Nee. Pepsi is vies.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Minder lekker snap ik best. Maar er zit echt niet zo veel verschil in volgens mij dat je Coca-Cola heerlijk kunt vinden en Pepsi ondrinkbaar.
Jaquote:
Eerlijk gezegd... Best wel. Niet dat ik heel erg ver van de keuken en badkamer af woon maar een gootsteen op mijn kamer zou ik echt bijzonder fijn vinden.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik proef nauwelijks verschil en die zijn tenminste goedkoop.
Echt niet alle studentenkamers hebben stromend water hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hebben we niet in Roelofarendsveen hoor
Laten we hopen dat je ooit op een dag gezegend zal mogen zijn met een gootsteen op je kamerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja
[..]
Eerlijk gezegd... Best wel. Niet dat ik heel erg ver van de keuken en badkamer af woon maar een gootsteen op mijn kamer zou ik echt bijzonder fijn vinden.
Nu moet ik je ergens anders wel in aftroeven om mijn ego te helen. Heb je een balkon aan je kamer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je ooit op een dag gezegend zal mogen zijn met een gootsteen op je kamer
ehhquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom jij naar mij toe of ik naar jou?
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik was vandaag voor t eerst in de primark
Waar smaak het naarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:51 schreef Ro-ald het volgende:
stokbroodje kruidenboter chips is lekker.
Nee helaas nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu moet ik je ergens anders wel in aftroeven om mijn ego te helen. Heb je een balkon aan je kamer?
Geef je mening (eventueel begeleid met plaatjes) over Jessica Alba. Je mag in je betoog eventueel de Groningse Blaarkop aanvoeren.quote:
Doe je nog heel goed in 27quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:50 schreef Crack_ het volgende:
En ik liep van de week voor t eerst weer vijf km aan elkaar. Tijd was 27 minuten dus gaat weer de goede kant op
Hmm neem hem wel een keer mee. Heb vanavond Cheese & Onion gekochtquote:
Vijf bhs, een tas, een jas, 9 onderbroeken, hemdje, elastiekjes en vplgens mij was dat tquote:
Daar gaat mijn ego weer, nu voel ik me weer gewoontjes.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ha! Ik wel. Met loungebank. Pfff, nu kan ik dat trauma van die gootsteen achter me laten.
Cheese & Onion blijft ook lekker ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm neem hem wel een keer mee. Heb vanavond Cheese & Onion gekocht
Hoeveel was je kwijt bij de Primark?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vijf bhs, een tas, een jas, 9 onderbroeken, hemdje, elastiekjes en vplgens mij was dat t. En nog een paar tering goedkope broeken bij de c&a
.
Nou, gaan dan!
60quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt bij de Primark?En ik ga binnenkort naar de nieuwe in Enschede met een vriendin
Ja, ben wel tevreden. Maar toch... ik weet dat ik veel harder kan en daar wil ik weer heen maar duurt zo langquote:
What the fuck? Heet dat echt zo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Frankincense. Wat een aidswoord om te typen zeg
Als ik rondzoek heet wierook Incense en wordt het gemaakt van frankincense.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
What the fuck? Heet dat echt zo?
Incensequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
What the fuck? Heet dat echt zo?
Wat is dan je beste tijd in een half uur ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, ben wel tevreden. Maar toch... ik weet dat ik veel harder kan en daar wil ik weer heen maar duurt zo lang. Ach, ik vind t leuk en dat is het belangrijkst
Geen idee, maar vijf km in 24 minuten en 40 seconde . Scheelt nogalquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat is dan je beste tijd in een half uur ?
Ik vind die 24:40 zo knap hèquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar vijf km in 24 minuten en 40 seconde . Scheelt nogal. Maarja, kom ik vanzelf wel weer als ik zo doorga
.
Impressivequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar vijf km in 24 minuten en 40 seconde . Scheelt nogal. Maarja, kom ik vanzelf wel weer als ik zo doorga
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |