SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
SPOILER: sexehOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:11 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILER: sexehOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
1. installeer Windows Classic Shellquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er wel maar ik ben ruzie aan het maken met mijn laptop
Klap 'm! dichtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er wel maar ik ben ruzie aan het maken met mijn laptop
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:14 schreef Karzai het volgende:
ik ben er ook maar ik heb geen tijd om te typen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:14 schreef Karzai het volgende:
ik typ ook maar ik heb geen tijd om er te zijn
Geeft wel gave uitgroeiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
Zouden er ook mensen zijn die van nature paars haar hebben en die het vervolgens blonderen?
http://lmgtfy.com/?q=Zoud(...)volgens+blonderen%3Fquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
Zouden er ook mensen zijn die van nature paars haar hebben en die het vervolgens blonderen?
Dat moet je sowieso doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:19 schreef Symphonic het volgende:
ZO meteen even de fabrieksmeuk eraf gedonderd.
Stelletje idioten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:20 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon kale Windows erop en je drivers en meuk updaten en een image maken.Omdat je net als ik beseft dat als je je pc weer opnieuw installeert dat je de image cd's nergens kunt vinden dus toch maar gewoon vanaf de windowscd begint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:19 schreef Symphonic het volgende:
ZO meteen even de fabrieksmeuk eraf gedonderd.
Stelletje idioten
Ik denk dat het meer is van, fuck PC is sloom, DAAAG, "/rm -rf /*" En ondertussen zijn er al zoveel updates. Dan download ik wel een actuelere pack en gebruik ik mijn eigen serial.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat je net als ik beseft dat als je je pc weer opnieuw installeert dat je de image cd's nergens kunt vinden dus toch maar gewoon vanaf de windowscd begint?
Waarom heb ik daar nooit bij stilgestaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is van, fuck PC is sloom, DAAAG, "/rm -rf /*" En ondertussen zijn er al zoveel updates. Dan download ik wel een actuelere pack en gebruik ik mijn eigen serial.
Bij mij gaat de slider ook steeds meer naar rechtsquote:
ik zit hier gewoon op een pc speaker kan mijn 5.1 boxjes hier niet op aan sluiten daar kwam geluid uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij gaat de slider ook steeds meer naar rechts
Toch mijn laptop maar eens op mijn versterker zien aan te sluiten, of op een andere manier zien dat ik R49 via de versterker kan laten lopen.
http://www.kabeltje.com/hq-jack-2x-tulp-aansluitkabel-5-meterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij gaat de slider ook steeds meer naar rechts
Toch mijn laptop maar eens op mijn versterker zien aan te sluiten, of op een andere manier zien dat ik R49 via de versterker kan laten lopen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.kabeltje.com/hq-jack-2x-tulp-aansluitkabel-5-meter
Ik hier op mijn laptop. Maar er komt best een aardig Bose geluid uit, de subwoofer wil ook steeds van mijn tafel dansenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zit hier gewoon op een pc speaker kan mijn 5.1 boxjes hier niet op aan sluiten daar kwam geluid uit
allemaal gratisquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:37 schreef kawa4 het volgende:
ik kom hier op FOK! nou al ruim 4 jaar, maar heb dit topic nooit geopend / gezien
maar hij staat nou een paar minuten op en heb er nou al spijt van dat ik het niet eerder ontdekt heb.
lekkere music
Welkomquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:37 schreef kawa4 het volgende:
ik kom hier op FOK! nou al ruim 4 jaar, maar heb dit topic nooit geopend / gezien
maar hij staat nou een paar minuten op en heb er nou al spijt van dat ik het niet eerder ontdekt heb.
lekkere music
Inclusief DJ Voutquote:
Ik vind dat wel prettige muziek, maar veel mensen kost het echt jaren van hun leven... Niet bepaald gratisquote:
quote:
Heyyy welkom dan!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:37 schreef kawa4 het volgende:
lekkere music
Daarom zei ik..... inclusief DJ Voutquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vind dat wel prettige muziek, maar veel mensen kost het echt jaren van hun leven... Niet bepaald gratis
nah die draait tenmisnte alles wat je wil horenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:41 schreef Rafeiro het volgende:
Alleen die vervelende Rafeiro, daar moet je voor oppassen.
Oh wacht..
Raffiequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:41 schreef Rafeiro het volgende:
Alleen die vervelende Rafeiro, daar moet je voor oppassen.
Oh wacht..
En ook dat wat je NIET wilt horenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nah die draait tenmisnte alles wat je wil horen
Ja als je geen verzoekjes doet.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ook dat wat je NIET wilt horen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ook dat wat je NIET wilt horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is juist zo leuk aan hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Nu is er een DJ, dus hier, is er geen DJ dan via de site.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef kawa4 het volgende:
en nou kan ik dus via de site verzoekje plaatsen, of hier is het topic???
Als er een dj is: hier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef kawa4 het volgende:
Op dit moment draait DJ Fokker dus kan je eventueel proberen een verzoekje via het topic te plaatsen. Sommige DJ's draaien verzoekjes, anderen niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef kawa4 het volgende:
Kom maar op!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef kawa4 het volgende:
Hier wordt alles gedraaid zelfs het meest obscure deuntjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:47 schreef kawa4 het volgende:
aha, dus mijn verzoekje wat ik net via de site gedaan heb,
dj paul en dj rob , lords of the hardschool
zal dit uurtje niet gedraaid worden dan. hahaha
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hier wordt alles gedraaid zelfs het meest obscure deuntje
Lords of the hardschool bring up the bassquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:47 schreef kawa4 het volgende:
aha, dus mijn verzoekje wat ik net via de site gedaan heb,
dj paul en dj rob , lords of the hardschool
zal dit uurtje niet gedraaid worden dan. hahaha
Ik vrees dat REM langs gaat komen he?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil binnenkort een show gaan draaien.
Thema: Pijn!
Welk nummer vind je dusdanig kut dat je het wilt delen met je medefokkers?
Suggesties via PM/DM
komt hiernaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef kawa4 het volgende:
brandend maagzuurquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Niets mis met brandend zand hoor
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Suggesties via PM/DM
pijn in de vorm van echt herrie?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Suggesties via PM/DM
Samen met Guus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vrees dat REM langs gaat komen he?
Nummers die zo fout zijn dat ze eigenlijk wel weer leuk zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:50 schreef kawa4 het volgende:
[..]
pijn in de vorm van echt herrie?
of hoe moet ik dat zien?
K3? Is dit wat je geleerd hebt in al die jaren?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
1. Anneke Gronloh - Brandend Zand
2. Peter Maffay - Du
3. K3 - Vout Ventje
nummer 1 en 2 kan ik echt wel appreciëren hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
1. Anneke Gronloh - Brandend Zand
2. Peter Maffay - Du
3. K3 - Vout Ventje
Ik denk eerder nummers waarbij iedereen tenenkrommend denkt of ie moet uittunen of blijven luisteren omdat het ook wel hilarisch is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:50 schreef kawa4 het volgende:
[..]
pijn in de vorm van echt herrie?
of hoe moet ik dat zien?
Johnny Logan - Hold me nowquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nummers die zo fout zijn dat ze eigenlijk wel weer leuk zijn.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:51 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nummer 1 en 2 kan ik echt wel appreciëren hoor
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
K3? Is dit wat je geleerd hebt in al die jaren?
Ucciequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Johnny Logan - Hold me now
Gewoon omdat het kan
Maak je dan maar géén zorgen, die komen hier regelmatig voorbijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:51 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nummer 1 en 2 kan ik echt wel appreciëren hoor
Ucciequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan
Mijn ultieme guilty pleasurequote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan
@ Raffie mag ik bij dezen voor de pijnbank lijst vast Ewbank me het koningslied aanvragenquote:
Peter Andre - Mysterious Girlquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:54 schreef kawa4 het volgende:
maar we gaan ff verder verzinnen voor het pijn lijstje
Whut...niet Saab Hästensquote:
En jij vraagt aan en Fokker draait hem ook gewoon direct aansluitendquote:
Het idee zeker wel, maar het klonk voor mij niet fijn. En dat Zeeuwse meisje was ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, ik kon hem wel waarderen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het idee zeker wel, maar het klonk voor mij niet fijn. En dat Zeeuwse meisje was ook niet echt lekker.
Ik had je allang geplopt. toen was ik nog bij je in de buurtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
Helemaal vergeten deze avond, maar alsnog bij dezen *plop*
Gezienquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had je allang geplopt. toen was ik nog bij je in de buurt
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
Helemaal vergeten deze avond, maar alsnog bij dezen *plop*
Uit de OP:quote:
Je kan niet verwachten dat een toevallige roosteraar die in het topic aanwezig is je direct op het rooster zet.quote:Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, Rafeiro, Symphonic of LovelyLady
Gaan we nu zwarte pietenquote:
nee maar ik werd sowieso genegeerd in het topic zelf. dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uit de OP:
[..]
Je kan niet verwachten dat een toevallige roosteraar die in het topic aanwezig is je direct op het rooster zet.
Klopt, het werd DimSumquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gezien![]()
![]()
Maar je hebt denk ik niet bij mijn overburen een burger gegeten? Ligt net iets te ver van het centrum af denk ik
Ik weet niet of hij zijn show al op de agenda heeft gezet, maar in principe is elke dj vrij om een willekeurig moment te kiezen om te gaan draaien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:07 schreef kawa4 het volgende:
mijn verzoekjes voor de pijn lijst net gestuurd naar Rafeiro,
wanneer word die eigenlijk uitgezonden????
Enige wat ik voorbij het zien komen waren posts over dat je wilde gaan draaien. Misschien heb ik andere posts van je gemist?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee maar ik werd sowieso genegeerd in het topic zelf. dat bedoelde ik
Te weinig zon gezien deze zomer....anders was ik wel in de buurt geweest nu.quote:
Bij die Japanse Pannekoekentent van Rob ?quote:
Ja die posts bedoel ik ook, maar er werd niet opgereageerd. Door niemand niet, ook niet door niet-roosteraars. Daarom postte ik ''ik word genegeerd''quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Enige wat ik voorbij het zien komen waren posts over dat je wilde gaan draaien. Misschien heb ik andere posts van je gemist?
fijn man dat mensen ook daadwerkelijk bruin worden van de zon, ik meestal meteen vuurroodquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Te weinig zon gezien deze zomer....anders was ik wel in de buurt geweest nu.
Ik ben voorgegaard.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
fijn man dat mensen ook daadwerkelijk bruin worden van de zon, ik meestal meteen vuurrood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |