quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:14 schreef Karzai het volgende:
ik ben er ook maar ik heb geen tijd om te typen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:14 schreef Karzai het volgende:
ik typ ook maar ik heb geen tijd om er te zijn
Geeft wel gave uitgroeiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
Zouden er ook mensen zijn die van nature paars haar hebben en die het vervolgens blonderen?
http://lmgtfy.com/?q=Zoud(...)volgens+blonderen%3Fquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
Zouden er ook mensen zijn die van nature paars haar hebben en die het vervolgens blonderen?
Dat moet je sowieso doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:19 schreef Symphonic het volgende:
ZO meteen even de fabrieksmeuk eraf gedonderd.
Stelletje idioten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:20 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon kale Windows erop en je drivers en meuk updaten en een image maken.Omdat je net als ik beseft dat als je je pc weer opnieuw installeert dat je de image cd's nergens kunt vinden dus toch maar gewoon vanaf de windowscd begint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:19 schreef Symphonic het volgende:
ZO meteen even de fabrieksmeuk eraf gedonderd.
Stelletje idioten
Ik denk dat het meer is van, fuck PC is sloom, DAAAG, "/rm -rf /*" En ondertussen zijn er al zoveel updates. Dan download ik wel een actuelere pack en gebruik ik mijn eigen serial.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat je net als ik beseft dat als je je pc weer opnieuw installeert dat je de image cd's nergens kunt vinden dus toch maar gewoon vanaf de windowscd begint?
Waarom heb ik daar nooit bij stilgestaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is van, fuck PC is sloom, DAAAG, "/rm -rf /*" En ondertussen zijn er al zoveel updates. Dan download ik wel een actuelere pack en gebruik ik mijn eigen serial.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |