quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
zo maar eens eten halen, boodschappen doen en dan stargate marathon houden ofzo
Alweer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
zei je alquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
Vroeger altijd na school naar een vriend en dan uren LANnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ben ik ook altijd heel snel zat.
Ik heb net de wespen de sloot in gedonderd WP. Emmer eroverheen, plankje eronder geschoven. Naar de sloot gelopen en als een debiel weggerendquote:
Had je een nest?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net de wespen de sloot in gedonderd WP. Emmer eroverheen, plankje eronder geschoven. Naar de sloot gelopen en als een debiel weggerend
Ik gooi jou ook niet met heel je familie in een emmer in de slootquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net de wespen de sloot in gedonderd WP. Emmer eroverheen, plankje eronder geschoven. Naar de sloot gelopen en als een debiel weggerend
Welke sims? Heb zelf Sims 3 op Origin en sims2 in de kast liggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:44 schreef Amarantha het volgende:
Boodschapjes doen, pizza maken, sims spelen
Ach ik zag gisteren iets erg naars in Vikingsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sims 2 want gedownloade Sims 3 sluit telkens afquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Welke sims? Heb zelf Sims 3 op Origin en sims2 in de kast liggen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jampotje laten staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk maar uit, dadelijk komt Amerikaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jampotje laten staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil die nog steeds halen maar ben bang dat ik het niet lustquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:47 schreef Ro-ald het volgende:
Ik had vanmiddag stokbroodje kruidenboter chips gehaald.
Nog nooit gegeten.
Gewoon de koning boos maken helpt altijdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jampotje laten staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jakkes.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jampotje laten staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat vorig jaar in de EA humble bundlequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sims 2 want gedownloade Sims 3 sluit telkens af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |