Ik ook hahahha, vooral nu omdat ik in 27 min wel echt bekaf ben en dan denk ik HOE DAN_O-quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind die 24:40 zo knap hèTering.
Die had ik ook vanavondquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cheese and Onion Big American.
Enige die nog in de vriezer lag.
Wedstrijdspanning is wel een groot deel hoor. Daar ga je gewoon harder van lopen zonder dat je het zelf door hebt. Niet dat je nu 24:40 zou kunnen in een wedstrijd... Maar dat was toen wel een deel van je snelheid.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook hahahha, vooral nu omdat ik in 27 min wel echt bekaf ben en dan denk ik HOE DAN_O-
3x, soms 2 en deze week 1xtjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Impressivehoe vaak loop je in de week ?
Ook een groot FOK! feest?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik toch geen verjaardagsfeest geef, nodig gewoon wat mensen uit die zelfde avond en dan is het wel mooi
mehquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cheese and Onion Big American.
Enige die nog in de vriezer lag.
Vast wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:02 schreef Amarantha het volgende:
Kan ik ook gewoon naar mijn nicht haar trouwerij. Bedenk me net dat dat gewoon op een schooldag is en het begint om 14:30 al. Zou je daar vrij voor kunnen krijgen op school?
3 keer en je bent er zo hahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
3x, soms 2 en deze week 1xtje.
Heb ik jou hier eerder gezoen trouwens?
Ja hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook een groot FOK! feest?
Oh, nou halloquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3 keer en je bent er zo haha
niet dat ik weet hoor
Ja, dat is zeker zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wedstrijdspanning is wel een groot deel hoor. Daar ga je gewoon harder van lopen zonder dat je het zelf door hebt. Niet dat je nu 24:40 zou kunnen in een wedstrijd... Maar dat was toen wel een deel van je snelheid.
Als je een beetje normale school hebt wel. Mijn school was daar best streng in en voor bruiloften werd altijd uitzondering verleend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:02 schreef Amarantha het volgende:
Kan ik ook gewoon naar mijn nicht haar trouwerij. Bedenk me net dat dat gewoon op een schooldag is en het begint om 14:30 al. Zou je daar vrij voor kunnen krijgen op school?
Er staat een vragenlijst in de OP PowerLoungenGodquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3 keer en je bent er zo haha
niet dat ik weet hoor
Heeft hij al beantwoordquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er staat een vragenlijst in de OP PowerLoungenGod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |