Nog niet echt bijzonder goed, twijfel ook om het te laten voor wat het is. Moet toch tot het einde collegejaar door.quote:
Dat is echt kutquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Genoeg (moet nog één kant laten opknappen) maar voor nu eerst mijn kies waar de helft van misten dan eind september maar de rest (gaatjes vullen en kroon zetten) laten doen
Ik heb de uva al 3 jaar geen cent collegegeld betaaltquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:08 schreef JanCees het volgende:
Krijg alleen mails dat ik moet dokken
Ik zit mobiel dus dat gaat nu even lastig. Wel kan ik in ieder geval vertellen dat Alba wat mij betreft niet enkel een getalenteerd en gerenommeerd actrice en het beste en mooiste model ter wereld is maar ook een voorbeeld voor miljoenen mensen die kwaliteit van voedsel hoog in het vaandel hebben staan. Ik volg de berichten rondom haar bedrijf nauwgezet en ik vind het fantastisch dat zij zich met zoveel lust inzet voor gezondere voeding voor kinderen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee helaas niet
[..]
Geef je mening (eventueel begeleid met plaatjes) over Jessica Alba. Je mag in je betoog eventueel de Groningse Blaarkop aanvoeren.
Doe nou niet, dan heb je dit gezeik eind volgend jaar weer. Zul je zien dat je dan andere herkansingen hebt waardoor je dit niet haaltquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog niet echt bijzonder goed, twijfel ook om het te laten voor wat het is. Moet toch tot het einde collegejaar door.
Niet echt . Ouders gingen vroeger soms naar de kerk toen ik 9 was ofzo maar erna zijn die ook niet meer geweest . Denk vooral voor de leuk die doping en de namen erbijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook echt gelovig opgevoed of was het puur voor de leuk dat je gedoopt werd?
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet echt . Ouders gingen vroeger soms naar de kerk toen ik 9 was ofzo maar erna zijn die ook niet meer geweest . Denk vooral voor de leuk die doping en de namen erbij
PFE is zoooo kut he. Al dat gezeik over wie wie met welk doel bezwangerd heeft, lesbiennes die de kinderen van hun partner niet willen adopteren en transgenders die graag hun nieuwe geslacht op hun geboortecertificaat willen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe nou niet, dan heb je dit gezeik eind volgend jaar weer. Zul je zien dat je dan andere herkansingen hebt waardoor je dit niet haalt
Ik weet het. Ik vond het persoonlijk zó kut dat ik dacht: kom, laat ik dit eens in één keer halen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
PFE is zoooo kut he. Al dat gezeik over wie wie met welk doel bezwangerd heeft, lesbiennes die de kinderen van hun partner niet willen adopteren en transgenders die graag hun nieuwe geslacht op hun geboortecertificaat willen.
Nou fucking en.
Vooral die lesbiennes. Echt, de tiefus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik vond het persoonlijk zó kut dat ik dacht: kom, laat ik dit eens in één keer halen.
Ik heb ook een paar hele mooie doopnamen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben wel gedoopt maar ik zag het licht
Stel je niet zo aan en haal het gewoon. Je hebt nu letterlijk wééken om je voor te bereiden en nu drie dagen voor het tentamen wil je het al weer laten schieten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral die lesbiennes. Echt, de tiefus.
Mijn opa en oma van vaders kant waren streng katholiek maar al hun kinderen hadden vrij vroeg door dat het allemaal onzin was. Daarom totaal niet gelovig opgevoed, opa en oma aan de andere kant waren sowieso al niet gelovig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig geen indoctrinatie gekregen idd. sprookjesboekgezeik
Hallo vriendquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dus dat gaat nu even lastig. Wel kan ik in ieder geval vertellen dat Alba wat mij betreft niet enkel een getalenteerd en gerenommeerd actrice en het beste en mooiste model ter wereld is maar ook een voorbeeld voor miljoenen mensen die kwaliteit van voedsel hoog in het vaandel hebben staan. Ik volg de berichten rondom haar bedrijf nauwgezet en ik vind het fantastisch dat zij zich met zoveel lust inzet voor gezondere voeding voor kinderen.
Ze is zelf ook een groot fan van farm to table producten. Producten waar zij zo oprecht van houdt. Het schijnt dat ze zelfs haar eigen boer heeft ingehuurd die met de grootste zorg en liefde haar basisingrediënten voor een kwaliteitsmaaltijd laat opgroeien. Iets wat ze natuurlijk liefst zelf zou doen maar daar heeft ze nu helaas geen tijd voor. Ze moet nu eerst de wereld verrijken met haar kwieke geest en prachtige vertoning.
Later zal ze natuurlijk haar eigen boerderijtje runnen en een rustig bestaan leven. Gezien ze alleen voor het beste van het beste gaat, is het goed mogelijk dat ze ooit nog eens een paar blaarkoppen zal importeren om die vervolgens elke dag zingend en lachend te melken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarmee maak je de blitzquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar hele mooie doopnamen.
Echt fantastisch.
Joannes zeker?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt fantastisch.
Johannes Wilfredus Renéus Emilionus Vermeerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt fantastisch.
Ik heb wel wat beters te doen in de zomer dan dat gezever bestuderen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan en haal het gewoon. Je hebt nu letterlijk wééken om je voor te bereiden en nu drie dagen voor het tentamen wil je het al weer laten schieten?
Nou dat kan je wel zeggen. Chicks diggen boys met doopnamen, dat weet iedereen.quote:
Helaas niet.quote:
En dan maar doen alsof je mijn facebook niet kunt vinden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johannes Wilfredus Renéus Emilionus Vermeer
Oké man.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen in de zomer dan dat gezever bestuderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |