Slippersquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
U loopt op slippers en Uc op stilleto's?
Ik hoor er ook van alles in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Is dit een mama Appelsap nummer fokker
Of hoor ik nu dingen die er niet zijn en moet ik gewoon gaan slapen?
nope, ben ook maar een uurtje ofzo bekend met dit topic en deze radio terwijl ik toch al ruim 4 jaar hier op FOK! komquote:
Het leek me ook niet helemaal bij je passen, maar je weet nooitquote:
Nog een newbie dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nope, ben ook maar een uurtje ofzo bekend met dit topic en deze radio terwijl ik toch al ruim 4 jaar hier op FOK! kom
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Is dit een mama Appelsap nummer fokker
Of hoor ik nu dingen die er niet zijn en moet ik gewoon gaan slapen?
Ik was bij een vriendin vandaag, zoontje is nu 7 en die komt al aardig dichtbijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het leek me ook niet helemaal bij je passen, maar je weet nooit
goh , dat had ik nog helemaal niet in de gaten. hahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog een newbie dus
Ik ben de kletskous hier
Gezellig, leuk dat je meepostquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:30 schreef kawa4 het volgende:
[..]
goh , dat had ik nog helemaal niet in de gaten. haha
en idd ik ben de newbie
Ik probeer te blijven, maar als je compleet hard gaat, ik word te oudquote:
Neu hoor, ik heb wat meer jaren nodig gehad om dit topic te ontdekkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nope, ben ook maar een uurtje ofzo bekend met dit topic en deze radio terwijl ik toch al ruim 4 jaar hier op FOK! kom
schandalig ik weet het
ja je moet toch iets met je vrije vrijdag avond/nacht als je een beetje remie alleen op de bank zit met mn 2 teckeltjesquote:
Is wél te hopen voor jequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik probeer te blijven, maar als je compleet hard gaat, ik word te oud
Alle newbies worden hier verwend door de aanwezige damesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:30 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en idd ik ben de newbie
Hoi mede pinguïn...ik ben de stille van het topicquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:30 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en idd ik ben de newbie
Maak er 2 rode katten van en herkenbaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:32 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja je moet toch iets met je vrije vrijdag avond/nacht als je een beetje remie alleen op de bank zit met mn 2 teckeltjes
Ik moet morgen op tijd op, dus vanavond haak ik af.quote:
en wat is TE oud,quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik probeer te blijven, maar als je compleet hard gaat, ik word te oud
Heul niet..... alleen ben ik geloof ik wel de enige hier die newbies nog door het bushokje wil tiefenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alle newbies worden hier verwend door de aanwezige dames
Ja dat bedacht ik me ookquote:
Muis? Nazi smiley gaarnequote:
Ik *kuch* 40, maar ook ik ga naar die feestjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en wat is TE oud,
ik ben 33 maar ga af en toe nog naar die hardcore feestjes![]()
![]()
![]()
Godverquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heul niet..... alleen ben ik geloof ik wel de enige hier die newbies nog door het bushokje wil tiefen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |