voor dat geld zijn er genoeg goede spitsen te halen, toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
http://www.ajaxshowtime.c(...)sprek-met-eto-o.html“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dat werkt met elke onderhandeling zo, daar gaan ook weken overheen. Alleen nu wordt van elke scheet een heel artikel gemaakt, dan valt het nogal op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het inmiddels zielig begint te vinden? Steeds het uitstellen van een beslissing? Begrijp me niet verkeerd, je kan hem er goed bij hebben. Voor dat geld zijn er genoeg goede spitsen te halen, toch?Gourmetten of steengrillen?![]()
Klopt. En we leven in het twittertijdperk. Vroeger keek je op woensdag even in de VI wat de geruchten waren voor de hele week.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat werkt met elke onderhandeling zo, daar gaan ook weken overheen. Alleen nu wordt van elke scheet een heel artikel gemaakt, dan valt het nogal op.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Sowieso man. Anderhalve week geleden voor het eerst gesproken. Ik doe er nog langer over om een nieuwe aanbieding te accepteren of weigeren
Inderdaad, en als er geruchten waren, keek je op teletekst of de speler echt gehaald was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt. En we leven in het twittertijdperk. Vroeger keek je op woensdag even in de VI wat de geruchten waren voor de hele week.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dus ik begrijp het probleem niet echt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Inderdaad, en als er geruchten waren, keek je op teletekst of de speler echt gehaald was.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Of gewoon even bij van gaal en truus op de koffie. Zo ging dat vroeger.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Inderdaad, en als er geruchten waren, keek je op teletekst of de speler echt gehaald was."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit, en inderdaad twitter tijdperk heeft ons zicht vertroebeld. Elke scheet lijkt nu wat te zijn en eeuwig te duren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:40 schreef Dven het volgende:
Sowieso man. Anderhalve week geleden voor het eerst gesproken. Ik doe er nog langer over om een nieuwe aanbieding te accepteren of weigeren![]()
dat had ik je al vooraf verteld/voorspeldquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel verrassend dat Blind als MCL werd opgesteld.![]()
![]()
San Taradoquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat had ik je al vooraf verteld/voorspeld
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: