En jij vraagt aan en Fokker draait hem ook gewoon direct aansluitendquote:
Het idee zeker wel, maar het klonk voor mij niet fijn. En dat Zeeuwse meisje was ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, ik kon hem wel waarderen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het idee zeker wel, maar het klonk voor mij niet fijn. En dat Zeeuwse meisje was ook niet echt lekker.
Ik had je allang geplopt. toen was ik nog bij je in de buurtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
Helemaal vergeten deze avond, maar alsnog bij dezen *plop*
Gezienquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had je allang geplopt. toen was ik nog bij je in de buurt
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
Helemaal vergeten deze avond, maar alsnog bij dezen *plop*
Uit de OP:quote:
Je kan niet verwachten dat een toevallige roosteraar die in het topic aanwezig is je direct op het rooster zet.quote:Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, Rafeiro, Symphonic of LovelyLady
Gaan we nu zwarte pietenquote:
nee maar ik werd sowieso genegeerd in het topic zelf. dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uit de OP:
[..]
Je kan niet verwachten dat een toevallige roosteraar die in het topic aanwezig is je direct op het rooster zet.
Klopt, het werd DimSumquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gezien![]()
![]()
Maar je hebt denk ik niet bij mijn overburen een burger gegeten? Ligt net iets te ver van het centrum af denk ik
Ik weet niet of hij zijn show al op de agenda heeft gezet, maar in principe is elke dj vrij om een willekeurig moment te kiezen om te gaan draaien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:07 schreef kawa4 het volgende:
mijn verzoekjes voor de pijn lijst net gestuurd naar Rafeiro,
wanneer word die eigenlijk uitgezonden????
Enige wat ik voorbij het zien komen waren posts over dat je wilde gaan draaien. Misschien heb ik andere posts van je gemist?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee maar ik werd sowieso genegeerd in het topic zelf. dat bedoelde ik
Te weinig zon gezien deze zomer....anders was ik wel in de buurt geweest nu.quote:
Bij die Japanse Pannekoekentent van Rob ?quote:
Ja die posts bedoel ik ook, maar er werd niet opgereageerd. Door niemand niet, ook niet door niet-roosteraars. Daarom postte ik ''ik word genegeerd''quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Enige wat ik voorbij het zien komen waren posts over dat je wilde gaan draaien. Misschien heb ik andere posts van je gemist?
fijn man dat mensen ook daadwerkelijk bruin worden van de zon, ik meestal meteen vuurroodquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Te weinig zon gezien deze zomer....anders was ik wel in de buurt geweest nu.
Ik ben voorgegaard.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
fijn man dat mensen ook daadwerkelijk bruin worden van de zon, ik meestal meteen vuurrood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |