Tijgernootjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:04 schreef Amarantha het volgende:
Duyvis borrelnootjes zijn ook wel chill
al die assmagicquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:03 schreef Tchock het volgende:
http://imgur.com/gallery/z9gWT
Zo hard gelachen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik drink al een maand pepsi i.p.v coca cola. Stiekem is pepsi wel lekkerder. Maar het is wel jammer dat ze geen kersencola hebben
Ja maar niet in NL in de winkel. Pepsi is goedkoper dan Coca Cola, dat is ook nice. Als ik nou dit moet inkopen in Amerika kan ik beter Coca Cola Cherry blijven drinken (wat ik ook wel blijf doen af en toe)quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
ik woon superdichtbij de fabriek die pepsi maakt
Pepsi lekkerder?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik drink al een maand pepsi i.p.v coca cola. Stiekem is pepsi wel lekkerder. Maar het is wel jammer dat ze geen kersencola hebben
Iedereen lacht mij altijd uit omdat ik Pepsi lekkerder vind. Blij dat ik een medestander heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:05 schreef Amarantha het volgende:
Mensen kijken mij raar aan als ik zeg dat ik niet van cola houdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:18 schreef Tchock het volgende:
Ik snap de cola-discussie nooit zo. Sommige mensen kunnen zich er zo druk om makenWaar ik werk schenken we Pepsi. Dan vraagt er iemand "mag ik één cola", schenk je een Pepsi in, kijken ze alsof je ze een glas diarree aangeeft
En dat terwijl ze er niet eens voor hoeven te betalen
Nee, dat snap ik echt niet. Misschien omdat ik zelf helemaal niet van cola houd dat ik het niet kan begrijpen.
Als je hier om cola vraagt zeggen zeggen ze altijd dat ze geen cola maar enkel pepsi hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:18 schreef Tchock het volgende:
Ik snap de cola-discussie nooit zo. Sommige mensen kunnen zich er zo druk om makenWaar ik werk schenken we Pepsi. Dan vraagt er iemand "mag ik één cola", schenk je een Pepsi in, kijken ze alsof je ze een glas diarree aangeeft
En dat terwijl ze er niet eens voor hoeven te betalen
Nee, dat snap ik echt niet. Misschien omdat ik zelf helemaal niet van cola houd dat ik het niet kan begrijpen.
Pepsi is cola. Geen Cola-Cola, maar wel cola.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je hier om cola vraagt zeggen zeggen ze altijd dat ze geen cola maar enkel pepsi hebben
Ik zou pepsi ook weigeren. Al is de kans klein dat ik cola bestelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pepsi is cola. Geen Cola-Cola, maar wel cola.Ik heb geloof ik serieus wel iemand gehad die mijn Pepsi weigerde (en onthoud hier dat mensen er niet voor hoeven te betalen...).
Niet in de winkel of zo maar je kunt ze wel bestellen geloof ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou pepsi ook weigeren. Al is de kans klein dat ik cola bestel![]()
Glazen flesjes zijn wel de maxmaar dat hebben ze in nederland amper toch?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen lacht mij altijd uit omdat ik Pepsi lekkerder vind. Blij dat ik een medestander heb.
Op het terras krijg je wel vaak glazen flesjes maar in de winkel heb je ze niet neequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou pepsi ook weigeren. Al is de kans klein dat ik cola bestel![]()
Glazen flesjes zijn wel de maxmaar dat hebben ze in nederland amper toch?
De mijne wel sinds kort maar heb nog geen flesje gevonden met mijn naamquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:37 schreef Ro-ald het volgende:
Coca-cola is sowieso kut want mijn staat niet op hun flessen.
Op het terras krijg je meestal postmixquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op het terras krijg je wel vaak glazen flesjes maar in de winkel heb je ze niet nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |