tum tumquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk het lekkerste snoep?
Hoezo? Ik lever geen commentaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je bent wel weer lekker op dreef he t?
Apenkoppen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Engelse dropquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Witte chocolade. Maar ik ben een enorme zoetekauw, ik lust bijna al het snoep wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Je bent het met me oneens dan, dat cola vermeden dient te worden als men probeert af te vallen?quote:
Nee hoor, daar ben ik het absoluut niet mee oneens. Dat zei of impliceerde ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je bent het met me oneens dan, dat cola vermeden dient te worden als men probeert af te vallen?
Ik koop het allerliefst zo'n zak schepsnoep van de Jaminquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Witte chocolade. Maar ik ben een enorme zoetekauw, ik lust bijna al het snoep wel.
chocola is geen snoep vind ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Witte chocolade. Maar ik ben een enorme zoetekauw, ik lust bijna al het snoep wel.
Oke, wat impliceer je dan met je laatste vraag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben ik het absoluut niet mee oneens. Dat zei of impliceerde ik ook niet.
En als we dat wel mee tellen dan staat M&M crispy ook in mijn top 3quote:
Ik vroeg naar wat de volgorde is als je chocolade "als eerst" moet laten staan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oke, wat impliceer je dan met je laatste vraag?
Godver. ik dacht echt dat daar cola stondquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vroeg naar wat de volgorde is als je chocolade "als eerst" moet laten staan.
Ik vind mix snoep het lekkerst, hou er niet van om één bepaald snoepje te etenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is een mix.
Bij mij waarschijnlijk zoete drop, maar ik probeer dat niet te eten.
Waar te koop?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ik nog proberen. Witte kitkat chunky enz is ook goddelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |