mon dieuquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook
[..]
Muis? Nazi smiley gaarne
En ikzelf moet zeker zo laat op de avond (nacht) geen hardstyle luisteren, anders slaap ik de hele nacht niet meer. (Vannacht ook al een Oxazepammetje moeten nemen om te kunnen slapen.) Misschien dat ik nog wel ff in het topic blijf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet morgen op tijd op, dus vanavond haak ik af.
ok, van door alle dames verwend worden, naar door een bushokje getiefd wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heul niet..... alleen ben ik geloof ik wel de enige hier die newbies nog door het bushokje wil tiefen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook
[..]
Muis? Nazi smiley gaarne
Oh? Waarom? Is dat een kick?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heul niet..... alleen ben ik geloof ik wel de enige hier die newbies nog door het bushokje wil tiefen
Whehehe!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
Misschien is dat een analogie voor hele kinky dingen....ik weet het niet hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:34 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ok, van door alle dames verwend worden, naar door een bushokje getiefd worden
waar ging het ook al weer faudt????
Ze weten de regels nog nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kinky als scherven in je aorta kinky?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien is dat een analogie voor hele kinky dingen....ik weet het niet hoor.
Ik ben weer aan seizoen 1 begonnenquote:
owwww dan,quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien is dat een analogie voor hele kinky dingen....ik weet het niet hoor.
Ja, je hebt er vreemde mensen bij....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kinky als scherven in je aorta kinky?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef kawa4 het volgende:
[..]
owwww dan,
ok slinger me maar een eind door het bushokje dan
Goed plan, ik ga ook eens het rooster checkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef Uccie het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer eens een uurtje draaien ofzo.
Volgende week ergens?
ja bij mij op de meet natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef Uccie het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer eens een uurtje draaien ofzo.
Volgende week ergens?
Nope, GoT, ik zit nog met Ned in the dungeons in mijn hoofdquote:
En jij ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook eens het rooster checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |