Ik vind croky over het algemeen niet lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
had voor mijn zusje wel laatst die nieuwe crocky shit meegenomen
dat was ook best te doen
Booohquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doritos Sweet Paprika is lekker gek
Ooohquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu bij aflevering 7 van seizoen 1
[..]
Dit maakt mij niet veel wijzer.
ik ook nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind croky over het algemeen niet lekker
Eet het ook nauwelijks meer, vind het niet meer zo boeiend.quote:
Ribbel of normaal maakt me niet zoveel uit.quote:
Doritos is ook wel chill met een dipsaus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Naturel, bbq ham of doritos cool american
Ben nu wel verslaafdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oooh
Seizoen 2 is ook supervet
ga je ook rare shit in zien
Aftershavequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:53 schreef Tchock het volgende:
Ik had me heel erg lang niet geschoren en nu gister wel weer en nu overal jeuk![]()
Halve hoofd is rood.
Nee man is lekker ben je gek in je hoofd of zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ketchup chips moet echt wel het ranzigste zijn wat ik ooit gegeten heb.
Ik heb van die Nivea-shit maar volgens mij vergeten gisterquote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die sweet chilliquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En deze. De red sweet paprika en mexican peppers & cream
Dit. Een van de weinige etenswaren die ik ken die daadwerkelijk naar kots smaken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt heel erg smerig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee man is lekker ben je gek in je hoofd of zo
Die hele serie is goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben nu wel verslaafd, gisteren twee erg goede episodes gekeken
Thai sweet chiliquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En deze. De red sweet paprika en mexican peppers & cream
En daarom zeg je nu "geen chips etenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef Yreal het volgende:
Ugh, vroeger at ik echt 2 zakken chips per dag
Seizoen 2 is echt veel beter. Die afsluitende 2 afleveringen van seizoen 1 zijn namelijk wel erg 'vaag'. Niet onbelangrijk voor het verhaal maar gewoon vaag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oooh
Seizoen 2 is ook supervet
ga je ook rare shit in zien
Mijn handen trillen gewoon een beetje na. Lastig typen welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken het gevoelWel lekker op zich.
Nee kijk ik nog niet, staat wel op mijn lijstje maar komt telkens andere serie tussenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die hele serie is goed![]()
maar jij kijkt ook Sons toch?
dat begint over paar weken ook weer
laatste seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |