SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
En dan Ryder die even komt zeggen dat the old man het nog heeft .quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kaal naar de kapper gaan en eruit komen met een afro
chinatown warsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik alleen die chinatown wars niet
BMXje rijden door de stad toch en in je eentje al die andere gangs afmakenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dan Ryder die even komt zeggen dat the old man het nog heeft .
Ik had nog een van die versies van de PSP ook gespeeld. Was best leuk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik alleen die chinatown wars niet
oh advance ook nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
chinatown wars
heb zelfs advance gespeelden liberty city en vice city stories
Die zijn ook echt free . Komen gewoon in een rijtje op je af rennenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BMXje rijden door de stad toch en in je eentje al die andere gangs afmaken
LCS en VCS jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had nog een van die versies van de PSP ook gespeeld. Was best leuk.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:23 schreef Tchock het volgende:
Ooooh I'm a Groninger
I'm a legal Groninger
I'm a Grooooninger in Tokyooooo
Melodie:
Gewoon lekker met je kettingzaag plezier maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zijn ook echt free . Komen gewoon in een rijtje op je af rennen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:20 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo, Do you know Groningen?
I'm Etsu.
Veel saaiheid bespaard die bugquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel keer gedownload en de eerste missie ofzo gedaan maar toen kwam er een bug in
Limburgquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]jij snapt het
al gebruik ik meer de limburger variant
BAGUVIXquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit GTA gespeeld zonder cheats te gebruiken.
GTA Cheats
Was 5 wel leuk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veel saaiheid bespaard die bug
Of met het zwaard hoofden eraf hakkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon lekker met je kettingzaag plezier maken.
Altijd die mensen in elkaar slaan op straat en standaard die hoertjes die gingen terugvechtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of met het zwaard hoofden eraf hakken
Jahoor, was primaquote:
Zat gister weer even rond te klooien, komt er dus politie, die iemand probeerde te pakken ineens van achter, rijden bij mij achterop en vervolgens 2 sterren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die vinden je zelfs op de meest bizarre verstopplekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |