SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
En dan Ryder die even komt zeggen dat the old man het nog heeft .quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kaal naar de kapper gaan en eruit komen met een afro
chinatown warsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik alleen die chinatown wars niet
BMXje rijden door de stad toch en in je eentje al die andere gangs afmakenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dan Ryder die even komt zeggen dat the old man het nog heeft .
Ik had nog een van die versies van de PSP ook gespeeld. Was best leuk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik alleen die chinatown wars niet
oh advance ook nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
chinatown wars
heb zelfs advance gespeelden liberty city en vice city stories
Die zijn ook echt free . Komen gewoon in een rijtje op je af rennenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BMXje rijden door de stad toch en in je eentje al die andere gangs afmaken
LCS en VCS jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had nog een van die versies van de PSP ook gespeeld. Was best leuk.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:23 schreef Tchock het volgende:
Ooooh I'm a Groninger
I'm a legal Groninger
I'm a Grooooninger in Tokyooooo
Melodie:
Gewoon lekker met je kettingzaag plezier maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zijn ook echt free . Komen gewoon in een rijtje op je af rennen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:20 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo, Do you know Groningen?
I'm Etsu.
Veel saaiheid bespaard die bugquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel keer gedownload en de eerste missie ofzo gedaan maar toen kwam er een bug in
Limburgquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]jij snapt het
al gebruik ik meer de limburger variant
BAGUVIXquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit GTA gespeeld zonder cheats te gebruiken.
GTA Cheats
Was 5 wel leuk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veel saaiheid bespaard die bug
Of met het zwaard hoofden eraf hakkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon lekker met je kettingzaag plezier maken.
Altijd die mensen in elkaar slaan op straat en standaard die hoertjes die gingen terugvechtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of met het zwaard hoofden eraf hakken
Jahoor, was primaquote:
Zat gister weer even rond te klooien, komt er dus politie, die iemand probeerde te pakken ineens van achter, rijden bij mij achterop en vervolgens 2 sterren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die vinden je zelfs op de meest bizarre verstopplekken
Lance Vance uit Vice City was een baas.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat was nog wel aardig alleen die nigga van de 3 hoofdpersonages was niks
Die 2 sterren krijg je ook snel dan. met wapens lopen zwaaien?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zat gister weer even rond te klooien, komt er dus politie, die iemand probeerde te pakken ineens van achter, rijden bij mij achterop en vervolgens 2 sterren.
Echt, whut?
Bazendingen zijn datquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jahoor, was primahier GC / [GRTD #4659] Wil je een snoepje? gr gr nog in gereden, als motorliefhebber moet jou dat vast aanspreken.
Tommy die niet kon zwemmenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lance Vance uit Vice City was een baas.
Tommy Vercetti
wij zwaaien niet met knuppels en niet met messenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die 2 sterren krijg je ook snel dan. met wapens lopen zwaaien?
Lukt je nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ga ik je doodmaken online
Jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bazendingen zijn dat
heerlijk "fuck iedereen" gevoel krijg je in zulk spul
Nee, ik zat in de auto en de politie reed mij aan van achterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die 2 sterren krijg je ook snel dan. met wapens lopen zwaaien?
maar wel met nasiborden en gierende bandenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wij zwaaien niet met knuppels en niet met messen
Het is pas te hard als je gepakt bentquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
JaEn er zijn daar ook geen regels lijkt het, alles kan.
We hadden niet eens een kilometerteller dus ook al stonden er bordjes wist je alsnog niet hoe hard je reed.
ps 1 kon dat ook niet aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat konden ze in GTA 1 ook niet.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is pas te hard als je gepakt bent
Daarom, zolang je een beetje beschaafd blijft doen kan het mij niet hard genoeg gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig rijdt er nooit politie daar
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de laatste GTA 30 minuten gespeeld en toen was ik het zat
Ben je wel eens bij de Wokky Wokky in Musselkanaal geweest?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
En ik ga maar eens de wok reserveren voor volgende week![]()
was op slag verliefd toen hij net uit wasquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat snap ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Neequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij de Wokky Wokky in Musselkanaal geweest?
Nooit zelf gehad trouwens, speelde altijd op de PS1 bij een vriendje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spyro , Libero Grande , Fifa 98
Oh, die tent was altijd wel een 'begrip' in deze omgevingquote:
Als je alleen maar gaat kloten in die stad hou je het niet zo lang vol neequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Eye toy was wel geinig in het begin , beetje jammer dat het langzaam stierfquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit zelf gehad trouwens, speelde altijd op de PS1 bij een vriendje.
Kreeg wel Playstation 2 toen met Eye Toy camera. Man dat was pas echt genieten. Duiken door je woonkamer
Dit ja of de hele wereld rondrijden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:34 schreef Yreal het volgende:
Ik kan me in gta echt uren vermaken met gewoon alles en iedereen dood schieten
vriendinnetje had vroeger ook een eye toyquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit zelf gehad trouwens, speelde altijd op de PS1 bij een vriendje.
Kreeg wel Playstation 2 toen met Eye Toy camera. Man dat was pas echt genieten. Duiken door je woonkamer
Ik werd echt al heel snel het nigger, nigger, nigger, nigger zat ook. Houd gewoon je pleurissmoel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was op slag verliefd toen hij net uit was
zo veel te doen
Vrij lang plezier van gehad nog.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eye toy was wel geinig in het begin , beetje jammer dat het langzaam stierf
Plekjes zoeken waar je gewoon een uur lang de politie kan blijven slachtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit ja of de hele wereld rondrijden.
Speel zelfs nu op de ps2quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrij lang plezier van gehad nog.
Oh nou dan kan ik er ook niet meer heenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, die tent was altijd wel een 'begrip' in deze omgevingHelaas een tijdje geleden afgebrand.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vriendinnetje had vroeger ook een eye toy
altijd vals spelen toen door te dicht op de camera te staan![]()
kwam het?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er hier ook nog eentje staan, maar die is al jaren stuk.
Voor de pc ook?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:39 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wacht op de nieuwe Rollercoaster Tycoon die begin 2015 uitkomt.
Liep altijd vast tijdens elk spelletje.quote:
Hebben ze dan eindelijk goede graphics?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:39 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wacht op de nieuwe Rollercoaster Tycoon die begin 2015 uitkomt.
moet je tussen de rednecks gaan lopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik werd echt al heel snel het nigger, nigger, nigger, nigger zat ook. Houd gewoon je pleurissmoel.
hahah wauwquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs eens een keer een workout spelletje daarvoor gehadHad je personal coach en moest je je elke dag aan dat schema houden
Kwam je paar dagen niet aan dat spel toe kreeg je helemaal een preek van dat spel
Graphics willen/zoeken in een strategisch spelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liep altijd vast tijdens elk spelletje.
[..]
Hebben ze dan eindelijk goede graphics?
Starcraftquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graphics willen/zoeken in een strategisch spel
Tofquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
je kan dan met ze vieren in je park bezig zijn
Nieuwe Sims wordt echt kut.quote:
En toch wil ik hemquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe Sims wordt echt kut.
Geen zwembaden kunnen bouwen, geen peuterfase meer bij kinderen
quote:
Ik erger me er vrij snel aan als iets er expres pauper uitziet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graphics willen/zoeken in een strategisch spel
Ik ga hem ook wel even downloaden om te kijken of het wat is, maar ben het denk ik vrij snel zat.quote:
eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
zo maar is eten halen, boodschappen doen en dan stargate marathon houden ofzo
Warcraft 3 was gewoon een hero feestjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb heel veel Warcraft 2/3 gespeeld vroeger.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
zo maar eens eten halen, boodschappen doen en dan stargate marathon houden ofzo
Alweer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
zei je alquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
Vroeger altijd na school naar een vriend en dan uren LANnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ben ik ook altijd heel snel zat.
Ik heb net de wespen de sloot in gedonderd WP. Emmer eroverheen, plankje eronder geschoven. Naar de sloot gelopen en als een debiel weggerendquote:
Had je een nest?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net de wespen de sloot in gedonderd WP. Emmer eroverheen, plankje eronder geschoven. Naar de sloot gelopen en als een debiel weggerend
Ik gooi jou ook niet met heel je familie in een emmer in de slootquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net de wespen de sloot in gedonderd WP. Emmer eroverheen, plankje eronder geschoven. Naar de sloot gelopen en als een debiel weggerend
Welke sims? Heb zelf Sims 3 op Origin en sims2 in de kast liggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:44 schreef Amarantha het volgende:
Boodschapjes doen, pizza maken, sims spelen
Ach ik zag gisteren iets erg naars in Vikingsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sims 2 want gedownloade Sims 3 sluit telkens afquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Welke sims? Heb zelf Sims 3 op Origin en sims2 in de kast liggen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jampotje laten staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk maar uit, dadelijk komt Amerikaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jampotje laten staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil die nog steeds halen maar ben bang dat ik het niet lustquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:47 schreef Ro-ald het volgende:
Ik had vanmiddag stokbroodje kruidenboter chips gehaald.
Nog nooit gegeten.
Gewoon de koning boos maken helpt altijdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jampotje laten staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jakkes.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jampotje laten staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat vorig jaar in de EA humble bundlequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sims 2 want gedownloade Sims 3 sluit telkens af
Waarom laat je dat random staan in je tuinquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jampotje laten staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zat vorig jaar in de EA humble bundle4 euro betaald ofzo
Ik laat vanavond wel weten wat ik er van vind.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil die nog steeds halen maar ben bang dat ik het niet lust
wat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik zag gisteren iets erg naars in Vikings
Stap 1. Lust je stokbroodje kruidenboter? Ja > stap 2. Nee > stap 3.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil die nog steeds halen maar ben bang dat ik het niet lust
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Lees net dat die niet naar kruidenboter smaakt maar naar cheese onion/bolognesequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stap 1. Lust je stokbroodje kruidenboter? Ja > stap 2. Nee > stap 3.
Stap 2. Koop chips
Stap 3. Koop geen chips.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]welke aflevering ben je nu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare smaak heeft het. Kon er niet echt blij van worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik laat vanavond wel weten wat ik er van vind.
Ja, uhm, sorry hoor dat ik af en toe een beetje lui ben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom laat je dat random staan in je tuin
Wie?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dadelijk komt Amerika
Ben ik het absoluut niet mee eens. Smaakt naar kruidenboter, alleen het stokbrood proef je niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lees net dat die niet naar kruidenboter smaakt maar naar cheese onion/bolognese
Ja wel ribbel dan he.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die nieuwe chipssmaken
Geef mij maar gewoon naturel of paprika
Naturel, bbq ham of doritos cool americanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 7 van seizoen 1quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke aflevering ben je nu dan?
Dit maakt mij niet veel wijzer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, uhm, sorry hoor dat ik af en toe een beetje lui ben.
Ken het gevoelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zit nog steeds vol adrenaline van die wespen
Welkequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind croky over het algemeen niet lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
had voor mijn zusje wel laatst die nieuwe crocky shit meegenomen
dat was ook best te doen
Booohquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doritos Sweet Paprika is lekker gek
Ooohquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu bij aflevering 7 van seizoen 1
[..]
Dit maakt mij niet veel wijzer.
ik ook nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind croky over het algemeen niet lekker
Eet het ook nauwelijks meer, vind het niet meer zo boeiend.quote:
Ribbel of normaal maakt me niet zoveel uit.quote:
Doritos is ook wel chill met een dipsaus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Naturel, bbq ham of doritos cool american
Ben nu wel verslaafdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oooh
Seizoen 2 is ook supervet
ga je ook rare shit in zien
Aftershavequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:53 schreef Tchock het volgende:
Ik had me heel erg lang niet geschoren en nu gister wel weer en nu overal jeuk![]()
Halve hoofd is rood.
Nee man is lekker ben je gek in je hoofd of zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ketchup chips moet echt wel het ranzigste zijn wat ik ooit gegeten heb.
Ik heb van die Nivea-shit maar volgens mij vergeten gisterquote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die sweet chilliquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En deze. De red sweet paprika en mexican peppers & cream
Dit. Een van de weinige etenswaren die ik ken die daadwerkelijk naar kots smaken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt heel erg smerig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee man is lekker ben je gek in je hoofd of zo
Die hele serie is goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben nu wel verslaafd, gisteren twee erg goede episodes gekeken
Thai sweet chiliquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En deze. De red sweet paprika en mexican peppers & cream
En daarom zeg je nu "geen chips etenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef Yreal het volgende:
Ugh, vroeger at ik echt 2 zakken chips per dag
Seizoen 2 is echt veel beter. Die afsluitende 2 afleveringen van seizoen 1 zijn namelijk wel erg 'vaag'. Niet onbelangrijk voor het verhaal maar gewoon vaag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oooh
Seizoen 2 is ook supervet
ga je ook rare shit in zien
Mijn handen trillen gewoon een beetje na. Lastig typen welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken het gevoelWel lekker op zich.
Nee kijk ik nog niet, staat wel op mijn lijstje maar komt telkens andere serie tussenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die hele serie is goed![]()
maar jij kijkt ook Sons toch?
dat begint over paar weken ook weer
laatste seizoen
Ah men nu twijfel ik. Had mijn keuze gemaakt maar nu zeggen twee mensen dat die chill is en ik geloof het meteen want lays sensations is chillquote:
ohquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee kijk ik nog niet, staat wel op mijn lijstje maar komt telkens andere serie tussen. Na Vikings ga ik Sherlock kijken en dan Sons of Anarchy
Daar hou ik wel vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
in sons zit ook veel zieke shit
Welke wou jequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah men nu twijfel ik. Had mijn keuze gemaakt maar nu zeggen twee mensen dat die chill is en ik geloof het meteen want lays sensations is chill
Niet zo heel raar hoorquote:
Ik heb tijdje terug deze gehad:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
In België hebben ze Lay's Hambuger chips. Niet heel erg lekker trouwens.
ja welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet zo heel raar hoor
in de UK hebben ze salt en vinegar chips
dat is in Nederlandse supermarkten niet te krijgen
Terecht. Ranzige meukquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet zo heel raar hoor
Jawel net als augurkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet zo heel raar hoor
Die bedoel ik. Volgens mij zijn die exclusief Belgisch, maar kan wel natuurlijk dat winkels ze verkopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb tijdje terug deze gehad:
[ afbeelding ]
*uit NL*
Vond het naar patatje joppie chips smakenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die bedoel ik. Volgens mij zijn die exclusief Belgisch, maar kan wel natuurlijk dat winkels ze verkopen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Als Pringles in de aanbieding zijn koop ik die meestal
Ze hebben er één (naja twee maar bedoel de niet pittige) met BBQ saus. Die is zo lekkerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind alleen deze chips echt het kopen waard. De rest hapt prima weg maar weinig bijzonders.
was hij total loss?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Yeah over een week is mijn fiets weer klaar (hoop ik)
ohquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee er is eigenlijk weinig misMaar heb geen geld nu
gelulquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:05 schreef Paxcon het volgende:
Mijn broer liet mij gister die chips Stokbrood kruidenboter blind proeven en vroeg welke smaak het was. Toen kwam ik tot 'tuinkruiden' en 'knoflook'.
Hoe weet je zo zeker dat je daadwerkelijk chips in je mond kreeg?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:05 schreef Paxcon het volgende:
Mijn broer liet mij gister die chips Stokbrood kruidenboter blind proeven en vroeg welke smaak het was. Toen kwam ik tot 'tuinkruiden' en 'knoflook'.
Altijd lekker jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Liever een echt stokbroodje met kruidenboter
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat je daadwerkelijk chips in je mond kreeg?
Dat is ook precies waar het naar smaaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:05 schreef Paxcon het volgende:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trek in chocola.![]()
Helaas mag ik het niet van mezelf.
Wat is de rangorde volgens jou?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goedzo, dat is een van de eerste dingen die je moet laten staan
tum tumquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk het lekkerste snoep?
Hoezo? Ik lever geen commentaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je bent wel weer lekker op dreef he t?
Apenkoppen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Engelse dropquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Witte chocolade. Maar ik ben een enorme zoetekauw, ik lust bijna al het snoep wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Je bent het met me oneens dan, dat cola vermeden dient te worden als men probeert af te vallen?quote:
Nee hoor, daar ben ik het absoluut niet mee oneens. Dat zei of impliceerde ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je bent het met me oneens dan, dat cola vermeden dient te worden als men probeert af te vallen?
Ik koop het allerliefst zo'n zak schepsnoep van de Jaminquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Witte chocolade. Maar ik ben een enorme zoetekauw, ik lust bijna al het snoep wel.
chocola is geen snoep vind ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Witte chocolade. Maar ik ben een enorme zoetekauw, ik lust bijna al het snoep wel.
Oke, wat impliceer je dan met je laatste vraag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben ik het absoluut niet mee oneens. Dat zei of impliceerde ik ook niet.
En als we dat wel mee tellen dan staat M&M crispy ook in mijn top 3quote:
Ik vroeg naar wat de volgorde is als je chocolade "als eerst" moet laten staan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oke, wat impliceer je dan met je laatste vraag?
Godver. ik dacht echt dat daar cola stondquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vroeg naar wat de volgorde is als je chocolade "als eerst" moet laten staan.
Ik vind mix snoep het lekkerst, hou er niet van om één bepaald snoepje te etenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is een mix.
Bij mij waarschijnlijk zoete drop, maar ik probeer dat niet te eten.
Waar te koop?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ik nog proberen. Witte kitkat chunky enz is ook goddelijk
Dacht Albert Heijn (gewoon in grote zak). Heb ooit ook witte twix gehadquote:
Tijgernootjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:04 schreef Amarantha het volgende:
Duyvis borrelnootjes zijn ook wel chill
al die assmagicquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:03 schreef Tchock het volgende:
http://imgur.com/gallery/z9gWT
Zo hard gelachen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik drink al een maand pepsi i.p.v coca cola. Stiekem is pepsi wel lekkerder. Maar het is wel jammer dat ze geen kersencola hebben
Ja maar niet in NL in de winkel. Pepsi is goedkoper dan Coca Cola, dat is ook nice. Als ik nou dit moet inkopen in Amerika kan ik beter Coca Cola Cherry blijven drinken (wat ik ook wel blijf doen af en toe)quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
ik woon superdichtbij de fabriek die pepsi maakt
Pepsi lekkerder?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik drink al een maand pepsi i.p.v coca cola. Stiekem is pepsi wel lekkerder. Maar het is wel jammer dat ze geen kersencola hebben
Iedereen lacht mij altijd uit omdat ik Pepsi lekkerder vind. Blij dat ik een medestander heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:05 schreef Amarantha het volgende:
Mensen kijken mij raar aan als ik zeg dat ik niet van cola houdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:18 schreef Tchock het volgende:
Ik snap de cola-discussie nooit zo. Sommige mensen kunnen zich er zo druk om makenWaar ik werk schenken we Pepsi. Dan vraagt er iemand "mag ik één cola", schenk je een Pepsi in, kijken ze alsof je ze een glas diarree aangeeft
En dat terwijl ze er niet eens voor hoeven te betalen
Nee, dat snap ik echt niet. Misschien omdat ik zelf helemaal niet van cola houd dat ik het niet kan begrijpen.
Als je hier om cola vraagt zeggen zeggen ze altijd dat ze geen cola maar enkel pepsi hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:18 schreef Tchock het volgende:
Ik snap de cola-discussie nooit zo. Sommige mensen kunnen zich er zo druk om makenWaar ik werk schenken we Pepsi. Dan vraagt er iemand "mag ik één cola", schenk je een Pepsi in, kijken ze alsof je ze een glas diarree aangeeft
En dat terwijl ze er niet eens voor hoeven te betalen
Nee, dat snap ik echt niet. Misschien omdat ik zelf helemaal niet van cola houd dat ik het niet kan begrijpen.
Pepsi is cola. Geen Cola-Cola, maar wel cola.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je hier om cola vraagt zeggen zeggen ze altijd dat ze geen cola maar enkel pepsi hebben
Ik zou pepsi ook weigeren. Al is de kans klein dat ik cola bestelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pepsi is cola. Geen Cola-Cola, maar wel cola.Ik heb geloof ik serieus wel iemand gehad die mijn Pepsi weigerde (en onthoud hier dat mensen er niet voor hoeven te betalen...).
Niet in de winkel of zo maar je kunt ze wel bestellen geloof ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou pepsi ook weigeren. Al is de kans klein dat ik cola bestel![]()
Glazen flesjes zijn wel de maxmaar dat hebben ze in nederland amper toch?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen lacht mij altijd uit omdat ik Pepsi lekkerder vind. Blij dat ik een medestander heb.
Op het terras krijg je wel vaak glazen flesjes maar in de winkel heb je ze niet neequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou pepsi ook weigeren. Al is de kans klein dat ik cola bestel![]()
Glazen flesjes zijn wel de maxmaar dat hebben ze in nederland amper toch?
De mijne wel sinds kort maar heb nog geen flesje gevonden met mijn naamquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:37 schreef Ro-ald het volgende:
Coca-cola is sowieso kut want mijn staat niet op hun flessen.
Op het terras krijg je meestal postmixquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op het terras krijg je wel vaak glazen flesjes maar in de winkel heb je ze niet nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |