Ik drink ook geen cola.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Minder lekker snap ik best. Maar er zit echt niet zo veel verschil in volgens mij dat je Coca-Cola heerlijk kunt vinden en Pepsi ondrinkbaar.
Dit ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:44 schreef Tchock het volgende:
Minder lekker snap ik best. Maar er zit echt niet zo veel verschil in volgens mij dat je Coca-Cola heerlijk kunt vinden en Pepsi ondrinkbaar.
Ik denk graadje of 20 hier op mijn kamerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Op mijn kamer 32 graden. Hier op het terras nog 28
Dat ben ik met je eens. Maar waarom is Pepsi dan paupertroep?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik drink ook geen cola.
Geef mij maar Fanta.
AH Basic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke? Sommige zijn heel lekker en sommige smaken naar aids.
Bullit is de lekkerste van de goedkope en Red Bull van de durequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke? Sommige zijn heel lekker en sommige smaken naar aids.
Omdat het echt heel smerig is, dan is Coca Cola echt een stuk lekkerder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar waarom is Pepsi dan paupertroep?
De goedkoopste van de Dirk is lekker. Bullit ook ja. En V vind ik persoonlijk de lekkerste.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bullit is de lekkerste van de goedkope en Red Bull van de dure
Wow badass stromend water wtfquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik drink meestal limonade want ik heb gewoon stromend water op mijn kamer.
Of melk natuurlijk.
Ik proef nauwelijks verschil en die zijn tenminste goedkoop.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Die is niet echt heel erg lekker.
Welke is dat? Slammers zeker?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
De goedkoopste van de Dirk is lekker. Bullit ook ja. En V vind ik persoonlijk de lekkerste.
Ik proef echt duidelijk verschil tussen AH basic en Bullitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik proef nauwelijks verschil en die zijn tenminste goedkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |