Ah men nu twijfel ik. Had mijn keuze gemaakt maar nu zeggen twee mensen dat die chill is en ik geloof het meteen want lays sensations is chillquote:
ohquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee kijk ik nog niet, staat wel op mijn lijstje maar komt telkens andere serie tussen. Na Vikings ga ik Sherlock kijken en dan Sons of Anarchy
Daar hou ik wel vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
in sons zit ook veel zieke shit
Welke wou jequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah men nu twijfel ik. Had mijn keuze gemaakt maar nu zeggen twee mensen dat die chill is en ik geloof het meteen want lays sensations is chill
Niet zo heel raar hoorquote:
Ik heb tijdje terug deze gehad:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
In België hebben ze Lay's Hambuger chips. Niet heel erg lekker trouwens.
ja welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet zo heel raar hoor
in de UK hebben ze salt en vinegar chips
dat is in Nederlandse supermarkten niet te krijgen
Terecht. Ranzige meukquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet zo heel raar hoor
Jawel net als augurkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet zo heel raar hoor
Die bedoel ik. Volgens mij zijn die exclusief Belgisch, maar kan wel natuurlijk dat winkels ze verkopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb tijdje terug deze gehad:
[ afbeelding ]
*uit NL*
Vond het naar patatje joppie chips smakenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die bedoel ik. Volgens mij zijn die exclusief Belgisch, maar kan wel natuurlijk dat winkels ze verkopen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Als Pringles in de aanbieding zijn koop ik die meestal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |