SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Wie noemt zijn kind dan ook Ronald.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:37 schreef Ro-ald het volgende:
Coca-cola is sowieso kut want mijn naam staat niet op hun flessen.
Je zou echt weigeren? Waarom?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou pepsi ook weigeren. Al is de kans klein dat ik cola bestel![]()
Omdat het niet lekker is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zou echt weigeren? Waarom?Je betaalt niet eens
uquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zou echt weigeren? Waarom?Je betaalt niet eens
Goede TT van je. Goede post ook. Je bent in topvorm.quote:
Roald.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind dan ook Ronald.
Gelukkigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
een Emmense vriendin mag ook eventueel
Wat? :pquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een Emmense vriendin mag ook eventueel
[..]
Of een Bulgaar
Je richtte je dan ook alleen op je Groningse vrienden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg hallo en niemand zegt wat terug.
Sorry johannes. Ik had het niet gezien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg hallo en niemand zegt wat terug.
Van binnen zijn we allemaal Groningsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je richtte je dan ook alleen op je Groningse vrienden.
Nee, ik weet genoeg. De blaarkop draait zich om in zijn graf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry johannes. Ik had het niet gezien.
quote:
Minder lekker snap ik best. Maar er zit echt niet zo veel verschil in volgens mij dat je Coca-Cola heerlijk kunt vinden en Pepsi ondrinkbaar.quote:
Dat moet er ook elke dag weer uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal Gronings
Op mijn kamer 32 graden. Hier op het terras nog 28quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt blij dat het niet meer zo vies warm is op mijn kamer
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal Gronings
Ik drink ook geen cola.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Minder lekker snap ik best. Maar er zit echt niet zo veel verschil in volgens mij dat je Coca-Cola heerlijk kunt vinden en Pepsi ondrinkbaar.
Dit ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:44 schreef Tchock het volgende:
Minder lekker snap ik best. Maar er zit echt niet zo veel verschil in volgens mij dat je Coca-Cola heerlijk kunt vinden en Pepsi ondrinkbaar.
Ik denk graadje of 20 hier op mijn kamerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Op mijn kamer 32 graden. Hier op het terras nog 28
Dat ben ik met je eens. Maar waarom is Pepsi dan paupertroep?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik drink ook geen cola.
Geef mij maar Fanta.
AH Basic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke? Sommige zijn heel lekker en sommige smaken naar aids.
Bullit is de lekkerste van de goedkope en Red Bull van de durequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke? Sommige zijn heel lekker en sommige smaken naar aids.
Omdat het echt heel smerig is, dan is Coca Cola echt een stuk lekkerder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar waarom is Pepsi dan paupertroep?
De goedkoopste van de Dirk is lekker. Bullit ook ja. En V vind ik persoonlijk de lekkerste.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bullit is de lekkerste van de goedkope en Red Bull van de dure
Wow badass stromend water wtfquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik drink meestal limonade want ik heb gewoon stromend water op mijn kamer.
Of melk natuurlijk.
Ik proef nauwelijks verschil en die zijn tenminste goedkoop.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Die is niet echt heel erg lekker.
Welke is dat? Slammers zeker?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
De goedkoopste van de Dirk is lekker. Bullit ook ja. En V vind ik persoonlijk de lekkerste.
Ik proef echt duidelijk verschil tussen AH basic en Bullitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik proef nauwelijks verschil en die zijn tenminste goedkoop.
Nee. Pepsi is vies.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Jaquote:
Eerlijk gezegd... Best wel. Niet dat ik heel erg ver van de keuken en badkamer af woon maar een gootsteen op mijn kamer zou ik echt bijzonder fijn vinden.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik proef nauwelijks verschil en die zijn tenminste goedkoop.
Echt niet alle studentenkamers hebben stromend water hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hebben we niet in Roelofarendsveen hoor
Laten we hopen dat je ooit op een dag gezegend zal mogen zijn met een gootsteen op je kamerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja
[..]
Eerlijk gezegd... Best wel. Niet dat ik heel erg ver van de keuken en badkamer af woon maar een gootsteen op mijn kamer zou ik echt bijzonder fijn vinden.
Nu moet ik je ergens anders wel in aftroeven om mijn ego te helen. Heb je een balkon aan je kamer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je ooit op een dag gezegend zal mogen zijn met een gootsteen op je kamer
ehhquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom jij naar mij toe of ik naar jou?
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik was vandaag voor t eerst in de primark
Waar smaak het naarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:51 schreef Ro-ald het volgende:
stokbroodje kruidenboter chips is lekker.
Nee helaas nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu moet ik je ergens anders wel in aftroeven om mijn ego te helen. Heb je een balkon aan je kamer?
Geef je mening (eventueel begeleid met plaatjes) over Jessica Alba. Je mag in je betoog eventueel de Groningse Blaarkop aanvoeren.quote:
Doe je nog heel goed in 27quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:50 schreef Crack_ het volgende:
En ik liep van de week voor t eerst weer vijf km aan elkaar. Tijd was 27 minuten dus gaat weer de goede kant op
Hmm neem hem wel een keer mee. Heb vanavond Cheese & Onion gekochtquote:
Vijf bhs, een tas, een jas, 9 onderbroeken, hemdje, elastiekjes en vplgens mij was dat tquote:
Daar gaat mijn ego weer, nu voel ik me weer gewoontjes.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ha! Ik wel. Met loungebank. Pfff, nu kan ik dat trauma van die gootsteen achter me laten.
Cheese & Onion blijft ook lekker ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm neem hem wel een keer mee. Heb vanavond Cheese & Onion gekocht
Hoeveel was je kwijt bij de Primark?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vijf bhs, een tas, een jas, 9 onderbroeken, hemdje, elastiekjes en vplgens mij was dat t. En nog een paar tering goedkope broeken bij de c&a
.
Nou, gaan dan!
60quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt bij de Primark?En ik ga binnenkort naar de nieuwe in Enschede met een vriendin
Ja, ben wel tevreden. Maar toch... ik weet dat ik veel harder kan en daar wil ik weer heen maar duurt zo langquote:
What the fuck? Heet dat echt zo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Frankincense. Wat een aidswoord om te typen zeg
Als ik rondzoek heet wierook Incense en wordt het gemaakt van frankincense.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
What the fuck? Heet dat echt zo?
Incensequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
What the fuck? Heet dat echt zo?
Wat is dan je beste tijd in een half uur ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, ben wel tevreden. Maar toch... ik weet dat ik veel harder kan en daar wil ik weer heen maar duurt zo lang. Ach, ik vind t leuk en dat is het belangrijkst
Geen idee, maar vijf km in 24 minuten en 40 seconde . Scheelt nogalquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat is dan je beste tijd in een half uur ?
Ik vind die 24:40 zo knap hèquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar vijf km in 24 minuten en 40 seconde . Scheelt nogal. Maarja, kom ik vanzelf wel weer als ik zo doorga
.
Impressivequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar vijf km in 24 minuten en 40 seconde . Scheelt nogal. Maarja, kom ik vanzelf wel weer als ik zo doorga
.
Ik ook hahahha, vooral nu omdat ik in 27 min wel echt bekaf ben en dan denk ik HOE DAN_O-quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind die 24:40 zo knap hèTering.
Die had ik ook vanavondquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cheese and Onion Big American.
Enige die nog in de vriezer lag.
Wedstrijdspanning is wel een groot deel hoor. Daar ga je gewoon harder van lopen zonder dat je het zelf door hebt. Niet dat je nu 24:40 zou kunnen in een wedstrijd... Maar dat was toen wel een deel van je snelheid.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook hahahha, vooral nu omdat ik in 27 min wel echt bekaf ben en dan denk ik HOE DAN_O-
3x, soms 2 en deze week 1xtjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Impressivehoe vaak loop je in de week ?
Ook een groot FOK! feest?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik toch geen verjaardagsfeest geef, nodig gewoon wat mensen uit die zelfde avond en dan is het wel mooi
mehquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cheese and Onion Big American.
Enige die nog in de vriezer lag.
Vast wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:02 schreef Amarantha het volgende:
Kan ik ook gewoon naar mijn nicht haar trouwerij. Bedenk me net dat dat gewoon op een schooldag is en het begint om 14:30 al. Zou je daar vrij voor kunnen krijgen op school?
3 keer en je bent er zo hahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
3x, soms 2 en deze week 1xtje.
Heb ik jou hier eerder gezoen trouwens?
Ja hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook een groot FOK! feest?
Oh, nou halloquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3 keer en je bent er zo haha
niet dat ik weet hoor
Ja, dat is zeker zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wedstrijdspanning is wel een groot deel hoor. Daar ga je gewoon harder van lopen zonder dat je het zelf door hebt. Niet dat je nu 24:40 zou kunnen in een wedstrijd... Maar dat was toen wel een deel van je snelheid.
Als je een beetje normale school hebt wel. Mijn school was daar best streng in en voor bruiloften werd altijd uitzondering verleend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:02 schreef Amarantha het volgende:
Kan ik ook gewoon naar mijn nicht haar trouwerij. Bedenk me net dat dat gewoon op een schooldag is en het begint om 14:30 al. Zou je daar vrij voor kunnen krijgen op school?
Er staat een vragenlijst in de OP PowerLoungenGodquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3 keer en je bent er zo haha
niet dat ik weet hoor
Heeft hij al beantwoordquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er staat een vragenlijst in de OP PowerLoungenGod
Wat voor kerk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef Amarantha het volgende:
Wel kk saai. Er is ook nog een dienst in de kerk
Een klein beetje pure chocolade is wel weer goed, vanwege de antioxidanten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef Tchock het volgende:
Maar serieus y: je hebt natuurlijk gelijk dat je chocolade moet laten staan als je af wil vallen. Net zoals alle andere dingen waar veel calorieën in zitten.
Oh nice, ik kaart het wel gewoon meteen aan als school begint haha. Neem uitnodiging wel mee enzquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een beetje normale school hebt wel. Mijn school was daar best streng in en voor bruiloften werd altijd uitzondering verleend.
Baptisten. Ik en mijn vader zijn één van de weinige die er niks mee doenquote:
Was al aan het zoeken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Link? Ik ben reuze benieuwd.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Naam: Powerloungen
Leeftijd: 24
Religie: Alsjeblieft niet zeg
Burgerlijke staat: Single
Hoogst genoten opleiding: Hbo
Woonplaats/province: Gorinchem/Zuid-Holland
Voetbalclub: Ajaks
Favoriete drankje: Mango met Sinaasappelsap
Favoriete film: Der Untergang
Voorkeur muziekgenre: Alles op Rap en Nederlandstalig na
Lievelingsdier: Wombat
Lievelingskleur: Rood
Politieke voorkeur: Nee
Te laatquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er staat een vragenlijst in de OP PowerLoungenGod
Een klein beetje chocolade kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een klein beetje pure chocolade is wel weer goed, vanwege de antioxidanten.
Hij vind religie ook kut dus mijn zege heeft hij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Link? Ik ben reuze benieuwd.
Niet zozeer niet kwaad, maar dat is in zekere zin nog daadwerkelijk goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een klein beetje chocolade kan nooit kwaad.
Protestantenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Baptisten. Ik en mijn vader zijn één van de weinige die er niks mee doenMijn vader is wel gelovig opgevoed maar ik niet. Als enige kleinkind
![]()
Ben wel gedoopt maar ik zag het lichtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij vind religie ook kut dus mijn zege heeft hij.
Wat heb je dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog steeds de tandarts niet gebeldMaandag maar even heen gaan ofzo
Ik ook, haha.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:08 schreef JanCees het volgende:
Krijg alleen mails dat ik moet dokken
Genoeg (moet nog één kant laten opknappen) maar voor nu eerst mijn kies waar de helft van mistquote:
Ook echt gelovig opgevoed of was het puur voor de leuk dat je gedoopt werd?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben wel gedoopt maar ik zag het licht
Nog niet echt bijzonder goed, twijfel ook om het te laten voor wat het is. Moet toch tot het einde collegejaar door.quote:
Dat is echt kutquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Genoeg (moet nog één kant laten opknappen) maar voor nu eerst mijn kies waar de helft van misten dan eind september maar de rest (gaatjes vullen en kroon zetten) laten doen
Ik heb de uva al 3 jaar geen cent collegegeld betaaltquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:08 schreef JanCees het volgende:
Krijg alleen mails dat ik moet dokken
Ik zit mobiel dus dat gaat nu even lastig. Wel kan ik in ieder geval vertellen dat Alba wat mij betreft niet enkel een getalenteerd en gerenommeerd actrice en het beste en mooiste model ter wereld is maar ook een voorbeeld voor miljoenen mensen die kwaliteit van voedsel hoog in het vaandel hebben staan. Ik volg de berichten rondom haar bedrijf nauwgezet en ik vind het fantastisch dat zij zich met zoveel lust inzet voor gezondere voeding voor kinderen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee helaas niet
[..]
Geef je mening (eventueel begeleid met plaatjes) over Jessica Alba. Je mag in je betoog eventueel de Groningse Blaarkop aanvoeren.
Doe nou niet, dan heb je dit gezeik eind volgend jaar weer. Zul je zien dat je dan andere herkansingen hebt waardoor je dit niet haaltquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog niet echt bijzonder goed, twijfel ook om het te laten voor wat het is. Moet toch tot het einde collegejaar door.
Niet echt . Ouders gingen vroeger soms naar de kerk toen ik 9 was ofzo maar erna zijn die ook niet meer geweest . Denk vooral voor de leuk die doping en de namen erbijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook echt gelovig opgevoed of was het puur voor de leuk dat je gedoopt werd?
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet echt . Ouders gingen vroeger soms naar de kerk toen ik 9 was ofzo maar erna zijn die ook niet meer geweest . Denk vooral voor de leuk die doping en de namen erbij
PFE is zoooo kut he. Al dat gezeik over wie wie met welk doel bezwangerd heeft, lesbiennes die de kinderen van hun partner niet willen adopteren en transgenders die graag hun nieuwe geslacht op hun geboortecertificaat willen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe nou niet, dan heb je dit gezeik eind volgend jaar weer. Zul je zien dat je dan andere herkansingen hebt waardoor je dit niet haalt
Ik weet het. Ik vond het persoonlijk zó kut dat ik dacht: kom, laat ik dit eens in één keer halen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
PFE is zoooo kut he. Al dat gezeik over wie wie met welk doel bezwangerd heeft, lesbiennes die de kinderen van hun partner niet willen adopteren en transgenders die graag hun nieuwe geslacht op hun geboortecertificaat willen.
Nou fucking en.
Vooral die lesbiennes. Echt, de tiefus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik vond het persoonlijk zó kut dat ik dacht: kom, laat ik dit eens in één keer halen.
Ik heb ook een paar hele mooie doopnamen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben wel gedoopt maar ik zag het licht
Stel je niet zo aan en haal het gewoon. Je hebt nu letterlijk wééken om je voor te bereiden en nu drie dagen voor het tentamen wil je het al weer laten schieten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral die lesbiennes. Echt, de tiefus.
Mijn opa en oma van vaders kant waren streng katholiek maar al hun kinderen hadden vrij vroeg door dat het allemaal onzin was. Daarom totaal niet gelovig opgevoed, opa en oma aan de andere kant waren sowieso al niet gelovig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig geen indoctrinatie gekregen idd. sprookjesboekgezeik
Hallo vriendquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dus dat gaat nu even lastig. Wel kan ik in ieder geval vertellen dat Alba wat mij betreft niet enkel een getalenteerd en gerenommeerd actrice en het beste en mooiste model ter wereld is maar ook een voorbeeld voor miljoenen mensen die kwaliteit van voedsel hoog in het vaandel hebben staan. Ik volg de berichten rondom haar bedrijf nauwgezet en ik vind het fantastisch dat zij zich met zoveel lust inzet voor gezondere voeding voor kinderen.
Ze is zelf ook een groot fan van farm to table producten. Producten waar zij zo oprecht van houdt. Het schijnt dat ze zelfs haar eigen boer heeft ingehuurd die met de grootste zorg en liefde haar basisingrediënten voor een kwaliteitsmaaltijd laat opgroeien. Iets wat ze natuurlijk liefst zelf zou doen maar daar heeft ze nu helaas geen tijd voor. Ze moet nu eerst de wereld verrijken met haar kwieke geest en prachtige vertoning.
Later zal ze natuurlijk haar eigen boerderijtje runnen en een rustig bestaan leven. Gezien ze alleen voor het beste van het beste gaat, is het goed mogelijk dat ze ooit nog eens een paar blaarkoppen zal importeren om die vervolgens elke dag zingend en lachend te melken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarmee maak je de blitzquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar hele mooie doopnamen.
Echt fantastisch.
Joannes zeker?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt fantastisch.
Johannes Wilfredus Renéus Emilionus Vermeerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt fantastisch.
Ik heb wel wat beters te doen in de zomer dan dat gezever bestuderen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan en haal het gewoon. Je hebt nu letterlijk wééken om je voor te bereiden en nu drie dagen voor het tentamen wil je het al weer laten schieten?
Nou dat kan je wel zeggen. Chicks diggen boys met doopnamen, dat weet iedereen.quote:
Helaas niet.quote:
En dan maar doen alsof je mijn facebook niet kunt vinden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johannes Wilfredus Renéus Emilionus Vermeer
Oké man.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen in de zomer dan dat gezever bestuderen.
Katholiek is opzich niet echt streng gelovig . Maar alles is sowieso niet meer van deze tijdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn opa en oma van vaders kant waren streng katholiek maar al hun kinderen hadden vrij vroeg door dat het allemaal onzin was. Daarom totaal niet gelovig opgevoed, opa en oma aan de andere kant waren sowieso al niet gelovig.
Je hebt me toch ook allang al geaccepteerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan maar doen alsof je mijn facebook niet kunt vinden.
Hierbij dank ik mijn ouders ook daarvoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dat kan je wel zeggen. Chicks diggen boys met doopnamen, dat weet iedereen.
[..]
[..]
Bedankt dat ik een nieuwe kans krijgquote:
ik begin nu aan mijn eerste halve liter Oettinger van de avond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de eerste pilsener van de avond geopend.
Als je elke zondag naar de kerk gaat en altijd bid voor het avondeten vind ik dat al gelovig genoeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Katholiek is opzich niet echt streng gelovig . Maar alles is sowieso niet meer van deze tijd
Dat is vaak een kleine moeite, al zitten die kerkbankjes soms echt kut , en de kerk is hier al scheefquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je elke zondag naar de kerk gaat en altijd bid voor het avondeten vind ik dat al gelovig genoeg.
Ik zie er echt het nut niet van in om een kerk te gaan bezoeken op zondagochtend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is vaak een kleine moeite, al zitten die kerkbankjes soms echt kut , en de kerk is hier al scheef
Proost, ik aan een halve liter Amstel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik begin nu aan mijn eerste halve liter Oettinger van de avond.
Geeft de oudjes een gelegenheid om koffie te gaan drinken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie er echt het nut niet van in om een kerk te gaan bezoeken op zondagochtend.
Ik ook niet . vroeg uit je nest , vervolgens je rug naar de klote helpenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie er echt het nut niet van in om een kerk te gaan bezoeken op zondagochtend.
Geen HJ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Proost, ik aan een halve liter Amstel.
Dit waren woorden gesproken door een ware vriend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Bedankt dat ik een nieuwe kans krijg
Dan kunnen ze net zo goed naar een buurthuis gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geeft de oudjes een gelegenheid om koffie te gaan drinken.
En je de pleuris vervelen omdat een of andere pedofiel allemaal sprookjes loopt te lullen op zaaddodende wijze.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook niet . vroeg uit je nest , vervolgens je rug naar de klote helpen
Dat wil toch nog niet zeggen dat jij geen betere dingen in je zomer te doen kan hebben dan studeren?quote:
Daar zitten de ongelovige oudjes al.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed naar een buurthuis gaan.
Erna lekker zingen uit teksten waarvan je nu denkt :''welke drugsverslaafde schrijft nu zoiets''quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je de pleuris vervelen omdat een of andere pedofiel allemaal sprookjes loopt te lullen op zaaddodende wijze.
Daarvan hak je de kop eraf. Is heel normaal tegenwoordigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zitten de ongelovige oudjes al.
Of nasi.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:23 schreef Amarantha het volgende:
Of een pizza supreme van de domino's
Die is echt matig hierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:23 schreef Amarantha het volgende:
Of een pizza supreme van de domino's
Ik kan me veroorloven om andere dingen te doen omdat ik al klaar benquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat wil toch nog niet zeggen dat jij geen betere dingen in je zomer te doen kan hebben dan studeren?
Nou, ik wil graag advocaat worden. Studeren doet me niet zoveel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me veroorloven om andere dingen te doen omdat ik al klaar benJij loopt tijdens het collegejaar alles te verneuken, hebt al dertig keer lopen janken dat je 18 augustus al een tentamen hebt en dan ga je nu zeggen dat je "toch wel iets beters te doen hebt"?
Waarom studeer je dan
Ga lekker stratenmaken of zo. Heb je alle tijd van de wereld.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:24 schreef Tchock het volgende:
Tot zo ver mijn preektijd. Yreal lokte het uit.
Ook in de nacht open? Is wel chill dan als we gaan chillen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hier in mijn nieuwe straat zitten echt 100 miljoen miljard kebabzaken, pizzeria's e.d.
Hier aan de overkant zit er eentje die is op zaterdag en zondag van 11:00 - 06:00 geopendquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ook in de nacht open? Is wel chill dan als we gaan chillen.
Nicequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hier aan de overkant zit er eentje die is op zaterdag en zondag van 11:00 - 06:00 geopend
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
elke schooldag afgelopen jaar
elke dag genotquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
elke schooldag afgelopen jaar
Chillquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En een AH die 7 dagen per week open is tot 24:00 is 5 min lopen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die dürüm van de markt is goede verhoudingquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:28 schreef Ro-ald het volgende:
Altijd doen ze er teveel sla erbij en niet zoveel vlees.
Dat is echt heerlijk. Die hier is open tot 22:00 en toch mis ik 'm somsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee, kom ik echt nooit meer. Ga nog wel af en toe naar de BK maar ik vind de gewone snackbar toch chillerquote:
Ligt er aan met wie je verzendt en wat je betaalt. Soms moet je bij PostNL bijbetalen voor een track& trace.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:32 schreef JanCees het volgende:
Krijg je een track and trace nummer als ik een pakket verstuur?
Ik ga straks even gezellig in de woonkamer zitten maar eerst nog jointje roken op mn kamerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet iets belangrijks doen. Bier drinken met een vriend.
Volgend weekend ga ik denk weer eens genieten van mijn wietpijpje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga straks even gezellig in de woonkamer zitten maar eerst nog jointje roken op mn kamer
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Volgend weekend ga ik denk weer eens genieten van mijn wietpijpje.
Nicequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat in Amsterdam wonen. En dichtbij het centrum dus dichtbij coffeeshops
Waar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat in Amsterdam wonen. En dichtbij het centrum dus dichtbij coffeeshops
Vlakbij het Vondelpark zei mijn broertje. Mijn broer woont in een containerwoning in Amsterdam.quote:
Wijk ik lieverquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Probleemwijkaids.
Ik ben best trots op deze zojuist verzonnen woordspeling.
ik leef nog een beetje toevalligquote:
Heb je daar ook een echte van? Ik heb gewoon gezocht op een muisquote:
Het design is van razerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je daar ook een echte van? Ik heb gewoon gezocht op een muis
Oh wist ik nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het design is van razer
goedkoopste razer is er voor 50 euro ofzo
dpi knopjes?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:17 schreef wietparkiet het volgende:
muizen met dpi knopjes zijn wel chill
knopjes op je muis waarmee je de dpi kan veranderen (dpi is in simpele taal de snelheid van je cursor, hoe hoger de dpi hoe minder je je muis hoeft te bewegen)quote:
Oh.. zegt me werkelijk niksquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
knopjes op je muis waarmee je de dpi kan veranderen (dpi is in simpele taal de snelheid van je cursor, hoe hoger de dpi hoe minder je je muis hoeft te bewegen)
Met gamen is het wel handigquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh.. zegt me werkelijk niksMaar als dat op mijn nieuwe muis zit (ga hem volgende week bestellen) dan kom ik er wel achter. Wat voor nut heeft het eigenlijk? Mijn muis snelheid is nu altijd het zelfde en ik heb nooit de behoefte dat anders te hebben)
Hmm naja ik kom er wel achterquote:
Ik ook, 25 septemberquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
ik ook over paar weken
dank jequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
ik ook over paar weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |