Hoeft ook niet, er staan nu ongeveer 50 posts waarin gezegd wordt dat het niet zo is dus neem je dat maar aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan helaas het verschil niet zien.
Ja, nu weet ik het wel. Maar bij moment van schrijven niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, er staan nu ongeveer 50 posts waarin gezegd wordt dat het niet zo is dus neem je dat maar aan
Da's ook niet de bedoeling natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Yes is serious. De tranen beginnen dan in mijn ogen te staan en dan kijk ik ergens anders heen om m'n tranen te drogen.
En ja ik overdrijf, maar op Fok! mag dat met de 30 cm. regelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, er staan nu ongeveer 50 posts waarin gezegd wordt dat het niet zo is dus neem je dat maar aan
Het is ook niet erg dat je het vraagt/er wat van zegt, ik vind dat wel goed en open van jequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik het wel. Maar bij moment van schrijven niet.
Of lekker sarcastisch doen net als ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's ook niet de bedoeling natuurlijk.
Er is op 1 post niet gereageerd. Dat gebeurt wel vaker. Gewoon de vraag een keer herhalen als je geen reactie krijgt.
Ik mis dat talent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Of lekker sarcastisch doen net als ik
dat deed ik ook, scroll maar ietsjes verder naar onder. Toen keek ik een halve minuut erna op het rooster en toen zag ik een verlengingquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's ook niet de bedoeling natuurlijk.
Er is op 1 post niet gereageerd. Dat gebeurt wel vaker. Gewoon de vraag een keer herhalen als je geen reactie krijgt.
Je neus groeitquote:
Whehehe!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Of lekker sarcastisch doen net als ik
Ja godver, ik heb al een apart kussen nodig.quote:
Ik snap het ook echt wel, ik probeer alleen duidelijk te maken dat het hier niet gebeurt met opzet of kwade bedoelingen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:25 schreef ToT het volgende:
Ik moet trouwens toegeven dat ik het helemaal in het begin ook goed vervelend vond als er niet gereageerd werd op een post. Ik kan behoorlijk onzeker zijn en een paar jaar geleden was het veel erger. Ik begrijp het gevoel wel.
1 maar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja godver, ik heb al een apart kussen nodig.
Kop boven mij uit tegenwoordigquote:
Hoi, jou ken ik nog niet... toch?quote:
Alleen mijn neus....en dat is al gelukt.quote:
kutwijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |