Waarom laat je dat random staan in je tuinquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jampotje laten staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zat vorig jaar in de EA humble bundle4 euro betaald ofzo
Ik laat vanavond wel weten wat ik er van vind.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil die nog steeds halen maar ben bang dat ik het niet lust
wat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik zag gisteren iets erg naars in Vikings
Stap 1. Lust je stokbroodje kruidenboter? Ja > stap 2. Nee > stap 3.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil die nog steeds halen maar ben bang dat ik het niet lust
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Lees net dat die niet naar kruidenboter smaakt maar naar cheese onion/bolognesequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stap 1. Lust je stokbroodje kruidenboter? Ja > stap 2. Nee > stap 3.
Stap 2. Koop chips
Stap 3. Koop geen chips.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]welke aflevering ben je nu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare smaak heeft het. Kon er niet echt blij van worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik laat vanavond wel weten wat ik er van vind.
Ja, uhm, sorry hoor dat ik af en toe een beetje lui ben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom laat je dat random staan in je tuin
Wie?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dadelijk komt Amerika
Ben ik het absoluut niet mee eens. Smaakt naar kruidenboter, alleen het stokbrood proef je niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lees net dat die niet naar kruidenboter smaakt maar naar cheese onion/bolognese
Ja wel ribbel dan he.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die nieuwe chipssmaken
Geef mij maar gewoon naturel of paprika
Naturel, bbq ham of doritos cool americanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 7 van seizoen 1quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke aflevering ben je nu dan?
Dit maakt mij niet veel wijzer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, uhm, sorry hoor dat ik af en toe een beetje lui ben.
Ken het gevoelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zit nog steeds vol adrenaline van die wespen
Welkequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |