SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
SPOILER: sexehOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:11 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILER: sexehOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
1. installeer Windows Classic Shellquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er wel maar ik ben ruzie aan het maken met mijn laptop
Klap 'm! dichtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er wel maar ik ben ruzie aan het maken met mijn laptop
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:14 schreef Karzai het volgende:
ik ben er ook maar ik heb geen tijd om te typen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:14 schreef Karzai het volgende:
ik typ ook maar ik heb geen tijd om er te zijn
Geeft wel gave uitgroeiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
Zouden er ook mensen zijn die van nature paars haar hebben en die het vervolgens blonderen?
http://lmgtfy.com/?q=Zoud(...)volgens+blonderen%3Fquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
Zouden er ook mensen zijn die van nature paars haar hebben en die het vervolgens blonderen?
Dat moet je sowieso doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:19 schreef Symphonic het volgende:
ZO meteen even de fabrieksmeuk eraf gedonderd.
Stelletje idioten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:20 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon kale Windows erop en je drivers en meuk updaten en een image maken.Omdat je net als ik beseft dat als je je pc weer opnieuw installeert dat je de image cd's nergens kunt vinden dus toch maar gewoon vanaf de windowscd begint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:19 schreef Symphonic het volgende:
ZO meteen even de fabrieksmeuk eraf gedonderd.
Stelletje idioten
Ik denk dat het meer is van, fuck PC is sloom, DAAAG, "/rm -rf /*" En ondertussen zijn er al zoveel updates. Dan download ik wel een actuelere pack en gebruik ik mijn eigen serial.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat je net als ik beseft dat als je je pc weer opnieuw installeert dat je de image cd's nergens kunt vinden dus toch maar gewoon vanaf de windowscd begint?
Waarom heb ik daar nooit bij stilgestaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is van, fuck PC is sloom, DAAAG, "/rm -rf /*" En ondertussen zijn er al zoveel updates. Dan download ik wel een actuelere pack en gebruik ik mijn eigen serial.
Bij mij gaat de slider ook steeds meer naar rechtsquote:
ik zit hier gewoon op een pc speaker kan mijn 5.1 boxjes hier niet op aan sluiten daar kwam geluid uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij gaat de slider ook steeds meer naar rechts
Toch mijn laptop maar eens op mijn versterker zien aan te sluiten, of op een andere manier zien dat ik R49 via de versterker kan laten lopen.
http://www.kabeltje.com/hq-jack-2x-tulp-aansluitkabel-5-meterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij gaat de slider ook steeds meer naar rechts
Toch mijn laptop maar eens op mijn versterker zien aan te sluiten, of op een andere manier zien dat ik R49 via de versterker kan laten lopen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.kabeltje.com/hq-jack-2x-tulp-aansluitkabel-5-meter
Ik hier op mijn laptop. Maar er komt best een aardig Bose geluid uit, de subwoofer wil ook steeds van mijn tafel dansenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zit hier gewoon op een pc speaker kan mijn 5.1 boxjes hier niet op aan sluiten daar kwam geluid uit
allemaal gratisquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:37 schreef kawa4 het volgende:
ik kom hier op FOK! nou al ruim 4 jaar, maar heb dit topic nooit geopend / gezien
maar hij staat nou een paar minuten op en heb er nou al spijt van dat ik het niet eerder ontdekt heb.
lekkere music
Welkomquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:37 schreef kawa4 het volgende:
ik kom hier op FOK! nou al ruim 4 jaar, maar heb dit topic nooit geopend / gezien
maar hij staat nou een paar minuten op en heb er nou al spijt van dat ik het niet eerder ontdekt heb.
lekkere music
Inclusief DJ Voutquote:
Ik vind dat wel prettige muziek, maar veel mensen kost het echt jaren van hun leven... Niet bepaald gratisquote:
quote:
Heyyy welkom dan!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:37 schreef kawa4 het volgende:
lekkere music
Daarom zei ik..... inclusief DJ Voutquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vind dat wel prettige muziek, maar veel mensen kost het echt jaren van hun leven... Niet bepaald gratis
nah die draait tenmisnte alles wat je wil horenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:41 schreef Rafeiro het volgende:
Alleen die vervelende Rafeiro, daar moet je voor oppassen.
Oh wacht..
Raffiequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:41 schreef Rafeiro het volgende:
Alleen die vervelende Rafeiro, daar moet je voor oppassen.
Oh wacht..
En ook dat wat je NIET wilt horenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nah die draait tenmisnte alles wat je wil horen
Ja als je geen verzoekjes doet.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ook dat wat je NIET wilt horen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ook dat wat je NIET wilt horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is juist zo leuk aan hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Nu is er een DJ, dus hier, is er geen DJ dan via de site.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef kawa4 het volgende:
en nou kan ik dus via de site verzoekje plaatsen, of hier is het topic???
Als er een dj is: hier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef kawa4 het volgende:
Op dit moment draait DJ Fokker dus kan je eventueel proberen een verzoekje via het topic te plaatsen. Sommige DJ's draaien verzoekjes, anderen niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef kawa4 het volgende:
Kom maar op!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef kawa4 het volgende:
Hier wordt alles gedraaid zelfs het meest obscure deuntjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:47 schreef kawa4 het volgende:
aha, dus mijn verzoekje wat ik net via de site gedaan heb,
dj paul en dj rob , lords of the hardschool
zal dit uurtje niet gedraaid worden dan. hahaha
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hier wordt alles gedraaid zelfs het meest obscure deuntje
Lords of the hardschool bring up the bassquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:47 schreef kawa4 het volgende:
aha, dus mijn verzoekje wat ik net via de site gedaan heb,
dj paul en dj rob , lords of the hardschool
zal dit uurtje niet gedraaid worden dan. hahaha
Ik vrees dat REM langs gaat komen he?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil binnenkort een show gaan draaien.
Thema: Pijn!
Welk nummer vind je dusdanig kut dat je het wilt delen met je medefokkers?
Suggesties via PM/DM
komt hiernaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef kawa4 het volgende:
brandend maagzuurquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Niets mis met brandend zand hoor
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Suggesties via PM/DM
pijn in de vorm van echt herrie?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Suggesties via PM/DM
Samen met Guus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vrees dat REM langs gaat komen he?
Nummers die zo fout zijn dat ze eigenlijk wel weer leuk zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:50 schreef kawa4 het volgende:
[..]
pijn in de vorm van echt herrie?
of hoe moet ik dat zien?
K3? Is dit wat je geleerd hebt in al die jaren?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
1. Anneke Gronloh - Brandend Zand
2. Peter Maffay - Du
3. K3 - Vout Ventje
nummer 1 en 2 kan ik echt wel appreciëren hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
1. Anneke Gronloh - Brandend Zand
2. Peter Maffay - Du
3. K3 - Vout Ventje
Ik denk eerder nummers waarbij iedereen tenenkrommend denkt of ie moet uittunen of blijven luisteren omdat het ook wel hilarisch is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:50 schreef kawa4 het volgende:
[..]
pijn in de vorm van echt herrie?
of hoe moet ik dat zien?
Johnny Logan - Hold me nowquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nummers die zo fout zijn dat ze eigenlijk wel weer leuk zijn.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:51 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nummer 1 en 2 kan ik echt wel appreciëren hoor
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
K3? Is dit wat je geleerd hebt in al die jaren?
Ucciequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Johnny Logan - Hold me now
Gewoon omdat het kan
Maak je dan maar géén zorgen, die komen hier regelmatig voorbijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:51 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nummer 1 en 2 kan ik echt wel appreciëren hoor
Ucciequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan
Mijn ultieme guilty pleasurequote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan
@ Raffie mag ik bij dezen voor de pijnbank lijst vast Ewbank me het koningslied aanvragenquote:
Peter Andre - Mysterious Girlquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:54 schreef kawa4 het volgende:
maar we gaan ff verder verzinnen voor het pijn lijstje
Whut...niet Saab Hästensquote:
En jij vraagt aan en Fokker draait hem ook gewoon direct aansluitendquote:
Het idee zeker wel, maar het klonk voor mij niet fijn. En dat Zeeuwse meisje was ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, ik kon hem wel waarderen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het idee zeker wel, maar het klonk voor mij niet fijn. En dat Zeeuwse meisje was ook niet echt lekker.
Ik had je allang geplopt. toen was ik nog bij je in de buurtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
Helemaal vergeten deze avond, maar alsnog bij dezen *plop*
Gezienquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had je allang geplopt. toen was ik nog bij je in de buurt
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
Helemaal vergeten deze avond, maar alsnog bij dezen *plop*
Uit de OP:quote:
Je kan niet verwachten dat een toevallige roosteraar die in het topic aanwezig is je direct op het rooster zet.quote:Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, Rafeiro, Symphonic of LovelyLady
Gaan we nu zwarte pietenquote:
nee maar ik werd sowieso genegeerd in het topic zelf. dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uit de OP:
[..]
Je kan niet verwachten dat een toevallige roosteraar die in het topic aanwezig is je direct op het rooster zet.
Klopt, het werd DimSumquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gezien![]()
![]()
Maar je hebt denk ik niet bij mijn overburen een burger gegeten? Ligt net iets te ver van het centrum af denk ik
Ik weet niet of hij zijn show al op de agenda heeft gezet, maar in principe is elke dj vrij om een willekeurig moment te kiezen om te gaan draaien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:07 schreef kawa4 het volgende:
mijn verzoekjes voor de pijn lijst net gestuurd naar Rafeiro,
wanneer word die eigenlijk uitgezonden????
Enige wat ik voorbij het zien komen waren posts over dat je wilde gaan draaien. Misschien heb ik andere posts van je gemist?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee maar ik werd sowieso genegeerd in het topic zelf. dat bedoelde ik
Te weinig zon gezien deze zomer....anders was ik wel in de buurt geweest nu.quote:
Bij die Japanse Pannekoekentent van Rob ?quote:
Ja die posts bedoel ik ook, maar er werd niet opgereageerd. Door niemand niet, ook niet door niet-roosteraars. Daarom postte ik ''ik word genegeerd''quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Enige wat ik voorbij het zien komen waren posts over dat je wilde gaan draaien. Misschien heb ik andere posts van je gemist?
fijn man dat mensen ook daadwerkelijk bruin worden van de zon, ik meestal meteen vuurroodquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Te weinig zon gezien deze zomer....anders was ik wel in de buurt geweest nu.
Ik ben voorgegaard.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
fijn man dat mensen ook daadwerkelijk bruin worden van de zon, ik meestal meteen vuurrood
Bij de Dimsup court,quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij die Japanse Pannekoekentent van Rob ?
Zal ik je dan vanaf 00:00 tot 01:00 uur op het rooster zetten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja die posts bedoel ik ook, maar er werd niet opgereageerd. Door niemand niet, ook niet door niet-roosteraars. Daarom postte ik ''ik word genegeerd''
misschien een tip:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja die posts bedoel ik ook, maar er werd niet opgereageerd. Door niemand niet, ook niet door niet-roosteraars. Daarom postte ik ''ik word genegeerd''
Het enige waar je op de zeedijk NIET moet eten is in de snackbar op het korte stukje. Verder hoe ranzig of vreemd of TL-lichterig er alles uitziet op de zeedijk het eten isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij de Dimsup court,
een grote vieze bende daar (aan de zeedijk) maar heb er wel vaker gegeten en ben nog nooit ziek geweest.
Broodje zeedijk!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het enige waar je op de zeedijk NIET moet eten is in de snackbar op het korte stukje. Verder hoe ranzig of vreemd of TL-lichterig er alles uitziet op de zeedijk het eten is
oja dus als ik er niet ben als ik niet draai moeten mensen mij maar negeren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
misschien een tip:
post gewoon eens mee in het topic zonder dat je zelf draait. misschien dat er dan ook wat meer op jou wordt geantwoord
Ikzelf was aan het draaien, maar heb wel op 1 post gereageerd waarin je zei dat je wilde draaien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Noop, maar als je er wel bent vinden zowel de luisteraars als de draaiende DJ het wel leuk als je ook gewoon meepost over de muziek die de DJ draait.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
oja dus als ik er niet ben als ik niet draai moeten mensen mij maar negeren.
Je bent van nature bruinquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Te weinig zon gezien deze zomer....anders was ik wel in de buurt geweest nu.
Dan heb jij een veel sterkere maag dan ikquote:
dat is zoooo verrekte lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan heb jij een veel sterkere maag dan ik
ONZ / [Radio 49] #5091 1,2,3,4 hoedje van plezier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf was aan het draaien, maar heb wel op 1 post gereageerd waarin je zei dat je wilde draaien.
De 2e keer dat je er over begon had ik geloof ik net gezegd dat Fokker zou gaan draaien.
Maar niet heel erg donker hoor, dat moet ik wel bijhouden.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat een welkomquote:
Ik was al bang dat ik weer weg moestquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:14 schreef ToT het volgende:
Het klopt wel: het is wel zo fijn als een DJ ook buiten de momenten dat-ie draait ook gezellig hier meekletst.
Ohja, hoi.quote:
de buurtjes kunnen nou ook wel meegenieten van die bass jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:15 schreef Watertornado het volgende:
Wat een heerlijke drop is dit toch hè
Uhm, ik zou daar vooral niet te veel over nadenken, mensen zitten je hier echt niet bewust te negeren hoor, soms lees je ergens over heen, gebeurt iedereen wel eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
ONZ / [Radio 49] #5091 1,2,3,4 hoedje van plezier.
werd door iedereen genegeerd
Ik heb je gezien, je bent een lieve vrouwquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar niet heel erg donker hoor, dat moet ik wel bijhouden.
Misschien deels omdat Fokker al tot 0.00 op het rooster staat, en deels omdat men druk over andere dingen aan het praten was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
ONZ / [Radio 49] #5091 1,2,3,4 hoedje van plezier.
werd door iedereen genegeerd
Bij mij ook, en ik heb een koptelefoon op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:16 schreef kawa4 het volgende:
[..]
de buurtjes kunnen nou ook wel meegenieten van die bass ja
Whut? Wat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik weer weg moest
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb je gezien, je bent een lieve vrouw
welke vraagquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, maar als je er wel bent vinden zowel de luisteraars als de draaiende DJ het wel leuk als je ook gewoon meepost over de muziek die de DJ draait.
En je hebt mijn vraag nog niet beantwoord
Pff ik krijg zo vaak geen reactie, lekker boeiend, dan zeg ik even bedankt en we gaan weer doorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had de post van Fylax niet gezien.
Laat maarquote:
2 minuten nadat ik dat postte werd fokker pas tot 00:00 gezet. Daar doe ik verder ook niet heel moeilijk over. Ik voelde me gewoon genegeerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien deels omdat Fokker al tot 0.00 op het rooster staat, en deels omdat men druk over andere dingen aan het praten was.
Je krijgt 1x geen antwoord en meteen vind je dat je door iedereen genegeerd wordt?
zei je wat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Pff ik krijg zo vaak geen reactie, lekker boeiend, dan zeg ik even bedankt en we gaan weer door
Ja maar jij bent Siep, jij kan dat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Pff ik krijg zo vaak geen reactie, lekker boeiend, dan zeg ik even bedankt en we gaan weer door
Kusje erop. Iedereen wordt wel eens genegeerd, niet groter maken dan het is, het is niet persoonlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
2 minuten nadat ik dat postte werd fokker pas tot 00:00 gezet. Daar doe ik verder ook niet heel moeilijk over. Ik voelde me gewoon genegeerd.
je moet gewoon op je beurt wachtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
2 minuten nadat ik dat postte werd fokker pas tot 00:00 gezet. Daar doe ik verder ook niet heel moeilijk over. Ik voelde me gewoon genegeerd.
Misschien dat dat al besproken was onderling of zo, geen idee. Ik heb het allemaal in ieder geval niet echt meegekregen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Meestal heel veel jaquote:
Ik merk het niet eens als ik genegeerd word..doen bushokjes ook en daar praat ik ook gewoon tegen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Die bomen ook tegen mijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik merk het niet eens als ik genegeerd wordt..doen bushokjes ook en daar praat ik ook gewoon tegen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik merk het niet eens als ik genegeerd word..doen bushokjes ook en daar praat ik ook gewoon tegen.
Ik kan er gewoon niet tegen. Als ik in het echt genegeerd word, moet ik al huilen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Kusje erop. Iedereen wordt wel eens genegeerd, niet groter maken dan het is, het is niet persoonlijk.
Maar schone dame, hoe gaat u dan om met de bomen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik merk het niet eens als ik genegeerd word..doen bushokjes ook en daar praat ik ook gewoon tegen.
Joh, had dan gewoon een pm gestuurt aan Raf. Die was waarschijnlijk bezig met het verlengen van Fokker en heeft jouw post daardoor gemist. Ik luister naar de muziek en ben ook met tig andere dingen bezig. Dat heeft niets met negeren te maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
altijd vervelend he , die niet terug pratende bushokjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt negeren is ook niet tof, maar dat gebeurt hier echt niet hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen. Als ik in het echt genegeerd word, moet ik al huilen.
Die moeten mij niet, dus dat laat ik aan Kally over.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar schone dame, hoe gaat u dan om met de bomen?
Bij mij praatten ze een keer terug, dat is ook schrikken hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef kawa4 het volgende:
[..]
altijd vervelend he , die niet terug pratende bushokjes
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen. Als ik in het echt genegeerd word, moet ik al huilen.
Praten ze niet terug tegen jou?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Ik heb jou niet eens begroetquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies...en het zijn nooit de aantrekkelijke.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij mij praatten ze een keer terug, dat is ook schrikken hoor.
Yep Kally de bomenfluisteraarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die moeten mij niet, dus dat laat ik aan Kally over.
Ja maar ik zag dat jullie een paar posts daarvoor nog iets hadden geplaatst, dus vond het makkelijker om gewoon een postje te plaatsen in plaats van jullie beide te DM/PM'enquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, had dan gewoon een pm gestuurt aan Raf. Die was waarschijnlijk bezig met het verlengen van Fokker en heeft jouw post daardoor gemist. Ik luister naar de muziek en ben ook met tig andere dingen bezig. Dat heeft niets met negeren te maken.
ja dat verwacht je dan ook weer niet neequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij mij praatten ze een keer terug, dat is ook schrikken hoor.
Zolang je er als newbie maar niet doorheen getieft word is er hier weinig aan de handquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Ik kan helaas het verschil niet zien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt negeren is ook niet tof, maar dat gebeurt hier echt niet hoor.
Dat is best wel een beetje valsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb jou niet eens begroet
Ik wenste jou direct John Ewbank toeUccie
Nou....een UB40 terugquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb jou niet eens begroet
Ik wenste jou direct John Ewbank toeUccie
Yes is serious. De tranen beginnen dan in mijn ogen te staan en dan kijk ik ergens anders heen om m'n tranen te drogen.quote:
Kerel, shit happens!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar ik zag dat jullie een paar posts daarvoor nog iets hadden geplaatst, dus vond het makkelijker om gewoon een postje te plaatsen in plaats van jullie beide te DM/PM'en
Hoeft ook niet, er staan nu ongeveer 50 posts waarin gezegd wordt dat het niet zo is dus neem je dat maar aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan helaas het verschil niet zien.
Ja, nu weet ik het wel. Maar bij moment van schrijven niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, er staan nu ongeveer 50 posts waarin gezegd wordt dat het niet zo is dus neem je dat maar aan
Da's ook niet de bedoeling natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Yes is serious. De tranen beginnen dan in mijn ogen te staan en dan kijk ik ergens anders heen om m'n tranen te drogen.
En ja ik overdrijf, maar op Fok! mag dat met de 30 cm. regelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, er staan nu ongeveer 50 posts waarin gezegd wordt dat het niet zo is dus neem je dat maar aan
Het is ook niet erg dat je het vraagt/er wat van zegt, ik vind dat wel goed en open van jequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik het wel. Maar bij moment van schrijven niet.
Of lekker sarcastisch doen net als ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's ook niet de bedoeling natuurlijk.
Er is op 1 post niet gereageerd. Dat gebeurt wel vaker. Gewoon de vraag een keer herhalen als je geen reactie krijgt.
Ik mis dat talent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Of lekker sarcastisch doen net als ik
dat deed ik ook, scroll maar ietsjes verder naar onder. Toen keek ik een halve minuut erna op het rooster en toen zag ik een verlengingquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's ook niet de bedoeling natuurlijk.
Er is op 1 post niet gereageerd. Dat gebeurt wel vaker. Gewoon de vraag een keer herhalen als je geen reactie krijgt.
Je neus groeitquote:
Whehehe!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Of lekker sarcastisch doen net als ik
Ja godver, ik heb al een apart kussen nodig.quote:
Ik snap het ook echt wel, ik probeer alleen duidelijk te maken dat het hier niet gebeurt met opzet of kwade bedoelingen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:25 schreef ToT het volgende:
Ik moet trouwens toegeven dat ik het helemaal in het begin ook goed vervelend vond als er niet gereageerd werd op een post. Ik kan behoorlijk onzeker zijn en een paar jaar geleden was het veel erger. Ik begrijp het gevoel wel.
1 maar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja godver, ik heb al een apart kussen nodig.
Kop boven mij uit tegenwoordigquote:
Hoi, jou ken ik nog niet... toch?quote:
Alleen mijn neus....en dat is al gelukt.quote:
kutwijfquote:
Slippersquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
U loopt op slippers en Uc op stilleto's?
Ik hoor er ook van alles in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Is dit een mama Appelsap nummer fokker
Of hoor ik nu dingen die er niet zijn en moet ik gewoon gaan slapen?
nope, ben ook maar een uurtje ofzo bekend met dit topic en deze radio terwijl ik toch al ruim 4 jaar hier op FOK! komquote:
Het leek me ook niet helemaal bij je passen, maar je weet nooitquote:
Nog een newbie dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nope, ben ook maar een uurtje ofzo bekend met dit topic en deze radio terwijl ik toch al ruim 4 jaar hier op FOK! kom
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Is dit een mama Appelsap nummer fokker
Of hoor ik nu dingen die er niet zijn en moet ik gewoon gaan slapen?
Ik was bij een vriendin vandaag, zoontje is nu 7 en die komt al aardig dichtbijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het leek me ook niet helemaal bij je passen, maar je weet nooit
goh , dat had ik nog helemaal niet in de gaten. hahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog een newbie dus
Ik ben de kletskous hier
Gezellig, leuk dat je meepostquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:30 schreef kawa4 het volgende:
[..]
goh , dat had ik nog helemaal niet in de gaten. haha
en idd ik ben de newbie
Ik probeer te blijven, maar als je compleet hard gaat, ik word te oudquote:
Neu hoor, ik heb wat meer jaren nodig gehad om dit topic te ontdekkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nope, ben ook maar een uurtje ofzo bekend met dit topic en deze radio terwijl ik toch al ruim 4 jaar hier op FOK! kom
schandalig ik weet het
ja je moet toch iets met je vrije vrijdag avond/nacht als je een beetje remie alleen op de bank zit met mn 2 teckeltjesquote:
Is wél te hopen voor jequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik probeer te blijven, maar als je compleet hard gaat, ik word te oud
Alle newbies worden hier verwend door de aanwezige damesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:30 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en idd ik ben de newbie
Hoi mede pinguïn...ik ben de stille van het topicquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:30 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en idd ik ben de newbie
Maak er 2 rode katten van en herkenbaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:32 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja je moet toch iets met je vrije vrijdag avond/nacht als je een beetje remie alleen op de bank zit met mn 2 teckeltjes
Ik moet morgen op tijd op, dus vanavond haak ik af.quote:
en wat is TE oud,quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik probeer te blijven, maar als je compleet hard gaat, ik word te oud
Heul niet..... alleen ben ik geloof ik wel de enige hier die newbies nog door het bushokje wil tiefenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alle newbies worden hier verwend door de aanwezige dames
Ja dat bedacht ik me ookquote:
Muis? Nazi smiley gaarnequote:
Ik *kuch* 40, maar ook ik ga naar die feestjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en wat is TE oud,
ik ben 33 maar ga af en toe nog naar die hardcore feestjes![]()
![]()
![]()
Godverquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heul niet..... alleen ben ik geloof ik wel de enige hier die newbies nog door het bushokje wil tiefen
mon dieuquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook
[..]
Muis? Nazi smiley gaarne
En ikzelf moet zeker zo laat op de avond (nacht) geen hardstyle luisteren, anders slaap ik de hele nacht niet meer. (Vannacht ook al een Oxazepammetje moeten nemen om te kunnen slapen.) Misschien dat ik nog wel ff in het topic blijf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet morgen op tijd op, dus vanavond haak ik af.
ok, van door alle dames verwend worden, naar door een bushokje getiefd wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heul niet..... alleen ben ik geloof ik wel de enige hier die newbies nog door het bushokje wil tiefen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook
[..]
Muis? Nazi smiley gaarne
Oh? Waarom? Is dat een kick?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whehehe!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
Misschien is dat een analogie voor hele kinky dingen....ik weet het niet hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:34 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ok, van door alle dames verwend worden, naar door een bushokje getiefd worden
waar ging het ook al weer faudt????
Ze weten de regels nog nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kinky als scherven in je aorta kinky?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien is dat een analogie voor hele kinky dingen....ik weet het niet hoor.
Ik ben weer aan seizoen 1 begonnenquote:
owwww dan,quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien is dat een analogie voor hele kinky dingen....ik weet het niet hoor.
Ja, je hebt er vreemde mensen bij....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kinky als scherven in je aorta kinky?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef kawa4 het volgende:
[..]
owwww dan,
ok slinger me maar een eind door het bushokje dan
Goed plan, ik ga ook eens het rooster checkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef Uccie het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer eens een uurtje draaien ofzo.
Volgende week ergens?
ja bij mij op de meet natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef Uccie het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer eens een uurtje draaien ofzo.
Volgende week ergens?
Nope, GoT, ik zit nog met Ned in the dungeons in mijn hoofdquote:
En jij ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook eens het rooster checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |