Voor de pc ook?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:39 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wacht op de nieuwe Rollercoaster Tycoon die begin 2015 uitkomt.
Liep altijd vast tijdens elk spelletje.quote:
Hebben ze dan eindelijk goede graphics?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:39 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wacht op de nieuwe Rollercoaster Tycoon die begin 2015 uitkomt.
moet je tussen de rednecks gaan lopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik werd echt al heel snel het nigger, nigger, nigger, nigger zat ook. Houd gewoon je pleurissmoel.
hahah wauwquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs eens een keer een workout spelletje daarvoor gehadHad je personal coach en moest je je elke dag aan dat schema houden
Kwam je paar dagen niet aan dat spel toe kreeg je helemaal een preek van dat spel
Graphics willen/zoeken in een strategisch spelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liep altijd vast tijdens elk spelletje.
[..]
Hebben ze dan eindelijk goede graphics?
Starcraftquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graphics willen/zoeken in een strategisch spel
Tofquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
je kan dan met ze vieren in je park bezig zijn
Nieuwe Sims wordt echt kut.quote:
En toch wil ik hemquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe Sims wordt echt kut.
Geen zwembaden kunnen bouwen, geen peuterfase meer bij kinderen
quote:
Ik erger me er vrij snel aan als iets er expres pauper uitziet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graphics willen/zoeken in een strategisch spel
Ik ga hem ook wel even downloaden om te kijken of het wat is, maar ben het denk ik vrij snel zat.quote:
eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
zo maar is eten halen, boodschappen doen en dan stargate marathon houden ofzo
Warcraft 3 was gewoon een hero feestjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb heel veel Warcraft 2/3 gespeeld vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |