quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind alleen deze chips echt het kopen waard. De rest hapt prima weg maar weinig bijzonders.
was hij total loss?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Yeah over een week is mijn fiets weer klaar (hoop ik)
ohquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee er is eigenlijk weinig misMaar heb geen geld nu
gelulquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:05 schreef Paxcon het volgende:
Mijn broer liet mij gister die chips Stokbrood kruidenboter blind proeven en vroeg welke smaak het was. Toen kwam ik tot 'tuinkruiden' en 'knoflook'.
Hoe weet je zo zeker dat je daadwerkelijk chips in je mond kreeg?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:05 schreef Paxcon het volgende:
Mijn broer liet mij gister die chips Stokbrood kruidenboter blind proeven en vroeg welke smaak het was. Toen kwam ik tot 'tuinkruiden' en 'knoflook'.
Altijd lekker jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Liever een echt stokbroodje met kruidenboter
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat je daadwerkelijk chips in je mond kreeg?
Dat is ook precies waar het naar smaaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:05 schreef Paxcon het volgende:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trek in chocola.![]()
Helaas mag ik het niet van mezelf.
Wat is de rangorde volgens jou?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goedzo, dat is een van de eerste dingen die je moet laten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |