Ik was al bang dat ik weer weg moestquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:14 schreef ToT het volgende:
Het klopt wel: het is wel zo fijn als een DJ ook buiten de momenten dat-ie draait ook gezellig hier meekletst.
Ohja, hoi.quote:
de buurtjes kunnen nou ook wel meegenieten van die bass jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:15 schreef Watertornado het volgende:
Wat een heerlijke drop is dit toch hè
Uhm, ik zou daar vooral niet te veel over nadenken, mensen zitten je hier echt niet bewust te negeren hoor, soms lees je ergens over heen, gebeurt iedereen wel eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
ONZ / [Radio 49] #5091 1,2,3,4 hoedje van plezier.
werd door iedereen genegeerd
Ik heb je gezien, je bent een lieve vrouwquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar niet heel erg donker hoor, dat moet ik wel bijhouden.
Misschien deels omdat Fokker al tot 0.00 op het rooster staat, en deels omdat men druk over andere dingen aan het praten was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
ONZ / [Radio 49] #5091 1,2,3,4 hoedje van plezier.
werd door iedereen genegeerd
Bij mij ook, en ik heb een koptelefoon op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:16 schreef kawa4 het volgende:
[..]
de buurtjes kunnen nou ook wel meegenieten van die bass ja
Whut? Wat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik weer weg moest
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb je gezien, je bent een lieve vrouw
welke vraagquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, maar als je er wel bent vinden zowel de luisteraars als de draaiende DJ het wel leuk als je ook gewoon meepost over de muziek die de DJ draait.
En je hebt mijn vraag nog niet beantwoord
Pff ik krijg zo vaak geen reactie, lekker boeiend, dan zeg ik even bedankt en we gaan weer doorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had de post van Fylax niet gezien.
Laat maarquote:
2 minuten nadat ik dat postte werd fokker pas tot 00:00 gezet. Daar doe ik verder ook niet heel moeilijk over. Ik voelde me gewoon genegeerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien deels omdat Fokker al tot 0.00 op het rooster staat, en deels omdat men druk over andere dingen aan het praten was.
Je krijgt 1x geen antwoord en meteen vind je dat je door iedereen genegeerd wordt?
zei je wat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Pff ik krijg zo vaak geen reactie, lekker boeiend, dan zeg ik even bedankt en we gaan weer door
Ja maar jij bent Siep, jij kan dat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Pff ik krijg zo vaak geen reactie, lekker boeiend, dan zeg ik even bedankt en we gaan weer door
Kusje erop. Iedereen wordt wel eens genegeerd, niet groter maken dan het is, het is niet persoonlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
2 minuten nadat ik dat postte werd fokker pas tot 00:00 gezet. Daar doe ik verder ook niet heel moeilijk over. Ik voelde me gewoon genegeerd.
je moet gewoon op je beurt wachtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
2 minuten nadat ik dat postte werd fokker pas tot 00:00 gezet. Daar doe ik verder ook niet heel moeilijk over. Ik voelde me gewoon genegeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |