SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Wie noemt zijn kind dan ook Ronald.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:37 schreef Ro-ald het volgende:
Coca-cola is sowieso kut want mijn naam staat niet op hun flessen.
Je zou echt weigeren? Waarom?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou pepsi ook weigeren. Al is de kans klein dat ik cola bestel![]()
Omdat het niet lekker is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zou echt weigeren? Waarom?Je betaalt niet eens
uquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zou echt weigeren? Waarom?Je betaalt niet eens
Goede TT van je. Goede post ook. Je bent in topvorm.quote:
Roald.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind dan ook Ronald.
Gelukkigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
een Emmense vriendin mag ook eventueel
Wat? :pquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een Emmense vriendin mag ook eventueel
[..]
Of een Bulgaar
Je richtte je dan ook alleen op je Groningse vrienden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg hallo en niemand zegt wat terug.
Sorry johannes. Ik had het niet gezien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg hallo en niemand zegt wat terug.
Van binnen zijn we allemaal Groningsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je richtte je dan ook alleen op je Groningse vrienden.
Nee, ik weet genoeg. De blaarkop draait zich om in zijn graf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry johannes. Ik had het niet gezien.
quote:
Minder lekker snap ik best. Maar er zit echt niet zo veel verschil in volgens mij dat je Coca-Cola heerlijk kunt vinden en Pepsi ondrinkbaar.quote:
Dat moet er ook elke dag weer uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal Gronings
Op mijn kamer 32 graden. Hier op het terras nog 28quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt blij dat het niet meer zo vies warm is op mijn kamer
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal Gronings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |