Bij de Dimsup court,quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij die Japanse Pannekoekentent van Rob ?
Zal ik je dan vanaf 00:00 tot 01:00 uur op het rooster zetten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja die posts bedoel ik ook, maar er werd niet opgereageerd. Door niemand niet, ook niet door niet-roosteraars. Daarom postte ik ''ik word genegeerd''
misschien een tip:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja die posts bedoel ik ook, maar er werd niet opgereageerd. Door niemand niet, ook niet door niet-roosteraars. Daarom postte ik ''ik word genegeerd''
Het enige waar je op de zeedijk NIET moet eten is in de snackbar op het korte stukje. Verder hoe ranzig of vreemd of TL-lichterig er alles uitziet op de zeedijk het eten isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij de Dimsup court,
een grote vieze bende daar (aan de zeedijk) maar heb er wel vaker gegeten en ben nog nooit ziek geweest.
Broodje zeedijk!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het enige waar je op de zeedijk NIET moet eten is in de snackbar op het korte stukje. Verder hoe ranzig of vreemd of TL-lichterig er alles uitziet op de zeedijk het eten is
oja dus als ik er niet ben als ik niet draai moeten mensen mij maar negeren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
misschien een tip:
post gewoon eens mee in het topic zonder dat je zelf draait. misschien dat er dan ook wat meer op jou wordt geantwoord
Ikzelf was aan het draaien, maar heb wel op 1 post gereageerd waarin je zei dat je wilde draaien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Noop, maar als je er wel bent vinden zowel de luisteraars als de draaiende DJ het wel leuk als je ook gewoon meepost over de muziek die de DJ draait.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
oja dus als ik er niet ben als ik niet draai moeten mensen mij maar negeren.
Je bent van nature bruinquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Te weinig zon gezien deze zomer....anders was ik wel in de buurt geweest nu.
Dan heb jij een veel sterkere maag dan ikquote:
dat is zoooo verrekte lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan heb jij een veel sterkere maag dan ik
ONZ / [Radio 49] #5091 1,2,3,4 hoedje van plezier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf was aan het draaien, maar heb wel op 1 post gereageerd waarin je zei dat je wilde draaien.
De 2e keer dat je er over begon had ik geloof ik net gezegd dat Fokker zou gaan draaien.
Maar niet heel erg donker hoor, dat moet ik wel bijhouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |