Bij mij gaat de slider ook steeds meer naar rechtsquote:
ik zit hier gewoon op een pc speaker kan mijn 5.1 boxjes hier niet op aan sluiten daar kwam geluid uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij gaat de slider ook steeds meer naar rechts
Toch mijn laptop maar eens op mijn versterker zien aan te sluiten, of op een andere manier zien dat ik R49 via de versterker kan laten lopen.
http://www.kabeltje.com/hq-jack-2x-tulp-aansluitkabel-5-meterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij gaat de slider ook steeds meer naar rechts
Toch mijn laptop maar eens op mijn versterker zien aan te sluiten, of op een andere manier zien dat ik R49 via de versterker kan laten lopen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.kabeltje.com/hq-jack-2x-tulp-aansluitkabel-5-meter
Ik hier op mijn laptop. Maar er komt best een aardig Bose geluid uit, de subwoofer wil ook steeds van mijn tafel dansenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zit hier gewoon op een pc speaker kan mijn 5.1 boxjes hier niet op aan sluiten daar kwam geluid uit
allemaal gratisquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:37 schreef kawa4 het volgende:
ik kom hier op FOK! nou al ruim 4 jaar, maar heb dit topic nooit geopend / gezien
maar hij staat nou een paar minuten op en heb er nou al spijt van dat ik het niet eerder ontdekt heb.
lekkere music
Welkomquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:37 schreef kawa4 het volgende:
ik kom hier op FOK! nou al ruim 4 jaar, maar heb dit topic nooit geopend / gezien
maar hij staat nou een paar minuten op en heb er nou al spijt van dat ik het niet eerder ontdekt heb.
lekkere music
Inclusief DJ Voutquote:
Ik vind dat wel prettige muziek, maar veel mensen kost het echt jaren van hun leven... Niet bepaald gratisquote:
quote:
Heyyy welkom dan!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:37 schreef kawa4 het volgende:
lekkere music
Daarom zei ik..... inclusief DJ Voutquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vind dat wel prettige muziek, maar veel mensen kost het echt jaren van hun leven... Niet bepaald gratis
nah die draait tenmisnte alles wat je wil horenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:41 schreef Rafeiro het volgende:
Alleen die vervelende Rafeiro, daar moet je voor oppassen.
Oh wacht..
Raffiequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:41 schreef Rafeiro het volgende:
Alleen die vervelende Rafeiro, daar moet je voor oppassen.
Oh wacht..
En ook dat wat je NIET wilt horenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nah die draait tenmisnte alles wat je wil horen
Ja als je geen verzoekjes doet.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ook dat wat je NIET wilt horen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ook dat wat je NIET wilt horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |